• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We waren op zoek naar een ruime gezinsauto voor min 6 personen. Via internet zijn uitgekomen bij autobedrijf Muys . Er stond een dacia lodgy te koop waar ons oog op was gevallen. Gebeld en een afspraak gemaakt voor een proefrit. Bij aankomst zeer goed ontvangen. De klant is hier echt koning. Auto bekeken en een proefrit gemaakt. Yes dit is de auto waar we naar zochten. Tijdens het sluiten van de koop overeenkomt word er goed naar de klant geluisterd en mee gedacht. Ze zitten er niet om zoveel mogelijk geld uit je zakken te kloppen, je voelt je hier thuis. Bij aflevering was alles goed geregeld,auto netjes schoon nieuwe apk en volle tank. Nu zo\'n 3 maanden verder, zeer tevreden over de auto. Blijkt dat de claxon niet meer werkt. Naar de garage gebeld ivm garantie. Ze vonden het zeer vervelend voor ons en er werd gelijk actie ondernomen. Omdat we ver weg wonen zochten ze naar een oplossing zodat we niet dat hele eind naar Heteren hoeven te rijden. We mochten naar een garage bij ons in de buurt. Afspraak gemaakt en diagnose laten stellen,onderdeel is besteld en word er dinsdag ingezet. Ook bij deze garage Opel Dekker in krimpen aan den ijssel zeer goed ontvangen. Autobedrijf Muys is een betrouwbaar en kundig bedrijf met fantastische mensen die voor je klaar staan, of je een nou een auto koopt of problemen hebt. We hopen nog lang met oze aangeschafte auto te doen,maar als we voor een ander gaan kijken weten we waar we moeten zijn bij autobedrijf J.Muys in Heteren

