Zijn zeer meedenkend naar oplossingen als er iets niet goed is.

Ik heb mijn caravan weggebracht voor een grote beurt. er kwamen een aantal gebreken tevoorschijn. Men belt dan even om dit door te nemen en lossen dit goed op. ben ook zeer te spreken over de caravan afdeling.

alles wordt altijd opgelost

Zaken gaan niet altijd in enen goed maar worden altijd goed opgelost.

-Denken mee. Kiezen de meest verantwoorde oplossing voor de problemen die je heb. Er wordt niets aangesmeerd. Uitstekende prijs/kwalitei verhouding. Prima benadering door personeel

Fijne ontvangst en deskundig advies

Duidelijke uitleg

Goede informatie

Vriendelijkheid, deskundigheid en humor

Bij de aankoop van onze nieuwe camper heeft Sjoerd ons op een deskundige en vriendelijke wijze geholpen. Dat dit ook vaak met veel humor, van beide kanten, gepaard ging heeft het aankoopproces voor ons tot een feest gemaakt. Alle lof!

Top bedrijf.

Zeer tevreden in het complete bedrijf behulpzaam en deskundig super klantgericht.

Prima en attend

Er wordt met zorg aan de campers gewerkt en er wordt echt geluisterd naar de wensen van de klant

Vlotte service

Vlotte serviclle, medewerkers atent. Dingetje vergeten bij montage maar snel opgelost.

Uitstekend!!!

Vriendelijke mensen en een perfecte uitleg van de gedane werkzaamheden.

Zeer goede ervaring.

Ben super goed behandeld door zowel de receptie als de technische dienst.

Klasse

Men luister goed, men is behulpzaam en men geeft goed advies.

perfect

Zoals al jaren wordt ik door Stokman caravans zeer goed en vriendelijk geholpen. Klant sinds 2005.

De firma Stokman munt uit door zijn klantgerichtheid!

Wij hebben zowel onze leaseauto als onze camper bij Stokman betrokken. In al onze contacten met de eigenaar, zijn vrouw en zijn medewerkers weet men het gevoel over te brengen dat de klant werkelijk centraal staat. Men denkt in oplossingen en komt altijd de gemaakte afspraken na! Wij zijn uitermate tevreden klanten!

Gedaan wat moest gebeuren. Schade herstel perfect gedaan

Naast schade herstel, ook kleine dingetjes opgelost in de camper en Bearlock ingebouwd.

Goede service. Goede uitleg. Duidelijke afspraken en nagekomen.

Goede uitleg. Afspraken goed nagekomen Wij moeten de caravan nog voor het eerst gaan gebruiken en hopen dat als er iets zou zijn aan de caravan de service net zo goed is als nu.

klantvriendelijk, vakbekwaam, prettig

Aangename uitstraling, vriendelijke behandeling, en technisch bekwaam

Fijn geholpen een goed gevoel aan overgehouden.

Prima te woord gestaan tijdens de zoektocht naar een andere caravan. De aflevering was daarna ook dik voor mekaar. Goede service geleverd.

Werk wordt zoals gevraagd uitgevoer.

Afspraak maken was wat langdradig vanwege beperkte manbezetting. Verder zijn de werkzaamheden goed uitgevoerd. Advies naar aanleiding van de werkzaamheden ook goed.

vriendelijk klantvriendelijk en goede service

Naast deskundige hulp bij aankoop en service beurten vriendelijke mensen en goede service dit is een goede zaak!

Prima, Camper wordt goed gerepareerd

Vakkundig, met persoonlijke belangstelling. Goede terugkoppeling en toelichting door Stefan.

Voldoende

Jammer dat er voor de aflevering geen eindinspectie heeft plaatsgevonden waardoor het begin van het gebruik van de (gebruikte) Camper teleurstellend was. Het waren te veel mankementen waarvoor ik meerdere keren terug moest komen. Nadat alles uiteindelijk gerepareerd/vernieuwd was werden we weer enthousiast en kijken wij uit naar onze eerstvolgende reis. We hebben het wel over een prijs van € 60.000,-- Dus 1 tip, laat een punten inspectie uitvoeren voor aanschaf! Fam D Voorhaar

Geweldige service

Denken graag met je mee. Gaan geen onnodige reparaties doen. Goede service

Keurig op tijd zoals afgesproken

Goede ervaring, jammer dat de waterpomp geen water leverde. Terugslagklep zat vast. Verder alles in orde.

Uitstekende service, vriendelijk en behulpzaam personeel.