goede voorlichting, prima afwikkeling

Aan de hand van een occasion Ignis 2019 advertentie kontakt gezocht. Occasion voorzien van AGS automaat, voorkeur was CVT automaat maar na toelichting Vincent uiteindelijk occasion gekocht. Na 2 dagen gebruik niet zo tevreden met automaat. Gelijktijdig zag ik aanbiedingen van Luykx Amsterdam met kortingsactie van € 850,00 en Bovag omruil binnen 14 dagen.Na bezoek Amsterdam tot overeenstemming gekomen en de Ignis 2019 omgeruild voor Ignis 2020 met bijbetaling.

Slechte aflevering voertuig

Van binnen was het voertuig niet gecontroleerd Zichtbare lak schade niet bij gewerkt Poets resten nog aanwezig Geen onderhoud boekje aanwezig Jammer ik zou hier voortaan wat meer aandacht aan geven

We zijn heel tevreden over de service

We waren ons in eerste instantie aan het oriënteren op een leasecontract. Door een proefrit met de Suzuki Ignis werden we helemaal enthousiast over de Style. We hebben daarna meteen een auto gekozen en rijden er nu vrolijk mee rond. Omdat we nog geen parkeervergunning hebben bij ons huis, mag de auto zelfs nog tijdelijk bij de dealer staan.

Leuke auto’s en leuk personeel

Mijn ervaring met Auto Luykx Heemstede, was goed. Goed geholpen en zeker voor herhaling vatbaar. Klein minpuntje, mijn nieuwe Swift was niet goed gestofzuigd. Maar dat mag de pret niet drukken.

Kan niet beter, zuidoost !

Wij worden altijd supergoedgeholpen door de 4 kanjers van vestiging zuidoost. Dennis en Jordy: jullie luisteren en helpen geduldig, geen onnodige reparaties en altijd mee denkend. Helder en duidelijk. Wesley en Rui: geen gladde verkooppraatjes, ook meeddenkend en oplossingsgericht helpen. Wij voelden ons meteen thuis en wilden hier ook een auto aanschaffen. Wij zijn ook bij andere showrooms geweest en wij waren eigenlijk altijd heel snel weg vanwege toch de vaak wat slijmerige, gladde praatjes en gemaakte glimlach van de verkopers. Zo jammer dat filiaal zuidoost moet verdwijnen .

Nvt

Nvt

Goede service en prettige ontvangst.

Ik kom al jaren bij het bedrijf amsterdam Westpoort. Service is altijd goed. Personeel is vriendelijk en altijd bereid voor een praatje.

Tot nu toe zeer tevreden met de Suzuki Vitara en de service.

Na 20 jaar Citroen gereden te hebben nu overgestapt op Suzuki. Tot nu toe zijn wij zeer correct geholpen bij de overstap naar een Suzuki Vitara, ruime mogelijkheden met het proefrijden werden geboden en worden de afspraken keurig nagekomen. Klantvriendelijkheid heel goed.

Top geholpen en eerlijke mensen

Was op zoek naar een nette swift en ze hebben me perfect geholpen. Erg blij met de auto en de prijs ook uiteraard. Niets meer als lof voor deze auto dealer

Goede informatie en snel en vriendelijk geholpen.

Snel en goed geïnformeerd een auto gekocht.

Hartelijk ontvangst met goede kennis van zaken

Zeer positief waarbij men het gevoel geeft dat ze je al jaren kennen. Goede uitleg over de aangeschafte auto. En ik had niet het gevoel te zijn gepiepeld. Kom hier zeker weer.

Prettige en deskundige ondersteuning/advies

Correcte behandeling, ruimte en tijd voor het geven van advies. Duidelijke toelichting en uitleg zowel van auto als over de verkoopprocedure. Ik ben een tevreden klant met een mooie n1e nieuwe auto.

