Prima service en ondersteuning

Onze buscamper APK gekeurd en Bovag opbouw keuring 2024 prima voor elkaar voor onze trip naar Lissabon. Onderweg pech met de Busbiker (fietsendrager) stabiliteitsstang afgebroken. Didi van de werkplaats van Stokman en haar collega’s hebben bemiddeld naar Busbiker en via Busbiker het betreffende onderdeel kosteloos toegestuurd met demontage en montage pdf bestand. Uitstekende service en begeleiding van Stokman en Busbiker. Een dikke 10!

Vriendelijke ontvangst en goede servicen

Flexibele service. Had de camper wat vroeger gebracht en zijn er vrij snel daarna aan begonnen. Kon ik de camper ook weer sneller ophalen.

Geen personelijk mening aanvragen.

zeer goed

Prijs/kwaliteit goed. Klasse Wesly.

Op het moment van ons vertrek bleken de accu’s van het binneninterieur stuk. Zonder afspraak werden we direct en kundig geholpen. En de vervangen accu’s? Hoewel niet (meer) vallend onder de garantie - we hebben onze Weinsberger Pepper uit 2019 vorig jaar gekocht - waren de accu’s gratis. Da’s nog eens service, waarvoor nogmaals onze dank.

Hele aardige mensen en goede service.

Onze caravan ging voor een BOVAG beurt, maar helaas kwam er een kostbare reparatie bij. Blij dat het werd geconstateerd. De caravan krijgt hier de aandacht die hij verdient en je krijgt advies op maat. Dat geeft een goed gevoel!

Zeer professioneel en vriendelijk

Onderhoudsbeurt goed uitgevoerd met uitleg over de werkzaamheden.

Fijn familie bedrijf!

Fijn familie bedrijf met zeer betrokken medewerkers. Staan voor hun producten en diensten. Oprecht geïnteresseerd in de klant.

Heel fijn bedrijf!

Doen wat ze je beloven, dus gewoon heel goed.

Helemaal top

Zeer goede service, erg klantvriendelijk. Denken met je mee in het vinden van oplossingen. Gaan met zorg om met je caravan/ camper. Als je bij hun je onderstel laat keuren, weet je zeker dat je weer veilig op pad kan. We zijn een 3 kwart jaar geleden bij Caravan Centrum Peerdeman in Grootebroek geweest voor Bovag onderhoud van ons onderstel, nou als je zeker wilt weten dat je onderstel NIET wordt nagekeken en je schade aan je caravan wilt bij ophalen, zou ik zeker daarheen gaan. Door het verkeerd monteren van de lagers van de wielen van de caravan, zijn we met veel geluk goed thuisgekomen. Hier werd slecht opgereageert, erg onvriendelijk zelfs, met veel gemorrel hebben ze, naar hun zegge, nieuwe lagers gemonteerd, maar nadat Stokman het bekeken heeft bleken ze er helemaal geen nieuwe lagers te hebben opgezet. En bij ophalen caravan schade aan de pees van de caravan, hebben ze met een schroevendraaier proberen recht te buigen. Wij hebben deze schade laten herstellen bij Stokman en bij aankomst zagen ze gelijk dat er iets niet klopte met ons onderstel. Nou dat klopte, wat moest er veel aan gebeuren, iets dat Peederman niet gezien of gemeld, laat staan herstelt heeft. Wij zijn erg blij dat we weer veilig op pad kunnen. Dus Ja ik beveel Stokman zeer zeker aan!

Een feestje om bij dit klantvriendelijke bedrijf een caravan te kopen!

We zijn ontzettend goed geholpen bij onze zoektocht naar een caravan. Van begin tot eind is alles netjes en ontzettend klantvriendelijk opgepakt. Voor ons de eerste keer, en Danielle nam alle tijd om ons alles te vertellen: bij oriëntatie, maar ook later bij aflevering. Veel vertrouwen in dit bedrijf, kan ze van harte aanbevelen!

Een professioneel en gastvrij bedrijf

Wij hebben een prachtige camper gekocht bij Frans Stokman Caravans en Campers. We zijn heel fijn geholpen. Er wordt alle tijd genomen voor uitleg en toelichting. Hartelijke medewerkers en je voelt je meer dan welkom door de persoonlijke benadering. Er wordt oplossingsgericht meegedacht. Alles klopt.

Juli hebben mij weer goed geholpen met de reparatie van mijn camper,

Gewoon goed

Mijn ervaring met Stokman is goed ze zijn heel duidelijk en houden je goed op de hoogte.

prima dienstverlening

prettig geholpen door aardige medewerkers

Prettige mensen met attention to detail

Zakelijk met een glimlach en alles snel geregeld. Open en eerlijk.

Helemaal Top tevreden

Geweldige begeleiding en informatie bij de reparatie

Zeer klantvriendelijk

Camper voor apk en onderhoud gebracht. Eigenlijk geen ruimte meer maar in verband met apk datum toch mogelijk gemaakt. Klantvriendelijk en redelijke kosten.

Superservice en vriendelijkheid

Er waren diverse onderdelen aan vervanging toe. Dit heeft stokman caravans snel en goed uitgevoerd. Caravan ligt weer als een caravan goed achter de Renault. Alleen bij het gezelligste klusje op de camping (afwassen) grepen wij mis. De afwasbak die in het reserve wiel in de disselbak zat was verdwenen. Mogelijk tijdens het verplaatsen van het reservewiel vergeten. Geen nood want op de camping help je elkaar ook voor een afwasbak.

Professioneel en klantvriendelijk bedrijf

Wordt ten allen tijden goed geholpen. Bij reparaties weet je in principe wat de hoogte van de rekening is. Wordt hier van af geweken wordt er is gebeld. Ook in het buitenland wordt er geprobeerd het probleem op te lossen.

Volgens afspraak gehandeld.

Wat we besproken hebben is correct uitgevoerd netjes gewerkt en achtergelaten, dus top gedaan .

Deskundig, vlot goede communicatie en prima prijs/kwsliteitsverhouding

Fijne garage met deskundige mensen die aandacht voor je hebben.

Prima service! Vriendelijk, vakkundig en meedenkend team.

Caravan weer 100% technisch in orde, klaar voor een nieuw seizoen.

Uitmuntend

Zeer fijne mensen die weten waar ze over praten. En je ook direct een goede offerte voorstel doen.

Over Frans Stokman Caravans en Campers

Frans Stokman BV. Pascalstraat 2 1704RD Heerhugowaard 072-5718055 Frans Stokman is al ruim 40 jaar een begrip in mobiliteit in heel Noord-Holland Sinds 1982 is Frans Stokman BV als Renault- en caravandealer in Heerhugowaard gevestigd op het industrieterrein de Zandhorst. Na een explosieve groei is Frans Stokman BV uitgegroeid tot een bedrijf met ruim 30 medewerkers die als doel hebben om u optimaal van dienst te zijn. Tot onze activiteiten behoren verkoop Renault nieuw, occasions, onderhoud, APK, leasing en airco service. Daarnaast verkopen wij nieuwe caravans van het merk Caravelair en nieuwe campers van Weinsberg en Dethleffs. Ook voor gebruikte caravans en campers, caravan- en camperonderhoud en verhuur bent u bij ons aan het juiste adres. Gastvrijheid en service staan nog steeds hoog in het vaandel bij Frans Stokman BV.