Laden reviews...
Laden reviews...
10 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Recensies benadrukken een vriendelijke en geduldige rijinstructeur die duidelijke uitleg biedt. Studenten waarderen de ondersteunende aanpak en de kalme leeromgeving. De meeste respondenten slagen voor hun rijexamen bij de eerste poging en voelen zich zelfverzekerder. De ervaring wordt als praktisch, effectief en motiverend omschreven.
Altijd gezellig rijlessen gehad, en alles in één keer afgerond. Een heel fijne ervaring gehad zeker een te raden!
Beveelt aan
23 June 2026
Madelon
Hapert
Ik heb meerder lessen gevolgd bij de rij instructrice Els. Erg vriendelijke vrouw maar wel direct. Geeft duidelijk les en zeer leerzaam
Beveelt aan
5 January 2026
Levi
5571hp
Het ging soms wat moeizaam maar samen met Els heb ik er alles aan gedaan om te slagen. En dat is in 1 keer gelukt!
Beveelt aan
17 December 2025
senja
bessems
Tijdens de lessen was het gezellig, maar alsnog leerde je veel en er word goed uitgelegd wat je goed en fout doet. Ze zorgt ervoor dat je in 1x slaagt!
Beveelt aan
8 December 2025
Tom
Eersel
Goede rijschool en super blij met goede hulp van els
Beveelt aan
20 November 2025
Ruben
Hapert
Ik ben goed geholpen met al mijn rijlessen. Er is altijd tijd genomen alles goed en duidelijk uit te leggen en ben uiteindelijk in 1 keer geslaagd!
Beveelt aan
29 October 2025
Lieke
Eersel
Ik ben in een keer geslaagd! Een erg fijne manier van les geven en dingen die niet duidelijk zijn op een goede duidelijke manier uitleggen! Ik heb hele fijne ervaringen gehad!
Beveelt aan
20 October 2025
Djem
Bergeijk
Els gaf duidelijk aan wat goed en minder goed ging, ik wist hierdoor altijd waar ik aan moest werken. Het was ook altijd gezellig, wat natuurlijk ook heel fijn is.
Beveelt aan
14 August 2025
Roy
Bergeijk, Loo 90
Els neemt voor je de tijd, ze zorgt er voor dat alles er goed in zit. Hier kan ze soms best streng in zijn, maar dat zorgt dat het duidelijk is. Verder is het gezellig en is ze oprecht geïnteresseerd. Els bedankt!
Beveelt aan
29 July 2025
Gijs
Steensel
Het afgelopen half jaar heb ik rijles mogen krijgen van Els en dit Is me heel erg bevallen! Els stelt je op je gemak, leert je heel goed autorijden en natuurlijk het allerbelangrijkste slagen! Ik vond het zelf allemaal erg spannend aan het begin maar Els heeft me erdoorheen geholpen en mega goed gecoacht. We oefenden alles goed zoals moeilijke routes, kruispunten en rotondes en natuurlijk de bijzondere verrichtingen. Met als resultaat in 1 keer mijn rijbewijs binnen! Els Mega erg bedankt!❤️ Groetjes Noor
Beveelt aan
10 July 2025
Noor
Eindhoven
Deze rijschool Ben&Els Verhagen uit Riethoven raad ik aan iedereen aan omdat ze zeer kundig zijn en ook gespecialiseerd om mensen te helpen met faalangst en rijangsten. Els Verhagen heeft enorm veel geduld om haar doel te bereiken ze is een toppertje!
Beveelt aan
13 June 2025
Muriël Wiggers
Valkenswaard
Het was een top rit, Els is de beste instructeur. Ze kan ooit steng zijn als het moet, maar daardoor ben ik wel in één keer gelaagd. Ze is geduldig met me geweest en we hebben samen veel tijd in de auto besteed. Bedankt voor alles Els en ik ga je missen!!! ❤️ Groetjes Danique
Beveelt aan
19 May 2025
Danique
Bergeijk
In 1x geslaagd met behulp van els
Beveelt aan
28 April 2025
Lucas Bierens
Eersel
Fijne rij instructeur die ook streng is wanneer ze het moet zijn, zodat je fouten niet voortdurend maakt. Iedere keer op tijd bij de afgesproken tijd en altijd op tijd terug naar huis gereden.
Beveelt aan
10 March 2025
Mare
Riethoven
Ik hoef niet meer te zeggen dan dat ik een keer ben geslaagd bij deze uitstekende rijschool!
Beveelt aan
9 December 2024
Ruben
Westerhoven
Heel streng, maar juist goed.
Beveelt aan
11 November 2024
Alba
Bergeijk
Veel gezellige en leerzame momenten gehad bij rijschool Ben Verhagen. Eerste keer geslaagd, de examinator was zeer trots.
Beveelt aan
18 October 2024
Isa
Eersel
Ik heb een super fijne autorij les gehad bij Verhaagen duidelijk les geven en vriendelijk ben heel tevreden over hun
Beveelt aan
16 September 2024
Melissa
Bergeijk
Fijne ervaring gehad bij deze rijschool, in één keer geslaagd en je krijgt er goede hulp!
Beveelt aan
12 August 2024
Lynn
Luyksgestel
Ik heb de theorie lessen gevolgt, Goede ervaring en alles was duidelijk en vaak uitgelegd, Mijn tussentijdse heb ik ook behaald, En bij het uiteindelijke eindexamen heb ik het meteen de eerste keer behaald, Ik heb een enorme goede ervaring gehad met Autorijschool Ben Verhagen.
Beveelt aan
8 July 2024
Ruben
Eersel
Els kan goede uitleggeven en blijft altijd heel rustig, wat ik heel erg fijn vind.
Beveelt aan
17 June 2024
Sjoerd
Churchill-laan 31 bergeijk
In het begin gingen de lessen wat stroef, maar toen ik hem door had kreeg ik steeds meer zin in het examen.
Beveelt aan
30 April 2024
Ruud
Eersel
Goed gelest en mijn rijbewijs in 1x mee genomen
Beveelt aan
22 April 2024
Gido
Casteren
Super fijne rijschool. Hebben mij goed opgeleid dus helemaal goed!
Beveelt aan
14 February 2024
Jorn
Bergeijk
Gezellige lessen met een goede instructrice In een keer geslaagd!
Beveelt aan
12 February 2024
Lynn
Heeren
Dorpsstraat 9 a
5561 AS Riethoven
Branch
Automotive
Specializations
Rijles, Rijschool
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit