Fijne rijschool

Ik heb altijd de rijlessen als heel prettig ervaren. In 1 keer mijn rijbewijs gehaald dus dat is super fijn.

Echt een top rijschool

Mijn ervaring met de rijschool zijn echt top en na verwachting wat je verwacht van een rijschool. Gezellige en goede instructeur ze helpen je goed naar het examen toe ben zelf namelijk in 1 keer geslaagd mijn jaar is heel goed begonnen. en als eerste te zijn met een praktijk examen heb ik de spits goed door gebroken. Heb het erg na mijn zin gehad tijden de lessen bedankt.

Fantastisch!

In 1 x geslaagd door de goede rijlessen van rijschool Ben Verhagen! Fijne lessen, met veel persoonlijke aandacht en duidelijke aanwijzingen. Super bedankt Els voor de perfecte begeleiding!

Een super fijne leerzame rijschool

Tijdens de lessen kreeg ik veel uitleg. Wanneer ik een foutje maakte kwamen we er later op terug om het te verbeteren. Ik ben in 1x geslaagd!

Super goed!

Hele fijne rijschool. Binnen een keer geslaagd.

Ik heb een super mooie rit neer kunnen zetten, dankzij mijn fijne lessen bij Ben Verhagen! Ik heb hier veel ervaring opgedaan & leuke lessen gehad!

Fijne service

Ze kijken echt naar wat jij nodig hebt. Geslaagd in 1x.

1e keer geslaagd!

Na lang wachten door vertraging van corona toch de eerste keer geslaagd. Na de goede rijlessen was het appeltje eitje!

Super tevreden

Zeker voor iedereen een aanrader. Heb het zelf in 1x gehaald bij deze rijschool.

Tijdens de rijlessen heb ik duidelijk advies gekregen hoe ik dingen beter kan doen.

Ik heb rijles gehad bij verkeersschool Ben Verhagen ik raad deze rijschool iedereen aan, goede en duidelijke instructie en ben daardoor ook in 1x geslaagd!! Dankjewel Els voor de goede en gezellige tijd!

in 1x geslaagd!

Ik heb de theorie cursus gevolgd en ben ik 1x geslaagd voor mijn theorie. Ook heb ik de vrijstelling bij de ttt gehaald en het praktijkexamen in 1x. Super fijn!

Ontzettend fijne rijschool

Ik ben bij rijschool Verhagen begonnen met het volgen van de theorielessen, waar ik heel veel aan gehad heb en waarmee ik me goed heb kunnen voorbereiden op het theorie-examen. Ik wist door de theorielessen wat me te wachten stond en ben zo voor mijn theorie-examen meteen de eerste keer geslaagd. Later ben ik begonnen met de rijlessen van Els. Ook hier was ik erg tevreden mee. De rijlessen met Els waren altijd erg gezellig, maar vooral ook heel leerzaam. Ik kijk met een goed gevoel terug op de fijne rijlessen van Els. Iedere les was er de ruimte om weer nieuwe dingen te leren. Alles ging rustig stap voor stap en zeker niet te snel. Els bleef ook altijd rustig en had veel vertrouwen in me. Ik voelde me zo goed op mijn gemak bij haar. Bij mijn tussentijdse toets heb ik mijn vrijstelling al gekregen en later ben ik gelukkig ook meteen de eerste keer geslaagd voor mijn praktijkexamen. Ik zou rijschool Verhagen bij iedereen aanbevelen. Het personeel is heel kundig en behulpzaam, maar zeker ook heel aardig en de rijlessen zijn altijd van hoge kwaliteit geweest. Vooral Els, maar ook Ger, Wil en Gerrie; ontzettend bedankt voor alles en nog veel succes verder! Ook nog veel plezier met de foto's van de auto's natuurlijk.

Super fijne rijschool.

Goede instructeurs en geweldige begegeleiding!

Rijopleiding van hoogstaand niveau

Bij mijn 1e praktijkexamen meteen geslaagd voor mijn rijbewijs. Ook bij de 1e TTT al direct mijn vrijstelling(en) gehaald. Gelukkig heb ik een hoogwaardige rijopleiding gevolgd bij de erkende Verkeersschool Ben Verhagen. Tijdens mijn rijopleiding heeft Els mij volledig vertrouwt gemaakt in het totaal pakket in o.a. verkeersinzicht, beheersing en techniek. Hierbij is elke les een stap vooruit. Waar iets aanvankelijk moeilijk leek werd in juiste didactiek gewerkt naar beheersing tot goed niveau. Daarbij draagt mijn rijopleiding bij in nog meer zelfvertrouwen. Ik ben er van overtuigd dat een rijopleiding van Ben Verhagen zelfs altijd goedkoper is dan het aanbod van ‘rijbewijs cursus aanbieders’’ Je volgt bij Ben Verhagen namelijk echt alles wat nodig is, hierbij sta je als leerling volledig centraal. Het slagingspercentage bij Ben Verhagen is hoog. Dit hoge slagingspercentage percentage is een weerspiegeling van hun kwaliteit, betrokkenheid en gezamenlijke inzet. Gelukkig staat Verkeersschool Ben Verhagen garant voor een transparante kwaliteitsopleiding. Je volgt lessen in het aantal wat je werkelijk nodig hebt, je volgt in iedergevel geen loze of te veel lessen zoals vaak wel het geval is bij ‘factuur’ rijscholen. Uit enthousiasme had ik zomaar een paar lessen meer willen volgen bij Els, maar meer was echt niet nodig volgens haar. Dat blijkt, ik ben in één keer geslaagd! Super bedankt Els van/en Verkeersschool Ben Verhagen!! Ik geef verdient een score van 9,9!

Ik heb rijles gehad bij verkeersschool Ben Verhagen ik raad deze rijschool iedereen aan, goede en duidelijke instructie en ben daardoor ook in 1x geslaagd. Dankjewel Els wat zal je de rommeldoos toch gaan missen!

Super goede rijschool met veel ervaring. Ik ben blij met de keuze die ik heb gemaakt om voor deze rijschool te kiezen. Door de deskundigheid en het geduld van Els heb ik kunnen slagen.

goede service, goed behandeld

Vandaag mijn rijbewijs behaald dankzij deze super rijschool ! Heel erg tevreden door alle goede begeleiding en ervaringen die ik heb gekregen.

goede service, goed behandeld

Fijne rijschool, komt alle afspraken goed na en eerste keer geslaagd. Bedankt!

goede service, goed behandeld

Top rijschool, met goede hulp van Els in een keer geslaagd!

Fijne rijschool! Goede ervaringen opgedaan met fijne begeleiding! Tom

goede service, goed behandeld

ik ben erg tevreden over deze rijschool, ik heb erg leerzame lessen gehad van els en ben hierdoor ook in één keer geslaagd bedankt els! Ik raad deze rijschool ook zeker aan

goede service, goed behandeld

Had maar een half jaar de tijd voor mijn praktijk-examen en ben daarbij super begeleid! Flexibel in tijden en goede ondersteuning! Zeker aan te raden!

goede service, goed behandeld

Super gelest met Els en in 1 keer mn rijbewijs gehaald! Bedankt Els!!!

goede service, goed behandeld

Ik kwam bij Els terecht nadat ik al een hele tijd les had gehad bij een andere rijschool. Hierdoor was mijn theorie al bijna verlopen. Ze wilde mij helpen om toch nog mijn rijbewijs te halen voor die tijd. Ze was streng, maar zeker rechtvaardig. Ik heb veel van Els geleerd. Door haar inzet heb ik mijn rijbewijs toch nog op tijd gehaald! Heel erg bedankt Els voor de leerzame rijlessen!