Zeer goed.

Een prima garage vriendelijke behulpzaam en een luisterend oor voor de bezoekers van garage van Dijk.

Vriendelijk personeel Erg meedenkend

Prima service's als altijd

Prima service, Auto opgehaald bij huis, Gebeld omtrent de kosten voor men aanpassingen heeft gedaan. Goed overleg over wat wel wat niet te doen. Auto netjes weer afgeleverd.

Geweldige service, komt afspraken voor 100% na.

Maurice Van Dijk heeft ons een prachtige Volvo XC60 Hybride, km stand 42000, verkocht. Een prachtige, stijlvolle auto voor een redelijke prijs. Daarnaast verleent hij een uitstekende service tot in de kleinste details. Bedankt Maurice!

Goede en vriendelijke bediening

Proberen de beste hulp te bieden en houden je op de hoogte ik ben er blij mee

Altijd goede service

Al jaren klant, wordt altijd goed en snel geholpen wanneer er iets aan de hand is met mijn auto. Denken mee en doen regelmatig net dat beetje extra.

Klasse

Vriendelijk, behulpzaam. en je wordt zelfs naar het centrum gebracht

Goed geholpen! Vriendelijke werknemers!

Staan altijd voor je klaar. Goede service!!

Zeer klantvriendelijk en je wordt meteen geholpen.

Mijn auto moest voor de Apk en dit was ik vergeten. Maar bij auto Van Dijk werd ik meteen geholpen. Top gedaan goede service. Mijn auto is Apk gekeurd.

Zeer fijne autogarage!

Zeer vriendelijk geholpen zonder poespas, goede service en wat ze zeggen maken ze waar.

Snel en goed geholpen

Afspraak gemaakt proef rit gemaakt er lag een goed voorstel klaar geaccepteerd en rijden maar en altijd stond de koffie klaar top afgeleverd

Prima garage!

Altijd bereid om je te helpen,en zeer vriendelijk personeel!

Fantastische service!

Snel, behulpzaam, vakkundig, vriendelijk en fantastische service!

Net bedrijf

Prima service en klantvriendelijk

Fijne service

Vriendelijke mensen, goede service en kijken mee naar mogelijkheden.

Heel fijn bedrijf!

Word altijd goed ter plekke geholpen. Denken mee.

Goede vlotte service van vriendelijk klantgericht personeel

Super geholpen en snel!

Ik kon snel een afspraak maken en kon weer veilig op pad.

Super te vreden, zeker een aanrader!

Wij hebben al een aantal jaren onze auto's in onderhoud bij auto van Dijk. Altijd erg tevreden over de diensten. De koffie staat altijd klaar. Wij zijn erg blij met deze dealer!

Heel snel en goed geholpen!

Mijn buitenspiegel was defect. Contact gezocht met Van Dijk en langs geweest om het na te laten kijken. De dag erna is deze keurig gerepareerd! Ik ben super tevreden!

Heel goed geholpen en vakkundige mensen.

Probleem van mijn auto is snel verholpen waardoor de auto net voor het weekend klaar was voor ons uitje naar de Efteling. heel erg bedank voor de service.

Fantastisch geholpen

Vandaag de zomerbandjes onder de auto laten zetten. Met een kopje thee even gewacht en voor ik het wist was de auto alweer klaar. Super snel en goed geholpen door het vriendelijke personeel. Bedankt!

Service en gesprek om een auto aan te schaffen was prima

Super service!

Mijn auto startte niet en binnen een paar uur stond er al een vrachtwagen van Auto van Dijk voor de deur om de auto op te halen en een leenauto achter te laten. Kosteloos! Service wat je niet meer gewend bent tegenwoordig. Dankjewel voor de snelle actie!

Rigel 1

7891VH Klazienaveen