geweldig

Fijne ontvangst, duidelijke afspraken, prima service. Komen iedere keer weer terug, nu al de derde caravan en weer uitstekend geholpen.

Snel, adequaat en vakbekwaam!

Prima service met een hele goede aftersales!

Positief , klantvriendelijk en nemen de tijd voor je

Zeer positief , ruim de tijd genomen om alles uitteleggen maar voor beginners zoals wij was het wel veel informatie in een keer . Rand van de onderkant van het bovenste stapelbed heb ik voorzien van buisisolatie want je stoot je hoofd aan deze scherpe rand als je uit het onderste bed stapt . Misschien een punt om dit te adviseren . Verder is het krukje voor het in- en uitstappen te laag . Beter is een uitstapje met twee treden beter . Tot nu toe verder alles OK .

al 25 jaar erg tevreden

Hele goede service, zowel bij aankoop als onderhoud. Probleempjes altijd snel opgelost.

Geweldig bedrijf.

Geweldige service. Heel klantvriendelijk. Zijn daar op een fijne en ontspannen sfeer geholpen. Ook toen wij onze caravan op kwamen halen werden wij ontvangen met koffie en kregen een goede tekst en uitleg over alles. Frans Stokman is zeker aan te bevelen voor de koop van een nieuwe of gebruikte caravan.

Top voor elkaar

Duidelijke afspraken, heel vriendelijk personeel. Deskundige monteurs.

Uitstekend geholpen.

We zijn prima geadviseerd en zijn heel tevreden.

Heel goed

Prima ervaring , goede deal gesloten met inruil oude caravan , geen opdringerigheid maar eerlijk zaken doen , nog geen negatieve ervaring gehad dus we gaan ervan uit dat dit zo blijft :-) We kunnen Frans Stokman van harte aanbevelen .

Prima koop-begeleiding, goede service, mooie caravan.

Wij hebben een Wilk occasion gekocht in juli 2020: een keurige caravan met vele extra's voor een aantrekkelijke prijs. Samenvattend kan gezegd worden: prima koop-begeleiding, goede service, mooie caravan.

Snel en volgens afspraak

Geweldig goed geholpen

.Wij zijn ontzettend blij dat Danielle nog een camper voor ons heeft kunnen regelen. Bedankt. Onze eerste week met de camper zit erop. Even wennen waar alles in moet . Bedden liggen prima. Alles werkt. Ik ben nog bij de dealer in Leeuwarden geweest en die heeft de airback storing Gereset. Groeten.

Prettig ontvangst en keurig geholpen!

Caravan gekocht die we gelijk mee wilden nemen ivm afstand. Dit was geen probleem, werd gelijk naar de werkplaats gebracht voor Bovag keuring en kwamen nog nieuwe banden op. Prima service en vriendelijkheid!

Snel, correct, zéér redelijk geprijsd.

Vochtmeting caravan voor minder dan 50 euro. Lampje vervangen. Gratis. Stekker voor trekhaak vervangen. gratis. Losbreekkabel vervangen. Werd niet eens op de nota vermeld.

Zeer goede en persoonlijke service

We hebben het contact met Stokman Caravans en Campers als zeer positief ervaren. Hoeveel vragen we ook hebben, we krijgen altijd snel antwoord. De service is zeer persoonlijk. Geen gepush, maar ruim de tijd om een beslissing te nemen. Op je gemak kan je rondkijken. Als er wat is, denkt iedereen mee.

Wij hebben een camper gekocht en zijn in het hele traject fantastisch geholpen.

uitermate vriendelijke behandeling

We hebben een nieuwe caravan gekocht en niets was hun teveel! We zijn constant zeer correct behandeld.

Snelle en vakkundige reparatie.

Na dat we het probleem hadden gemeld konden we snel langs komen. Vervolgens werd het door de werkplaats goed opgepakt, contact opgenomen over de afhandeling en de tijd die er met de bestelling van het kapotte onderdeel gemoeid zou zijn. Ook de afhandeling van de schade werd meteen meegenomen. Kortom we kunnen weer op reis door de vlotte en deskundige werkplaats van Frans Stokman.

snelle en enthousiaste behandeling

afspraak gemaakt voor donderdag, maandag toevallig langs gekomen mét caravan en kon m gelijk laten staan, dinsdag al klaar! geweldig...

Uitstekend geholpen; primavakkennis

Klantvriendelijk

Gastvrije ontvangst, prima aflevering, uitstekende service

Danielle was zeer vriendelijk, service gericht, nam uitgebreid de tijd, goede uitleg, veel kennis van zaken, goed inspelend op onverwachte gebeurtenis ( lekkend dakluik )

Ongedwongen sfeer en goede informatie

Er wordt goed geluisterd naar de wensen van de klant en daarop gebaseerd worden er goede adviezen gegeven. Ruime keuze uit caravans. Zeer klantvriendelijk en een ontspannen sfeer.

Goede service, vriendelijke medewerkers

Ondanks Corona Vriendelijke ontvangst, tijd voor een praatje, lekkere koffie,

perfecte service

onze ervaring met de firma frans stokman zijn zeer goed voor al danielle ge maakte afspraken worden voor 100%waargemaakt.

Aardige mensen, goede service

Goede service. Minpuntje is de lange wachttijd om geholpen te kunnen worden.

Fantastisch

Ze hebben ons weer prima geholpen met onze caravan. Altijd goede oplossingen en heel vriendelijk personeel echt top