Super service

Goede ondersteuning, klantvriendelijk

UITSTEKEND !

Hallo, hierbij plaats ik met plezier deze review vanwege de verleende service die in één woord Uitstekend te noemen is. Ik heb vorig jaar een Ford Focus gekocht bij Muys van 11 maanden oud. Deze mooie auto nu inmiddels 8 maanden in ons bezit. Tot vorige week geen klachten gehad. Toen bij aankomst thuis ineens alle alarmen die konden gaan afgingen. Auto sloeg af en ging op de handrem en er was niets meer mee te beginnen. De pechhulpdienst kon niet in de computer komen om uit te lezen wat er voor problemen waren dus de auto naar de ford dealer laten brengen omdat er nog fabrieksgarantie op de auto zit. De volgende dag bericht gekregen dat de pcm die alles electronisch regelt ,als ik het goed heb begrepen, kapot zou zijn omdat ze deze ook niet konden uitlezen. Bij nadere inspectie bleek er al aan deze pcm gewerkt te zijn dus verviel de garantie. Daarop J. Muys gebeld en met Sabine gesproken. Daar waar ik al voorbereid was om over de auto in discussie te moeten gaan bleek het tegendeel. De auto zou worden opgehaald, ik kreeg een gratis leenauto aangeboden en ze zouden gaan bekijken wat het probleem was. Een dag later duidelijke mail. Een nieuwe pcm was besteld en het probleem zou voor mij worden opgelost. Ik hoefde mij geen zorgen te maken. Ook voor hen niet duidelijk wat er precies aan de auto is gedaan in de eerste elf maanden. En zo is het ook gebeurt. De auto is weer volledig opnieuw ingesteld met een nieuwe pcm. En deze werd ook keurig weer thuis bezorgd achterop de bezorgwagen. Ook werden gemaakte kosten bij de ford dealer door hen betaald. Kortom, geweldige service, zeer klantvriendelijk( wat we bij de aanschaf al hadden gemerkt), en uitstekende communicatie over het hoe en wat. Wij zijn 100% tevreden over J. Muys en alle medewerkers waarmee contact is geweest. Dus via deze review nogmaals hartelijk dank en wie weet nog eens Tot Ziens in de toekomst. Vr groeten, Marco Rotterdam.

Klantvriendelijkheid staat centraal

We zijn zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en service van Autobedrijf Muys. De persoonlijke benadering voelt erg prettig. Zelfs toen we bij aflevering tot de ontdekking kwamen dat we het kentekenbewijs vergeten waren kregen we het vertrouwen en kon de aflevering gewoon doorgaan.

Jan en zus bedankt, Ik schrijf nooit een recensie, tevens heb ik een reservering met auto garages. Jullie zijn erg betrouwbaar en scherp geprijst. Sjappo! Mgv. Twan van Berkel

Hele fijne ontvangst

Na info aangevraagd te hebben werd hier heel snel op gereageerd. We konden dezelfde middag al terecht voor een proefrit. Heel vriendelijk ontvangen en na de proefrit zijn wij om tafel gaan zitten en waren wij er snel uit. Goede prijs voor onze Opel Astra gekregen. Een eerlijk bod! Een week later de Renault Captur opgehaald en nu was er weer tijd voor een kop koffie en een gesprek. Kortom een ervaring met een goed gevoel: vertrouwd en deskundig. We zijn dik tevreden.

Een fantastische garage.

Auto bedrijven hebben niet altijd een goed imago, maar garage is daar absoluut een hele grote uitzondering op. Wat een vriendelijke ontvangst vanaf de eerste binnen. EigenaarJan is een eerlijke en vooral niet gladde verkoper, integendeel absoluut niet opdringerig en oprecht geinterresseerd in wat je wil. Hij is eerlijk en transparant over de auto waar je interesse in hebt. Denkt met je mee. Ook de aflevering verliep heel prettig en alles wat was toegezegd, was ook netjes gedaan. Waar wordt je als klant bij het wegrijden nog letterlijk uitgezwaaid ??? Nou, bij Muys in Heteren. Als ze met hun garantie net zo goed zijn, dan blijf ik voor het onderhoud ook bij hun. Ondanks de afstand die ik dan moet afleggen. Wat een prachtig familiebedrijf. Een echte aanrader.

