Goed geregeld, geen gedoe, fijne service!

Uitstekende service!! Heel fijn dat de auto opgehaald wordt, en een leenauto krijgt. Makkelijk contact via whatsapp, heel erg klantvriendelijk! Mijn auto is weer als nieuw, bedankt!!

Zeer net bedrijf en vriendelijk personeel.

Zeer net bedrijf en vriendelijk en vakkundig personeel. Heel fijn en rustig geholpen door Bram. Hij heeft alle tijd voor de client.

Top ervaring met Bram Beelen!!!

Op zaterdag 3aug j.l gingen wij onze Mazda cx3 gekocht bij Muys autobedrijf in Heteren ophalen.Tijdens de onderhandelingen werden wij altijd heel netjes te woord gestaan door Bram. Bram is duidelijk en komt de afspraken na die gemaaktzijn,helemaal top.De volgende auto ,wij gaan zeker weer naar Muys in Heteren.Bij dit bedrijf staat een tevreden klant nog op de eerste plaats.!!!!

Klasse familiebedrijf

Geweldige ervaring met verkoper Bram. Bram is een verkoper die zeker niet opdringerig is maar iemand die alle tijd voor je neemt. Hij stelt je meteen op je gemak en luistert naar al je vragen, kortom niets is te veel voor hem. Voor deze goede en uitstekende service voel je je gelijk thuis bij de firma Muys.

We waren op zoek naar een ruime gezinsauto voor min 6 personen. Via internet zijn uitgekomen bij autobedrijf Muys . Er stond een dacia lodgy te koop waar ons oog op was gevallen. Gebeld en een afspraak gemaakt voor een proefrit. Bij aankomst zeer goed ontvangen. De klant is hier echt koning. Auto bekeken en een proefrit gemaakt. Yes dit is de auto waar we naar zochten. Tijdens het sluiten van de koop overeenkomt word er goed naar de klant geluisterd en mee gedacht. Ze zitten er niet om zoveel mogelijk geld uit je zakken te kloppen, je voelt je hier thuis. Bij aflevering was alles goed geregeld,auto netjes schoon nieuwe apk en volle tank. Nu zo\'n 3 maanden verder, zeer tevreden over de auto. Blijkt dat de claxon niet meer werkt. Naar de garage gebeld ivm garantie. Ze vonden het zeer vervelend voor ons en er werd gelijk actie ondernomen. Omdat we ver weg wonen zochten ze naar een oplossing zodat we niet dat hele eind naar Heteren hoeven te rijden. We mochten naar een garage bij ons in de buurt. Afspraak gemaakt en diagnose laten stellen,onderdeel is besteld en word er dinsdag ingezet. Ook bij deze garage Opel Dekker in krimpen aan den ijssel zeer goed ontvangen. Autobedrijf Muys is een betrouwbaar en kundig bedrijf met fantastische mensen die voor je klaar staan, of je een nou een auto koopt of problemen hebt. We hopen nog lang met oze aangeschafte auto te doen,maar als we voor een ander gaan kijken weten we waar we moeten zijn bij autobedrijf J.Muys in Heteren

Dit bedrijf is als vanouds, klantvriendelijk en vertrouwd. komen afspraken na precies wat ik als client graag wil. Hou dit vooral zo vast.

Reeds jaren diverse auto\'s in onderhoud, levert perfect werk tegen een prima prijs.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

we hebben eind december een ford focus gekocht bij autobedrijf Muys in Heteren voor een redelijke prijs en dat is ons goed bevallen. De verkoper (Jan) neemt de tijd voor je en is helemaal niet opdringerig. We konden zelfs op zondag komen na een gemaakte afspraak. Later een klein mankementje gevonden maar dit is goed opgelost. al met al een super service van dit bedrijf.

Op 20-jarige leeftijd mijn eerste auto gekocht bij opa Jan Muys. Vervolgens bij zoon Kees en nu bij kleinzoon Jan. Altijd snel en keurig netjes behandeld. Kan er over oordelen, want ben nu AOW-er.

Vanuit Hoorn zijn wij via de mooie website bij jullie terecht gekomen voor de nagelnieuwe Seat Ateca. Onze eerste kennismaking met het familiebedrijf Muys was erg goed. Wij zijn ontvangen door Bram en ondanks dat wij door de mooie foto\'s al verliefd waren op de auto, heeft hij met ons een goede deal gemaakt en de auto verkocht. De afspraken die gemaakt zijn voor de aflevering zijn door Jan Muys allemaal nagekomen. Muys is een bedrijf zonder dure pakken en bla,bla praatjes een echt familiebedrijf waar de tijd voor je wordt genomen.

