Prettig

Prettig

ik ben goed geholpen

ik ben Al 16 jaar klant en ben altijd goed geholpen

Super garage

Vriendelijk personeel, behulpzaam en duidelijk uitleg gekregen over mijn nieuwe auto. Auto Luykx ZEKER EEN AAN RADER.

Reëel en ontspannen zaken doen bij Auto Luykx

Prima en deskundige medewerkers staan je vriendelijk te woord. Het uurtje rijden naar Amsterdam is geen probleem bij onderhoud aan de auto TZT of als we besluiten een van onze Suzuki's weer in te ruilen.

Vriendelijk, deskundig, helemaal tevreden

Ik ben zeer tevreden met mijn Suzuki Ignis die ik sinds 28 september in rij. Wesley Boode heeft mij door het aanschaffen een auto, voor het eerst in ongeveer 40 jaar(!), op een prettig en ontspannen manier heen geloodst

Klantvriendelijk ?

Haal vandaag mijn suzuki op in Heemstede na een onderhoudsbeurt, De receptionist is nog aan de telefoon en heeft het met een klant/kennis uitgebreid over zijn vakantie en na plm 10 minuten wordt er een afspraak gemaakt. Dit is natuurlijk klantvriendelijk voor diegene aan de telefoon maar irritant voor de klant die staat te wachten. Graag telefoon gesprekken wat zakelijker houden als er meer klanten zijn.

Vriendelijk en duidelijk

Aardige mensen. Geen nare verkoop tactieken.

Vriendelijke,ervaren en geduldige medewerkers. Alle vragen werden prima opgelost.

Ik ben zeer on tevreden hoe het afgehandeld is

Ik moest een onderdeel vervangen maar was niet kapot valt niet over te praten en heeft mijn veel geld gekocht garage Luykx Zuid oost

zeer klant gericht

Bijzonder vriendelijke verkoper laat je op je gemak voelen en professioneel advies met alle voor en nadelen eerlijk dus

Klant vriendelijk, duidelijke afspraken en een prima serviece.

Super service

Klantvriendelijk, goede service

Zeker tevrede met de afgesloten deal.

Ik reed een auto die niet meer voldeed aan mijn wensen. Deze dus in kunnen ruilen voor een goede prijs bij de aanschaf van de Suzuki Kizashi die wel aan mijn verwachtingen voldoed. Voorheen al een auto gekocht bij Suzuki Kunst waar ik ruim 7 jaar met plezier in gereden heb. Met deze ervaring en kennis dus op naar auto Luykx. Hopelijk heb ik over een flink aantal jaren de zelfde mening over auto Luykx.

Geweldig geholpen

Alle informatie gekregen waar we naar op zoek waren en snelle reactie op extra vragen. Ook bij aflevering auto uitvoerige uitleg/toelichting over de diverse systemen etc. Zeer tevreden en gemerkt dat naar klant wordt geluisterd.

Altijd even vriendelijk, snelle en goede service!

Als ik bij Auto Luykx kom wordt altijd ik door iedereen even vriendelijk ontvangen. En de service is fantastisch. Ik ga weer met heel veel plezier rijden in mijn Suzuki Swift. Dank jullie wel!

Excellent service and advise from Rui. Delighted with our Susuki Vitara . Staff were welcoming.

Goed en betrouwbaar!

Toch ...in deze onpersoonlijke tijd (mail, antwoord /apparaten en internet !) Sterke punt van deze firma Luykx ...persoonlijk dat is het sleutelwoord ...dat is fijn! Hoop in Godsnaam..bij wijze v spreken ...dat het persoonlijke ...aub niet gaat verdwijnen ....! Als Luykx dit volhoud ..zal dit bedrijf zich altijd onderscheiden v andere bedrijven . 👍🏼😁 succes hiermee en bedrijf -voering . Gr Manon Wagenmakers

goede service

Altijd goed geholpen en heel vriendelijk personeel

Van Kunst Heemstede werd het Luykx, niets mis mee, personeel bleef, service prima. Kreeg net mail dat vestiging Hoofddorp naar Heemstede komt. Samengevoegd dus. Hoop dat dit geen nadelige invloed heeft voor jullie medewerkers. En voor de vertrouwde medewerkers van jullie klanten zoals ik. Want ben namelijk erg tevreden.

Goed.

Jullie zijn te vlug.Ik heb de auto sinds een week, dus veel ervaring heb ik nog niet met Auto Luykx. Wel een vraagje aan mijn net gekochte auto zitten een paar hele kleine verfbeschadigingetjes aan de portieren, graag zou ik die toch liever niet hebben.Heeft de garage een oplossing? Vriendelijke groet, Carla Prinsen.

geweldige service

We zijn zeer tevreden over onze nieuwe Celerio (alles is nét iets beter dan de Alto), maar meer nog over de geweldige service bij het inruil- en aankoopproces. Complimenten aan de heer Tammer van Auto Luykx Amsterdam!

Fijne medewerkers erg vriendelijk

Prettige ervaring. Fijn bedrijf. Kom hier zeker terug

zeer prettig zaken gedaan

Zie boven.

slechte ervaring en komen afspraken niet na

Reservering van een auto niet nagekomen en auto ondertussen verkocht aan ander klant. Zeer slecht behandeld terwijl we serieus waren over de aanschaf van de betreffende auto

Geachte Olaf, Hartelijk dank voor uw feedback. Navraag bij betreffende collega heeft mij geleerd dat hij in de veronderstelling is geweest een afspraak voor een proefrit met u te hebben maar niet te hebben afgesproken dat hij de auto voor u zou reserveren. Wij betreuren het dat deze situatie is ontstaan en bieden hier dan ook onze welgemeende excuses voor aan. Met betreffende collega is afgesproken om voortaan duidelijker te communiceren over het wel/niet reserveren van een auto bij het maken van een afspraak over enkele dagen. Inmiddels heb ik een prettig telefoongesprek met u gehad waarin we hebben afgesproken dat wij voor u op zoek gaan naar een andere auto die aan uw wensen voldoet. Ik hoop u dan ook snel te kunnen berichten dat dit ons gelukt is en wij u alsnog van dienst mogen zijn. Met vriendelijke groet, Jeffrey Hoffman | Auto Luykx