Vriendelijkheid topservice en een aanrader

Zeer vriendelijke personeel en goede service de communicatie was vlot en eerlijk de auto is zeer keurig afgeleverd deze autobedrijf is zeer zeker een aanrader

Super geholpen door Jan

Na een proefrit met de i30 was ik gelijk verkocht, na een vriendelijk gesprek met een goed bakje bakje koffie was de koop snel gesloten. Ook toen er een kleinigheidje aan de auto was werd dit snel weer opgelost. Een dikke tien voor Jan en zijn team.

Met geen woorden te beschrijven

wat een top garage Kan wel een heel verhaal opschrijven Maar ik ben zo top behandeld dat hij dit echt verdiend Het is niet met woorden uit te spreken Wat ze voor mijn te betekend hebben kan alleen maar positief beschrijven nog nooit meegemaakt zoiets Klasse !!

Meteen een goed gevoel.

Ongeveer anderhalve maand geleden afgesproken met Bram Beelen om te kijken naar een Opel Meriva Cosmo Turbo. Op de site zag het er allemaal prima uit, maar dat is bij de meeste autobedrijven wel het geval. Toen wij aankwamen ook even rondgekeken hoe het bedrijf er uit zag, was het een rommeltje of was het netjes als op de plaatjes op de site? Eerlijk gezegd waren wij erg verrast over hoe netjes het er was en hoe vriendelijk het ontvangst! De auto zag er erg mooi uit en de kleinigheidjes hier en daar, zouden worden bijgewerkt. Ja, wij hadden er een goed gevoel bij. Na een proefrit waren wij er al snel uit, deze auto ging 'm worden. Zaterdags de auto opgehaald en Bram had inderdaad woord gehouden. Sindsdien alleen maar plezier van de auto gehad. Wellicht volgt over enige maanden een 2e review, met misschien wel een 10?. Voor nu.... Bram, bedankt voor de goede zorgen! Dat bakkie koffie komt nog wel, als ik een keer in de buurt ben.

Eerlijke service voor een eerlijke prijs

Naar volle tevredenheid geholpen door Bram. Heb ook niet lang hoeven nadenken over de koop van de auto bij deze garage. Eerlijke antwoorden, eerlijke prijzen, en goede service + advies. Raad een ieder aan hier langs te gaan.

super geholpen

Vandaag bij hun geweest vanuit Brabant voor een auto . Vriendelijk ontvangen. Zijn eerlijk en oprecht. Zeker een aanrader

Service van de bovenste plank!!

Vanaf het eerste telefoon contact een goed gevoel gekregen bij dit bedrijf. Bij bezichtiging van de auto een hartelijk ontvangst met een welgemeende groet en vriendelijke glimlach van de receptioniste. Doordat de auto al een zeer scherpe prijs had en ik een goede inruilprijs kreeg voor mijn eigen, was onderhandelen eigenlijk al niet meer nodig. Bij het ophalen van de auto stond deze nog meer te glimmen dan dat hij al deed bij de proefrit! Jan en medewerkers bedankt voor de prachtige CX5! Een ritje vanuit het 'hoge noorden' naar Heteren was het zeker waard.

Eerlijk en vriendelijk

Bij garage Muys een mooie B klasse gekocht, zeer tevreden mee. Je word hier eerlijk behandeld, met een mooie inruil prijs. Verder is de garantie ook goed, als er eens een dingetje is. Mijn volgende auto komt zeker weer van garage Jan Muys.

Super klantvriendelijk bedrijf, topper

Top bedrijf, Relaxt, betrouwbaar, komt afspraken na. Doet alles voor je als klant👍😁 KLANT IS KONING bij dit bedrijf. Alle medewerkers zijn vriendelijk! Denkt goed mee met de klant, ook voor oplossingen! Voor ons geen ander autobedrijf meer dan JAN MUYS. Nogmaals bedankt voor onze prachtige auto🥳

Eeen hele mooie GrandlandX gekocht

Via scout.nl kwam ik bij de Firma Muys terecht wat een prachtige zaak hele vriendelijke mensen. Ze zijn allemaal zeer klantvriendelijk koffie of thee staat altijd klaar. De heer Muys neemt alle tijd voor de klant en hij bood de GrandlandX voor een zeer aantrekkelijk prijs aan. Toen ik daar aankwam wist ik niet wat ik zag allemaal hele mooie gepoetste auto's maar de GrandlandX sprong er wel heel erg uit hij stond nog maar net 24 uur te koop en ik was direct verkocht ik mocht er meteen een ritje in rijden en hij bekeek mijn auto intussen . Hij gaf een prima bod voor mijn auto dus de deal was snel gesloten . Alles was naar wens verlopen 2 weken later stond hij te blinken alsof hij nieuw was wat een plaatje alles wat we hadden afgesproken kwam hij na dus bij deze een echte vakman. Groeten van Luc Holla

Tot nu toe super geholpen door Jan en dan as vrijdag de auto ophalen, wordt vervolgt

Geweldig geholpen door Jan, as vrijdag de auto ophalen, wordt vervolgd

Uitzonderlijk klantvriendelijk

Uitstekend autobedrijf die met kop en schouders bij de rest uitsteekt. Goede,duidelijke en vriendelijke communicatie! Zeer leuke mailwisseling gehad met Bram. Dikke pluim van mijn kant!

Prachtige auto voor een mooie prijs en goede service.

Tot dat ze iets verkopen zijn ze allemaal vriendelijk en behulpzaam. Daarom kijk ik liever vanaf het moment dat er een deal is gesloten. Het verbaasde mij toen ik de auto ging ophalen en dat Jan Muys net zo vriendelijk en behulpzaam was als voor dat we een deal hadden gesloten. De auto was geweldig schoongemaakt en werd perfect afgeleverd. Ik reed met een goed gevoel naar huis zonder enige twijfel of ik mijn geld goed had uitgegeven. Dit is de eerste keer dat ik een ervaring deel op internet en dit doe ik omdat ik vind dat autobedrijf Muys dit verdiend.

Klantvriendelijk in de ruimste zin van het woord

Drie weken geleden na volle tevredenheid een Opel Grandland aangeschaft. Zeer vriendelijk ontvangen door de eigenaar J Muys. Proefrit geen enkel probleem, geen gelikte verkooppraatjes en je voelt je direct op je gemak. Waren er snel uit. Website wordt veel aandacht aan besteed en de auto's welke in de showroom staan, zien er uit om door een ringetje te halen. Een fijn bedrijf welke ik een ieder van harte kan aanbevelen.

Mijn ervaring in 1 woord. Super

M’n Hyundai i30 uit 2018 N line gekocht bij Jan. In september 2019. Relaxte totaal niet opdringerige verkoper. Proefrit gemaakt ( kijk maar hoe lang je rij ik zie je wel terug 👍🏻😄). Een week later kon ik hem ophalen na montage van de afneembare trekhaak. Z’n vrouw en andere collega,s eveneens relaxt en persoonlijk. Daar hou ik wel van. En de koffie. Een dikke 10. Dealer: open eerlijk transparant 👍🏻

Uitstekende service

N.a.v. een slechte review van mij, heeft het bedrijf direct contact opgenomen. Ze hadden me naar een Ford dealer verwezen omdat ze dachten dat dit voor mij handiger was ivm afstand en de nog geldende garantie. Uiteindelijk diezelfde dag de auto kunnen brengen en binnen een paar dagen de auto op kunnen halen. Reparatie hebben ze kosteloos uitgevoerd, ondanks dat het probleem niet onder de garantie bleek te vallen. Super!! Jan bedankt!

Klote

Laat mij met slechte remmen achter moet maar zelf naar een ford dealer gaan om verhaal te halen Terwijl je een auto koopt van ruim 19 duizend Euro Ben zeer terleur gesteld !

Goed geregeld, geen gedoe, fijne service!

Uitstekende service!! Heel fijn dat de auto opgehaald wordt, en een leenauto krijgt. Makkelijk contact via whatsapp, heel erg klantvriendelijk! Mijn auto is weer als nieuw, bedankt!!

Zeer net bedrijf en vriendelijk personeel.

Zeer net bedrijf en vriendelijk en vakkundig personeel. Heel fijn en rustig geholpen door Bram. Hij heeft alle tijd voor de client.