Vertrouwd en top geregeld allemaal!

Goede kennis van auto's, betrouwbaar, eerlijk en denkt met je mee! Top aflevering en kom zeker terug als we weer een andere willen kopen! Echt een aanrader!

TOP service

zeer nette zaak

komt afspraken altijd na

Keurig bedrijf

Rudi wetering geeft je een zeker gevoel als je een auto bij hem koopt.

Zeer fijn bedrijf die ik iedereen kan aanraden.

Een ongedwongen sfeer. Fijne persoonlijke hulp. Mooie auto gekocht die perfect is afgeleverd.

Ik had helemaal geen moeite mee

Professioneel

Klant gericht, vriendelijk goeie begeleiding en uitleg over de auto. Geen troep maar echte auto's met bovag garantie

Een goede ervaring

Ik heb vorige week mijn nieuwe Toyota CHR opgehaald. En ik ben er zeer blij mee. Ik ben netjes geholpen bij het kopen van mijn nieuwe Toyota. Ze zijn zeer klantvriendelijk, en ik raad iedereen ook aan om daar eens te kijken voor een andere auto. Prima voor elkaar zo.

Heel goed

Nette en vriendelijke behandeling. Deskundige verkoper.

We hebben vanmorgen onze auto opgehaald een Skoda Rapid. Zelden zo ‘ n goede aflevering gehad. Perfecte uitleg alle tijd, heel plezierig, zeker aan te bevelen. Er werd overal aan gedacht, ook of de auto al in de verzekering zat. Wij hebben 2 keer mee gemaakt dat we onverzekerd de weg op gingen, doordat er in de garage niet op geadtendeerd werd. Super allemaal, Matthijs bedankt, een dikke 10 Fam Sanders te Assen

Lijkt een prima bedrijf tot er iets mis is.

Bij aankoopt lijkt het prima, echter later valt de service ernorm tegen. Inhoudelijk wil ik er verder niet op in gaan om discussie te voorkomen.

Kim Scholte in t Hoff, Vervelend om via internet elke keer op uw bericht te moeten reageren. Zodra wij ons verhaal er onder zetten verwijderd u uw review en plaatst deze opnieuw op meerdere portalen. Zodat onze kant van het verhaal niet zichtbaar is voor mensen die beide kanten van het verhaal willen lezen. Wij vinden het ook erg vervelend, maar staan er voor open op dit op te lossen. Echter wijst u onze hulp af en werkt u tegen. U heeft in september 2020 een auto bij ons aangeschaft. In oktober 2020 kreeg ik van u een bericht dat wanneer er een caravan of fietsendrager monteert word achter uw auto, de auto een foutmelding geeft. We hebben u uitgenodigd om diagnose te laten stellen. Uit de diagnose bleek inderdaad een storing te zitten, dit werd veroorzaakt door de adapter van 13 naar 7 polig. Zodra deze uit genomen werd was de storing weg en werkte alles naar behoren. We hebben u er bij gehaald en de monteur heeft alles toegelicht en laten zien dat alles weer werkt zoals het moet zijn. Op het moment dat u weg reed was alles in orde. U heeft onderweg naar huis mij nog weer gebeld, nogmaals alles toe gelicht. Nu (januari) is er weer een storing aanwezig, willen we graag diagnose stellen en het oplossen. Hier toe krijgen wij de kans niet, wel wilt u elders op eigen initiatief heen. Wij hebben aangegeven dat dit mogelijk is, maar dat gemaakte kosten niet worden vergoed door ons. Dit viel bij u niet goed, maar wij hebben vervelende ervaringen met diagnose kosten vergoeden. Vervolgens neemt u contact op met de Bovag, zij geven ook aan laat Autobedrijf Rudie Wetering er naar kijken. Het kan nu ook een heel andere soort storing zijn. Dit kunnen wij van afstand, net zoals de Bovag ook niet kan bekijken. Wij vinden het ook een vervelende situatie. Maar bij aanschaf van de auto heeft u geen enkel probleem met 40km rijden. Neemt het bedrijf op 1km afstand van u contact met ons op voor overname, omdat zij de auto ook wel willen leveren. Vervolgens koopt u de auto toch hier. Graag vernemen wij een telefonische reactie, wij krijgen naar meerdere pogingen geen gehoor van uw kant. Wij willen graag een werkplaats afspraak inplannen en de storing kunnen oplossen. Want elke keer een recensie opnieuw plaatsen lijkt me niet de oplossing. Elke minuut die u heeft benut aan het herplaatsen van vervelende en negatieve recensies, had u ook kunnen gebruiken om de moeite te nemen naar Lemele te komen rijden. Zodat we alsnog diagnose kunnen stellen en herstellen. Bovag garantie verkopen wij er niet los bij. Wij verkopen het "Onderhoud&Zekerheid" pakket, dit houdt in: Grote onderhoudsbeurt, minimaal 12 maanden APK, 6 maanden Bovag garantie en de auto wordt gepoetst. Met vriendelijke groet, Matthijs Wetering

Super service

Super service

Fijn geholpen, alle tijd voor je ,en goede uitleg, goede service. Een garage om aan te bevelen We zijn zeer tevreden.

Een recht door zee autobedrijf.

Een prachtige auto gekocht. Goed afgeleverd. Matthijs neemt de tijd en komt afspraken na.

Professioneel Autobedrijf!!!

Een week geleden heb ik een Nissan Qashqai bij Autobedrijf Rudie Wetering gekocht. De auto stond super klaar om opgehaald te worden en ik ben super blij. Ik wil bedanken voor een zeer goed contact, alle formaliteiten werden snel afgehandeld. Ik raad het zeker aan.

zeer tevreden

nette inruil, en alles in volle tevredenheid uitgevoerd dit bedrijf is een echte aanrader

Naar onze tevredenheid geholpen

Zoals boven omschreven. Alles volgens afspraak goed nagekomen, ben hier zeer tevreden over.

Heel goed

Heel goed. Gast vrij

Alle afspraken nagekomen!

Eerste ervaring met dit bedrijf, betrouwbaar, klantvriendelijk en behulpvaardig. In 1 woord klasse

Heel goed!

We hebben voor de 2e keer hier een auto gekocht. Heel vriendelijk en meedenkend en we zijn heel blij met onze nieuwe auto.

goed en duidelijk

oke

Vriendelijk

Mijn pracht auto gekocht hier, en werd met alle geduld meegekeken, geluisterd, advies gegeven, maar niets opgedrongen.... precies zoals ik graag benaderd word . Mijn auto kon snel afgegeven worden, zodat ik een kleine week na het proefrijden mijn bolide al af kon halen !! Heel fijn, bedankt ! Met vriendelijke groet, Inger

Ik ben netjes en respectvol behandelt

Als goed. het beste leer je het bedrijf kennen bij probleempjes maar dat hoop je niet dat dat gebeurd.

Duidelijk in communicatie en flexibel in afspraken. Ik kon mijn auto direct meenemen op verzoek omdat ik uit de andere kant van het land kom. Zeer tevreden.