Een net bedrijf.

Vriendelijke verkoper goede uitleg Als je daar een tweedehands auto koopt, komt hij als nieuw uit de garage. In een woord een top bedrijf. Een aanrader.

Vriendelijk ontvangen, het bedrijf heeft een nette uitstraling en geeft vertrouwd gevoel! Werkplaats schoon en opgeruimd. Top monteurs. De verkoper neemt de tijd voor je,eerlijk en netjes behandeld Oftewel een top bedrijf. Een aanrader.

Betrouwbaar en goed advies

Vorige week een auto gekocht bij dit bedrijf. Vanaf het begin zijn we fijn geholpen en kregen we de benodigde informatie. Geen mooie praatjes maar gewoon een betrouwbare zaak waar je met een fijn gevoel wegrijdt. De auto werd keurig afgeleverd volgens alle afspraken.

Prettige dienstverlening

Correcte en betrouwbare zaak welke ten zeerste aan te raden is!!

Goed autobedrijf!

Goede service en kwaliteit en klantvriendelijkheid

Een prettig en kundig all-round garagebedrijf

Onlangs een fijne Toyota Auris Hybrid gekocht. Wij konden hierop redelijk inruilen en vonden de persoonlijke service prima. Bij de aflevering was aan alle afspraken uitstekend voldaan. Er was ruim tijd voor het doornemen van de div. functies van de auto. Best belangrijk bij Hybride uitvoering. Wij zagen een opgeruimde, nette werkplaats met vriendelijke kundige medewerkers. Dank.

Prima service en een nette aflevering

Lekker nuchtere mensen die een eerlijk en oprecht advies gaven. Bij aflevering een goede uitleg en de auto zag er keurig uit

Eerlijke verkoper (Matthijs)

Keurige afhandeling van mijn aankoop. Afspraken voor onderhoud goed nagekomen. Keurige inruilprijs voor mijn oude auto gekregen. Helaas woon ik te ver weg om mijn nieuwe auto daar in onderhoud te doen, anders wist ik het wel.

Kennis van zaken

Klantvriedelijk, niet opdringerig. Ze nemen alle tijd voor jou.

Top garage

Je wordt netjes en adequaat geholpen totaal Niks op aan te merken top Zou ik deze garage aanbevelen ja Goed team monteurs staan klaar om te helpen mag ook gezegd worden!

Mooi familiebedrijf!

Heel persoonlijke en sympathieke benadering, hartelijk, oprecht en brandschoon!

zeer prettig

Als prettig ervaren, als de gekochte auto ook helemaal goed is, is alles OKE

Betrouwbaar

Betrouwbaar bedrijf, meedenkend en goed werk

Prima geholpen, no-nonsens en afspraken nagekomen

Zie boven.

Klantvriendelijk

Matthijs nam alle tijd voor uitleg,toen we de auto ophaalden! Is afgeleverd,zoals afgesproken. Hebben een goed gevoel bij deze garage!

Gewoon goed

Goede ervaring met betrekking tot email hebben geleid tot een bezoek aan het bedrijf. Het ruime aanbod occasions hebben na goede onderhandelimg uiteindelijk geleid tot aankoop van een kia sportage. Aflevering en uitleg over verschillende functies van de instrumenten was duidelijk en correct.

Correct en netjes afgehandeld.

Correct en prima alles uitgelegd wat betreft de technische dingen die je moet weten.

Na telefonische afspraak goed ontvangen en zeer correct behandeld

Ja hoe omschrijf je een goede garage? Geen woorden voor, kan niet beter ( staan direct met koffie klaar ) en nemen de tijd om naar de klant te luisteren.

Goede service en fijn bedrijf

De auto is heel netjes en volgens afspraak afgeleverd.

De auto is heel netjes afgelerd, netjes gewassen en gepoetst, oog vvo detail !

Keurig geholpen goed gevoel over

Keurig bedrijf. Werd goed geholpen. Redelijke inruil. Aanrader

Keurig Autobedrijf

Professioneel, klantvriendelijk bedrijf

Fijne mensen die werkzaam zijn in het bedrijf. Nemen de tijd om alle vragen te beantwoorden en dingen uit te leggen. Ik ben zeer te spreken over dit auto bedrijf.

Klantvriendelijk en deskundig

Je wordt altijd netjes te woord gestaan door zowel de eigenaren als het personeel in de garage. Bij een afspraak word je ook altijd op het juiste tijdstip geholpen. Deskundige garage!

Top bedrijf , afspraak = afspraak

Vlot bedrijf , geen onzin verkopen. Mooie strakke uitstraling van het bedrijf.