Super snel en professioneel gerepareerd.

Werd ook nog gebeld over de te verwachten kosten. Zeer tevreden.

Attent, vriendelijk en vakkundig

Attent, vriendelijk en vakkundig geholpen

helemaal goed, snel en betrouwbaar

helemaal goed, snel en betrouwbaar

Top Service

Vriendelijk en betrouwbaar!

Goed en kundig bedrijf

Snelle service, nette afhandeling. Wij hadden een APK over het hoofd gezien, gelukkig konden ze ons snel er tussen zetten en zijn we uitstekend geholpen.

Snel professioneel en kundig

Vakkundig, snel de problemen aan onze auto opgelost. Daarnaast duidelijke en snelle communicatie over wat probleem was en hoe zou worden opgepakt; afspraken ook nagekomen.

Helemaal top deze garage

Super positieve ervaringen bij S. de Weerd. Kom er nu al dik jaar, en altijd super goede service!

Altijd super

Super service, altijd vriendelijk

Al 11 jaar goede ervaringen.

Bij grote jaarbeurt kleine reparatie vergeten. Vrijdag na 16.00h geen probleem; direct hersteld.

Betrouwbaar, vriendelijk!

Kom als klant zeker terug. Met dit bedrijf alleen maar een goede ervaring.

Goede service, duidelijke uitleg van hetgeen er moest gebeuren. Keurig op tijd klaar.

professioneel en persoonlijk

ondanks beperkte tijd en bezetting, wist autobedrijf S. de Weerd het acute probleem van mijn auto snel op te lossen en deed op eigen initiatief ook meteen de APK keuring. Dit scheelde mij weer een extra bezoek...

Dienstverlening met michelinster

Topervaring! Pas verhuisd naar Bussum en auto voor APK bij garage S.de Weerd gebracht. Ivm de vakantie heeft garage auto afgeleverd op mijn nieuwe adres. Da’s nog eens klantgericht werken....

Aardige mensen die hun vak verstaan.

Prima geholpen zoals altijd.

Fijne garage met vakkundig personeel

Ik moest even twee daagjes wachten, maar toen werd mijn auto snel en voor een nette prijs gerepareerd. Ik ben heel tevreden.

APK keuring kon gelukkig nog ergens tussendoor gepland!

Erg fijn dat snel op mijn verzoek gereageerd kon worden en prima service en vooral de persoonlijke aandacht! Dank!

Snel, goed en betrouwbaar.

Prettige garage, deskundige technici en afspraken worden nagekomen.

Snel beschikbaar en vakkundig

Airco werkte matig, garage deed eerst een test of het systeem ok is, en heeft het daarna gevuld. Binnen een paar uur klaar

Snel geholpen voor de vakantie

Gebeld voor een nieuwe accu, helaas moet je die in de computer van de auto aanmelden, dat kan ik niet zelf. Gelukkig kon ik direct worden geholpen.

Goed en gelijk geholpen met mijn probleem. Gelijk opgelost.

Klantvriendelijk, accuraat en snel

Ben altijd blij met het proces en het resultaat

fijne personeel

Netjes en klantvriendelijk

Doen op een klantvriendelijke manier en binnen de tijd, wat ze zouden moeten doen.

Over Autobedrijf S. de Weerd

Over Bosch Car Service S. de Weerd Heeft uw auto onderhoud, reparatie of een APK-keuring nodig en bent u opzoek naar een betrouwbaar autobedrijf? Dan bent u bij ons aan het goede adres! Autobedrijf S. de Weerd is een familiebedrijf wat opgericht is in 1969, in de loop van de jaren hebben wij een goede en betrouwbare naam weten op te bouwen in Bussum, Naarden en omstreken. Met een professioneel team van 4 monteurs (waaronder Siebolt de Weerd zelf) staan wij elke dag klaar om u als klant zo goed mogelijk van dienst te zijn. Terwijl wij ervoor zorgen dat uw auto weer als een zonnetje rijdt kunt u wachten in onze ontvangstruimte met een heerlijk kopje koffie of thee met Wi-Fi. Om onze klanten van nog meer kwaliteit te garanderen, zijn wij sinds 2018 aangesloten bij Bosch Car Service. Door (ons) goed opgeleide personeel wordt er gewerkt met het beste gereedschap aan uw auto, ongeacht het merk van A tot Z. U kunt het zo gek niet bedenken of wij verzorgen of hebben het wel. Wij doen niet alleen de gewone werkzaamheden die met een auto gepaard gaan, maar wij kunnen u nog veel meer aanbieden. Zoals occasions op maat, het uitlijnen van uw auto wanneer het stuur niet meer in lijn staat met de banden, daarnaast zijn wij hybride en elektrische voertuigen specialist en kunnen wij storingen uitlezen van uw auto. Occasions De occasions bieden wij aan in samenwerking met andere bedrijven in de buurt, zodat u via ons uit een nog grotere collectie kunt kiezen. De occasions komen van verschillende locaties en staan niet bij ons in de showroom. Indien u interesse heeft in een occasion kunt u contact opnemen om een afspraak te maken voor bezichtiging. Mocht u opzoek zijn naar een auto en kunt u deze niet vinden in het assortiment? Laat dit dan vooral weten zodat wij opzoek kunnen gaan naar de geschikte match! De auto wordt door ons persoonlijk van te voren gecheckt en ook achteraf kunnen wij de zorg over het onderhandelen van u overnemen.