Zeer klantvriendelijk bedrijf

We hadden een afspraak voor een proefrit in een Citroën maar na terugkomst zagen we een andere mooie auto in de showroom. Bram bood direct aan om ook deze auto klaar te maken voor een proefrit. We waren erg onder de indruk van de auto èn de klantvriendelijke benadering. Alle auto's staan keurig gepoetst in de showroom. Ook de prijsonderhandelingen over de nieuwe auto en de inruil van onze eigen auto verliepen zeer plezierig. Wij hebben afgelopen week met een heel goed gevoel onze auto opgehaald. Wij hebben het contact met Bram als zeer prettig ervaren. Dit is een autobedrijf waar ze 'service' nog hoog in het vaandel hebben staan!

Geweldige service en super aardige mensen. Zeer klantvriendelijk. Ik ben blij met de aankoop van mijn renault twingo en de inruil van mijn renault clio . Bij het in orde maken vd koop kreeg ik ook nog een heerlijke cappuccino. Echt een aanrader als u een vertrouwd adres zoekt voor de aankoop van een occasion. De service staat bij hun hoog in het vaandel en dat is iets wat je niet zo vaak meer ziet. Van mij krijgen ze een 10

betrouwbaar en goede service

Sinds april helemaal blij met onze grandland x. Helaas stonden we naar 2 maanden aan de kant van de weg. Contact opgenomen met muys en hij heeft nog diezelfde dag gezorgd dat de auto werd opgehaald en gerepareerd en 3 dagen later thuis gebracht ( 140 km heen en 140 km terug) kortom zeer goede service en betrouwbaar bedrijf.

Perfecte service en uiterst vriendelijk!!!

Werd gelijk hartelijk ontvangen bij de aankoop van mijn Golf 8. Je merkt echt dat klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat. Auto staan er prachtig bij en ook de showroom en de receptie zien er gelikt uit. Echt een ouderwets familiebedrijf waar je direct een goed gevoel bij krijgt. Als je hier een auto ziet staan, raad ik je zeker aan langs te gaan. Daar krijg je geen spijt van !!!

SUPER SERVICE

Hebben een Ford Kuga gekocht zeer tevreden met de auto super geholpen in de showroom daarna een keer terug geweest omdat we wat hoorden aan de auto kregen een leenauto van hun mee en ze kwamen de auto netjes weer thuis omruilen service van hun zeiden ze toppie zeker een aanrader echt een top bedrijf

Super klantvriendelijk en professioneel

Heb de aanschaf van mijn auto als zeer positief ervaren. Het verhelpen van een defect is op zeer professionele wijze opgelost. Het contact met mij als klant was super goed en vriendelijk. De service was perfect. Van het hebben van een leen auto tot het voor de deur omruilen van auto’s. Top service. Zal zeker in de toekomst bij aanschaf van eventuele andere auto het eerst zoeken bij deze dealer. Overall ben ik dik tevreden. Mijn dank daarvoor......

Vanaf eerste telefonische contact tot en met de koop van een prachtige Ford Focus, precies wat ik zocht qua kleur en opties snel en correct geholpen door Jan Muys ! Hij heeft de auto voor ons gereserveerd omdat we helemaal vanuit Friesland naar Heteren moesten, vriendelijk ontvangen en na proefrit gelijk de deal gesloten. Aflevering ook netjes, kortom dik tevreden.

Een verademing...............

Dat kun je rustig stellen, vanaf het eerste telefonische contact tot en met de koop van een fraaie Renault Scenic werden wij snel en correct geholpen. Inderdaad een verademing in de "al onze medewerkers zijn in gesprek, een (heel lang) ogenblikje geduld a.u.b." Zo niet hier gus, hier ben je klant en word je als klant behandeld. Prima!

Fantastisch

Medio januari ‘21 een Audi Q2 2.0 quattro bij Jan Muys gekocht. Het was precies wat ik zocht, een auto met all optie’s erop met een wat snellere motor. Alles vanaf de eerste afspraak voor de proefrit tot en met de aflevering was echt top verzorgd zonder ook maar enige ‘druk’ om de deal snel af te handelen. Overigens waar maak je het nog mee een proefrit te kunnen maken zonder het overleggen/achterlaten van een rijbewijs, Ik rij nu alweer zo’n week of 8 met mijn Audi rond en ben nog steeds even trots en blij met mijn aankoop. Jan Muys en collega’s ga zo door met de business en service Top!

