Filters

10

Top service en klantvriendelijkheid

Vanwege een probleem met de luifel van onze camper heb ik contact opgenomen met Vinken. Vanaf het eerste moment was dat contact en de daarop volgende service uitstekend. Ik ben ontzettend fijn en snel geholpen. Top bedrijf waar ik zeker nog terug zal komen indien er iets is met mijn camper. Ga zo door team Vinken!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

We hebben een Dometic Pop air tour 365 gekocht. Er werd voor ons geïnformeerd bij een Eribadealer of hij paste op de Touring630. Ervaring was er niet mee. Dus het bleef spannend of de deur van de caravan dan wel goed open zou kunnen. Nu de tent opgezet en hij bleekt prima te passen. De deur kan gewoon open en het watervulpunt is ook bereikbaar. Omdat het een deeltent is kan het achterste raam en het service luik niet open, maar dat vinden wij geen bezwaar. In het gebruik een prima ruime voortent met veel mogelijkheden. Het voorpaneel en het rechter zijpaneel kan er uit en een extra luifel is ook voorhanden.

  • Aanbevelen? Ja
9

Schitterend !!!

Wij zijn op vakantie in Denemarken en plots scheurde onze inschuifluifel van onze caravan. We waren zo gelukkig dat we via het etiket nog het juiste merk en maat konden achterhalen. Via internet konden we dan de leverancier vinden maar die kon ons niet verder helpen. Gelukkig vonden we na lang zoeken het bedrijf Vinken die ons wel kon helpen. 3 werkdagen later hebben we hier op onze camping een nieuwe luifel in perfecte staat ontvangen. Van goede service gesproken !!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen toen ik vragen had.

Ik wilde weten of ik passende zijflappen op ons Isabella-zonnescherm kon kopen. Prettig en snel beantwoord

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig.

Zijn 23 mei onze nieuwe knaus sport gaan op halen. Kregen van Jan alle uitleg en tips om veilig op reis te kunnen. Het was fijn dat er zoveel tijd werd besteed aan alle uitleg. Jan vertelde heel enthousiast. Jan Bedankt.!!! Joost en Dian.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer klantvriendelijke ervaring !

Bij de vervanging van een dakluik op mijn camper bleek er daarbij iets mis te zijn gegaan met een lekkage als gevolg. Na verwijdering van de door mij aangebrachte noodvoorziening bleek het dak beschadigd. De serviceafdeling van Vinken heeft tot volle tevredenheid het luik opnieuw vakkundig geplaatst en daarnaast is de lakbeschadiging op het dak tot mijn volle tevredenheid hersteld. En dat alles onder volledige garantie. Kortom, een zeer positieve ervaring als klant !

  • Aanbevelen? Ja
10

Niet meer van deze tijd. Vinken doet wat ze beloven.

Of het nu gaat over de aankopen in de fysieke winkel of via de webshop je wordt altijd op snelle en behulpzame manier geholpen. In het bijzonder zijn we te spreken over het Service Centrum. In 2008 kochten wij bij Vinken de Knaus Südwind 450 FU In 2020 besloten we onze caravan in te ruilen voor een nieuwe Knaus Südwind 450 FU en dan het jubileum model 60 years. Simpelweg omdat we meer dan tevreden waren over zowel de caravan als over Vinken. Echter onze nieuwe caravan viel wat betreft de kwaliteit van het interieur fors tegen. Steeds weer deden zich in de loop der jaren kleine en grote mankementen voor. Zoals een kapotte hordeur, parapluhouder in deur. Legplank in klerenkast,harmonica schuifdeur, stickers op schroeven die loslaten, gordijnen die van de rails loskomen, de stoffenkussens die loskomen van de zitplanken, keukenkraan die loszit, toiletpompje dat vervangen is etc.etc. Ten einde raad een brief geschreven naar de directie van Knaus met CC aan Vinken en ons beklag gedaan onderbouwd met foto’s. Zelfs na het sturen van een reminder hebben wij van Knaus niets vernomen. Wat wij niet verwacht hadden is dat Vinken die overigens bovenstaande mankementen steeds weer herstelde zich wel aangesproken voelde en ons uitgenodigd heeft om nog eens kritisch naar de mankementen te kijken en indien nodig te verhelpen. Conclusie: Een producent die de fatsoensnormen niet eens respecteert en een dealer die zijn verantwoordelijkheid neemt. Nogmaals complement voor Vinken Asten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Door de jaren heen steeds snelle en correcte service!

