Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Autobedrijf S. de Weerd

Over Bosch Car Service S. de Weerd Heeft uw auto onderhoud, reparatie of een APK-keuring nodig en bent u opzoek naar een betrouwbaar autobedrijf? Dan bent u bij ons aan het goede adres! Autobedrijf S. de Weerd is een familiebedrijf wat opgericht is in 1969, in de loop van de jaren hebben wij een goede en betrouwbare naam weten op te bouwen in Bussum, Naarden en omstreken. Met een professioneel team van 4 monteurs (waaronder Siebolt de Weerd zelf) staan wij elke dag klaar om u als klant zo goed mogelijk van dienst te zijn. Terwijl wij ervoor zorgen dat uw auto weer als een zonnetje rijdt kunt u wachten in onze ontvangstruimte met een heerlijk kopje koffie of thee met Wi-Fi. Om onze klanten van nog meer kwaliteit te garanderen, zijn wij sinds 2018 aangesloten bij Bosch Car Service. Door (ons) goed opgeleide personeel wordt er gewerkt met het beste gereedschap aan uw auto, ongeacht het merk van A tot Z. U kunt het zo gek niet bedenken of wij verzorgen of hebben het wel. Wij doen niet alleen de gewone werkzaamheden die met een auto gepaard gaan, maar wij kunnen u nog veel meer aanbieden. Zoals occasions op maat, het uitlijnen van uw auto wanneer het stuur niet meer in lijn staat met de banden, daarnaast zijn wij hybride en elektrische voertuigen specialist en kunnen wij storingen uitlezen van uw auto. Occasions De occasions bieden wij aan in samenwerking met andere bedrijven in de buurt, zodat u via ons uit een nog grotere collectie kunt kiezen. De occasions komen van verschillende locaties en staan niet bij ons in de showroom. Indien u interesse heeft in een occasion kunt u contact opnemen om een afspraak te maken voor bezichtiging. Mocht u opzoek zijn naar een auto en kunt u deze niet vinden in het assortiment? Laat dit dan vooral weten zodat wij opzoek kunnen gaan naar de geschikte match! De auto wordt door ons persoonlijk van te voren gecheckt en ook achteraf kunnen wij de zorg over het onderhandelen van u overnemen.