Perfect meedenken

Besloten om onze 6m fiamma luifel te vervangen voor een Thule 6 m luifel. Joost de Haas heeft onze prima geholpen met diverse tips en heeft ook nog speciaal nagevraagd of de bevestiging van de fiamma ook gebruikt kon worden voor de Thule. Bestelling vlot besteld en geleverd. Prima service!

Zeer duidelijke en snelle communicatie!

Ik heb verschillende positieve ervaringen met Vinken Asten ik maak uit eigen beweging deze beoordeling. Ik heb een luifel besteld en daar was op voorhand een lange levertijd voor bekend. Ondanks het lange wachten was de communicatie erg goed en snel. Ook de extra technische vragen werden snel en goed beantwoord. Tijdens het transport was er iets mis gegaan, maar dit was zonder enig gedoe goed en correct opgelost.

Een man (vrouw) een man (vrouw), een woord een woord!

In oktober vorig jaar kochten mijn man en ik een camper bij Vinken. Heel goed geholpen door Thijs. Bij het vaststellen van de prijs en het doorspreken van de garantie en service werd vermeld dat mocht er iets met één van ons beiden mocht gebeuren, in de tijd tussen koop en levering, de koop teniet gedaan zou worden als dat wenselijk zou zijn. We hoorden dat aan en waardeerden de suggestie als extra service en prettig idee. Wat niemand ooit had kunnen bedenken gebeurde, begin januari overleed mijn man plotseling aan een hartstilstand. Al vrij snel realiseerde ik me dat onze droom, samen voor langere tijd weg met de camper, geen realiteit zou gaan worden en ik absoluut niet de behoefte had alleen op pad te gaan en het geld wat betaald was voor de camper nu heel goed kon gebruiken om andere zaken te realiseren. Onze mondelinge afspraak met Thijs was nergens vastgelegd en het was nu niet meer ‘ons’ ons woord tegen het zijne maar alleen nog maar ‘mijn’ woord! Enkele weken na het overlijden van mijn man nam ik daarom lichtelijk gespannen contact op met Vinken. Natuurlijk vroeg ik naar Thijs. Thijs wist me echter meteen gerust te stellen en bood me zelfs de mogelijkheid nog even ‘bedenktijd’ te nemen. Inmiddels is het volledige bedrag teruggestort op ‘onze’ rekening. Ik wil Vinken, en in het bijzonder Thijs en Vera bedanken voor het warm meeleven en de uitmuntende service. Graag beveel ik dit soort ‘kleine’ particuliere bedrijven aan, misschien niet altijd de scherpste prijs maar wel menselijkheid, service en garantie waarmee je uiteindelijk toch veel beter ‘uit’ bent!

Uitmuntend

Bij Vinkencaravans een Brand Forum voortent besteld. Na aflevering kwamen wij erachter dat we de verkeerde maat besteld hadden. Gelukkig waren de dozen nog niet opengemaakt door ons en konden wij door tussenkomst van Joost deze voortent omruilen voor de juiste maat bij Brand Nederland in Elburg. Uitermate klantvriendelijk en behulpzaam. Joost heeft alle tijd genomen om ons goed te informeren zodat we uiteindelijk de juiste afmeting door konden geven. Wij hopen voorlopig geen nieuwe voortent nodig te hebben, maar als het weer zover is gaan wij zeker eerst weer bij Vinkencaravans kijken.

Teleurgesteld in de afhandeling van een klacht

Via de webshop een scherp geprijsde tafel besteld, deze werd netje op tijd geleverd. Helaas bleek tijdens het uitpakken de tafel tijdens transport beschadigd te zijn. Deze schade is veroorzaakt door de transporteur. Contact opgenomen en de afhandeling van de klacht en het terug storten was prima geregeld. Alleen een andere tafel was niet mogelijk met als argument dat de tafel te gevoelig is voor schade en ze stoppen met het versturen. Op zich klinkt het logisch maar dezelfde tafel wordt nog steeds in de webshop aangeboden. Al met al toch teleurgesteld in de afhandeling! Nu op zoek naar een andere leverancier.

Referentie recentie 01-05-2023 Knaus caravan

Als gevolg van de genoemde problemen met de Knaus-caravan een prettig en verhelderend gesprek gehad met Vinken. Alles is netjes geregeld en opgelost.

Uitmuntende service bij Asten caravans

Voor de aankoop van een vendutta luifeltent bij Asten caravans langgewenst en een duidelijke professionele uiteenzetting bekomen van dhr Joost over de voor en nadelen van de tentoongestelde luifeltenten Bijgevolg hebben wij de vendutta aangekocht bij Asten en zoals ik al zei alles werd netjes gecontroleerd / met hier en daar nog wat extra info alvorens we deze konden inladen Dezelfde service voor enkele connectie stukken voor Rafter van luifel Alles wederom netjes geregeld / deze maal verstuurd door de medewerker Joost Caravancenter Asten is dus voor ons prachtbedrijf met fijne medewerkers die de kampeerders helpen waar nodig op een snelle en professionele wijze waarvoor dank Desmedt eddy

Hier wordt je behandeld als klant die gezien word.

Onze vraag is duidelijk behandeld en perfect afgehandeld. Onze voortent van DWT moest uit Duitsland komen en we werden perfect op de hoogte gehouden ! Ook in de showroom hangt een ontspannen en gezellige sfeer, het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam !

Gewoonweg een fijne zaak

Tijdens een voorjaarsvakantie op zoek naar een zijwand voor onze luifel, kwam naar voren, door de kennis van Joost, dat wij een Thule luifel hadden waarvoor bijna zeker geen zijwand meer te krijgen was. Zeker jammer, maar behoedt voor een miskoop. Vorige week besloten tot aanschaf van een dakluifel, deze zonder meer bij Vinken besteld. Voelde gewoon goed. En inmiddels geleverd naar volle tevredenheid. Het hele proces de vinger aan de pols gehouden door Joost. Gewoonweg Top!

