Vriendelijk geholpen, voelt goed en vertrouwd.

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk en alles zag er keurig uit. We hadden nog geen ervaring met dit bedrijf maar de eerste indruk was zeer positief.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima geholpen. Doen wat ze zeggen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundig bedrijf met ouderwetse normen en waarden. Nette prijs voor het voertuig en voert geen druk uit als je er nog even na wilt denken.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het zou prettig zijn als een geinporteerde auto,ook het autoboekje in het Nedelands mee geleverd krijgt!

Geachte, Vervelend om via deze weg te lezen dat u het vervelend vind dat er geen Nederlands instructieboekje bij de Nissan is geleverd. Ik heb u tijdens de aflevering alle hoofdpunten uitgelegd. Aangegeven wanneer er vragen zijn dat u van harte welkom bent of telefonisch contact mag opnemen, zodat ik actie kan ondernemen. Nederlands instructieboekje wordt geleverd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle service, deskundige mensen die de tijd voor je nemen en een prima prijs/kwaliteit-verhouding.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk geholpen, denken mee in mogelijke oplossingen en een uitstekende prijs kwaliteit verhouding ! Zeer aan te bevelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed gesprek en een fijne uitleg en klantvriendelijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn zeer goed geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen week een andere auto (VW Sportsvan) gekocht bij Rudie Wetering. Het gehele bedrijf ziet er keurig netjes uit met mooie en jonge auto’s Ik kreeg een duidelijke en eerlijke voorlichting over de auto. Ik werd zeer netjes geholpen door Dhr Wetering zelf. afspraken waren duidelijk en werden goed nagekomen. Ik kreeg ook een eerlijke en goede inruilprijs voor mijn auto. \r\nDe auto werd keurig afgeleverd. Al met al een zeer prettige aanschaf waar ik erg blij mee ben. Kan het bedrijf dus zeer zeker aanbevelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en vriendelijk geholpen. Hebben een mooie auto gekocht waar we heel blij mee zijn!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit is mijn tweede auto hier.\r\nKom niet terug als ik geen vertrouwen heb in het bedrijf.\r\nWord goed voorgelicht over de plussen en minnem van \r\nauto die je op het oog hebt.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een mooie auto gekocht. En 👍🏻👍🏻 afgelevert Top mooi bedrijf en jonge auto s..

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een eerlijk bedrijf met een uitstekende service is mijn ervaring met dit bedrijf. Werd keurig geholpen en kreeg antwoord op mijn vragen over de geschiedenis van de auto. Het bedrijf verkoopt mooie auto’s met weinig kilometers.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We werden vriendelijk ontvangen. Kregen goede informatie omtrent de auto die we wilden aanschaffen.\r\nHet bedrijf zag er ook keurig uit.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig, fijn en betrouwbaar bedrijf om samen mee te werken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundigheid en betrouwbaarheid vind ik erg belangrijk bij het kopen van een gebruikte auto. En dat heeft Rudie Wetering. Nette en zorgvuldige monteurs en verkopers die weten waar ze het over hebben. Bij de aflevering van onze Kia Ceed nam Matthijs Wetering alle tijd om alle functies van de auto uit te leggen. Klasse hoor! Het is voor mij jammer dat ik op anderhalf uur rijden van Lemele woon, anders zou ik hier zeker vaker komen. Rob van Burik, Huizen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf, goede service en deskundigheid. Dit is de tweede keer dat ik daar een auto heb gekocht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuk bedrijf en doen wat ze afspreken was een leuke en goede ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij het kopen van mijn auto ben ik zeer goed geholpen door dhr. Wetering. Perfecte service, alles helemaal goed!

Over Rudie Wetering

Filter op Taal