Ik keek altijd uit naar mijn volgende rijles!

Het plannen van lessen is super makkelijk en overzichtelijk met de app. De lessen zelf vond ik altijd heel leuk en leerzaam en ze voelen ook persoonlijk. Ik ging met veel vertrouwen het examen in.

Hele fijne rijschool

Goede instructeur, fijne lessen en in 1 keer mijn rijbewijs gehaald! Chan de bent de beste! Groet, Lisanne

Zeer persoonlijke rijschool

Fijne rijschool af en toe een beetje chaotisch maar het komt altijd goed. De motor rijlessen waren leuk en afwisselend en op goede motoren.

Goede leerschool

Altijd prettige ervaring gehad en examen in 1 keer gehaald

Zeer goed en hulpzaam

Een fijne rijinstructeur die duidelijk uitleg kan geven en goede feedback levert. Ook de hulp van het kantoor was super fijn wanneer ik vragen had of hulp nodig had bij dingen.

Fijne rijschool met goede instructeurs

In één keer geslaagd voor mijn rijexamen mbv rij-instructeur Sunil. Contact tussen rijschool en consument is fijn en snel. Lessen inplannen is erg makkelijk!

Prima rijles pakket

Duidelijk helder en afspraken worden nagekomen

Kwaliteit

Weinig lessen, en veel progressie gemaakt. Ben in 1 keer geslaagd.

Had geen andere rijinstructeur willen hebben!

Mijn rijinstructeur, Sharona, was echt een topvrouw. Ze nam alles met me door op het tempo waar ik comfortabel mee was en wist alles goed over te brengen. Heb dankzij haar in 2 maanden tijd mijn rijbewijs weten te halen, waarvan ik de helft van mij rijuren in 2 weken tijd heb gereden. Sharona deed zich niet voor als iemand anders en liet mij ook gewoon mezelf zijn. De rijschool zelf was ook heel behulpzaam en vriendlijk, stond altijd klaar om me te helpen. Ik raad deze rijschool zeker aan, en al helemaal mijn top instructeur Sharona. Nogmaals bedankt!

Alleen maar hulpzame en aardige mensen die je niet alleen leren slagen, maar ook leren rijden

Mijn ervaring met Verkeersschool Noordzee was heel fijn. Je kan je eigen lesschema inplannen. Ze zijn soepel en geven je echt het gevoel dat je kan rijden. Sunil, je bent een topper.

Klantvriendelijk

Vriendelijke telefoongesprekken gehad, vlot doorpakken, snel geregeld en goed meegedacht!

Heel fijne lessen

Ik heb het enorm naar mijn zin gehad bij deze rijschool en ben in 1x geslaagd. Ik had Sunil als rijinstructeur en ben enorm tevreden over hem! De lessen waren altijd heel gezellig, duidelijk en fijn. Echt goeie tips en alles goed geregeld! Ook heel fijn dat de lessen heel flexibel in de app gepland kunnen worden, echt een groot voordeel! Ik ben heel tevreden en wil Sunil nogmaals bedanken :)

Mijn ervaring bij Verkeersschool Noordzee is heel positief. Sunil is een goede rijinstructeur, hij legt alles rustig en duidelijk uit en hij is erg geduldig. De lessen waren gezellig en leerzaam. Dankzij Sunil ben ik in één keer geslaagd voor mijn praktijkexamen. Ik ga de lessen missen!

Heel fijn!

Fijne ervaring gehad!

Goed geregeld, vriendelijke instructeur

Altijd snel geholpen met vragen/aanpassingen in de planning. Chan is een toponstructeur waar je goed mee kan lachen maar ook zeker snel een hoop van kan leren.

Super goede ervaring

Ik heb een hele goede ervaring met de rijschool. Ik had een fijne instructeur die alles goed uitlegt en veel geduld heeft. Je wordt voorbereid op alles waar je op beoordeel zou kunnen worden op het examen. Daarnaast is het makkelijk om lessen in te plannen via de app en daarnaast is buiten mijn rijinstructeur de rest van het personeel van de rijschool ook erg vriendelijk en altijd heel behulpzaam!

Uitstekende begeleiding, gericht op verschillende individuen

Het kantoor was altijd bereikbaar voor vragen. De begeleiding door de instructeur was prima. Er werd een mooi leertraject uitgezet, gericht op veilig en zeker rijden.

Helemaal top

Hele gezellige en ook goeie intructeur, top service

Elke les was een leerervaring die me meer zelfvertrouwen gaf achter het stuur.

Ik had een instructeur die me wist te begeleiden in mijn leerproces, die mijn verbeterpunten op een duidelijke manier markeerde, met precieze instructies en met geduld. Dit was erg belangrijk voor mij omdat Nederlands niet mijn eerste taal is. De lessen waren altijd dynamisch, met gevarieerde routes.

Er wordt goed meegedacht en snelle reacties

Fijne leraren en de service is ook goed. Er wordt goed met de leerling meegedacht.

Fijne lessen met goede en duidelijke feedback.

Ik heb fijne lessen gehad waarin ik veel heb geleerd. Tips werden op een aardige manier gegeven en er was tijd voor de dingen die ik lastig vond.

Super gezellige verkeersschool

Ik heb met veel plezier bij Sunil gelest! Hij heeft enorm veel geduld, als je fouten maakt en geeft je goeie tips mee in hoe jij je rijvaardigheid kan verbeteren. Ik zal de tijden met Sunil als begin leerling missen! Nu word ik niet meer gecorrigeerd als ik met 1 hand stuur :P

Goed kunnen lessen én daardoor in 1x geslaagd

Pakket gekozen én binnen het aantal (goede geplande, mede door Noordzee) goed kunnen lessen én in 1x geslaagd !

GEWELDIG

Grote grote dank aan chan!! We did it

toppers!

Ik had nogal wat pech met cbr examinatoren maar de rijlessen waren top!

Adriaan Pauwstraat 54 2613DB Delft

Over Verkeersschool Noordzee

Noordzee Haaglanden, een van de grotere rijscholen in de regio. Sinds 1963 organiseren wij vanuit ons hoofdkantoor in Delft auto-, brommer-, aanhanger-, en motorrijlessen voor de hele regio Haaglanden: Delft, Zoetermeer, Den Haag en nagenoeg alle randgemeenten. Ook komen we in bijna het gehele Westland.