Top ervaring!

Top services! Het ging allemaal heel snel, contact verliep fijn en heel snel.

Super service!

Fijn dat en goed contact!

Is goed

Bijna 14 jaar al bij Rudie Wetering. Weet niet beter dat ik daar mijn auto heen breng of bij hun koop.

Super ervaring

Onze ervaring met Wetering is zeer goed te noemen!

Goed contact, verstandige adviezen, en een betrouwbaar en mooi product.

We zijn erg tevreden

We zijn erg goed goed geholpen en zijn zeer tevreden over de auto die we gehaald hebben

Top bedrijf !!!

Alles ging super snel, en communicatie was heel goed. ben heel bij met mijn nieuwe auto Toyota C-HR . Nogmaals bedankt allemaal voor de goeie service !!!

Alle verwachtingen waargemaakt

Auto gekocht en zeer tevreden.

Goede ervaring!

Voor het eerst bij deze garage een auto gekocht en werden prima geholpen. Bij de aflevering van de auto werd alles goed uitgelegd en we hebben dan ook een goede indruk van deze garage.

Heel goed!

Goed geholpen.

uitstekend

Zeer correct zaken afgehandelt!

uitsteken

goed en goed behandel.

keurig en net heid hoogin fandel

goede monteurs die je graag helpen over al mee

Prettig geholpen

Prettig geholpen

Prima ervaring!

Keurig en net bedrijf. Ik heb er een nette auto gekocht. De aflevering was ook prima en precies volgens afspraak. Aan de persoonlijke benadering en hun betrouwbaarheid kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Geweldige voorlichting over de auto

vriendelijke ontvangst,duidelijke uitleg.en goed geoefend met de auto. van schakelauto naar automaat.

Vakkundig, secuur en uitstekende service

Je moet de auto eerst kopen voor je een proefrit mag maken

In de ochtend gebeld om een afspraak te maken om een auto te bekijken en even mee te rijden. Was geen probleem, we waren die middag welkom. We moesten een uur rijden om er te komen, maar dat hadden we er voor over. Eenmaal daar, stond de auto nog in de showroom en mochten we er alleen mee rijden als we konden garanderen dat we hem zouden kopen. Dat kan je echter niet beoordelen als je nog niet hebt gereden he... meneer wilde niet dat de auto vies werd...! Na enige discussie werd nog voorgesteld dat we hem dan misschien wel even mochten meenemen als we daarna de kosten voor het wassen zouden betalen. Serieus?! Deze meneer wilde denk ik geen auto a € 25.000,- verkopen. Jammer dan, wij slagen wel ergens anders. Ergens waar ze wel klantvriendelijk zijn!

Wendy, Vervelend dat je een negatieve ervaring plaatst. De witte Nissan Qashqai waar u voor kwam stond inderdaad in de showroom. We hebben samen met uw man de Nissan bekeken en jullie wilden wel graag een proefrit maken. We hadden het totaal nog niet over de eventuele aanschafwaarde gehad. Jullie wilden graag rijden om te proberen of de motor die in deze Nissan lag beter aanvoelde dan een andere waar jullie ook al mee gereden hadden. Ik heb aangegeven dat ik de Nissan buiten wilde zetten als we het over het financieel plaatje eens waren. Om vervolgens te voorkomen dat een showroom schone auto in deze periode van het jaar vuil terug komt en er veel aandacht weer aan besteed moet worden om de Nissan weer showroom waardig te krijgen. Uw man reageerde gelijk, dan is bij deze de Nissan verkocht. Dat vond ik een vervelende opmerking en heb daar op gereageerd waarom nu ineens wel? We hebben nog wat gepraat, toen gaf uw man aan als we € 25,00 borg betalen heeft u daar vrede mee. Dit nog nooit eerder gedaan, maar dit gaf mij wel een teken van jullie zijn serieus. Dit ging bij u zelf niet en gaf aan wij gaan weer. Prima, wellicht tot ziens. Vervolgens verlaten jullie de showroom, hier in het oosten kan nou eenmaal nog veel zoals de sleutels in de deur laten zitten. Jullie lopen naar buiten en uw man grijpt de sleutels van de showroom deur. U vraagt aan uw man wat ga je er mee doen? Uw man reageert "we komen vannacht wel weer". Wij willen best auto's verkopen, maar onze ervaring is dat de auto en het financiële plaatje passend moet zijn. Een proefrit is niet de doorslag gevende factor. Het ging om een Nissan van 1,5 jaar oud met slechts 11.000km. Hiervan hoef je echt geen zorgen te maken of de koppeling wel of niet soepel gaat.

We kijken op de onderhandeling met een goed gevoel terug.

Heel erg Klantvriendelijk

Laatst heb ik mijn “nieuwe” auto opgehaald. Omdat ik zeer specifieke wensen had heb ik een zoekopdracht doorgegeven aan Rudie en Matthijs. Toen de auto aan de zaak was heeft Matthijs mij alles netjes uitgelegd en is hij alle functies van de auto bij langs gegaan. Ook hebben ze de auto heel netjes afgeleverd. Ondanks dat hij 3 jaar oud is leek hij wel nieuw. Top bedrijf kom er zeker weer!

prima bedrijf!

Gewoon een no nonsens garage. Komt afspraken na en helpen goed en vriendelijk. Geen supermoderne garage qwa uitstraling maar dit hoeft voor mij ook niet. Het gaat uiteindelijk om de manier zoals ze je helpen Een aanrader als je op zoek bent naar een mooie auto!

Klantvriendelijkheid van de bovenste plank

Rudie wil je overal mee helpen. Niets is hem teveel.

Vriendelijk geholpen

Mathijs nam alle tijd om ons te woord te staan en te adviseren. Wij bevelen dit bedrijf, wat in een prachtig natuurgebied ligt, van harte aan.

Auto prima volgens afspraak afgeleverd, goede uitleg van de instrumenten door Matthijs gehad

Zeer klantvriendelijk en en goede uitleg bij alles . Kom er zeker weer met de auto.