Alle vragen worden snel en duidelijk beantwoord. De service is en blijft prima ook bij dienst na verkoop.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Was wat vergeten te bestellen in webshop na e mail contact keurig opgelost

  • Aanbevelen? Ja
9

TOP ERVARING

Ik heb een Brand voortent besteld bij Vinken via Joost wat een geweldige service van deze man. CHAPEAU!! Legt alles perfect uit reageert direct op vragen per mail zelfs in het weekend! Keurig te woord gestaan door medewerkers en geholpen bij het ophalen.

  • Aanbevelen? Ja
10

gewoon altijd even behulpzaam

Ik was zo slim om de bediening van de over kwijt te raken, dus een nieuwe moest er komen, maar die moet dan ook gesynchroniseerd worden, lastig klusje. Maar zoals bij alle contacten: iedereen is altijd even behulpzaam, zodat het mij zelfs lukt!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige uitleg en advies.

Een geweldige uitleg gekregen over de aanschaf van de Thule Residence G3 voor onze luifeltent, zeer deskundig advies en uitleg, heel erg bedankt en we genieten er ten volste van, mijn advies wil iets kopen ga naar Vink in Asten. Groetjes Familie Brinkman.

  • Aanbevelen? Ja
7

Bijzondere medewerking van Joost de Haas ervaren.

Vlak voor vertrek van onze vakantie, begaf de luifel het. Door de welwillende mede werking van uw medewerker, is met de nodige inspanningen mijnerzijds, het vertrek van onze geplande vakantie NIET uitgesteld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede betrouwbare winkel

Mijn bestelling was incompleet geleverd, de bezorgdienst had maar 2 van de 3 pakjes bezorgd. Contact gezocht met de DPD en Vinken, ik kreeg gelijk een snelle meedenkende reactie terug van Vinken en DPD heeft het ‘vergeten’(in de bus denk) pakje de volgende dag bezorgd. Mooi op tijd voor de vakantie. Je weet pas hoe goed een winkel is als er iets opgelost moet worden..

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Direct hulp en goed contact. Ons laten informeren om zo de juiste luifel te bestellen die bij de bus past. De verdere afhandeling qua verkoop en levering, niets dan lof!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtige Omnistor 5200 375cm

Snel geleverd, 1 missend onderdeel gelijk nageleverd zonder gezeur. Top service dus. Thanks!

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijke uitleg en open communicatie

Wij hebben een Isabella voortent gekocht bij Vinken en ik kan niet anders zeggen dan dat we perfect geholpen zijn. Het personeel is vriendelijk, open en eerlijk. Ook na de aankoop was de verkoper erg behulpzaam, super!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Caravan gekocht van 30.000 euro. Keurig geholpen. Caravan ingeruild met afgesproken bedrag van 4000 euro. Staat in ondertekende overeenkomst. Complete bedrag betaald. Na aankomst met inruil ; ja dit mankeert er aan en dat is niet helemaal goed. Bij inruil was bekend dat die 25 jaar oud was dus helemaal perfect is hij dan niet meer. Geen schade, nieuwe banden op laten leggen en een beurt gegeven. Inruil altijd in onderhoud geweest bij Vinken. Ja nu kunnen we er maar 3250 voor geven. Juist inruil gedaan omdat ik geen gedoe wilde hebben maar alles netjes wilde regelen bij een goede zaak. Door het personeel heel goed behandeld alleen dit was toch wel een domper. Volgens mij is afspraak, afspraak. Toch net niet !!!! Bij de aankoop van de nieuwe caravan was er nog 60 Euro in het voordeel van Vinken; wij zeiden laat maar zitten; goede service ook belangrijk, foutje van ons ?

  • Aanbevelen? Ja
10

Posieve ervaringen van het afgelopen jaar.

Vorig jaar bij Jeroen Wijnen een gebruikte camper gekocht. Omdat we nul ervaring hadden met kamperen/caravan/camper, was het voor ons een sprong in het diepe. We hebben in ons eerste jaar veel moeten leren/ontdekken. Dus is er regelmatig contact geweest, waarbij telkens snel (en geduldig) werd gereageerd op vragen. Door het jaar heen kwamen er een paar garantiepuntjes naar boven, door onervarenheid en het feit dat ie toch de meeste tijd elders in de stalling staat, kwamen sommige dingen pas laat in beeld. Maar ook deze werden telkens netjes en zonder mankeren opgelost. (Zelfs nog buiten de garantietijd die net verstreken was) Gemerkt dat er in goed/open overleg veel mogelijk is. Jeroen en collega's : ga zo door !

