Filters

10

Top rijschool!

Ik heb een hele fijne tijd gehad bij Succes Mimpen! Zeker een aanrader dus als je nog een goede rijschool zoekt bij deze! duidelijke communicatie, lessen zijn goed af te spreken via de planning, en ze werken met de E rijschool app wat erg fijn is ook voor het overzicht en het afsluiten van pakketten, lessen zijn erg goed ze leggen de stof goed en begrijpelijk uit en als je het niet snapt dan brengen ze het op een andere manier, ook hebben ze goede spullen nieuwe helmen etc. Ik heb alles in 1 keer gehaald ondanks dat ik tijdens AVB wat gespannen was. Vandaag 15 - 06 mijn rijbewijs opgehaald, die is in de pocket! en gaan we ervan genieten!

  • Aanbevelen? Ja
9

Super rijschool en instructeur

Super geholpen vanaf het begin. De wachtrijen bij het CBR waren nog erg lang toen ik begon waardoor ik eerst mij theorie heb gehaald op aanraden van de school. daardoor kon ik meteen door met m'n praktijk en direct het examen inplannen wanneer het kon. De klantenservice was altijd behulpzaam en bereikbaar. De service was maat gemaakt. Rambha gaf heel fijn les. Direct en eerlijk maar ook zeker altijd plaats voor een gezellig gesprek en gelach. De beste manier om iets te leren als je het mij vraagt. Het is bijna jammer om dit moment te missen in mijn week maar ben super blij met mijn rijbewijs. Mag eindelijk lekker alleen de weg op!

  • Aanbevelen? Ja
10

Leveren perfect maatwerk per student!

Mijn rijinstructrice Carolien heeft het echt geweldig gedaan. Legt rustig en geduldig uit en geeft hele eerlijke feedback waar je wat mee kan. Ze heeft enorm oog gehad voor mij als persoon en we hebben continu samen kunnen bepalen wat de volgende stap was. Daardoor ben ik in een keer geslaagd voor mijn rijbewijs! Alle lof voor Carolien.

  • Aanbevelen? Ja
10

Enorm genoten, en goed begeleid

Geweldig, ik heb een enorm leuke tijd gehad. Veel gelachen en gepraat wat het nooit saai maakte. Ik ben heel goed begeleid en werd voornamelijk gelet op vooruitgang en wat je kan. Zelfs tot aan het examen waar je gerustgesteld werd omdat er vertrouwen was.

  • Aanbevelen? Ja
10

Hele fijne instructeur en goede uitleg

Een hele fijne tijd gehad, ik had At van Toor als rijinstructeur, hele aardige en begripvolle man en geeft duidelijk les, bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
10

geweldige rijschool, kundig en goed.

Frank en Femke hebben mij vakkundig begeleid naar mijn examen. Ik heb best wel wat lessen gehad maar ze bleven altijd geduldig en waren steeds bereid om mij te helpen. Fijne mensen met veel kennis van zaken. Ik raad Succes Mimpen zeker aan. Het is een goede rijschool. Zowel mijn broer en zus hebben gelest bij deze rijschool en zijn ook erg tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige ervaring

In november gestart met het motorrijden, het was genieten, goede uitleg en voldoende tijd & ruimte om vragen te stellen of na te praten. Sinds gisteren 31-3 het motorrijbewijs behaald, erg blij mee! Ik wil Aart, Tjitske en Gisla bedanken voor de lessen en het hele team van Mimpen op kantoor voor de prettige communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Hele relaxte rij instructeur die het goed uitlegt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Het was altijd gezellig en leerzaam

Bedankt voor de al de rijlessen frank heb veel geleerd en ben altijd netjes geholpen door de rest van de medewerkers van succes mimpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Fijne instructeur, goede ervaring

  • Aanbevelen? Ja
10

Super rijschool, super instructrice!

Via Succes Mimpen ben ik in 1x geslaagd voor mijn praktijkexamen rijbewijs B. Echt bedankt Rambha, voor alle fijne lessen en het geduld. Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg goede rijschool!

