Vriendelijk geholpen en al mijn vragen als beginnende caravanner werden duidelijk uitgelegd, niets is raar of te veel. Telefonisch goed bereikbaar en afspraken worden uitstekend nagekomen.

Goede service.

Wij hadden met onze kachel wat problemen, Deze zijn keurig opgelost doorde fa. Stokman.

Ervaring

Fijn geholpen en goed advies van werkplaats gehad!

Heb niet het juiste " omgangs gevoel met de caravan werkplaatsrecrptieeceptie

heb niet het amicale gevoel zoals bij de autowerkplaatstreceptie. De vriendelijkheid is niet spontaan.

Prima meegedacht en vakkundig geholpen

Schade aan disselkap door defecte gasveer vakkundig opgelost.Goede suggestie hoe dit te repareren ipv meteen nieuwe disselkap. Vriendelijke medewerkers die bij afhalen helpen de caravan weer aan te haken. Kom hier al10 jaar en heel tevreden.

Behulpzaam, correct, vriendelijk.

Het contact met de Stokmampersoneelsleden ervaar ik als uitermate prettig.

Uitstekend!!

Goed geholpen, aardige en deskundige mensen! Prima aan te bevelen!

Makkelijk bereikbaar, attent, nauwkeurig en vakkundig. Ook nog aardig.

Zeer prettig.

Zeer klantvriendelijk en zeer goede service !

Ik werd Ontvangen door Steef, die mij toezegde het door mij opgegeven probleem prima te zullen oplossen. Het koortje van het verduistering-rolhorretje van het keukenraampje was kapot. Prima gerepareerd en caravan keurig weer afgeleverd. Ik kom nu al enige jaren bij Stokman-Caravans met mijn Burstner-caravan, omdat Mijn toenmalige dealer Mijts failliet ging. Ik ben zeer tevreden !!

Prima onderhoud camper

Goede service, prima reparaties. Denkt met je mee, is alert op evt verbeteringen. Klasse!!!

Zoals altijd:prima service

Ik ben al jaren klant bij Frans Stokman, zowel voor auto’s als caravanonderhoud. Goede, duidelijke afspraken, vriendelijk geholpen, ook als het druk is tijd voor een praatje, kortom, een prima bedrijf.

Heel tevreden, tot ik kwam met klachten over de navigatie, die ik zelf maar op moet lossen.

Heel tevreden over de aankoop en de afhandeling daarvan. Nog wat problemen, die het bedrijf nog op gaat lossen. Ook nog een niet functionerend navigatiesysteem, wat ik volgens de medewerkers van Stokman zelf maar op moet lossen !! Ik vind dat absoluut niet terecht, omdat het nav. systeeem vanaf de eerst dag niet functioneerde en ik een splinternieuwe camper heb gekocht waarvan ik vind, dat alles het moet doen !! Onder dit vak staat: Aanbevelen? Dat lijkt mij nog ff niet !

Keurige zaak

Hebben kort geleden caravan gekocht bij Stokman zijn keurig geholpen door Daniëlle duidelijke uitleg geen verassingen. Hadden een probleem met de voortent werd snel opgelost. Zijn in September lekker weggeweest met de caravan.Stokman ga zo door. Gr Fam Glasbergen

Bijzonder prettige en deskundige mensen, persoonlijke benadering

Wij hebben hier een nieuwe caravan gekocht (augustus/september 2019). Voor de 'oude' een nette inruilprijs gekregen. Eerst een paar keer wezen kijken, diverse keren contact gehad, ging allemaal prima. Op mails wordt vlot gereageerd. Familiebedrijf, prettige showroom, niet te groot en niet te klein, geen opdringerige verkopers, wel goede informatie als we erom vroegen.

zeer goede ervaring met stokman

wij kunnen merken dat stokman met hun jarenlange ervaring in deze branche weten waarover zij praten. ook daarna toen ik nog iets wilde weten werd ik met raad en daad bijgestaan en ook met behulp van accessoires reken zij niet de volle prijs ,

Een echte aanrader

Heel vriendelijke mensen en personeel. Goede service en advies bij de werkplaats

Mijn ervaringen met Stokman Caravans en Campers is uitstekend. Bij de aanschaf van mijn Camper ben ik prima geadviseerd en zeer klantvriendelijk geholpen (Dank je wel Danielle). Ook de nazorg was prima. Toch één minpuntje noemen. De Camper werd afgeleverd met een lekke slang naar de gastank. Gelukkig hebben we dit ontdekt in een proefweekendje in de buurt, maar als je hier ergens in het buitenland achter komt is dit zeer vervelend. Dit is prima opgelost, maar had vooraf wel even gecontroleerd mogen worden.

Op een paar kleine dingen na goed gegaan

De caravan voldeed prima. Kleine zaken onderweg kon ik zelf verhelpen 1e Voor zijde vliegen hor schroefje er uit door rijden waardoor deze niet meer omhoog kon. 2e kast klemmetje schroefje er uit. Klemde niet meer binnendeel zat scheef. 3e buiten verlichting deed het na een verplaatsing van camping soms ineens niet meer, schakelaar er uit was goed? Geen aparte zekering. 300 km rijden (camping verder) gewoon weer dagen goed. 500 km verder niet meer aan te krijgen 🥴 Zal iets in bedrading of verbinding zijn. 4e bed latten bodum plastic klem gebroken 5e frame lattenbodem klikt langs als je er op ga liggen. Steeds weer 6e fiets steun achterop kraakt behoorlijk 7e bij rustig remmen piepen de remmen van de caravan behoorlijk. Te erg dus. Na 3500 km nog steeds

heel klantvriendelijk

Heel gezellig! Leuk en behulpzaam personeel, wij zijn er keurig geholpen

Al mijn vragen en de antwoorden daarop zijn naar tevredenheid beantwoord.

Vriendelijkheid en vertrouwen

Vakkundig en vertrouwd

Erg prettig bedrijf om een caravan te huren

We vonden het een hele fijne ervaring om bij jullie een caravan te huren. Zo vriendelijk als we benaderd werden en de ruimte die jullie ons gegeven hebben om optimaal te genieten van onze vakantie (halen en terugbrengen)

Een dag voor vertrek problemen met de accu, kon direct geholpen worden

Prettige sfeer en adequate afhandeling

De klantvriendelijke werkwijze en de vriendelijke medewerkers geven mij een goed gevoel.

Correct geholpen

Alles was prima