Helemaal goed

Goed gelest en mijn rijbewijs in 1x mee genomen

Eerste keer geslaagd!!

Super fijne rijschool. Hebben mij goed opgeleid dus helemaal goed!

Mijn ervaring met rijschool verhagen was goed

Gezellige lessen met een goede instructrice In een keer geslaagd!

Veel geleerd van een goede instructeur.

Ik was geen natuurtalent maar Els heeft mij goed begeleid. Ze was kritisch waar nodig was maar ook gezellig. Ze dacht met mij mee en dat was erg fijn.

1e keer direct geslaagd

Geweldige instructeur legt alles heel duidelijk uit

Uitstekend fijne rijlessen en goeie lessen waar je van leerd

Het jaar is goed begonnen. 2 januari geslaagd.

Super eerst keer geslaagd examinator was zeer tevreden bedankt els

Geweldig bedankt rijschool ben verhagen

Fijne rijschool

Je wordt goed met alles geholpen, er wordt ook goed gekeken naar wat je nodig hebt. Ben in een keer geslaagd!

Vlekkenloos!

Tijdens de lessen hing er altijd een goede sfeer. Els is duidelijk maar legt alles netjes uit. Ik kon met al mijn vragen bij haar terecht en ze nam hier vervolgens geduldig de tijd voor om uit te leggen en te oefenen.

Heel erg tevreden

Alles word duidelijk en fijn uitgelegd. Geen slechte ervaringen gehad.

Fijne rijschool waar je goed leert autorijden.

Eerste keer geslaagd! Ik ben erg tevreden met de manier waarop ik ondersteund werd in de les. Erg duidelijke aanwijzingen waardoor ik nu zeker weet, dat ik alles onder de knie heb. Ik kan goed deel gaan nemen aan het verkeer!

Ik heb mijn rijlessen bij Els gehad. Ik ben zeer tevreden. Ik ben ook gelukkig in één keer geslaagd.

Leuke en fijne rijlessen gehad met Gerrie, ze zijn flexibel en ik raad het zeker aan!

Rijles gehad van Els en heb mijn rijbewijs in 1 keer gehaald bij rijschool Verhagen!

Hele aardige en goede rij-instructeur met super goede instructies. Vanwege de Corona pandemie niet altijd iedere week les gehad maar dit is in de week voorafgaand aan het examen helemaal goed gekomen. Enorm bedankt en veel plezier in de nieuwe Volvo! (Hij is toch mooier dan de Ford! ;) )

Top rijschool!

Ik heb mijn rijbewijs in 1 keer gehaald bij Verhagen. Ik heb les gehad van Els wat super verliep. Leuke lessen, maar ook leerzaam. Ik kan ze zeker aanraden!!

Ik heb een goede ervaring over gehouden aan rijschool Ben Verhagen. In 1x geslaagd!

Ik ben gedurende de rijlessen goed begeleidt door rij-instructeur Els. Ik ben ik stappen opgeleid en in een keer geslaagd!

Super fijne lessen gehad..duidelijk en rustig

Ik raad iedereen rijschool Ben Verhagen aan.mijn kinderen gaan zeker weten in de toekomst hier rijlessen. Ik was super onzeker over mezelf maar Els en ook Wil hebben mij heel goed geholpen door heel rustig en duidelijk tegen mij te zijn...positieve feedback te geven ....echt top..ik ben super blij want ook ik ben in 1 keer geslaagd..Els super bedankt voor alles en t engelengeduld met mij:):)Wil jij ook bedankt natuurlijk:):) ik kom snel langs om mn auto te showen...toppers zijn jullie

Harstikke goed !

Rijles werd goed gegeven en werd er altijd aan gehouden, 1 een keer geslaagd super bedankt

Maar 1 examen nodig

Super goede instructies, lieve mensen en een fijne manier van leren! Door de corona wat vaker stil gelegen en minder kunnen lessen, desondanks in 1 keer geslaagd door de goede hulp die mij geboden is. Super bedankt en veel plezier met de nieuwe auto’s.

Geslaagd, het was een toprit!

Veel geleerd tijdens de lessen en nu helemaal goed geslaagd.

GESLAAGD EERSTE KEER!

was een goede ervaring en een keer geslaagd bedankt ELS!

Goede en rustige rijschool

Ik ben voor de eerste keer geslaagd! Heb altijd een super fijne rijles gehad. Met ervaren rij instructeurs!

Goede ervaring met de rijschool!

Er wordt tijd voor je genomen en ze helpen je goed op weg. Bij het afrijden voelde het voor mij ook echt dat ik er klaar voor was! In 1 keer geslaagd!

Het waren hele leerzame lessen!

Ben erg tevreden en heb er heel veel plezier aan gehad en in 1x geslaagd dankjewel voor de hele fijne lessen!!!

Duidelijke en geduldige rij instructrice

De eerste keer geslaagd dankzij Els Is een goeie rij instructrice Legt Alles rustig uit