Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Auto Luykx

Auto Luykx (1989) is een echt familiebedrijf en al 32 jaar Suzuki dealer voor de regio’s Amsterdam, Haarlem, Heemstede en de Haarlemmermeer. Tevens zijn wij sinds kort partner van het elektrische automerk SERES. Mede dankzij onze transparante manier van zaken doen en persoonlijke aandacht zijn wij een begrip in de regio geworden. Start je aankoop online Op onze vernieuwde website zet je gemakkelijk de eerste stappen naar je volgende auto. Bekijk de laatste acties, plan een proefrit (aan huis), vraag een inruilvoorstel aan of start direct een gesprek via Whatsapp (doordeweeks tot 21:00uur). Tevens is het mogelijk om je auto volledig online te kopen met extra zekerheden. Gratis leenauto of haal- en breng service Heeft je auto onderhoud of reparatie nodig? We vinden het belangrijk dat je ten allen tijde mobiel blijft. Tijdens een bezoek aan één van onze werkplaatsen kun je dan ook gebruik maken van een leenauto of fiets. Geheel gratis en kilometervrij, je betaalt alleen de verreden brandstof. Regel je alles liever vanuit huis of werk? Plan online een werkplaatsafspraak en maak gebruik van onze gratis haal- en breng service.