Fijne garage, voelt zeer vertrouwd!

Mijn allereerste ervaring met deze garage en het voelde gelijk goed. Vertrouwd, betrouwbaar. Prettig geholpen door Rudie en de prachtige auto is goed afgeleverd. Alles volgens afspraak.

Prettige en correcte afhandeling.

Er werd volop de tijd genomen één en ander toe te lichten. Zeer klantgericht. Auto werd volgens afspraak keurig afgeleverd.

Goede informatie, klantvriendelijk en behulpzaam

Vriendelijk geholpen zonder poespas

Vriendelijke mensen

Zakelijk, vriendelijk. Het bedrijf ziet er netjes uit.

We zijn serieus en vriendelijk behandeld.

Topbedrijf

Zeer goede, eerste, ervaring met dit bedrijf. Denkt met je mee, vriendelijke deskundige verkoper Matthijs. Ook bij het afhalen van de auto wordt alle tijd genomen om de gebruiksaanwijzing van de auto uit te leggen.

Prima koopproces

Rudie Wetering is een betrouwbaar en solide familiebedrijf. De aankoop van een auto is door mij als bijzonder positief ervaren. Nog hartelijk dank voor het ophalen vanaf het treinstation in Ommen!

Tevredenover het contact

Neemt ruim de tijd voor onderhandeling en informatie over de aan te kopen auto

Fijne zaak.

Hier werd ik op een prettige manier geholpen; ik kreeg de tijd om rustig (alleen) te kijken naar een auto, maar kon ook al de vragen stellen die ik wilde, in persoon, per telefoon of per mail. De zaak staat in en omgeving waar ik weinig bekend ben, en bij het maken van een proefrit vroeg ik waar ik het beste kon rijden. Ik kreeg toen een route door die over verschillende soorten wegen ging, zodat ik de eigenschappen van de auto onder diverse omstandigheden kon ervaren.

Goed tevreden

Ik werd zeer vriendelijk ontvangen toen ik binnenkwam om naar een auto te kijken die ik gezien had op hun overzichtelijke site. Goede uitleg gehad over de auto, nette inruilprijs gekregen voor mijn oude auto. Bij ophalen nogmaals uitleg gehad over de auto en de auto stond er keurig bij ! Ook het bedrijf zelf oogt zeer netjes en opgeruimd. Prettig zaken doen.

Occasion aangeschaft, perfect afgeleverd.

Occasion aangeschaft, perfect afgeleverd, vriendelijke verkoper.

Wij zijn zeer blij met autobedrijf Rudie Wetering.

Wij zijn zeer blij met autobedrijf Rudie Wetering.

Erg prettig ervaren

Zeer goede service, houdt zich aan afspraak en krijg er een mooie kwalitatieve auto voor terug.

Prima bedrijf

Uistekend geholpen, prima inruil voorstel gehad. Afhandeling super

Eigenlijk zijn we al jaren klant. Met grote tevredenheid. Ze zijn altijd bereid je te helpen en geen moeite is hen teveel. Steeds een persoonlijke aanpak en de klant centraal. Deskundig advies en op maat!

Tot en met koop uitstekend. Daarna zeer matig.

Auto gekocht bij Rudi Wetering. Zeer attente verkoper Matthijs en tot en met aflevering verliep alles naar wens. Na enige tijd bleek op de rechterachterdeur een donkere schaduwvlek te zitten die vooral te zien is als de zon erop schijnt. Bij aflevering was het echter bewolkt. Hiervoor de verkoper benaderd om dit euvel onder verborgen gebreken te verhelpen. Verkoper geeft toe dat er een vlek te zien is maar dat dit hem nooit opgevallen was en ook zijn poetser die de auto voor aflevering gepoetst had zegt niets gezien te hebben. Hiermee geeft hij feitelijk toe dat het een verborgen gebrek is maar desondanks weigert hij het euvel te verhelpen. Reden hiervoor wordt aangevoerd dat hij deze schadepost ook op niemand kan verhalen. Alsof dit er iets toe doet. M.i is hij gewoon aansprakelijk voor een gebrek dat we allebei niet gezien hadden. Helaas geeft fa. Wetering dan niet thuis. Bovendien werkt Wetering met een afleveringspakket van € 550. In dit pakket zit een half jaar Bovag garantie. Dit is zeer vreemd omdat de door mij gekochte auto nog ruim een jaar onder de fabrieksgarantie valt. Feitelijk betaal ik dus voor een garantie die ik al heb. Deze regeling is op de site terug te vinden maar fa. Wetering geeft aan dit een normale gang van zaken te vinden.

