Kim Scholte in t Hoff, Vervelend om via internet elke keer op uw bericht te moeten reageren. Zodra wij ons verhaal er onder zetten verwijderd u uw review en plaatst deze opnieuw op meerdere portalen. Zodat onze kant van het verhaal niet zichtbaar is voor mensen die beide kanten van het verhaal willen lezen. Wij vinden het ook erg vervelend, maar staan er voor open op dit op te lossen. Echter wijst u onze hulp af en werkt u tegen. U heeft in september 2020 een auto bij ons aangeschaft. In oktober 2020 kreeg ik van u een bericht dat wanneer er een caravan of fietsendrager monteert word achter uw auto, de auto een foutmelding geeft. We hebben u uitgenodigd om diagnose te laten stellen. Uit de diagnose bleek inderdaad een storing te zitten, dit werd veroorzaakt door de adapter van 13 naar 7 polig. Zodra deze uit genomen werd was de storing weg en werkte alles naar behoren. We hebben u er bij gehaald en de monteur heeft alles toegelicht en laten zien dat alles weer werkt zoals het moet zijn. Op het moment dat u weg reed was alles in orde. U heeft onderweg naar huis mij nog weer gebeld, nogmaals alles toe gelicht. Nu (januari) is er weer een storing aanwezig, willen we graag diagnose stellen en het oplossen. Hier toe krijgen wij de kans niet, wel wilt u elders op eigen initiatief heen. Wij hebben aangegeven dat dit mogelijk is, maar dat gemaakte kosten niet worden vergoed door ons. Dit viel bij u niet goed, maar wij hebben vervelende ervaringen met diagnose kosten vergoeden. Vervolgens neemt u contact op met de Bovag, zij geven ook aan laat Autobedrijf Rudie Wetering er naar kijken. Het kan nu ook een heel andere soort storing zijn. Dit kunnen wij van afstand, net zoals de Bovag ook niet kan bekijken. Wij vinden het ook een vervelende situatie. Maar bij aanschaf van de auto heeft u geen enkel probleem met 40km rijden. Neemt het bedrijf op 1km afstand van u contact met ons op voor overname, omdat zij de auto ook wel willen leveren. Vervolgens koopt u de auto toch hier. Graag vernemen wij een telefonische reactie, wij krijgen naar meerdere pogingen geen gehoor van uw kant. Wij willen graag een werkplaats afspraak inplannen en de storing kunnen oplossen. Want elke keer een recensie opnieuw plaatsen lijkt me niet de oplossing. Elke minuut die u heeft benut aan het herplaatsen van vervelende en negatieve recensies, had u ook kunnen gebruiken om de moeite te nemen naar Lemele te komen rijden. Zodat we alsnog diagnose kunnen stellen en herstellen. Bovag garantie verkopen wij er niet los bij. Wij verkopen het "Onderhoud&Zekerheid" pakket, dit houdt in: Grote onderhoudsbeurt, minimaal 12 maanden APK, 6 maanden Bovag garantie en de auto wordt gepoetst. Met vriendelijke groet, Matthijs Wetering
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd