Super klantvriendelijk bedrijf, topper

Top bedrijf, Relaxt, betrouwbaar, komt afspraken na. Doet alles voor je als klant👍😁 KLANT IS KONING bij dit bedrijf. Alle medewerkers zijn vriendelijk! Denkt goed mee met de klant, ook voor oplossingen! Voor ons geen ander autobedrijf meer dan JAN MUYS. Nogmaals bedankt voor onze prachtige auto🥳

Eeen hele mooie GrandlandX gekocht

Via scout.nl kwam ik bij de Firma Muys terecht wat een prachtige zaak hele vriendelijke mensen. Ze zijn allemaal zeer klantvriendelijk koffie of thee staat altijd klaar. De heer Muys neemt alle tijd voor de klant en hij bood de GrandlandX voor een zeer aantrekkelijk prijs aan. Toen ik daar aankwam wist ik niet wat ik zag allemaal hele mooie gepoetste auto's maar de GrandlandX sprong er wel heel erg uit hij stond nog maar net 24 uur te koop en ik was direct verkocht ik mocht er meteen een ritje in rijden en hij bekeek mijn auto intussen . Hij gaf een prima bod voor mijn auto dus de deal was snel gesloten . Alles was naar wens verlopen 2 weken later stond hij te blinken alsof hij nieuw was wat een plaatje alles wat we hadden afgesproken kwam hij na dus bij deze een echte vakman. Groeten van Luc Holla

Tot nu toe super geholpen door Jan en dan as vrijdag de auto ophalen, wordt vervolgt

Geweldig geholpen door Jan, as vrijdag de auto ophalen, wordt vervolgd

Uitzonderlijk klantvriendelijk

Uitstekend autobedrijf die met kop en schouders bij de rest uitsteekt. Goede,duidelijke en vriendelijke communicatie! Zeer leuke mailwisseling gehad met Bram. Dikke pluim van mijn kant!

Prachtige auto voor een mooie prijs en goede service.

Tot dat ze iets verkopen zijn ze allemaal vriendelijk en behulpzaam. Daarom kijk ik liever vanaf het moment dat er een deal is gesloten. Het verbaasde mij toen ik de auto ging ophalen en dat Jan Muys net zo vriendelijk en behulpzaam was als voor dat we een deal hadden gesloten. De auto was geweldig schoongemaakt en werd perfect afgeleverd. Ik reed met een goed gevoel naar huis zonder enige twijfel of ik mijn geld goed had uitgegeven. Dit is de eerste keer dat ik een ervaring deel op internet en dit doe ik omdat ik vind dat autobedrijf Muys dit verdiend.

Klantvriendelijk in de ruimste zin van het woord

Drie weken geleden na volle tevredenheid een Opel Grandland aangeschaft. Zeer vriendelijk ontvangen door de eigenaar J Muys. Proefrit geen enkel probleem, geen gelikte verkooppraatjes en je voelt je direct op je gemak. Waren er snel uit. Website wordt veel aandacht aan besteed en de auto's welke in de showroom staan, zien er uit om door een ringetje te halen. Een fijn bedrijf welke ik een ieder van harte kan aanbevelen.

Mijn ervaring in 1 woord. Super

M’n Hyundai i30 uit 2018 N line gekocht bij Jan. In september 2019. Relaxte totaal niet opdringerige verkoper. Proefrit gemaakt ( kijk maar hoe lang je rij ik zie je wel terug 👍🏻😄). Een week later kon ik hem ophalen na montage van de afneembare trekhaak. Z’n vrouw en andere collega,s eveneens relaxt en persoonlijk. Daar hou ik wel van. En de koffie. Een dikke 10. Dealer: open eerlijk transparant 👍🏻

Uitstekende service

N.a.v. een slechte review van mij, heeft het bedrijf direct contact opgenomen. Ze hadden me naar een Ford dealer verwezen omdat ze dachten dat dit voor mij handiger was ivm afstand en de nog geldende garantie. Uiteindelijk diezelfde dag de auto kunnen brengen en binnen een paar dagen de auto op kunnen halen. Reparatie hebben ze kosteloos uitgevoerd, ondanks dat het probleem niet onder de garantie bleek te vallen. Super!! Jan bedankt!

Klote

Laat mij met slechte remmen achter moet maar zelf naar een ford dealer gaan om verhaal te halen Terwijl je een auto koopt van ruim 19 duizend Euro Ben zeer terleur gesteld !

Goed geregeld, geen gedoe, fijne service!

Uitstekende service!! Heel fijn dat de auto opgehaald wordt, en een leenauto krijgt. Makkelijk contact via whatsapp, heel erg klantvriendelijk! Mijn auto is weer als nieuw, bedankt!!

Zeer net bedrijf en vriendelijk personeel.

Zeer net bedrijf en vriendelijk en vakkundig personeel. Heel fijn en rustig geholpen door Bram. Hij heeft alle tijd voor de client.

Top ervaring met Bram Beelen!!!

Op zaterdag 3aug j.l gingen wij onze Mazda cx3 gekocht bij Muys autobedrijf in Heteren ophalen.Tijdens de onderhandelingen werden wij altijd heel netjes te woord gestaan door Bram. Bram is duidelijk en komt de afspraken na die gemaaktzijn,helemaal top.De volgende auto ,wij gaan zeker weer naar Muys in Heteren.Bij dit bedrijf staat een tevreden klant nog op de eerste plaats.!!!!

Klasse familiebedrijf

Geweldige ervaring met verkoper Bram. Bram is een verkoper die zeker niet opdringerig is maar iemand die alle tijd voor je neemt. Hij stelt je meteen op je gemak en luistert naar al je vragen, kortom niets is te veel voor hem. Voor deze goede en uitstekende service voel je je gelijk thuis bij de firma Muys.

