Attent, kennis van zaken

We hebben onze caravan ingeruild voor een andere 2e hands. De financiële afhandeling is soepel verlopen. De aanbieding was zodanig dat wij met een goed gevoel naar huis gingen. De werkplaats heeft alle wensen ingevuld. Een probleem met de "mover" werd bij ons thuis verholpen. Kortom we zijn zeer tevreden met de wijze waarop wij behandeld zijn.

Een profecionele groep mensen en erg klantgericht

Werden goed en vakkundig geholpen. Klantvriendelijk groep mensen in de werkplaats

Vakmanschap , Betrouwbaar en aardige mensen.

Zie boven

Klant- en servicegericht

Op 19 oktober hebben we onze camper opgehaald en onze auto hier op ingeruild. Uitstekende instructie gekregen over het gebruik van de camper. Met de camper na een flinke rit naar het oosten veilig en zonder problemen thuis gekomen. Helaas bleek de TV niet te werken, hier komen we nog een keertje voor terug in het voorjaar (valt onder garantie). We wachten nog op een bestelde combi rollo, maar dat heeft geen haast. De camper heeft inmiddels een was-, polijst- en poetsbeurt gehad en glimt weer als nieuw (lak camper was wat dof). Binnenkort gaat de camper de stalling in en halen we 'm in het vroege voorjaar weer op. Wij zijn erg tevreden en blij met onze aankoop. Ellen en Jeroen Haverkate

Persoonlijk, servicegericht en zeer vlot. Goede informatie bij vragen. Wij komen voor Frans Stokman uit Friesland rijden.

Snel en goed geholpen. En eerder gereed dan gedacht.

Zeer goed en professioneel bedrijf

We zijn zeer goed geholpen en hebben naar grote tevredenheid een mooie camper gekocht, ook na de koop blijft iedereen zeer vriendelijk en hulpvaardig. De enige kanttekening is dat de camper werkplaats lastig te bereiken is. Ook terugbellen ging niet altijd even snel. Maar op het moment dat er contact was werden we weer zeer goed geholpen.

Vriendelijk en ter zake kundig. Degelijk.

Stokman zegt wat hij doet en doet wij hij zegt. Een ter zake kundige en betrouwbare partij.

Zeer blij met onze aanschaf en de geboden hulp bij het uitzoeken.

Eerst hebben wij in 2018 een caravan gehuurt bij de fam stokman. Toen al zijn we zeer hulpvaardig geholpen. Nu in 2019 wilde we graag zelf een caravan aanschaffen en zijn we weer terug gegaan naar de dam stokman. Eerst hebben we een oriëntatie gesprek gehad rond om onze wensen en wat dan het beste bij ons zou passen. Aansluitend is er vrijblijvend een prijsopgaaf gemaakt. Na er thuis nog eens over na gedacht hebben hebben we besloten voor de aanschaf te gaan. Samen met Daniëlle stokman hebben we vervolgens alle benodigdheden door genomen en hebben ze een passende mooie prijs voor ons gemaakt. Afgelopen week hebben we de caravan opgehaald. Na uitleg van de caravan en alle bij behorende dingen zijn wij zeer tevreden huiswaarts gegaan. Fam stokman bedankt voor alle hulp, service en tijd die jullie tot nu toe hebben geboden.

Vriendelijk geholpen en al mijn vragen als beginnende caravanner werden duidelijk uitgelegd, niets is raar of te veel. Telefonisch goed bereikbaar en afspraken worden uitstekend nagekomen.

Goede service.

Wij hadden met onze kachel wat problemen, Deze zijn keurig opgelost doorde fa. Stokman.

Ervaring

Fijn geholpen en goed advies van werkplaats gehad!

Heb niet het juiste " omgangs gevoel met de caravan werkplaatsrecrptieeceptie

heb niet het amicale gevoel zoals bij de autowerkplaatstreceptie. De vriendelijkheid is niet spontaan.

Prima meegedacht en vakkundig geholpen

Schade aan disselkap door defecte gasveer vakkundig opgelost.Goede suggestie hoe dit te repareren ipv meteen nieuwe disselkap. Vriendelijke medewerkers die bij afhalen helpen de caravan weer aan te haken. Kom hier al10 jaar en heel tevreden.

Behulpzaam, correct, vriendelijk.

Het contact met de Stokmampersoneelsleden ervaar ik als uitermate prettig.

Uitstekend!!

Goed geholpen, aardige en deskundige mensen! Prima aan te bevelen!

Makkelijk bereikbaar, attent, nauwkeurig en vakkundig. Ook nog aardig.

Zeer prettig.

Zeer klantvriendelijk en zeer goede service !

Ik werd Ontvangen door Steef, die mij toezegde het door mij opgegeven probleem prima te zullen oplossen. Het koortje van het verduistering-rolhorretje van het keukenraampje was kapot. Prima gerepareerd en caravan keurig weer afgeleverd. Ik kom nu al enige jaren bij Stokman-Caravans met mijn Burstner-caravan, omdat Mijn toenmalige dealer Mijts failliet ging. Ik ben zeer tevreden !!

Prima onderhoud camper

Goede service, prima reparaties. Denkt met je mee, is alert op evt verbeteringen. Klasse!!!

Zoals altijd:prima service

Ik ben al jaren klant bij Frans Stokman, zowel voor auto’s als caravanonderhoud. Goede, duidelijke afspraken, vriendelijk geholpen, ook als het druk is tijd voor een praatje, kortom, een prima bedrijf.

Heel tevreden, tot ik kwam met klachten over de navigatie, die ik zelf maar op moet lossen.

Heel tevreden over de aankoop en de afhandeling daarvan. Nog wat problemen, die het bedrijf nog op gaat lossen. Ook nog een niet functionerend navigatiesysteem, wat ik volgens de medewerkers van Stokman zelf maar op moet lossen !! Ik vind dat absoluut niet terecht, omdat het nav. systeeem vanaf de eerst dag niet functioneerde en ik een splinternieuwe camper heb gekocht waarvan ik vind, dat alles het moet doen !! Onder dit vak staat: Aanbevelen? Dat lijkt mij nog ff niet !

Keurige zaak

Hebben kort geleden caravan gekocht bij Stokman zijn keurig geholpen door Daniëlle duidelijke uitleg geen verassingen. Hadden een probleem met de voortent werd snel opgelost. Zijn in September lekker weggeweest met de caravan.Stokman ga zo door. Gr Fam Glasbergen

Bijzonder prettige en deskundige mensen, persoonlijke benadering

Wij hebben hier een nieuwe caravan gekocht (augustus/september 2019). Voor de 'oude' een nette inruilprijs gekregen. Eerst een paar keer wezen kijken, diverse keren contact gehad, ging allemaal prima. Op mails wordt vlot gereageerd. Familiebedrijf, prettige showroom, niet te groot en niet te klein, geen opdringerige verkopers, wel goede informatie als we erom vroegen.

zeer goede ervaring met stokman

wij kunnen merken dat stokman met hun jarenlange ervaring in deze branche weten waarover zij praten. ook daarna toen ik nog iets wilde weten werd ik met raad en daad bijgestaan en ook met behulp van accessoires reken zij niet de volle prijs ,

Een echte aanrader

Heel vriendelijke mensen en personeel. Goede service en advies bij de werkplaats