• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super fijne ervaring. Mijn instructeur Martin was super duidelijk en had veel ervaring. Hij wist exact hoe het cbr te werk gaat en bereid je daarom heel goed voor op het examen! En ja hoor ik ben in 1x geslaagd! Pieter heb ik meerdere keren op kantoor ontmoet en dat was altijd gezellig, hij helpt erg en denkt veel met je mee.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring met dit bedrijf is zeer goed. Ik heb met alles goed geholpen en ik was altijd welkom voor vragen. Mijn instructeur was ook echt een goede leraar.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb bij verkeersschool Noordzee goede begeleiding gekregen in het leren autorijden en kon altijd aankloppen met vragen. Mijn instructeur (Martin) was altijd goed gemutst en kan helder de kneepjes van het vak uitleggen en aanleren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rijbewijs B

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een goede én klantvriendelijke rijschool, met zeer deskundige rij-instructeurs (Bernd en Martin) die plezier in het autorijden hoog in het vaandel hebben. Pieter, nog bedankt voor de altijd goede service op de rijschool!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede rijlessen gehad met nuttige tips voor BE rijbewijs.\r\nEen aanrader, ook als je al jaren met een caravan de weg op gaat !!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Professioneel, vriendelijk en goede prijs-kwaliteitverhouding.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg prettige instructeur, fijne sfeer in de auto!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, kennis, advies en zeer flexibel richting beschikbaarheid en tijden. de begeleiding was top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele fijne lessen bij Bernd gehad!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne service en erg goede rijinstructeur.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nou ik dacht echt dat ik het niet zou halen maar door de goede uitleg en lessen heb ik alles in 1 keer gehaalt

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rijden bij deze rijschool was de perfecte combinatie van goed leren rijden en gezelligheid. Er werd goed en duidelijk uitgelegd. Na een situatie waarbij het niet helemaal goed ging, wordt hier direct op teruggekomen zodat je precies nog weet waar het over gaat. Tussendoor was er natuurlijk altijd nog tijd om te praten en te lachen. Een echte aanrader dus, in ieder geval met Bernd als instructeur!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super! Genoten van alle lessen en goede zorg!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf BE rijbewijs gedaan en gehaald. Aad is een deskundig instructeur en weet goed wat er verwacht wordt tijdens het examen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb de rijschool heel positief ervaren. Mijn instructeur wilde altijd tijd vrij maken voor een rijles en bleef onder alle omstandigheden rustig.

Over Verkeersschool Noordzee