We waren op zoek naar een ruime gezinsauto voor min 6 personen. Via internet zijn uitgekomen bij autobedrijf Muys . Er stond een dacia lodgy te koop waar ons oog op was gevallen. Gebeld en een afspraak gemaakt voor een proefrit. Bij aankomst zeer goed ontvangen. De klant is hier echt koning. Auto bekeken en een proefrit gemaakt. Yes dit is de auto waar we naar zochten. Tijdens het sluiten van de koop overeenkomt word er goed naar de klant geluisterd en mee gedacht. Ze zitten er niet om zoveel mogelijk geld uit je zakken te kloppen, je voelt je hier thuis. Bij aflevering was alles goed geregeld,auto netjes schoon nieuwe apk en volle tank. Nu zo\'n 3 maanden verder, zeer tevreden over de auto. Blijkt dat de claxon niet meer werkt. Naar de garage gebeld ivm garantie. Ze vonden het zeer vervelend voor ons en er werd gelijk actie ondernomen. Omdat we ver weg wonen zochten ze naar een oplossing zodat we niet dat hele eind naar Heteren hoeven te rijden. We mochten naar een garage bij ons in de buurt. Afspraak gemaakt en diagnose laten stellen,onderdeel is besteld en word er dinsdag ingezet. Ook bij deze garage Opel Dekker in krimpen aan den ijssel zeer goed ontvangen. Autobedrijf Muys is een betrouwbaar en kundig bedrijf met fantastische mensen die voor je klaar staan, of je een nou een auto koopt of problemen hebt. We hopen nog lang met oze aangeschafte auto te doen,maar als we voor een ander gaan kijken weten we waar we moeten zijn bij autobedrijf J.Muys in Heteren

Dit bedrijf is als vanouds, klantvriendelijk en vertrouwd. komen afspraken na precies wat ik als client graag wil. Hou dit vooral zo vast.

Reeds jaren diverse auto\'s in onderhoud, levert perfect werk tegen een prima prijs.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

we hebben eind december een ford focus gekocht bij autobedrijf Muys in Heteren voor een redelijke prijs en dat is ons goed bevallen. De verkoper (Jan) neemt de tijd voor je en is helemaal niet opdringerig. We konden zelfs op zondag komen na een gemaakte afspraak. Later een klein mankementje gevonden maar dit is goed opgelost. al met al een super service van dit bedrijf.

Op 20-jarige leeftijd mijn eerste auto gekocht bij opa Jan Muys. Vervolgens bij zoon Kees en nu bij kleinzoon Jan. Altijd snel en keurig netjes behandeld. Kan er over oordelen, want ben nu AOW-er.

Vanuit Hoorn zijn wij via de mooie website bij jullie terecht gekomen voor de nagelnieuwe Seat Ateca. Onze eerste kennismaking met het familiebedrijf Muys was erg goed. Wij zijn ontvangen door Bram en ondanks dat wij door de mooie foto\'s al verliefd waren op de auto, heeft hij met ons een goede deal gemaakt en de auto verkocht. De afspraken die gemaakt zijn voor de aflevering zijn door Jan Muys allemaal nagekomen. Muys is een bedrijf zonder dure pakken en bla,bla praatjes een echt familiebedrijf waar de tijd voor je wordt genomen.

Kwam voor een golf die ik op internet gevonden had. Daar zag hij er al goed uit op de foto\'s. Leek eigenlijk te mooi om waar te zijn. Echter de gok genomen en woensdag er 3 kwartier voor gereden om een proefrit er mee te gaan maken. Bij aankomst eerst even bij de auto gekeken en eigenlijk was ik meteen al verkocht. Daarna naar binnen. Zeer vriendelijk ontvangen. Heel prettig gesprek gehad met de verkoper. Toen de proefrit. Ik was nog meer verkocht. Meteen besloten om de auto te kopen. 2 dagen later kon ik mn golf al ophalen! Supersnel en heel erg fijn, omdat ik zonder auto zat. Er is erg met me meegedacht en ze zijn keurig de afspraken nagekomen. Zelfs nog iets meer dan was afgesproken. Echt fantastisch. Wederom vandaag zeer vriendelijk ontvangen. Voelde goed en vertrouwd. Ook al kwamen we niet uit de buurt, het was toch een beetje het ons-kent-ons-gevoel. Geen poeha, maar lekker gewoon! Ik hoop heel veel plezier aan deze prachtige golf te gaan beleven. Vandaag is dat in ieder geval al gelukt!

Andere auto nodig dus op naar een \"betrouwbaar\" autobedrijf Autoverkopers wekken van nature argwaan op bij mensen, en dit maakte dat wij erg op onze hoede waren bij onze zoektocht naar een nieuwe auto. Wij wilden dan ook een goed gevoel hebben bij zowel de auto als bij de verkoper. De auto die wij op het oog hadden konden wij niet vinden, autobedrijf J.Muys & Zn wilde ons helpen bij deze zoektocht. Vanaf het eerste contact hadden wij namelijk het gevoel met een integer en betrouwbaar bedrijf van doen te hebben en waren wij volledig ervan overtuigd bij hun in goede handen te zijn. Daarnaast is autobedrijf J.Muys & Zn ook bijzonder sympathiek en plezierig in de omgang waardoor de gunfactor bij ons erg hoog lag. Vandaag onze nieuwe auto opgehaald en boven onze verwachting zo mooi en zo snel. Dank je wel en tot een volgende keer!!

Goede service, duidelijke communicatie. Goede organisatie en vriendelijk personeel.

Klantvriendelijk, netjes en opgeruimd. Er heerst een goede werksfeer.