1e keer geslaagd!

Na lang wachten door vertraging van corona toch de eerste keer geslaagd. Na de goede rijlessen was het appeltje eitje!

Super tevreden

Zeker voor iedereen een aanrader. Heb het zelf in 1x gehaald bij deze rijschool.

Tijdens de rijlessen heb ik duidelijk advies gekregen hoe ik dingen beter kan doen.

Ik heb rijles gehad bij verkeersschool Ben Verhagen ik raad deze rijschool iedereen aan, goede en duidelijke instructie en ben daardoor ook in 1x geslaagd!! Dankjewel Els voor de goede en gezellige tijd!

in 1x geslaagd!

Ik heb de theorie cursus gevolgd en ben ik 1x geslaagd voor mijn theorie. Ook heb ik de vrijstelling bij de ttt gehaald en het praktijkexamen in 1x. Super fijn!

Ontzettend fijne rijschool

Ik ben bij rijschool Verhagen begonnen met het volgen van de theorielessen, waar ik heel veel aan gehad heb en waarmee ik me goed heb kunnen voorbereiden op het theorie-examen. Ik wist door de theorielessen wat me te wachten stond en ben zo voor mijn theorie-examen meteen de eerste keer geslaagd. Later ben ik begonnen met de rijlessen van Els. Ook hier was ik erg tevreden mee. De rijlessen met Els waren altijd erg gezellig, maar vooral ook heel leerzaam. Ik kijk met een goed gevoel terug op de fijne rijlessen van Els. Iedere les was er de ruimte om weer nieuwe dingen te leren. Alles ging rustig stap voor stap en zeker niet te snel. Els bleef ook altijd rustig en had veel vertrouwen in me. Ik voelde me zo goed op mijn gemak bij haar. Bij mijn tussentijdse toets heb ik mijn vrijstelling al gekregen en later ben ik gelukkig ook meteen de eerste keer geslaagd voor mijn praktijkexamen. Ik zou rijschool Verhagen bij iedereen aanbevelen. Het personeel is heel kundig en behulpzaam, maar zeker ook heel aardig en de rijlessen zijn altijd van hoge kwaliteit geweest. Vooral Els, maar ook Ger, Wil en Gerrie; ontzettend bedankt voor alles en nog veel succes verder! Ook nog veel plezier met de foto's van de auto's natuurlijk.

Super fijne rijschool.

Goede instructeurs en geweldige begegeleiding!

Rijopleiding van hoogstaand niveau

Bij mijn 1e praktijkexamen meteen geslaagd voor mijn rijbewijs. Ook bij de 1e TTT al direct mijn vrijstelling(en) gehaald. Gelukkig heb ik een hoogwaardige rijopleiding gevolgd bij de erkende Verkeersschool Ben Verhagen. Tijdens mijn rijopleiding heeft Els mij volledig vertrouwt gemaakt in het totaal pakket in o.a. verkeersinzicht, beheersing en techniek. Hierbij is elke les een stap vooruit. Waar iets aanvankelijk moeilijk leek werd in juiste didactiek gewerkt naar beheersing tot goed niveau. Daarbij draagt mijn rijopleiding bij in nog meer zelfvertrouwen. Ik ben er van overtuigd dat een rijopleiding van Ben Verhagen zelfs altijd goedkoper is dan het aanbod van ‘rijbewijs cursus aanbieders’’ Je volgt bij Ben Verhagen namelijk echt alles wat nodig is, hierbij sta je als leerling volledig centraal. Het slagingspercentage bij Ben Verhagen is hoog. Dit hoge slagingspercentage percentage is een weerspiegeling van hun kwaliteit, betrokkenheid en gezamenlijke inzet. Gelukkig staat Verkeersschool Ben Verhagen garant voor een transparante kwaliteitsopleiding. Je volgt lessen in het aantal wat je werkelijk nodig hebt, je volgt in iedergevel geen loze of te veel lessen zoals vaak wel het geval is bij ‘factuur’ rijscholen. Uit enthousiasme had ik zomaar een paar lessen meer willen volgen bij Els, maar meer was echt niet nodig volgens haar. Dat blijkt, ik ben in één keer geslaagd! Super bedankt Els van/en Verkeersschool Ben Verhagen!! Ik geef verdient een score van 9,9!

