Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Autohuis Benschop

Al sinds 1983 is Autohuis Benschop actief in de autobranche. Bij Autohuis Benschop zijn we gespecialiseerd in jonge (gebruikte) modellen. Mooie complete auto’s met zowel een aantrekkelijk kilometerstand als prijs! We zijn gegroeid tot een modern autobedrijf dat (inter)nationaal levert, service verleent en waarbij we ons met name richten op bedrijfswagens en personenauto’s van Volkswagen, Audi, Skoda en Seat. Voor deze merken zijn wij ook volledig ingericht als servicepunt. Wat betekent dat we beschikken over alle officiële apparatuur en gereedschappen, kennis en vakmensen die nodig zijn om de juiste service te verlenen.