Geweldig meegedacht in een rotte situatie

Gisteren 15 mei 2023 onze Tiguan eindelijk opgehaald. Een maand lang gewacht op de belastingdienst om een kenteken registratie te verkrijgen. Daardoor kwam langzaam onze vakantie echt in gevaar, dit omdat we de auto nodig hebben voor de caravan om naar Oostenrijk te gaan. Ruben heeft geweldig meegedacht in deze onverwachte situatie en er was zelfs een soortgelijke vervangende auto met trekhaak geregeld om komende woensdag toch op vakantie te kunnen gaan zou het onverhoopt misgaan. Ik denk dat weinig bedrijven dit doen, chapeau hiervoor. Voor de rest prettige contacten binnen deze maand van ellende. M.b.t. de aflevering alles prima geregeld, zelfs aan mijn kleine opmerking over roest op de wielnaven werd gedacht. Gisteren bij de aflevering was alles weer als nieuw schoongemaakt en gespoten. Ik kan Jan benschop Autohuis zeker aanbevelen.

Uitstekend!

Netjes en professioneel. Fijn contact en de auto is helemaal op en top afgeleverd met alle uitleg erbij! Wij zijn super tevreden.

alles correct en top geregeld

Al meer dan 30 jaar doen we zaken met Autohuis Benschop en elke keer verbaast het ons hoe goed ze alles voor je regelen. Goede prijzen en correcte afleveringen en afspraak is afspraak.

Fijn, gezellig en behulpzaam autobedrijf.

Afgelopen vrijdag onze nieuwe auto opgehaald, geholpen door Ruben, ontzettend aardige, gezellige verkoper. Alles goed geregeld of werd meteen opgelost. Van begin tot aflevering een prettige ervaring. Een echt familiebedrijf waar de klant nog koning is.

Professioneel en warm

Door Ruben Benschop geholpen bij de aankoop van onze auto. Vanaf het eerste moment een goed gevoel bij de auto als de dealer. Verschaffen duidelijke informatie over de auto en zijn niet opdringerig. Prijzen zijn realistisch geprijsd en de kwaliteit van aflevering was zeer hoog!

Alles klopt bij Autohuis Benschop!

Wij waren voor het eerst bij Autohuis Benschop en zeker niet voor het laatst. - De informatie op de website is heel compleet en duidelijk. - Snelle reactie op de aanvraag voor een proefrit. - Hartelijk ontvangst door Jan en Ruben en geen enkel probleem om een proefrit in een andere auto dan de aanvraag te maken. - Snelle oplevering van de auto. - De hele afhandeling tot in de puntjes geregeld. En last but not least: heel erg blij met de nieuwe auto!

Bij binnenkomst en ontvangst krijg je direct een goed gevoel van het bedrijf. Zeer nette en persoonlijke benadering.

Echt heel fijn en professioneel geholpen, top garage

Heel fijn geholpen, duidelijk en no nonsens benadering. flexibele opstelling bij onderhandlingen aankoop/inruil. heeft mooie en betaalbare auto's staan. Is een heel goed bedrijf om een auto te kopen. zou dit zeker weer doen.

Gaf ons een goed gevoel.

Vanaf het eerste contact was er een goede communicatie en we kwamen dan ook snel tot het besluit de auto te kopen. Ook bij aflevering werd er ruim tijd genomen voor de uitleg.

Een goede ervaring!

Een goede ervaring en goede service.

Vertrouwd

N.a.v. een referentie naar Lopik gereden om van Ruben te horen waarom ik bij Benschop een auto zou kopen. Conclusie; vanaf het eerste moment voelde het goed. Het is een familiebedrijf waar vertrouwen hoog in het vaandel staat. Alles draait om de klant en zijn eventuele toekomstige auto. Hierna spoedig een 2e hands auto besteld (met nog geen verplichting tot kopen) en een aantal weken later deze gekocht. Bij het ophalen van de auto nam Ruben alle tijd voor ons betreffende uitleg e.d. Al met al een fijne ervaring met Autohuis Benschop! Tot slot; bij het ophalen van de auto een heerlijk presentje meegekregen. Van genoten.