Ik heb rijles gehad bij verkeersschool Ben Verhagen ik raad deze rijschool iedereen aan, goede en duidelijke instructie en ben daardoor ook in 1x geslaagd. Dankjewel Els wat zal je de rommeldoos toch gaan missen!

Super goede rijschool met veel ervaring. Ik ben blij met de keuze die ik heb gemaakt om voor deze rijschool te kiezen. Door de deskundigheid en het geduld van Els heb ik kunnen slagen.

Vandaag mijn rijbewijs behaald dankzij deze super rijschool ! Heel erg tevreden door alle goede begeleiding en ervaringen die ik heb gekregen.

Fijne rijschool, komt alle afspraken goed na en eerste keer geslaagd. Bedankt!

Top rijschool, met goede hulp van Els in een keer geslaagd!

Fijne rijschool! Goede ervaringen opgedaan met fijne begeleiding! Tom

ik ben erg tevreden over deze rijschool, ik heb erg leerzame lessen gehad van els en ben hierdoor ook in één keer geslaagd bedankt els! Ik raad deze rijschool ook zeker aan

Had maar een half jaar de tijd voor mijn praktijk-examen en ben daarbij super begeleid! Flexibel in tijden en goede ondersteuning! Zeker aan te raden!

Super gelest met Els en in 1 keer mn rijbewijs gehaald! Bedankt Els!!!

Ik kwam bij Els terecht nadat ik al een hele tijd les had gehad bij een andere rijschool. Hierdoor was mijn theorie al bijna verlopen. Ze wilde mij helpen om toch nog mijn rijbewijs te halen voor die tijd. Ze was streng, maar zeker rechtvaardig. Ik heb veel van Els geleerd. Door haar inzet heb ik mijn rijbewijs toch nog op tijd gehaald! Heel erg bedankt Els voor de leerzame rijlessen!

Heb gelest met Els super fijne en leerzame lessen. Kan deze rijschool zeker bij iedereen aanbevelen. Els super bedankt!!!!!

Ik ben zeer tevreden over deze verkeersschool. Elke maandagavond geven theorieles, waarbij je tijdens en na de lessen nog eventuele uitleg kunt vragen. Vooral in het begin heb ik gebruik gemaakt van de simulator. Verder heb ik fijne en gezellige rijlessen gehad van Els, die ik hierbij hartelijk wil bedanken, omdat ik dankzij haar deskundige uitleg, voor de eerste keer ben geslaagd!!! Ik beveel daarom deze rijschool aan.

Goede rijschool, Els is een fantastische rijinstructrice, dankzij haar inzet en geduld ben ik geslaagd.

zeer slecht, onaanvaardbaar

Geachte heer/mevrouw, U heeft u aangemeld voor een intakerijles waarvoor u een bedrag van Euro 50,- moet betalen, indien u niet bij ons de opleiding gaat volgen. Dit is voorafgaande met u gecommuniceerd. Dat u bij 4 andere rijscholen op deze manier gratis rijlessen hebt genoten, laat onverlet dat u deze factuur dient te betalen. Immers u heeft anderhalf uur gebruik gemaakt van onze auto en instructeur en daarna nooit geen contact meer opgenomen. Wij bedanken u dat u onze vakkundigheid heeft beoordeeld met een 8, daar zijn wij blij mee. Wij betreuren het wel dat u dit geschil communiceert middels een negatieve recensie, terwijl u onze verkeersschool in het geheel niet kent. Een gewoon gesprek biedt vaak oplossingen. Wij wensen u veel succes met uw zoektocht.

top rijschool! in een keer geslaagd,altijd goede uitleg en begeleiding gehad.ik ben erg tevreden op de manier waarop ik rijles heb gehad en af en toe was er ook tijd voor een lolletje ;)

De lessen zijn informatief en je doet goede ervaringen op. Goede ervaring gehad bij Verkeersschool Ben Verhagen en in één keer geslaagd. Streng maar rechtvaardig.

Rustgevend, vertrouwengevend, heelveel ervaring&inzicht en geeft les op de manier die het beste bij de kandidaat past!