Uitstekend bedrijf, reageert snel, duidelijk en verstand van zaken.

Naar aanleiding van online inruilvoorstel, snelle reactie, en binnen een paar dagen alles geregeld en kon ik de auto ophalen. Duidelijk en accuraat.

Je wordt goed geholpen. Geven duidelijke informatie luisteren goed naar de wensen van de klant.

Prima service, prettig geholpen

Prima service en prettig geholpen.

Eerlijk, vriendelijk en degelijk

Een mooie 2e hands auto gekocht, goede prijs voor onze inruil gekregen. Vriendelijk personeel.

Prettig contact. Auto is keurig afgeleverd en er is tijd genomen voor uitleg.

Top ervaring.

Jong gebruikte auto gekocht. Zeer vriendelijke behandeling en afspraak op tijd is zeker top. Inruil oude auto tegen zeer reëel prijs.

Zeer prettig ontvangen en vakkundig geholpen.

Hier kom je met plezier.

Prettig en deskundig

Prettig

Prettig zakendoen

hebben een ruim aanbod en konden gunstig inruilen. komen zeker terug.

Snel en betrouwbaar

We zijn tevreden met de aankoop van de Hyundai Tucson

Vlot, netjes en goed geholpen

Alles rond de aankoop van onze auto verliep naar wens.

Super tevreden met de aankoop!

Vond op hun website dé auto waar ik naar op zoek was! Na een afspraak te hebben gemaakt om de desbetreffende auto te bekijken zijn we snel tot een nette deal gekomen! Ik had geen ervaring met de firma Wetering, maar ben zeer netjes ontvangen en de gemaakt afspraken zijn correct nagekomen!

Goede aankoopprijs en goede inruilprijs. En dan ook nog een zeer uitgebreide uitleg. U begrijpt dat wij met deze ervaring zeer tevreden zijn. Wij kochten een Lynk en Co 01 van een jaar oud.

Top auto afgeleverd

Ik heb hier een hele mooie auto gekocht. Netjes afgeleverd.

Gematigd tevreden

Erg vriendelijke mensen en komt zeer betrouwbaar over. Echter kwam ik thuis erachter dat op de voorbumper rechtsvoor veel krassen zaten en ook daarboven een paar krassen op de lak. Ik had de auto dan ook wel gekocht, maar dan had ik er wel net wat minder voor willen betalen. Ik vind dat je op zulke dingen gewezen moet worden door een bedrijf wanneer je een auto bekijkt en niet dat wanneer je het zelf eerst niet opvalt je er later achterkomt.

Alles perfect geregeld.

Van begin tot eind perfect geregeld. Je weet direct waar je aan toe bent als je je huidige auto inruilt. Komen afspraken na en de nieuwe auto word zeer netjes afgeleverd.

Komt afspraken na. Prettig in contact. Gr. V. Welling.

Koop sluiten en wegwezen.

Was of ik een pakje boter in de supermarkt ging halen. Geen proefrit mogen maken. Eigen auto al overgeschreven voor de andere was geregeld? Auto afrekenen wat info en gaan. Heb dan wel een jaar garantie maar was nog niet bekend met rijgedrag. Ging allemaal wat onpersoonlijk. Mooi auto's aanwezig en wel koffie gehad.

Goede hulp en informatie vanaf oriëntatie

Zowel telefonisch als via mail snel bericht antwoord.

Vriendelijk, eerlijk en vertrouwd

Heb hier mijn eerste auto gekocht. Was een eerlijk verhaal en geen grootpraat of gladde verkooptrucjes. Heb een goed idee van wat ik van de auto kan verwachten. Daarnaast is de auto netjes afgeleverd (de auto stond binnen gepoetst klaar) en heeft deze zoals afgesproken een grote beurt gehad. Alles was prima geregeld bij het oplevermoment. Nu hopen op veel veilige kilometers.

Goed bedrijf niks op aan te merken

Goed geholpen toppie

Prima ervaring

Keurig geholpen en de auto is keurig afgeleverd.

Top services!

Laag drempelig contact mee te leggen. Goede begeleiding tijdens het aankoop proces. Dit is niet de eerste auto die we kopen via deze garage en zeker niet de laatste!

We zijn tevreden over de koop

We zijn goed geholpen, snelle levering. Alleen jammer er was niet over de prijs te onderhandelen. Dit tot wat iemand in de review plaatste. Goed geholpen met instellen van de telefoon.

Proffesioneel

Duidelijk en goed contact. Goede service!