Ik ben erg tevreden met mijn ervaring met Succes/Mimpen. Ik heb veel geleerd tijdens de lessen van Frank. Het plannen van lessen was altijd erg flexibel en veel was mogelijk. Er is altijd een ontspannen sfeer in de auto en fouten worden duidelijk en op een fijne manier uitgelegd. Ook was er altijd ruimte voor een leuk gesprek. Frank let goed op je zwakke punten en zorgt dat je die dingen extra oefent, zodat je goed voorbereid naar het examen gaat. Ik heb veel geleerd van hem en ik heb er vertrouwen in dat ik veel veilige kilometers zal gaan maken!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super rijschool met persoonlijke aandacht

Hele fijne rijschool. Mijn rij-instructrice, Sonja, was heel vriendelijk en ging goed om met mijn faalangst en heeft me er zeker ook bij geholpen. Veel persoonlijke aandacht en fijne, rustige, maar duidelijke uitleg. Door dit alles heb ik nu mijn rijbewijs!

  • Aanbevelen? Ja
10

Hele fijne rijschool met goede begeleiding.

Bij Succes-Mimpen heb ik elke week met plezier gelest. Het is fijn dat je elke week dezelfde instructeur had, want zo bouwde je een band op en dat werkte fijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig goede begeleiding

Super fijne rijschool met top instructeurs! Mijn AVB en AVD examens (motor A) in één keer gehaald door hun super goede begeleiding. Zeker een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed!

Bedankt Succes-Mimpen en Rambah voor jullie gedoeld en hard werk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Betrouwbare en goede rijschool

Fijne en betrouwbare rijschool!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden: zowel mijn auto- als motorrijbewijs gehaald bij deskundige, vriendelijke instructeurs

Ik ben ontzettend tevreden over deze rijschool. Zowel mijn auto- als motorrijbewijs heb ik hier gehaald bij zeer vriendelijke en deskundige instructeurs. Alles verliep professioneel en prettig. Absoluut een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een goede rijschool!

  • Aanbevelen? Ja
10

Persoonlijk

Super leuke periode gehad bij Succes Mimpen! De rij-instructeurs leggen alles goed uit en nemen de tijd voor je.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super rijschool

Goede en betrouwbare rijschool

  • Aanbevelen? Ja
10

in een keer geslaagd!

Ik ben begonnen bij een andere rijschool. Dat sloot niet aan op wat ik nodig had- rustige en goede begeleiding. Langzaam maar zeker kreeg ik de tijd om te leren, en om zelfvertrouwen te krijgen achter het stuur in plaats van paniek. en dat is gelukt: ik ben in een keer geslaagd!! :) Dankjewel Frank!

  • Aanbevelen? Ja
10

Hartstikke goede rijschool

Ik heb hele leuke en leerzame lessen gehad bij At. Hij had altijd super veel geduld en zorgde dat ik steeds zelfverzekerder achter het stuur zat, waardoor ik ben geslaagd in één keer. Hartstikke bedankt At!! :))

  • Aanbevelen? Ja
10

Opgeleid worden tot een veilige motorrijder

Je kunt natuurlijk zoeken naar de snelste manier om bv je motorrijbewijs te halen. Of de goedkoopste manier. Bij Succes Mimpen ligt daar niet de focus. Ik mag zeggen dat ik sinds enkele dagen niet alleen met mijn motorrijbewijs door het verkeer beweeg, maar ook als een voorspelbare, degelijke en veilige rijder. En dat is wat ik zocht toen ik 7 maanden geleden begon met de opleiding. Het gaat bij Succes Mimpen niet om cijfertjes of om ‘door het examen loodsen’ maar om echte mensen die werken aan echte mensen. En mensen zijn soms onvoorspelbaar en in mijn geval ook onvoorstelbaar ;-) Ik ben dankbaar voor de opleiding en de support, ook op het menselijke vlak. Want je kunt in zo’n periode dingen meemaken die je niet moet negeren. Vooral de instructeurs en de dames van kantoor spelen geen act van goede wil maar kruipen onder jouw huid en willen het beste voor je. Dat is voor mij SUCCES Mimpen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Hele fijne rijschool die ik iedereen zou aanraden

Hele fijne rijschool. Aart en Tjitske nemen alle tijd voor je en hebben beide een fijne manier van uitleg! Zeker een aanrader om hier te gaan lessen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Van bange muis naar vrije vogel

Wie anders dan Gisla Ramsoedh-Balgobind had gedacht dat ik mijn rijbewijs in één keer zou halen? Zij geloofde in mij. En dát is wat ik nodig had. Door Gisla heb ik niet alleen mijn rijbewijs in één keer gehaald, maar vooral geleerd wat de kracht is van positief in het leven staan. Zo’n powervrouw had ik nog niet eerder gezien. De manier waarop ze was, was werkelijk besmettelijk.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Coenecoop 3C8

2741PG Waddinxveen

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.