Uitstekende service

aardige verkoper die ons niet onder druk heeft gezet. We mochten een proefrit rijden zonder verplichtingen, hij bood de opties aan zonder vervelende verkooppraatjes, gaf ons genoeg gelegenheid om vragen te stellen en had duidelijk verstand van zaken. Prima service en vriendelijk personeel !

Supper auto

Heerlijke auto om in te rijden . Supper blijmet de aankoop

U heeft met mij meegedacht

Mijn oude auto werd afgekeurd Achteraf gezien zou ik het fijn gevonden hebben als u mij even had laten zien waar hij doorgeroest was: het gaat allemaal tenslotte om (nieuwe auto) duizenden euro’s

Blij met onze nieuwe mooie rode Hyundai

Er was gelijk een goed contact, heel ongedwongen. We konden alles vragen. Afwisselend privé en zakelijk. We kregen de ruimte om na te denken over de koop. Na een week konden we de auto ophalen. Rui heeft alles per mail gestuurd waardoor alles duidelijk was. En als laatste heb ik van Rui een prachtige bos bloemen gehad, ik was erg verrast. Rui is: Heel klant vriendelijk Prettig in de omgang Weet waar hij over praat Veel kennis die hij ook heeft gedeeld Vriendelijke groet Ina de Jong en Marcel Leipoldt

Prima service, transparant, duidelijk en snel

Ik heb mijn auto verkocht aan Luykx. Hierbij was het email contact snel en duidelijk. Ook de afhandeling is zeer soepel verlopen

Goede uitleg, duidelijkheid.

Zeer vakkundige service.

Zeer vakkundige service.

vertrouwd ,kundig en vriendelijk

zijn na meerdere proefritten met andere merkauto's toch voor de Suzuki gegaan.goed bod voor inruil en vriendelijke verkoper met duidelijk verhaal.service prima no nonsense !weet waar je aan toe bent en ook aflevering was top.

Alles keurig volgens afspraak geregeld

Alles keurig volgens afspraak geregeld

Super!

Goed spontaan ontvangst. Goed en vakkundig geholpen. Altijd vriendelijk personeel! Auto uit Amsterdam laten komen voor proefrit ging erg snel! Daarna de auto super afgeleverd 👌🏼

Deskundig, vriendelijk, afspraken correct nagekomen. Prima suzuki autodealer.

Vriendelijk Deskundig Alle afspraken nauwgezet en correct nagekomen Transactie veliep volledig on line!!! Het mailverkeer en wijze waarop is denk ik bepalend ( vetrouwen) Gezien corona virus uitstekend nagedacht over hoe en wanneer Auto werd gepoetst en wel op mijn privé adres afgeleverd en inruil werd meegenomen. Interresante cases hoe te handelen on line. Enige nadeel toch iets teveel bijgelegd. Vermoedelijk door on line transactie Overigens wel mijn eigen schuld. Mijn bovengrens is en was 4500 euro. Dus 340 teveel. Jammer, maar over geheel gezien een negen!!! Met speciale dank aan de heer rui

Vlekkenloos

Ik ben zeer positief. Goede auto voor een mooi bedrag. Ik ben heel goed geholpen en er was goed contact tot de auto geleverd werd. Ik kan niks negatiefs bedenken en zou iedereen daarom ook aanbevelen om bij jullie langs te gaan. Bedankt voor alles!

Over Auto Luykx

Auto Luykx is dé Suzuki dealer voor groot Amsterdam en de regio's Haarlem, Haarlemmermeer, Heemstede en Kennemerland. Daarnaast zijn wij ook gespecialiseerd in de verkoop van betrouwbare occasions. Tevens hebben wij op iedere vestiging de beschikking over een werkplaats met goed opgeleide monteurs en de modernste apparatuur. Als familiebedrijf zit klanttevredenheid en persoonlijk contact in ons DNA en is het ons doel om een langdurige relatie met onze klanten op te bouwen. Wij zien het als onze missie om u op maat te adviseren en hechten veel waarde aan eerlijkheid en het nakomen van gemaakte afspraken. Veilige en betrouwbare mobiliteit, dat is waar wij voor staan!