Super top personeel

Super geregeld en ben blij met de afhandeling Gr woodworks international bv

super snelle correcte afhandeling van herstel

Gebeld, kon snel ingepland i.v.m. auto direct weer nodig. Terstond opgepikt en hersteld. Vriendelijk te woord gestaan en naar verhouding niet duur!

Enorm blij met alle hulp!

Vriendelijk personeel, erg behulpzaam. Aan de hand van duidelijke informatie en een goede keuze kunnen maken om mijn auto ipv te laten repareren in te ruilen voor een veilige 'nieuwe' auto!

Top Service!

Dikke 10 voor dit fantastische bedrijf! Bedankt voor onze prachtige auto nadat de onze niet meer te maken was is er een auto voor ons ingekocht precies zoals wij deze wilden, zelf nog met een paar extra opties! Scheelde ons veel zoekwerk en zijn al jaren hier voor de APK en onderhoud dus alle vertrouwen erin! Vakkundig personeel die ook de tijd neemt en alles uitlegt simpelweg geweldig bedrijf.

Prima garage, doen wat ze beloven.

Prima garage, doen wat ze beloven.

Top garage met fijne medewerkers

Ik kom telkens weer terug bij dit bedrijf voor zowel het onderhoud als de aankoop van mijn auto's De medewerkers/sters zij erg aardig, gastvrij en denken met de wensen van de klant mee. Ondanks dat dit het bedrijf zich niet bij mij om de hoek bevindt heb ik de rit er graag voor over en voel me telkens weer erg welkom in Klazienaveen. "Team Van Dijk", ga zo door!!!

Goede snelle service!

Klein dingetje een week na aanschaf snel en goed hersteld!

Een bedrijf dat je een gevoel van vertrouwen geeft.

Vriendelijk personeel met complete zorg omtrent de aankoop. Niets op aan te merken.

Uitstekend geholpen

Gebruik gemaakt van de mobiliteitsservice. De monteur heeft een nieuwe accu geplaatst.

Zoals altijd; Goed!

Ik word altijd goed geholpen en vooral wanneer je iets hebt met de auto!

Top service

Snel gereageerd op probleem

Super fijn

Zelfs in de bouwvak vlot een afspraak , binnen pat uur berichtje dat auto klaar is en heel prettig contact en goede uitleg bij t ophalen . Top .

Klantvriendelijk goede service

Altijd klantvriendelijk. Goeie service eerlijk en snel

Altijd behulpzaam en vriendelijk!

Klantvriendelijk, deskundig, behulpzaam en goede service.

Klantvriendelijk en service gericht

Als er extra onkosten zijn worden we gebeld zodat we niet voor onverwachte kosten komen te staan Fijne leenauto meegehad .en altijd een vriendelijke lach en groet van iedereen daar .we kome graag terug voor de volgende beurt

Top service! Zeer vriendelijk

Mijn auto gaf ineens aan dat hij oververhit was. Snel naar de dichtstbijzijnde garage gegaan. Mocht een leen auto mee en dezelfde dag was mijn auto al klaar en mocht ik hem al ophalen. Personeel was vriendelijk en maakte tijd vrij.

Altijd prettig, vriendelijk, transparant.

Zeer vriendelijk personeel, altijd vrolijk en gastvrij. Hoge mate van transparantie en betrouwbaar.

Zeer klantvriendelijk en een prima service

Er wordt met je meegedacht.

Super service

Vriendelijk, duidelijk en servicegericht.

Vriendelijk en bellen met je als er onverwachts meer onkosten bij komen

Vriendelijk en overleggen/bellen eerst als er onverwachts hogere onkosten zijn

Snel van het probleem bij mijn auto geholpen, rijd weer als vanouds

Hele prettige service!

Snelle en goede service!

top service

ik had een schroef in de band van de auto die ik 6weken geleden gekocht had,op mijn vraag wat ik doen moest werd mij om mijn sleutel gevraagd en terwijl ik een kopje koffie dronk werd mijn band gerepareerd. zonder enige betaling kon ik de auto weer meenemen kortom klasse

Prima zaak

Prima zaak