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit bedrijf is als vanouds, klantvriendelijk en vertrouwd.\r\nkomen afspraken na precies wat ik als client graag wil.\r\nHou dit vooral zo vast.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Reeds jaren diverse auto\'s in onderhoud, levert perfect werk tegen een prima prijs.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf we hebben eind december een ford focus gekocht bij autobedrijf Muys in Heteren voor een redelijke prijs en dat is ons goed bevallen.\r\nDe verkoper (Jan) neemt de tijd voor je en is helemaal niet opdringerig. We konden zelfs op zondag komen na een gemaakte afspraak.\r\nLater een klein mankementje gevonden maar dit is goed opgelost.\r\nal met al een super service van dit bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op 20-jarige leeftijd mijn eerste auto gekocht bij opa Jan Muys. Vervolgens bij zoon Kees en nu bij kleinzoon Jan.\r\nAltijd snel en keurig netjes behandeld. Kan er over oordelen, want ben nu AOW-er.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanuit Hoorn zijn wij via de mooie website bij jullie terecht gekomen voor de nagelnieuwe Seat Ateca. Onze eerste kennismaking met het familiebedrijf Muys was erg goed. Wij zijn ontvangen door Bram en ondanks dat wij door de mooie foto\'s al verliefd waren op de auto, heeft hij met ons een goede deal gemaakt en de auto verkocht. De afspraken die gemaakt zijn voor de aflevering zijn door Jan Muys allemaal nagekomen. Muys is een bedrijf zonder dure pakken en bla,bla praatjes een echt familiebedrijf waar de tijd voor je wordt genomen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kwam voor een golf die ik op internet gevonden had. Daar zag hij er al goed uit op de foto\'s. Leek eigenlijk te mooi om waar te zijn. \r\n\r\nEchter de gok genomen en woensdag er 3 kwartier voor gereden om een proefrit er mee te gaan maken. \r\nBij aankomst eerst even bij de auto gekeken en eigenlijk was ik meteen al verkocht. \r\nDaarna naar binnen. Zeer vriendelijk ontvangen. Heel prettig gesprek gehad met de verkoper. Toen de proefrit. Ik was nog meer verkocht. \r\nMeteen besloten om de auto te kopen. \r\n\r\n2 dagen later kon ik mn golf al ophalen! Supersnel en heel erg fijn, omdat ik zonder auto zat. Er is erg met me meegedacht en ze zijn keurig de afspraken nagekomen. Zelfs nog iets meer dan was afgesproken. Echt fantastisch. Wederom vandaag zeer vriendelijk ontvangen. Voelde goed en vertrouwd. Ook al kwamen we niet uit de buurt, het was toch een beetje het ons-kent-ons-gevoel. Geen poeha, maar lekker gewoon! \r\n\r\nIk hoop heel veel plezier aan deze prachtige golf te gaan beleven. Vandaag is dat in ieder geval al gelukt!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Andere auto nodig dus op naar een \"betrouwbaar\" autobedrijf\r\n\r\nAutoverkopers wekken van nature argwaan op bij mensen, en dit maakte dat wij erg op onze hoede waren bij onze zoektocht naar een nieuwe auto. \r\n\r\nWij wilden dan ook een goed gevoel hebben bij zowel de auto als bij de verkoper.\r\n\r\nDe auto die wij op het oog hadden konden wij niet vinden, autobedrijf J.Muys & Zn wilde ons helpen bij deze zoektocht. \r\n\r\nVanaf het eerste contact hadden wij namelijk het gevoel met een integer en betrouwbaar bedrijf van doen te hebben en waren wij volledig ervan overtuigd bij hun in goede handen te zijn. \r\n\r\nDaarnaast is autobedrijf J.Muys & Zn ook bijzonder sympathiek en plezierig in de omgang waardoor de gunfactor bij ons erg hoog lag. \r\n\r\nVandaag onze nieuwe auto opgehaald en boven onze verwachting zo mooi en zo snel.\r\n\r\nDank je wel en tot een volgende keer!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, duidelijke communicatie. Goede organisatie en vriendelijk personeel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk, netjes en opgeruimd. Er heerst een goede werksfeer.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn ontzettend tevreden over autobedrijf J. Muys in Heteren. Gisteren een Dacia Duster gekocht voor eenmooie prijs. Heel goed geholpen. Betrouwbaar en vriendelijk !\r\nBijzonder prettig familie bedrijf. \r\nWij komen hier zeker terug.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 2 weken terug een renault traffic gekocht bij muys en zn.\r\nBij aankomst zag ik de bus staan en was eigenlijk meteen verkocht,na een fijne proefrit en een goed gesprek waarin de gang van zaken voor mij even op een rijtje werd gezet heb ik de bus dus gekocht.\r\nNa een beurtje en een keuring werd de bus een week later bij mij voor de deur afgeleverd (aangezien ik in enkhuizen woon),dat noem ik nu nog eens service.\r\nDe bus rijdt werkelijk fantastisch en ga hier nog veel plezier aan beleven.\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onderhoud bedrijfsbussen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Drempelbedragen importeur wordt niet gebruikt

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik rij zakelijk met een bus, altijd snel en goed geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 17/08/2018\r\n`Klant is koning `,niet 100%,maar 200% waar.\r\nComplexe reparatie,bij mijn Meriva die ik 1,5 jaar geleden hier gekocht heb, is naar meer dan volle tevredenheid afgewikkeld. Opel liet het afweten, garage Muys niet. \r\nGroot compliment !!!!\r\nWil v. Kuijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn heel tevreden met de wijze waarop wij zijn behandeld bij het kopen van onze nieuwe auto.\r\nOok de service bij Muys is uitstekend.\r\nAl met al een heel fijn bedrijf. Ga er eens een kijkje nemen zouden wij zeggen. Het is zeker de moeite waard.\r\nBedankt familie Muys en natuurlijk Bram.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk en zelf ben ik tevreden hoe je als klant behandeld wordt.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel fijn bedrijf, correct, snel en optimaal service gericht! Aanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via internet bij dit bedrijf terrecht gekomen, niet duur met hun autos en achteraf een super service. Omdatbik wat van verder weg kom mocht ik bij een plaatselijke dealer de kleine probleempjes oplossen, zodat ik niet steeds naar heteren hoefde te rijden. Ze hebben hun best gedaan en wat ze beloven komen ze ook na. Bij. volgende auto kijk ik zeker weer bij hun. Groet Ron

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na de prettige contacten een Ford C-Max gekocht bij Muys Auto’s in Heteren. De auto werd volgens afspraak spic en span afgeleverd. Nadat we een klein deukje constateerden werd dit snel en adequaat opgelost.

Over Autobedrijf Muys

Filter op Taal