Super netjes geholpen, voor herhaling vatbaar.

Eerlijke en oprechte man, fijne samenwerking, echte aanrader.. đź‘Ť

Prima aflevering

Komt eerlijk over ( geen gladde verkoper ) Netjes behandeld.

top garage

heb een mooi polo gekocht matijs had alle tijd voor ons kon goed inruilen ben er blij mee

Goed en degelijk geholpen!

Goed, wel misten we een presentje bij aankoop. Een bloemetje of zo.

goeie ervaring duidelijke uitleg gegeven bij het ophalen van de auto.

Goede service enz enz

Prettig geholpen. Komen na wat ze beloven.

Wederom goede ervaring opgedaan. Het is ons tweede auto welke we hier gekocht hebben.

Het contact met de jonge Wetering was uitstekend. Vanaf het begin heel duidelijk. Kon uitstekend uitleggen over de prijzen van de verkochte en aangekochte auto's. Was duidelijk en we gingen met een positief gevoel weg. Heb een tweetal weken gewacht met dit relaas om erachter te komen of ik ook iets goeds had gekocht. Ben nog steeds tevreden.

Zeer net en schoon bedrijf !

Mooi net bedrijf met een ongedwongen sfeer waar je vriendelijk wordt geholpen. Men heeft veel tijd en aandacht voor de klant. Ook de werkplaats is een plaatje.

Aardig, betrokken en klantvriendelijk

Betrokken en klantvriendelijk

prima voor elkaar , zoals verwacht

prettige en correcte afhandeling

bijna tevreden klant

heel goed geholpen alleen ik miste wel een mooie bos bloemen of een andere attentie bij aflevering van de auto. vr gr S en M hoogendoorn

Echt een aanrader!

Geweldig goed geholpen door zoon van eigenaar. Complimenten daarvoor!!

Prettige ontvangst goede uitleg en een uitstekende afbehandeling

Tijdens mijn eerste bezoek. De ontvangst uitstekend, ook het overstappen van de ene auto naar een andere auto. Geduldig bij de uitleg. Bij de aankoop en de verkoop van mijn auto, heel goed geregeld ik heb niet het gevoel,dat ik ben gepakt, zelfs het gevoel zo een win win situatie. De afwerking prima

Vriendelijk geholpen, voelt goed en vertrouwd.

We zijn heel fijn geholpen en geadviseerd. We hebben een mooie auto gekocht en blijven klant bij dit autobedrijf.

Klantvriendelijk en alles zag er keurig uit. We hadden nog geen ervaring met dit bedrijf maar de eerste indruk was zeer positief.

• Service N.v.t.

Prima geholpen. Doen wat ze zeggen.

Deskundig bedrijf met ouderwetse normen en waarden. Nette prijs voor het voertuig en voert geen druk uit als je er nog even na wilt denken.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het zou prettig zijn als een geinporteerde auto,ook het autoboekje in het Nedelands mee geleverd krijgt!

Geachte, Vervelend om via deze weg te lezen dat u het vervelend vind dat er geen Nederlands instructieboekje bij de Nissan is geleverd. Ik heb u tijdens de aflevering alle hoofdpunten uitgelegd. Aangegeven wanneer er vragen zijn dat u van harte welkom bent of telefonisch contact mag opnemen, zodat ik actie kan ondernemen. Nederlands instructieboekje wordt geleverd.

Snelle service, deskundige mensen die de tijd voor je nemen en een prima prijs/kwaliteit-verhouding.

Zeer vriendelijk geholpen, denken mee in mogelijke oplossingen en een uitstekende prijs kwaliteit verhouding ! Zeer aan te bevelen.

Goed gesprek en een fijne uitleg en klantvriendelijk

We zijn zeer goed geholpen.

Afgelopen week een andere auto (VW Sportsvan) gekocht bij Rudie Wetering. Het gehele bedrijf ziet er keurig netjes uit met mooie en jonge auto’s Ik kreeg een duidelijke en eerlijke voorlichting over de auto. Ik werd zeer netjes geholpen door Dhr Wetering zelf. afspraken waren duidelijk en werden goed nagekomen. Ik kreeg ook een eerlijke en goede inruilprijs voor mijn auto. De auto werd keurig afgeleverd. Al met al een zeer prettige aanschaf waar ik erg blij mee ben. Kan het bedrijf dus zeer zeker aanbevelen.