Geweldige service.

Vriendelijke medewerkers.

Goeie service!

Erg vriendelijk en netjes geholpen. Erg blij met onze Twingo!

Prima services.

Auto gerepareerd volgens garantie. Top

Ga zo door , op dit moment is het goed.

In het begin waren er wat tekortkomingen , maar dat is hersteld .

Goede service!

Heel erg blij met ons nieuwe auto! Goede service en aardig personeel! Wij blijven zeker klant voor het onderhoud van de auto en eventueel voor in de toekomst een nieuwe auto!

Vriendelijk en correct

Vriendelijk en correct

Super tevreden echt een aanrader

Geweldig geholpen en na proefrit zeer enthousiast en auto gekocht en bij aflevering was de auto volledig na wens ga zo door top. Ons volgende auto komt zeker hier weer weg

prima garage, fijn geholpen

Altijd een fijn contact, snel geholpen en netjes te woord gestaan! Super.

Altijd vriendelijk en behulpzaam

Bij grote of kleine issues staan ze altijd voor mij klaar.

Zeer prettig geholpen en te woord gestaan. Ik begrijp nu waarom deze firma een begrip is in de wijde omgeving.

Goede service, personeel is aardig. Dikke 10 dus!

Via de telefoon mijn auto gekocht, aardige man waar ik mee gesproken heb. Goede service dank jullie wel daarvoor, dik verdiend die 10.

Zeer goed advies en een vlotte levering

Goed geadviseerd, direct geholpen en dezelfde dag al rijden met een beurt en nw APK

Super garage

Personeel zeer vriendelijk en geeft goed advies.En eerlijk over bepaalde auto,s dat het niks voor mij was .Nu een hele mooie ford Ka gekocht hij rijdt super.

Super tevreden

Vriendelijk personeel heel fijn en uiteraard een snelle service

Goede service!

Erg goede service

Goedemorgen service en mensen zijn erf vriendelijk

Altijd dik voor elkaar.

Hartelijke ontvangst en eerlijk.

We werden hartelijk ontvangen door Auto van Dijk, verkoopmedewerker was kundig en niet opdringerig. Hij heeft aan ons een fijne Nissan verkocht. Zeer tevreden mee, goede service en lekkere koffie

Snelle service en perfecte kwaliteit!

Ik wilde graag stoelverwarming in mijn auto. Dit is voor mij geplaatst. Het werkt perfect en was super snel klaar! De prijs was zeer betaalbaar!

Dikke tien!

Helemaal blij met mijn nieuwe Beetle! Bijzonder hoe dit bedrijf alle puntjes op de I zet en wat ze toezeggen ook nakomen. Heel transparant in duidelijk in de verkoop. Fijn om zaken te doen! En nu een prachtige unieke auto.

Goede service.

De communicatie was goed.

Ze nemen alle tijd voor je

Super goede, vriendelijke ervaring

Mijn auto moest een beurt hebben, ik had een leenauto besteld. Alles ging goed en snel. Mijn auto rijdt weer als een tierelier. Dank jullie wel

Rigel 1 7891VH Klazienaveen