Zéér goede service!

In maart 2022 een nieuwe Thule casette luifel gekocht voor mijn nieuwe bestelde Ducato. Alleen gaat de Ducato niet geleverd worden gezien de productie stil ligt. Nu deze Thule cassete zonder probleem kunnen omruilen voor eentje voor mijn andere bus. Top service dus!

Voortentluifel besteld. Dit duurde langer dan de bedoeling was. Bij navraag werd er direct bij de leverancier geïnformeerd en daarna meteen teruggekoppeld. Hij was er nog iets later dan gepland. Bij navraag kreeg ik zelfs op zondag antwoord en is het pakket een dag eerder verzonden dan gezegd. Super goede service dus. Heel tevreden

In één woord geweldig

Wij hebben onze caravan elders gekocht, maar die kan ons op dit moment niet goed helpen met de problemen waar we tegenaan lopen met onze airco en verwarming. Ze hebben geen tijd. Wij zitten op de camping in de buurt van Vinken en we dachten misschien zijn zij bereid om even met ons te praten. Nou daar hebben wij geen spijt van gehad. Thijs stond open voor een gesprek en heeft ons uitermate goed geholpen. We waren gerustgesteld en we kunnen nu verder acties ondernemen. Dank je wel Thijs!

Klantvriendelijk, gedegen advies en goede after-sales service.

Klantvriendelijk, gedegen advies en goede after-sales service.

Top bedrijf, alles klopt.

Voor een voortent van Thule naar Vinken gegaan. Niet echt dicht in de buurt, maar ze hebben genoemde tenten daar opgesteld staan. Erg vriendelijk en deskundig geholpen door Joost de Haas. De gehele entourage klopt bij dit bedrijf. Nette uitstraling, zeer deskundig advies, ruime sortering en last bus not least: een lekker kopje koffie. Top, ga zo door, ik heb er wel wat extra km. voor over om zo prettig geholpen te worden.

Zeer klantvriendelijk

Onze ervaring is top. De reactie snelheid is super snel. Maar bovenal klantvriendelijkheid ten top. Persoonlijk advies, duidelijk en vakkundig. Daar waar andere bedrijven geen antwoord hadden op onze vragen werden we hier uitmuntend geholpen.

Zeer vlotte reactie zowel per mail als telefoon, heldere uitleg en uitermate snelle levering!

Zeer goed. Goede samenwerking tussen verzendbedrijven en Vinken. Uitermate prettige service.

Besteld volgende geleverd super snel en goed

Gebeld besteld via de site volgende dag geleverd super snel en goed

100 % tevreden ! Een aanrader....

Wij wonen in België en kwamen toevallig op de website van Caravan World VINKEN terecht. Wij zochten al een tijdje naar een THULE Omnistore voor onze VAN. Alle voorraden waren uitgeput maar niet bij VINKEN.. Snelle levering van onze luifel met de bevestigingen. We werden via mail op de hoogte gehouden door Joost die alles perfect opvolgde. Wij worden alvast trouwe klanten van VINKEN. Chantal en Tony Matsaert uit België

Super service

Mensen die met je mee denken en daardoor een topservice kunnen leveren. Snelle levering volgens afspraak

Perfecte klantenservice

Wij zochten een annex 250 voor onze Isabella voortent.Via de website zag ik dat Vinken caravan deze verkochten .Even gebeld met Vinken caravan.En binnen 10 dagen werd deze kosteloos thuis afgeleverd nogmaals een perfecte klanten service via de verkoper Joosth .gr Fam.Snijders Beverwijk

Uitstekende persoonlijke service

Goede service, nette mensen en echt persoonlijk. Alles geleverd zoals vooraf afgesproken, echt top!

Goede verkoper en perfect met vragen beantwoorden, goede sfeer bij elk bezoek. Geeft een goed gevoel,en vertrouwen

Very good

Good contact with the staff, replying quickly and answering all my questions. Shipping was fast to France I would order again, no hesitation.

Geweldig goeie ervaring

Het contact is zeer goed, bereikbaarheid, zowel telefonisch als e-mail, vriendelijk en behulpzaam, komen hun afspraken na, wordt goed op de hoogte gehouden, ging bij ons om een cassetteluifel, en ook de levering is goed geregeld. Bedankt

Uiterst vriendelijk en accuraat geholpen

Ik was op zoek naar een luifel voor mijn camper. Deze was niet direct leverbaar. Joost heeft mij voortdurend op de hoogte gehouden over bestelstatus en toen deze binnen is direct een montageafspraak gemaakt. Ook dit verliep perfect op tijd en de nieuwe luifel was binnen een uur gemonteerd. Ook de prijs was prima tov de concurrenten. Kortom perfect.