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect meedenken

Besloten om onze 6m fiamma luifel te vervangen voor een Thule 6 m luifel. Joost de Haas heeft onze prima geholpen met diverse tips en heeft ook nog speciaal nagevraagd of de bevestiging van de fiamma ook gebruikt kon worden voor de Thule. Bestelling vlot besteld en geleverd. Prima service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer duidelijke en snelle communicatie!

Ik heb verschillende positieve ervaringen met Vinken Asten ik maak uit eigen beweging deze beoordeling. Ik heb een luifel besteld en daar was op voorhand een lange levertijd voor bekend. Ondanks het lange wachten was de communicatie erg goed en snel. Ook de extra technische vragen werden snel en goed beantwoord. Tijdens het transport was er iets mis gegaan, maar dit was zonder enig gedoe goed en correct opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
10

Een man (vrouw) een man (vrouw), een woord een woord!

In oktober vorig jaar kochten mijn man en ik een camper bij Vinken. Heel goed geholpen door Thijs. Bij het vaststellen van de prijs en het doorspreken van de garantie en service werd vermeld dat mocht er iets met één van ons beiden mocht gebeuren, in de tijd tussen koop en levering, de koop teniet gedaan zou worden als dat wenselijk zou zijn. We hoorden dat aan en waardeerden de suggestie als extra service en prettig idee. Wat niemand ooit had kunnen bedenken gebeurde, begin januari overleed mijn man plotseling aan een hartstilstand. Al vrij snel realiseerde ik me dat onze droom, samen voor langere tijd weg met de camper, geen realiteit zou gaan worden en ik absoluut niet de behoefte had alleen op pad te gaan en het geld wat betaald was voor de camper nu heel goed kon gebruiken om andere zaken te realiseren. Onze mondelinge afspraak met Thijs was nergens vastgelegd en het was nu niet meer ‘ons’ ons woord tegen het zijne maar alleen nog maar ‘mijn’ woord! Enkele weken na het overlijden van mijn man nam ik daarom lichtelijk gespannen contact op met Vinken. Natuurlijk vroeg ik naar Thijs. Thijs wist me echter meteen gerust te stellen en bood me zelfs de mogelijkheid nog even ‘bedenktijd’ te nemen. Inmiddels is het volledige bedrag teruggestort op ‘onze’ rekening. Ik wil Vinken, en in het bijzonder Thijs en Vera bedanken voor het warm meeleven en de uitmuntende service. Graag beveel ik dit soort ‘kleine’ particuliere bedrijven aan, misschien niet altijd de scherpste prijs maar wel menselijkheid, service en garantie waarmee je uiteindelijk toch veel beter ‘uit’ bent!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitmuntend

Bij Vinkencaravans een Brand Forum voortent besteld. Na aflevering kwamen wij erachter dat we de verkeerde maat besteld hadden. Gelukkig waren de dozen nog niet opengemaakt door ons en konden wij door tussenkomst van Joost deze voortent omruilen voor de juiste maat bij Brand Nederland in Elburg. Uitermate klantvriendelijk en behulpzaam. Joost heeft alle tijd genomen om ons goed te informeren zodat we uiteindelijk de juiste afmeting door konden geven. Wij hopen voorlopig geen nieuwe voortent nodig te hebben, maar als het weer zover is gaan wij zeker eerst weer bij Vinkencaravans kijken.

  • Aanbevelen? Ja
4

Teleurgesteld in de afhandeling van een klacht

Via de webshop een scherp geprijsde tafel besteld, deze werd netje op tijd geleverd. Helaas bleek tijdens het uitpakken de tafel tijdens transport beschadigd te zijn. Deze schade is veroorzaakt door de transporteur. Contact opgenomen en de afhandeling van de klacht en het terug storten was prima geregeld. Alleen een andere tafel was niet mogelijk met als argument dat de tafel te gevoelig is voor schade en ze stoppen met het versturen. Op zich klinkt het logisch maar dezelfde tafel wordt nog steeds in de webshop aangeboden. Al met al toch teleurgesteld in de afhandeling! Nu op zoek naar een andere leverancier.

  • Aanbevelen? Nee
7

Referentie recentie 01-05-2023 Knaus caravan

Als gevolg van de genoemde problemen met de Knaus-caravan een prettig en verhelderend gesprek gehad met Vinken. Alles is netjes geregeld en opgelost.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Ommelseweg 65

5721WT Asten

0493 - 69 61 55

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.