Bedrijfsleider Ruben is zeer vriendelijk meegaand. Ik had de koop van mijn bestelbus wegens omstandigheden moeten annuleren en bedrijfsleider Ruben had hier alle begrip voor. Uiteindelijk kon de koop toch doorgaan.

Betrokkenheid, anticiperend, klantvriendelijkheid, luisterend oor en services gericht

Na eerst goed geluisterd te hebben naar de wens van de klant, duidelijkheid gegeven over de (on)mogelijkheden van aankoop en inruil van de auto's. Alles snel en kordaat in en afgeregeld. Hier een zeer tevreden klant die het potentiële klanten die een auto willen kopen zeker aanraad om In gesprek te gaan,

Kwam hier voor het eerst maar voelde gelijk heel goed.

Familiebedrijf, ondanks dat wij hier voor het eerst kwamen voelde het als thuis komen. Geen gelikte autoverkopers maar open en eerlijke mensen. Goed advies en uitleg en keuze was snel gemaakt. Ook de aflevering verliep prima met alle tijd voor uitleg etc. Een aanrader.

Zeer vriendelijke mensen, erg behulpzaam en denken met je mee. Wij zijn erg blij met onze aankoop. Auto werd keurig afgeleverd. Mooi aanbod aan auto's ook. In de toekomst zullen wij zeker hier weer eens kijken!

Prachtige auto, faire deal

Prettig persoonlijk contact, Ruben is ook telefonisch en per app goed bereikbaar. Benschop is transparant over herkomst van de jonge occasion, een eerlijk verhaal. Komt haar afspraken na, wij rijden nu in een prachtige vrijwel nieuwe auto!

Alles is geheel naar wens verlopen.

Prima geregeld!

Drie keer de V: Vertrouwen, Vriendelijk en Vakkundig

Vanaf moment van binnenkomst meteen al een goed gevoel, dit werd direct versterkt door Ruben, absoluut niet opdringerig en met veel kennis van zaken. Koop was snel geregeld en een week later stond de auto keurig gepoetst en met een prachtige strik er op klaar. Al met al perfect geregeld. Ruben, bedankt voor de goede service.

Top zaak !!

Auto telefonisch gekocht, al mijn wensen doorgegeven, aantal weken later stond de auto helemaal naar mijn zin klaar. Top gedaan Ruben

Onze Volkswagen Caddy is heel Nettjes afgeleverd. Bij de aflevering hebben wij keurig uitleg gekregen over de auto We konden met een volle tank op pad Een zeer goed en net bedrijf om zaken mee te doen

Zeer goede begeleiding bij inruil en aanschaf nieuwe auto

Zeer goede begeleiding bij de inruil, aanschaf en aflevering nieuwe auto door Ruben. Bert B.

Goed een aanrader voor iedereen

Ver van huis maar toch gelijk thuis.

Werden door Ruben vriendelijk ontvangen met een lekker bakkie koffie.Week later de auto opgehaald,de strik erop was niet nodig want die hadden we al. gr.Gerrit en Anne.

Vakbekwaam en gastvrij

Het ontvangst van Ruben was erg gastvrij en niet opdringerig. Ben ik wel anders gewend... We kregen ruim de tijd voor een proefrit en het uiteindelijke afleveren van de auto verliep vlot. Even leek PostNL roet in het eten te gooien met niet afleveren van benodigde documenten, maar Ruben heeft dit goed op weten te lossen. Top!

Snelle en prettige afhandeling van auto koop.

Over Autohuis Benschop

Al sinds 1983 is Autohuis Benschop actief in de autobranche. Bij Autohuis Benschop zijn we gespecialiseerd in jonge (gebruikte) modellen. Mooie complete auto’s met zowel een aantrekkelijk kilometerstand als prijs! We zijn gegroeid tot een modern autobedrijf dat (inter)nationaal levert, service verleent en waarbij we ons met name richten op bedrijfswagens en personenauto’s van Volkswagen, Audi, Skoda en Seat. Voor deze merken zijn wij ook volledig ingericht als servicepunt. Wat betekent dat we beschikken over alle officiële apparatuur en gereedschappen, kennis en vakmensen die nodig zijn om de juiste service te verlenen.