Heel fijn bedrijf!

Word altijd goed ter plekke geholpen. Denken mee.

Goede vlotte service van vriendelijk klantgericht personeel

Super geholpen en snel!

Ik kon snel een afspraak maken en kon weer veilig op pad.

Super te vreden, zeker een aanrader!

Wij hebben al een aantal jaren onze auto's in onderhoud bij auto van Dijk. Altijd erg tevreden over de diensten. De koffie staat altijd klaar. Wij zijn erg blij met deze dealer!

Heel snel en goed geholpen!

Mijn buitenspiegel was defect. Contact gezocht met Van Dijk en langs geweest om het na te laten kijken. De dag erna is deze keurig gerepareerd! Ik ben super tevreden!

Heel goed geholpen en vakkundige mensen.

Probleem van mijn auto is snel verholpen waardoor de auto net voor het weekend klaar was voor ons uitje naar de Efteling. heel erg bedank voor de service.

Fantastisch geholpen

Vandaag de zomerbandjes onder de auto laten zetten. Met een kopje thee even gewacht en voor ik het wist was de auto alweer klaar. Super snel en goed geholpen door het vriendelijke personeel. Bedankt!

Service en gesprek om een auto aan te schaffen was prima

Super service!

Mijn auto startte niet en binnen een paar uur stond er al een vrachtwagen van Auto van Dijk voor de deur om de auto op te halen en een leenauto achter te laten. Kosteloos! Service wat je niet meer gewend bent tegenwoordig. Dankjewel voor de snelle actie!

Als je er 1 auto koopt, kom je altijd terug.

Prima service. We zijn al heel wat jaren klant. Kopen, inruilen en service altijd top geregeld. Wij zijn erg tevreden over hoe je benadert en behandelt wordt. Dat schept vertrouwen bij ons.

Koop hier nooit je auto

Bij Van Dijk ben je veroordeeld tot het OV. Nog nooit heb ik treinen en bussen zo veel van binnen gezien als sinds ik een auto kocht bij Van Dijk, en dat zegt genoeg. Van buiten ziet het bedrijf er netjes uit en zijn de werknemers vriendelijk, echter is Van Dijk een verre van professioneel bedrijf. Omdat Van Dijk is aangesloten bij de BOVAG, wat toch een keurmerk is van kwaliteit, waren wij in de veronderstelling dat het vooraf checken van het kenteken niet nodig zou zijn. Dat bleek een grote vergissing; De auto bleek namelijk een heftig schadeverleden te hebben wat gemakshalve uiteraard door Maurice van Dijk even niet was gemeld: Hij beweerde van niets te weten. Zelfs als dit waar zou zijn dan is dit zeer onprofessioneel, want welke autoverkoper kent het schadeverleden van de auto's die hij verkoopt nou niet? En ja hoor, binnen 24u (!) na aankoop had de auto al motorproblemen. Ze komen de auto dan wel bij je ophalen voor reparatie, maar daarna was ik de auto wekenlang kwijt zonder mij op de hoogte te houden van de ontwikkelingen, wat de afspraak was. Andere afspraken werden ook al niet nagekomen: De in de advertentie beloofde navigatie ontbrak (vandaar dat Maurice van tevoren had gezegd dat ik 'die niet nodig had') maar ook de onderhoudsboekjes ontbraken, wat weer wijst op de verdachte omstandigheden rond het schadeverleden van de auto. Mails worden gewoon niet beantwoord, en naar je onderhoudsboekjes kun je fluiten. En dan is er de 6 mnd 'BOVAG-garantie', zoals vermeld op de website. Trap er niet in, want er bestaat helemaal geen BOVAG-garantie van 6 mnd. Je krijgt 6 mnd garantie, maar geen BOVAG-garantie volgens de BOVAG voorwaarden. Een auto met zo'n schadeverleden is mogelijk onverkoopbaar, dus dank daarvoor. Zelf ondernemer zijnde is het mij een raadsel hoe je door middel van dit soort praktijken jezelf nog in de spiegel durft te bekijken. Van Dijk is zijn BOVAG-kwaliteitskeurmerk absoluut niet waard, koop hier dus nooit je auto.

