Onze eerste ervaring met Luykx was via David Appel en die was uitstekend, goede informatie, prettige omgang, duidelijke communicatie zowel in de zaak als via de mail wat er toe leidde dat we met vertrouwen onze auto inruilde voor een nieuwer model Suzuki Swift sportline

Aan te bevelen

Prima geholpen door dhr Appel bij het uitzoeken van een leaseauto

Vriendelijke klantgerichte benadering en service.

Na lelijke schade aan mijn Suzuki van 12 jaar, oud werd ik begripvol geholpen. Eerst een leenauto die voor zo lang als nodig beschikbaar was. Samen op zoek naar een andere Suzuki, met mijn wensenlijstje was het snel duidelijk waar mijn nieuwe blauwe vriend klaar stond om aan te schaffen. Ook bij de aankoop werd alle hulp geboden, inclusief verzekering. Top dealer!

Inmiddels een kleine ISuzuki Ignis aangeschaft via garage Luyks. Wat ons direct opviel is de sympathieke klant behandeling. Natuurlijk maak je de keuze zelf maar in ons geval als ouder echtpaar werden wij gelopen door dhr. Rogier Petri. In onze optiek een goed verkoper waar wij direct vertrouwen in stelde. Kortom wij zijn zeer tevreden met onze aanschaf en klantbehandeling. Lida en Martin Heere.

Goede service!!! Met een glimlach!!!! Toppers!!!

Goed en professioneel.

Het gehele verkoopproces van inruil auto liep goed, na enig onderhandeling kwam ik tot een goede deal. De verkoper vertelde uitvoerig de uitrusting van de nieuwe Suzuki Swift en met tips voor het gebruik van de airco. Soepele overdracht van mijn inruil auto mbt overschrijving.

Zeer tevreden en blij.

Vakkundig en correct geholpen, ik zal Luyks ook zeker aanbevelen.

Prima dealer/garage

Ik kom al vele jaren bij Luykx naar goede tevredenheid, rijd al jaren een Swift en heb nu net deze week mijn derde auto opgehaald. Ook met onderhoud zijn er nooit problemen. Ik vind auto Luykx een prima dealer/garage en zou ze dan ook altijd aanraden

Plezierig

Ik koop een bos bloemen en krijg een auto cadeau. Oh nee het was andersom. Iedereen staat je vriendelijk te woord en denkt met je mee. Ook als het eventueel iets minder goed gaat.

Geweldige ervaring

We zagen op internet een bijna nieuwe Vitara bij Auto Luykx in Heemstede. Na eerst telefonisch wat info ingewonnen te hebben ben ik vervolgens in de showroom heel vriendelijk, deskundig en geduldig geholpen door Vincent. Het aankoopproces verliep plezierig en ik kreeg een goede inruilprijs voor mijn Swift. Het ophalen was ook weer een feestje. Heel erg bedankt voor alles!

Geweldig en perfecte dealer.

Heel goed geholpen en antwoorden op al mijn vragen geen verkoop praatjes uitstekende verkoper.

Wij voelden ons gezien en prettig te woord gestaan.

Goed.

Hele fijne autodealer.

Al 20 jaar mijn vaste autodealer, en altijd naar tevredenheid geholpen, vriendelijk personeel zowel bij de verkoop als de werkplaats.

Heel goed geholpen!

Wij zijn goed geholpen en heel tevreden met onze auto! Wij hebben alle vertrouwen in Auto Luuks!

Onvergetelijk

Gisteren 31 januari, mijn nieuwe Suzuki Vitara mogen ophalen. Super blij.! Uitstekend geholpen door David Appel, dank voor het meedenken en je engelen geduld. Ik was niet een van de makkelijkste klanten. Nogmaals dank. En nu veel kilometers maken. Tot een volhende keer.

Vriendelijke en goede service

Hier deze week een tweedehands auto gekocht en de oude ingeruild. Tot nu toe zeer tevreden over de service en de klantvriendelijkheid.

Plezierig en professioneel

Auto gekocht en auto ingeruild. Plezierig en direct contact. Professioneel verlopen zonder poespas, heel prettig om zo zaken te doen. Een mooi bedrijf!

Geweldig ,en goed geholpen rustige perfecte begeleiding/uitleg

Fijne en attente verkoper , (de koffie was lekker ) en de felicitatie met de mooie bos bloemen was geweldig ,dank je wel voor de rustige goede uitleg

Uitstekende en plezierige medewerkers met kennis van zaken.

De showroom ademt een frisse betrouwbare sfeer uit. Mijn ervaring met de medewerkers is heel goed. Men heeft veel kennis van zaken met een leuke persoonlijke touch.

goede prijs voor mijn occassion

goede prijs voor mijn occassion

Vriendelijk en relaxed geholpen door David! Zeer tevreden!

Hele goede en vertrouwde ervaring, zeer vriendelijk en vakkundig geholpen door Jeffrey.

Mooie showroom en auto's, duidelijke info en aardig personeel niet opdringerig en zeer mee denkend. Ook veel kennis van zaken en niet te vergeten veel gelachen met elkaar. Thanks Jeffrey. Wij zijn heel blij met onze aankoop en genieten er elke dag van. Groet Hans en Lies .

Prettige ervaring

Het afleveren van de auto ging gepaard met een duidelijk uitleg en op een prettige en ontspannen manier.

Klantgericht,zorgvuldig en vriendelijk.

Ik heb te maken gehad met Vincent en Rogier. Hoewel beide heren verschillend waren hadden zij 1 ding gemeen. Ik ervaarde begrip voor mijn situatie en deskundigheid. Bovendien waren zij geduldig en vriendelijk. Ik heb het contact als positief ervaren. Ik zou hen zeker bij familie en vrienden aanbevelen.

Prettig geholpen, goede uitleg van de mogelijkheden die er zijn en een luisterend oor voor de wensen van de klant.

Over Auto Luykx

Auto Luykx is een echt familiebedrijf en al 35 jaar Suzuki dealer voor de regio’s Heemstede, Amsterdam, Haarlem en de Haarlemmermeer. Mede dankzij onze transparante manier van zaken doen en persoonlijke aandacht zijn wij een begrip in de regio geworden. Start je aankoop online Op onze website zet je gemakkelijk de eerste stappen naar je volgende auto. Bekijk de laatste acties, plan een proefrit, vraag direct een inruilvoorstel aan of koop je auto volledig online met extra zekerheden. Gratis leenauto of fiets Heeft je auto onderhoud of reparatie nodig? We vinden het belangrijk dat je ten allen tijde mobiel blijft. Tijdens een bezoek aan onze werkplaats kun je dan ook gebruik maken van een leenauto of fiets. Geheel gratis en kilometervrij, je betaalt alleen de verreden brandstof.