Vervelend om te lezen dat u deze review schrijft. We hebben inderdaad contact gehad betreft de donkere plek die in uw lak naar voren komt, wanneer de zon onder een bepaalde hoek in de lak schijnt. Hier hebben wij netjes op geantwoord, wij zijn echt wel thuis bij problemen. Ook heeft u zelf foto’s gemaakt tijdens de proefrit en is deze te zien, het is dus echter geen verborgen gebrek. Deze foto heeft u mij afgelopen week nogmaals gestuurd. Daarbij ook uitgelegd dat het ook alleen zichtbaar is onder een bepaalde hoek en niet altijd. Betreft het “Onderhoud&Zekerheid” pakket ter waarde van € 550,00 is niet alleen voor de Bovag garantie. Het “Onderhoud&Zekerheid” pakket houdt in; grote onderhoudsbeurt( nieuwe olie + filter, vervangen van lucht- & interieur filter, remmen rondom reinigen en smeren en bougies wanneer deze voorgeschreven worden. Wordt afgestempeld in de boekjes en/of digitaal geregistreerd aan de hand van het chassisnummer), minimaal 12 maanden APK, gepoetst en Bovag garantie. U betaalt dus echt geen € 550,00 voor alleen Bovag garantie. Mochten er iets zijn wat niet onder fabrieksgarantie valt staan wij hier wel achter, dan zijn wij hier coulant in om het op te lossen en niet u de deur te wijzen naar de dealer “De auto valt nog onder fabrieksgarantie”. Hier hebben we het ook nog uitgebreid over gehad tijdens de koop van de auto. Met vriendelijke groet, Matthijs Wetering

Tot nu toe goed

Tot nu toe goed

Prettig in omgang, voelt vertrouwd.

Komt de afspraken na.

Wat je ziet is wat je krijgt

Een prima ervaring. De auto waar ik naar op zoek was hadden ze en ik ben daartoe op een prima manier geholpen. Verwacht geen mooie praatjes, uitgebreide toelichtingen of extra's, wat je ziet is wat je krijgt. Waar de meeste verkopers nog wel iets mee willen bewegen in vragen van klanten is dat hier minder a/d orde, maar is hun insteek dat ze met de "kale" auto zo scherp mogelijk in de markt zitten.

Eerlijke inruilprijs en eerlijke koopprijs

We kregen in eerste instantie alle tijd om zelfstandig rustig verschillende auto’s te bekijken. Toen we lieten weten dat we serieus interesse hadden werden we direct goed geholpen. Fijn autobedrijf. Ik raad het aan bij vrienden en zou er zelf ook weer heen gaan voor het kopen van een auto.

Goede uitleg en duidelijk.

Prettig en zakelijk gecommuniceerd wat afgesproken is hebben netjes uitgevoerd.

Je wordt goed geholpen en zeer kkant vrindelijk

Kopen zónder kijken, het werkt perfect bij Rudie Wetering

We vonden de perfecte Nissan Qashqai via internet bij Rudie Wetering. Alleen, de afstand was ruim 200km. Toch wat ver om eerst te gaan kijken. Op basis van de vele, zeer positieve reviews én een portie vertrouwen, hebben we telefonisch contact gehad met Matthijs en daarna via email de koop in orde gemaakt. Afgelopen vrijdag zijn we de auto gaan halen en deze was helemaal zoals afgesproken. Netjes gepoetst, alles klopte. Een klein uurtje later zaten we dan ook al weer in de nieuwe auto terug naar huis. Dit is hoe je in 2021 digitaal een auto verkoopt. Zeggen wat je doet en doen wat je zegt. Laat dan de klanten maar vertellen hoe tevreden ze over je zijn. In dit geval een dikke pluim en absoluut een aanrader! Matthijs bedankt! Ps. het was een fantastische verrassing voor moederdag, mede gelukt door jullie.

Prima service en uitstekend geholpen

Vriendelijke mensen,we hebben een leuke deal kunnen maken met Matthijs. Bij de aflevering werd ruim de tijd genomen,voor vragen en uitleg. Een top garage,en komen hun afspraken na. Aan iedereen aan te bevelen. Als je opzoek naar een auto,dan ben je daar aan het juiste adres.