Zeer klantvriendelijk en eerlijk communicatie

Vanuit Zwolle naar Heteren gereden voor een Mazda cx5. Vriendelijk en hartelijk ontvangen door Jan Muys Zonder enige druk de auto rustig kunnen bekijken en een proefrit gemaakt . En we hebben de auto gekocht fantasties Nog een aantal duidelijke afspraken gemaakt en na een telefoontje dat de auto klaar was de auto opgehaald in Heteren. Ook nu weer vriendelijk ontvangen . Wij vinden garage Muys in Heteren een echte aanrader een dikke 10

Super service

Goede ondersteuning, klantvriendelijk

UITSTEKEND !

Hallo, hierbij plaats ik met plezier deze review vanwege de verleende service die in één woord Uitstekend te noemen is. Ik heb vorig jaar een Ford Focus gekocht bij Muys van 11 maanden oud. Deze mooie auto nu inmiddels 8 maanden in ons bezit. Tot vorige week geen klachten gehad. Toen bij aankomst thuis ineens alle alarmen die konden gaan afgingen. Auto sloeg af en ging op de handrem en er was niets meer mee te beginnen. De pechhulpdienst kon niet in de computer komen om uit te lezen wat er voor problemen waren dus de auto naar de ford dealer laten brengen omdat er nog fabrieksgarantie op de auto zit. De volgende dag bericht gekregen dat de pcm die alles electronisch regelt ,als ik het goed heb begrepen, kapot zou zijn omdat ze deze ook niet konden uitlezen. Bij nadere inspectie bleek er al aan deze pcm gewerkt te zijn dus verviel de garantie. Daarop J. Muys gebeld en met Sabine gesproken. Daar waar ik al voorbereid was om over de auto in discussie te moeten gaan bleek het tegendeel. De auto zou worden opgehaald, ik kreeg een gratis leenauto aangeboden en ze zouden gaan bekijken wat het probleem was. Een dag later duidelijke mail. Een nieuwe pcm was besteld en het probleem zou voor mij worden opgelost. Ik hoefde mij geen zorgen te maken. Ook voor hen niet duidelijk wat er precies aan de auto is gedaan in de eerste elf maanden. En zo is het ook gebeurt. De auto is weer volledig opnieuw ingesteld met een nieuwe pcm. En deze werd ook keurig weer thuis bezorgd achterop de bezorgwagen. Ook werden gemaakte kosten bij de ford dealer door hen betaald. Kortom, geweldige service, zeer klantvriendelijk( wat we bij de aanschaf al hadden gemerkt), en uitstekende communicatie over het hoe en wat. Wij zijn 100% tevreden over J. Muys en alle medewerkers waarmee contact is geweest. Dus via deze review nogmaals hartelijk dank en wie weet nog eens Tot Ziens in de toekomst. Vr groeten, Marco Rotterdam.

Klantvriendelijkheid staat centraal

We zijn zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en service van Autobedrijf Muys. De persoonlijke benadering voelt erg prettig. Zelfs toen we bij aflevering tot de ontdekking kwamen dat we het kentekenbewijs vergeten waren kregen we het vertrouwen en kon de aflevering gewoon doorgaan.

Jan en zus bedankt, Ik schrijf nooit een recensie, tevens heb ik een reservering met auto garages. Jullie zijn erg betrouwbaar en scherp geprijst. Sjappo! Mgv. Twan van Berkel

Hele fijne ontvangst

Na info aangevraagd te hebben werd hier heel snel op gereageerd. We konden dezelfde middag al terecht voor een proefrit. Heel vriendelijk ontvangen en na de proefrit zijn wij om tafel gaan zitten en waren wij er snel uit. Goede prijs voor onze Opel Astra gekregen. Een eerlijk bod! Een week later de Renault Captur opgehaald en nu was er weer tijd voor een kop koffie en een gesprek. Kortom een ervaring met een goed gevoel: vertrouwd en deskundig. We zijn dik tevreden.

Een fantastische garage.