Beste Paul, Na aanleiding van je review hebben we elkaar uitgebreid telefonisch gesproken. Je hebt in het gesprek aangegeven niet open te staan voor een oplossing voor het brandende motorlampje van de Mini die je in augustus 2023 hebt gekocht. Dit is een controle lampje wat een signaal afgeeft dat je de auto moet laten uitlezen, maar geen acute noodzaak om de auto te stoppen. We hebben aanboden de auto uit te lezen, maar dit hoeft van jou niet. De andere zaken die je noemt in de review hebben we ook doorgesproken en deze zijn opgelost in de garantieperiode. Je vertelde dat je vanuit emotie die zaken in review nogmaals noemde. We hebben meerdere situaties gehad, waarin je de lampjes en sensoren de uitdaging waren. Daar hebben we ook aangegeven, dat door te kiezen voor een moderne auto, je kiest voor een sensitievere auto met sensoren en elektronica, dat is een groot verschil met de 20 jaar oude Corsa die je steeds noemt. Een andere auto met minder lampjes en minder electronica past ons inziens beter bij je! We hebben je aangeboden de Mini terug te nemen en een andere auto te kiezen. Maar ook dit was geen oplossing voor je. Voor een goede samenwerking heb je twee partijeen nodig, daarin vinden we het jammer dat niet je energie in oplossingen stopt, maar in het schrijven van een review.

Fijne ontvangst bij binnenkomst waardoor we meteen een goed gevoel kregen bij auto van Dijk

Aankoop auto is voor mij een grote uitgave. Als je een tweedehands auto koopt, wil ik dat doen bij een bedrijf waar ik vertrouwen in heb. We werden keurig verwelkomd. De auto waar we voor kwamen zagen we al snel staan. Verkoper merkte onze belangstelling op en kwam al vlug onze kant op zodat we onze vragen konden stellen. Proefrit zo geregeld. Het geheel met de afspraken die we hebben gemaakt, gaf mij een goed gevoel. Hier kan ik vertrouwd een auto kopen

super top

je wordt er heel goed geholpen

Op je gemak

Erg klantvriendelijk. Hele goede service!

Goede en Professionele Service

Anderhalf jaar geleden heb ik hier mijn eerste auto gekocht en altijd bij Auto van Dijk in onderhoud gehad. Er is sprake hier sprake van goed contact en verstand van zaken. Mocht ik langs komen voor een lampje, kleine beurt e.d. werd dit altijd gelijk gerepareerd en/of vlot een afspraak ingepland. Ik raad Auto van Dijk zeker aan.

Top !

Auto zoals omschreven en een goede snelle communicatie.

Helemaal top!

Bij oplevering had ik 1 sleutel gekregen. Auto Van Dijk had contact gezocht met de vorige eigenaren, maar helaas hadden deze de sleutel niet. Aangezien ik graag een reservesleutel wou, kon ik deze vandaag kosteloos komen ophalen/laten maken. Erg blij mee. Vriendelijke service!

Hele goede service

Alles was prima .

Geweldig bedrijf

Doet z'n ding voor schappelijke prijs

Goeie service

Super geholpen

Ondanks dat wij niet in de buurt wonen, zeer snel geholpen . Binnen 2 dagen de auto terug. Zeer tevreden

Ik word altijd goed geholpen en ze denken met je mee.

Zeer tevreden!

Goede service, vriendelijk personeel en altijd alles netjes in overleg!

Goed ontvangst vriendelijke mensen

Behulpzaam goede uitleg als vragen heb om welke auto je voor gaat en dat alles met een lekker bakkie koffie.

Betrouwbare garage

Goede service, vriendelijk personeel. Inmiddels al onze derde auto hier gekocht.