Goede informatie en service

We zijn goed geïnformeerd en geholpen bij de keuze van de auto en de optie’s.

Voor de aankoop van een (nagenoeg) nieuwe auto ga je meestal naar de dealer. Ik had al meer gehoord van Autohuis Benschop. Dat waren telkens erg positieve berichten. Deze berichten, de gunstige prijs en het feit dat dit autohuis ook het onderhoud kan doen, met behoud van de originele garantie waren voor mij aanleiding om ook hier mijn nieuwe auto te kopen.

Vanaf het eerste contact een veilig en vertrouwd gevoel.

Fijne ervaring en klantgericht.

Super goed geholpen

Top bedrijf met top service

Goed geholpen.

Vriendelijke verkoper. Goed en snel geholpen.

Professioneel, vriendelijk en leuker dan de gelikte verkoper.

Geholpen door Ruben Benschop. Zeer vriendelijke en kundige verkoper. Maar vooral ook de passie voor auto’s en de gastvrijheid zijn top. Kijk, een auto kopen kun je overal, maar hier bij Benschop weten ze wat klantvriendelijk is en dan ook nog een scherpe prijs. Wat ook fijn is, is dat de garage je helpt met winterbanden/trekhaak etc. Dus in tegenstelling tot een gemiddelde autohandel is dit een full service bedrijf. Dat maakt het ook weer makkelijker om terug te gaan. Daarnaast geen flauwekul verhalen zoals je dat vaak bij de verkopers tegenkomt. Ook eerlijk qua inruilmogelijkheid. Zeer plezierig contact en fijn bedrijf. Ik kan het iedereen aanraden! Ook de gemiddelde particulier die niets van auto’s weet. Hier wordt je geen oor aangenaaid.

Snelle en goede service Dikke pluim

Vertrouwd autobedrijf waar je met een goed gevoel uit de mooiste auto’s kunt kiezen. Wat mijn opviel is dat ze de beste prijzen hadden en dan ook nog ruim in hun opties zaten. Ik was blij verrast over het aanbod en kon eigenlijk vrij snel thuis vertellen dat dat we een nieuwe golf hebben Snelle afhandeling en zeer netjes afgeleverd.

Fijn bedrijf, hier mijn eerste nieuwe auto gekocht.

Ruben heeft me zeer goed geholpen met het kopen van een VW Transporter. Hij heeft echt passie voor auto's, is vriendelijk en niet opdringerig. Ook na het kopen wordt je perfect geholpen en wordt er met je meegedacht.

Top garage

Erg goed geholpen

Klant gericht , komt afspraken na en neemt de tijd voor uitleg bij aflevering , TOP

Goed!

Wij hebben onze nieuwe auto hier gekocht en alles was goed geregeld en meedenken in onze situatie. Nogmaals heel erg bedankt voor de heer Alex.

Goed geholpen; verrassend dichtbij

In onze zoektocht naar een ander auto, kwamen we onverwacht dichtbij huis terecht. Prima geholpen, persoonlijke aandacht; top.

Goede ervaring

Zeer klantvriendelijk

Goede service en fijn zaken doen

Goede en snelle service bij de aanschaf van de auto. Alles top geregeld!

Goede communicatie, duidelijke afspraken en een leuk team!

Wij hebben afgelopen zaterdag onze derde auto opgehaald bij Autohuis Benschop. Uiteraard was alles weer perfect geregeld!

Super goede service en alles snel geregeld. Bedankt!

Eerlijk en erg betrouwbaar. Geholpen door dhr Alex Versteeg maar ook overig personeel erg aardig. . Echt nog de service op maat die koper graag wil en het eerlijk naar elkaar kunnen zijn tijdens onderhandelen. Aanrader!

Goede service en enorm klant gericht!

In één zin super vriendelijk en snel allemaal geregeld

Erg blij met de aanschaf van mijn Vw Transporter. Ik zag hem op internet en ben weze kijken. De verkoper Ruben heeft alle informatie verstrekt en na een bakje koffie en een proefrit de deal rond gemaakt. 3 dagen later kon ik al rijden nadat de betimmering binnen was aangebracht. Top!

Precies wat ik wilde !!

Met weinig woorden wordt begrepen wat mijn wensen zijn en krijg ik wat ik wilde.

Betrouwbaar, attent en klantvriendelijk

Door Ruben uitstekend geholpen bij de koop van onze auto en de inruil van de oude. Komt afspraken na en is vakkundig en vriendelijk. Niets op aan te merken!

De aanschaf van onze nieuwe SPORTSVAN is prima verlopen mede door de heer Alex Versteeg!

De inruil van onze oude SPORTSVAN en de aanschaf van de nieuwe SPORTSVAN is prima verlopen. Mede door de bemoeienis van de heer Alex Versteeg.

Prima communicatie en service van Ruben,

Ik twijfelde aanvankelijk maar heb toch doorgezet en heb er tot nu geen spijt van. Alles verliep volgens afspraak.

vriendelijke en professionele service

vriendelijke en professionele service. sterk aanbevolen en ik zal terugkomen.

Service op maat.

Dit bedrijf levert service op maat. Ze denken met je mee en aanvullingen op de auto zijn mogelijk.

Over Autohuis Benschop

Al sinds 1983 is Autohuis Benschop actief in de autobranche. Bij Autohuis Benschop zijn we gespecialiseerd in jonge (gebruikte) modellen. Mooie complete auto’s met zowel een aantrekkelijk kilometerstand als prijs! We zijn gegroeid tot een modern autobedrijf dat (inter)nationaal levert, service verleent en waarbij we ons met name richten op bedrijfswagens en personenauto’s van Volkswagen, Audi, Skoda en Seat. Voor deze merken zijn wij ook volledig ingericht als servicepunt. Wat betekent dat we beschikken over alle officiële apparatuur en gereedschappen, kennis en vakmensen die nodig zijn om de juiste service te verlenen.