Auto bedrijven hebben niet altijd een goed imago, maar garage is daar absoluut een hele grote uitzondering op. Wat een vriendelijke ontvangst vanaf de eerste binnen. EigenaarJan is een eerlijke en vooral niet gladde verkoper, integendeel absoluut niet opdringerig en oprecht geinterresseerd in wat je wil. Hij is eerlijk en transparant over de auto waar je interesse in hebt. Denkt met je mee. Ook de aflevering verliep heel prettig en alles wat was toegezegd, was ook netjes gedaan. Waar wordt je als klant bij het wegrijden nog letterlijk uitgezwaaid ??? Nou, bij Muys in Heteren. Als ze met hun garantie net zo goed zijn, dan blijf ik voor het onderhoud ook bij hun. Ondanks de afstand die ik dan moet afleggen. Wat een prachtig familiebedrijf. Een echte aanrader.

Vriendelijkheid topservice en een aanrader

Zeer vriendelijke personeel en goede service de communicatie was vlot en eerlijk de auto is zeer keurig afgeleverd deze autobedrijf is zeer zeker een aanrader

Super geholpen door Jan

Na een proefrit met de i30 was ik gelijk verkocht, na een vriendelijk gesprek met een goed bakje bakje koffie was de koop snel gesloten. Ook toen er een kleinigheidje aan de auto was werd dit snel weer opgelost. Een dikke tien voor Jan en zijn team.

Met geen woorden te beschrijven

wat een top garage Kan wel een heel verhaal opschrijven Maar ik ben zo top behandeld dat hij dit echt verdiend Het is niet met woorden uit te spreken Wat ze voor mijn te betekend hebben kan alleen maar positief beschrijven nog nooit meegemaakt zoiets Klasse !!

Meteen een goed gevoel.

Ongeveer anderhalve maand geleden afgesproken met Bram Beelen om te kijken naar een Opel Meriva Cosmo Turbo. Op de site zag het er allemaal prima uit, maar dat is bij de meeste autobedrijven wel het geval. Toen wij aankwamen ook even rondgekeken hoe het bedrijf er uit zag, was het een rommeltje of was het netjes als op de plaatjes op de site? Eerlijk gezegd waren wij erg verrast over hoe netjes het er was en hoe vriendelijk het ontvangst! De auto zag er erg mooi uit en de kleinigheidjes hier en daar, zouden worden bijgewerkt. Ja, wij hadden er een goed gevoel bij. Na een proefrit waren wij er al snel uit, deze auto ging 'm worden. Zaterdags de auto opgehaald en Bram had inderdaad woord gehouden. Sindsdien alleen maar plezier van de auto gehad. Wellicht volgt over enige maanden een 2e review, met misschien wel een 10?. Voor nu.... Bram, bedankt voor de goede zorgen! Dat bakkie koffie komt nog wel, als ik een keer in de buurt ben.

Eerlijke service voor een eerlijke prijs

Naar volle tevredenheid geholpen door Bram. Heb ook niet lang hoeven nadenken over de koop van de auto bij deze garage. Eerlijke antwoorden, eerlijke prijzen, en goede service + advies. Raad een ieder aan hier langs te gaan.

super geholpen

Vandaag bij hun geweest vanuit Brabant voor een auto . Vriendelijk ontvangen. Zijn eerlijk en oprecht. Zeker een aanrader

Service van de bovenste plank!!

Vanaf het eerste telefoon contact een goed gevoel gekregen bij dit bedrijf. Bij bezichtiging van de auto een hartelijk ontvangst met een welgemeende groet en vriendelijke glimlach van de receptioniste. Doordat de auto al een zeer scherpe prijs had en ik een goede inruilprijs kreeg voor mijn eigen, was onderhandelen eigenlijk al niet meer nodig. Bij het ophalen van de auto stond deze nog meer te glimmen dan dat hij al deed bij de proefrit! Jan en medewerkers bedankt voor de prachtige CX5! Een ritje vanuit het 'hoge noorden' naar Heteren was het zeker waard.

Eerlijk en vriendelijk

Bij garage Muys een mooie B klasse gekocht, zeer tevreden mee. Je word hier eerlijk behandeld, met een mooie inruil prijs. Verder is de garantie ook goed, als er eens een dingetje is. Mijn volgende auto komt zeker weer van garage Jan Muys.

Super klantvriendelijk bedrijf, topper

Top bedrijf, Relaxt, betrouwbaar, komt afspraken na. Doet alles voor je als klant👍😁 KLANT IS KONING bij dit bedrijf. Alle medewerkers zijn vriendelijk! Denkt goed mee met de klant, ook voor oplossingen! Voor ons geen ander autobedrijf meer dan JAN MUYS. Nogmaals bedankt voor onze prachtige auto🥳