Vakmanschap is meesterschap!!

Een betrouwbaar en goed garagebedrijf, met zeer kundige monteurs, in alle merken en type auto's.

Zeer te vreden

Staan altijd voor je klaar.

top services

snel en kwaliteit. :-)

Super klantvriendelijk èn oprecht en vakbekwaam.

Dan kom ik volgende keer terug. Simpel.

Ik ben zeer tevreden over afspraak en uitvoering werkzaamheden

Zie boven

Uitstekende service, up to date werkplaats

Na een teleurstellende ervaring bij de dure merkdealer tijd om een locale ondernemer het voordeel van de twijfel te gunnen. Geen spijt van! Bij S. de Weerd geen onnodige toeters en bellen. Lekkere koffie, prima service en nette, moderne werkplaats met vakkundige monteurs.

Altijd goed, snel en niet duur

Auto voor jaarlijkse (gratis) apk en grote beurt. In een halve dag klaar.

eigentijds ouderwets

Keurig bedrijf Kan hier een heel verhaal neerzetten, maar is niet nodig Ga zo door!

goede communicatie met de klant

Nemen conract op met de klant om de werkzaamheden en kosten van te voren door re nemen zodat je als klant weet wat je kunt verwachten.

vriendelijk, goede service, betrouwbaar

Eerlijke, nuchtere en betrouwbare medewerkers

Super goede service en betaalbaar

Als snel geholpen en zeer vriendelijk en goed

Goede service en nette werkplaats.

Aardige en kundige mensen

Een mooi bedrijf waar je vriendelijk en goed geholpen word.

Een afspraak is snel gemaakt en het werk wordt correct uitgevoerd.

uitstekend

Heel plezierig!

Voor ons al jaren een betrouwbaar adres en zeer vakkundig.

Voor ons al jaren een betrouwbaar adres en zeer vakkundig.

Super service

Zeer terzake kundig

Verstand van alle auto’s

Zoals altijd weer prima geregeld.

vakkundig en plezierig geholpen.

snel, duidelijk, vriendelijk

snel, duidelijk, vriendelijk goed geholpen

Vakkundig en eerlijk geholpen.

Ging voor een specifiek probleem en op aanbeveling van een vriend (‘vakkundig en betrouwbaar Garagebedrijf’). Hebben meteen APK aangeboden. Kwam ander probleem naar voren wat ze op de brug uitgebreid hebben uitgelegd en de opties doorgenomen. Prima!

Fijne samenwerking!!

Fijne samenwerking!

Fijne garage waar je je geen nummertje voelt. Ze zijn nooit te beroerd om meteen te kijken en je zo snel mogelijk weer veilig de weg op te helpen.

Goede service met één maar...

Onderhoudsbeurt vlot en kundig uitgevoerd, informatieverstrekking vooraf ook duidelijk en vriendelijk, prijs/kwaliteit ok dus hier staat een tevreden klant. Ik vind het wel jammer dat er alleen huur- ipv leenauto’s zijn. Bij andere garages krijg je vaak gratis een auto mee, als gebaar naar de klant toe. En deze zat ook nog eens onder de logo’s en naam van de garage, een rijdend reklameobject dus...;-) Prima om mee rond te rijden maar dan wel kosteloos graag.

prima service

prima service

Ik ben zeer snel en adequaat geholpen

Mijn auto wilde niet starten. Ik heb mijn garage gebeld en binnen een half uur kon ik weer op pad. De accu was de boosdoener. Een nieuwe accu is ter plekke geïnstalleerd.