Uitstekende service en een persoonlijke benadering

Van de zomer een Thule voorwand besteld die nageleverd zou worden op het moment dat wij al op de camping zouden verblijven. Joost de Haas heeft het pakket doorgestuurd naar de camping. Was geen enkel probleem en is prima in orde gekomen. Zonder meer een heel fijn bedrijf!

Geweldige belangenloze service

Drie jaar geleden een Kampa vouwopstapje gekocht bij een andere firma. Afgelopen vakantie ging één van de rubberen voetjes aan de voorkant kapot, materiaalmoeheid vermoed ik. Door te zoeken op het Internet naar verkopers van deze Kampa, kwam ik terecht op de site van VINKEN, ik wist namelijk niet meer waar ik het opstapje had gekocht. Ik nam contact met hen op via mail, met de vraag of een dergelijk rubber voetje nageleverd kon worden. De reactie van medewerker Wilfred was helaas negatief. Men had geen reserve onderdelen. Maar Wilfred gaf niet meteen op en zou navraag doen bij de Kampa zelf. Een dag later kreeg ik een antwoord van Wilfred. Hij mocht van Kampa een voetje van een showmodel verwijderen en Kampa zou dan wat betreft dat opstapje het verder regelen met VINKEN. Eén (!) dag later lag er een envelop met twee rubber voetjes in mijn brievenbus! Ik moet eerlijk zeggen, zo'n onbaatzuchtige service heb ik nog nooit meegemaakt en VINKEN (maar ook Kampa) verdient van mij EEN DIKKE PLUIM!

Supersnelle support bij aanschaf artikelen via de webshop.

Wij bestelden een Thule Omnistore+toebehoren. Aankoop was vlot geregeld. Koop geannuleerd omdat de plaatsing op caravan toch problemen zou opleveren. Zeer vlot was alles door de klantenservice geregeld en was het geld teruggestort op onze rekening. Super. Ik geef Vinken in Asten de verdiende 5 *****

Duidelijke communicatie !

Levertijd werd iets langer Verder alles daaromheen goed en duidelijk gecommuniceerd! Prima service

Ik heb tot nu toe altijd op ze kunnen rekenen

Ik had dit jaar een probleem met de pomp van mijn toilet en vorig jaar een probleem met de pomp van het schoonwater. Ik ontdekte de problemen op de dag van vertrek. Beide keren kon ik direct bij Vinken terecht, werd het probleem verholpen en kon ik met een gerust hart op vakantie. De laatste keer is zelfs iemand naar de werkplaats gekomen op zijn vrije dag om me verder te helpen. Deze service krijg je niet overal.

Betrouwbaar goed advies van de medewerker Joost

Wij zochten een nieuwe voortent voor onze Fendt caravan en kwamen bij de Firma Vinken terecht . Daar zijn we goed geïnformeerd over de levertijd en kregen ook enkele bruikbare adviezen zoals de juiste tochtstrook kiezen speciaal voor deze caravan. De firma Vinken is een aanrader om daar zaken mee te doen.

Hier worden wonderen verricht

Een collega dealer hadden we gevraagd of ze snel iets voor ons konden doen aan onze defecte mover. Deze zei dat ze geen wonderen konden verrichten. Vinken in Asten gebeld. Daar zeiden ze dat ze niks konden beloven alleen dat ze er serieus naar het robleem zouden kijken. Binnen de korte tijd die we nog hadden voor we op vakantie gingen hadden ze niet alleen gekeken, maar ook het probleem voorlopig verholpen en kregen we uitgebreid advies voor een permanente oplossing (vervanging). Ook deze vervanging ging uitstekend volgens planning en alles werkt perfect. Ik ben al weer een lijstje aan het maken voor 2022 met zaken die ik zeker door Vinken ga laten uitvoeren.

subliem

Vanuit Bilthoven naar Asten gereden voor een Thule cassetteluifel, uitgebreide toelichting gekregen van Joost de Haas, luifel werd uitgebreid gedemonstreerd. De montage op onze (oude) Dethleffs is ook keurig uitgevoerd door Vinken, dak gaf wat problemen bij de bevestiging maar fantastisch opgelost, vakwerk. Caravan opgehaald en de werking van de luifel werd gedemonstreerd door een medewerkster, in één woord van verkoop tot montage : Klasse.

Een speciale actie prijs aanbieden maar er niet voor leveren!

In de advertentie op marktplaats staat een luifel voor de speciale prijs van €689,- . Bestellen moet zo wordt me keurig en snel per mail gemeld via de webshop. Hier voer ik alles in maar de prijs is nu ineens €729,-!! (een groot verschil) Ik heb hier een mailtje over gestuurd maar het blijkt niet mogelijk om de prijs die ze zelf aanbieden aan te houden!