Kwam voor een golf die ik op internet gevonden had. Daar zag hij er al goed uit op de foto\'s. Leek eigenlijk te mooi om waar te zijn. Echter de gok genomen en woensdag er 3 kwartier voor gereden om een proefrit er mee te gaan maken. Bij aankomst eerst even bij de auto gekeken en eigenlijk was ik meteen al verkocht. Daarna naar binnen. Zeer vriendelijk ontvangen. Heel prettig gesprek gehad met de verkoper. Toen de proefrit. Ik was nog meer verkocht. Meteen besloten om de auto te kopen. 2 dagen later kon ik mn golf al ophalen! Supersnel en heel erg fijn, omdat ik zonder auto zat. Er is erg met me meegedacht en ze zijn keurig de afspraken nagekomen. Zelfs nog iets meer dan was afgesproken. Echt fantastisch. Wederom vandaag zeer vriendelijk ontvangen. Voelde goed en vertrouwd. Ook al kwamen we niet uit de buurt, het was toch een beetje het ons-kent-ons-gevoel. Geen poeha, maar lekker gewoon! Ik hoop heel veel plezier aan deze prachtige golf te gaan beleven. Vandaag is dat in ieder geval al gelukt!

Andere auto nodig dus op naar een \"betrouwbaar\" autobedrijf Autoverkopers wekken van nature argwaan op bij mensen, en dit maakte dat wij erg op onze hoede waren bij onze zoektocht naar een nieuwe auto. Wij wilden dan ook een goed gevoel hebben bij zowel de auto als bij de verkoper. De auto die wij op het oog hadden konden wij niet vinden, autobedrijf J.Muys & Zn wilde ons helpen bij deze zoektocht. Vanaf het eerste contact hadden wij namelijk het gevoel met een integer en betrouwbaar bedrijf van doen te hebben en waren wij volledig ervan overtuigd bij hun in goede handen te zijn. Daarnaast is autobedrijf J.Muys & Zn ook bijzonder sympathiek en plezierig in de omgang waardoor de gunfactor bij ons erg hoog lag. Vandaag onze nieuwe auto opgehaald en boven onze verwachting zo mooi en zo snel. Dank je wel en tot een volgende keer!!

Goede service, duidelijke communicatie. Goede organisatie en vriendelijk personeel.

Klantvriendelijk, netjes en opgeruimd. Er heerst een goede werksfeer.

Wij zijn ontzettend tevreden over autobedrijf J. Muys in Heteren. Gisteren een Dacia Duster gekocht voor eenmooie prijs. Heel goed geholpen. Betrouwbaar en vriendelijk ! Bijzonder prettig familie bedrijf. Wij komen hier zeker terug.

2 weken terug een renault traffic gekocht bij muys en zn. Bij aankomst zag ik de bus staan en was eigenlijk meteen verkocht,na een fijne proefrit en een goed gesprek waarin de gang van zaken voor mij even op een rijtje werd gezet heb ik de bus dus gekocht. Na een beurtje en een keuring werd de bus een week later bij mij voor de deur afgeleverd (aangezien ik in enkhuizen woon),dat noem ik nu nog eens service. De bus rijdt werkelijk fantastisch en ga hier nog veel plezier aan beleven.

Onderhoud bedrijfsbussen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Drempelbedragen importeur wordt niet gebruikt

Ik rij zakelijk met een bus, altijd snel en goed geholpen.

17/08/2018 `Klant is koning `,niet 100%,maar 200% waar. Complexe reparatie,bij mijn Meriva die ik 1,5 jaar geleden hier gekocht heb, is naar meer dan volle tevredenheid afgewikkeld. Opel liet het afweten, garage Muys niet. Groot compliment !!!! Wil v. Kuijk.

Wij zijn heel tevreden met de wijze waarop wij zijn behandeld bij het kopen van onze nieuwe auto. Ook de service bij Muys is uitstekend. Al met al een heel fijn bedrijf. Ga er eens een kijkje nemen zouden wij zeggen. Het is zeker de moeite waard. Bedankt familie Muys en natuurlijk Bram.

Klantvriendelijk en zelf ben ik tevreden hoe je als klant behandeld wordt.