Wat een top zaak !!!!

Vorig jaar onze caravan gekocht bij Thijs, van A tot Z alles keurig geregeld, een paar weken geleden een nieuwe Tabbert Da Vinci gekocht wederom bij Thijs, ook deze keer weer alles tot in de kleinste puntjes geregeld. Ook al het personeel wat er werkt bij Vinken zijn super vriendelijk. Onze ervaring is dan ook bij Vinken is klant nog echt Koning.

Fantastisch geholpen !

Toen we besloten om onze Knaus caravan (nieuw geleverd door Vinken) te vervangen door een camper leek dat een zware zoektocht te worden. Vele sites bezocht om het aanbod te bekijken. Op de site bij Vinken stonden er gelukkig ook een stel. Dezelfde verkoper, Jeroen, als destijds bij de caravan weer ontmoet. Vanaf dat moment zijn we fantastisch door hem geholpen bij alle vragen die bij ons opkwamen. Steeds weer goede suggesties ontvangen en SUPER geholpen. Ook de rest van de staf die we hebben ontmoet bleek heel vriendelijk en behulpzaam. We hebben daar dus een prachtige camper gekocht, nog wat extra's en een beurt laten uitvoeren en gisteren de oplevering gehad. Alles helemaal TOP, tot in de details. Dit was echt een hele prettige ervaring met een mooi bedrijf waar we ons echt 'thuis' voelden. Bedankt !

Fijn contact snelle levering

Ik was op zoek naar een onderdeel voor onze luifel en kwam uit bij Vinken in Asten omdat we op dat moment in de buurt waren. Ik hoopte dat het snel geleverd kon worden omdat we tijdens onze lange rondreis maar kort in Nederland zijn. Bij Vinken dus besteld en was zeer snel geleverd en zijn wij blij. Dank je wel.

Zo kan het ook! Goed bedrijf, heldere communicatie!

Luifel gekocht die supersnel en op tijd werd afgeleverd. Helaas met (van buitenaf onzichtbare) schade. Na melding bij Joost de Haas direct en zonder gedoe een nw exemplaar toegezegd gekregen. Joost heeft supersnel een nieuwe luifel toegezondenen de oude direct retourgehaal. Topservice! Bij dit bedrijf geldt nog: afspraak is afspraak. Ik kan in ieder geval iedereen Vinken in Asten aanbevelen.

Very good commonication

Good contact with the staff, Shipping was fast to Duitsland

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Erg goed!

Hele fijne accurate communicatie. Snelle levering van de door ons bestelde Isabella voortent. Ik kan Vinkencaravans van harte aanbevelen.

Slecht

Nieuwe Knaus Deseo 400TR afgelopen juni gekocht welke van Vinken afkwam: Luifel rolde scheef op (zat vast met bindband) / toilet lekte (ontlasting liep in caravan) hefbed werkte niet goed / schroef ontbrak in rail van hefbed / stickers exterieur lieten los / kastje ging steeds open tijdens het rijden / alle schroeven van bedbank los / deurtjes interieur niet netjes afgehangen / toegangsdeur ging van binnenuit niet open / rechter sluiting van achterklep werkte niet (ging niet goed open). Na 7 maanden reparatie en gedoe over de reparatie's daar buiten gestaan. Kreeg daarbij geen vochtmeting of tegemoetkoming of sorry. Wel de caravan van buiten en binnen vies terug! Slechte aflevering van zo'n mooie en dure caravan dus!! Ik had Vinken hoog...

Fijne service!

Mijn luifel is opgestuurd. Er werd goed contact onderhouden hoe de levering zou plaats vinden. En door fijne transportservice, die netjes omgaat met je pakket. Ook fijn met zo’n kwetsbaar product!

Ik heb een voortent gekocht en direct na de bestelling via internet werd contact opgenomen om te controleren of ik wel de juiste tentmaat besteld had. Ook rondom de levering had ik wat vragen die direct en goed beantwoord werden. Een prima service waar ze in het “westen” waar ik woon nog wat van kunnen leren. Kortom prima bedrijf.Vinken Asten

Zeer net bedrijf. Heb mijn voortent en luifel gekocht. Altijd zeer netjes geholpen, en altijd een nette mail gekregen bij vragen.

Alweer snel en correct geholpen.

Aantal jaar geleden een voortent gekocht, keuze uit verschillende aanbieders, gekozen voor Vinken en dat bleek de juiste keuze. Nu vonden we het tijd om deze voortent uit te breiden met accessoires en nergens te vinden....wat blijkt bij Vinken heeft Joost ons toch nog knn helpen en knn leveren wat we zochten. TOP service. Bedankt

Super fijn bedrijf!

De door ons aangeschafte tafel vonden we achteraf eigenlijk te klein. we wonen in de Zaanstreek maar dat was geen enkel probleem. Fantastisch opgelost door Vinken. Kom hier hier zeker in de toekomst terug. Familie Heijne.

Super fijn geholpen .

Super fijn en goed geholpen met het kopen van een luifel . Eerst gebeld met Joost die alles gelijk uitzocht . De rest netjes via mail snel en netjes afgehandeld . Goede prijs en perfect geleverd op de dag van afspraak . Zal zeker terug komen .

Vandaag nieuwe Luifel gemonteerd op onze camper. Zeer vriendelijk personeel. Duidelijk afspraken volgens offerte. Vriendelijk ontvangst met koffie en konden wachten op onze camper.