Goeie service, duidelijke communicatie,

...

Duidelijke afspraak, overleg over de kosten en euvel verholpen

Afspraak eenvoudig gemaakt via internet, volgende dag bevestiging. Na onderzoek probleem, dit herleid en overleg over de kosten. Kosten waren hoog aangezien 2 sloten kapot waren i.p.v. 1. Dit bleek na onderzoek. Sloten vervangen en probleem opgelost. Verder geen bijzonderheden.

Zeer behulpzaam, ook voor kleine reparaties

Dit is de tweede keer dat ik, nu door iemand anders, super geholpen ben

Uitstekende en professionele service tegen een betaalbare prijs

na 280.000 km rijdt mijn Volvo uit 2006 nog steeds als nieuw rijdt zuinig en is nog steeds veel schoner dan menig jongere auto dat is nog eens duurzaam rijden!

geweldige service

alweer geweldige service en heel vriendelijk!

Goede kwaliteit voor goede prijs

Goede klantervaring, goede prijs, lekker snel

Fantastisch

Van te voren wordt er een prijs opgave gedaan van de te verrichten werkzaamheden, waarna een akkoord gegeven kan worden.

Kijken vooruit en grondig

....

Top service

Fijn snel geholpen

Klant vriendelijk

Snel geholpen

Zoals altijd vertrouwd, tevreden.

Winterbandenwissel. Efficient en goed.

Vriendelijke, adequate en duidelijke behandeling

Tevreden over afhandeling

Ik ben een zeer tevreden klant

ik heb goede ervaringen bij het bedrijf, ze zijn klantvriendelijk, maken tijd voor je vrij en zijn duidelijk in communicatie

Stan altijd direct paraat!!!

Echt top!!

Kom binnen vertel het probleem en Siebolt fixt het binnen 10 min. Klasse!!!

Uitstekend bedrijf

Zeer prettig en professioneel geholpen bij een lastig en specifiek probleem aan mijn auto.

goede service

Heel prettig

Heel prettig

Ervaren garage bedrijf wat vakbekwaam is en degelijke service bied

Goede, snelle dienstverlening met een duidelijke omschrijving war er gerepareerd moet worden

Prettig contact, goede service

Prettig contact, goede en snelle service

1e Klas *****

Klein probleem gelijk geholpen !

Prima garage met vakkennis die geen overbodige kosten maakt.

Meer kennis dan de merkgarages. Monteurs die meer kunnen dan snuffelen in de instructies van het merk. Prima club!

Betrokken en oplossingsgericht

Sinds ca 2 jaar klant bij S. de Weerd. Mijn ervaring is dat er altijd goed wordt meegedacht in oplossingen voor de situatie. Zoals bij dure reparaties kijken naar wat echt nodig is en of bijv. minder kritische onderdelen voordelig kunnen worden ingekocht door af te wijken van het merk-origineel. Goed bereikbaar, vriendelijk en altijd snel een gaatje te vinden als er iets aan de hand is om langs te komen.

Geweldig...

Al maanden bezig met het zoeken naar een leuke auto,,kom je in Bussum bij vd Weerd ,en daar staat mijn auto,een Kia eindelijk.onder het genot van een kop koffie alles geregeld..zo snel kan het gaan..