Wordt fijn geholpen goede service

Klantvriendelijk en meedenkend

Gisteren onze tweede leaseauto gekregen. Brian en Rogier hebben ons prima geholpen. Ondanks de verhuizing naar Heemstede wat voor ons wat verder is dan Zuidoost en West waar het bedrijf eerder gevestigd was blijven wij als tevreden klanten. Het is een warm familiebedrijf waar wij ons begrepen voelen.

Geweldige service

Heel fijn contact gehad tijdens de koop en met het afhandelen van de koop. Achteraf bleek er iets mis te zijn en na contact met ze te hebben gehad is alle netjes afgehandeld. Kan niet anders zeggen dan zeer tevreden

Bij autobedrijf Luyks prima geholpen bij de aanschaf van mijn Suzuki Vitara. De auto werd volgens afspraak keurig thuis afgeleverd.

Goed aangevoeld voor welke auto ik "ging"

Fijne verkoper die goed aanvoelde op welke auto ik mijn zinnen had gezet , vriendelijk, goede service !

Uitstekend en vriendelijk geholpen

Auto ingeruild voor een Vitara. Heel kundig en vriendelijk door David geholpen. Auto Luykx straalt voor mij professionaliteit uit

Prettig geholpen.

Precies zoals het hoort. Duidelijk en prettig geholpen.

Geweldig geholpen weer zoals altijd

Kom al zeker 20 jaar hier als het niet langer is nooit problemen gehd allemaal even vriendelijk.

goed geholpen, aankoop proces verliep soepel, blij met mijn nieuwe auto

Perfect geholpen

Na 18 jaar was mijn oude Swift aan vervanging toe. Nooit problemen gehad bij Luycks. Dus ondanks de vlucht van hen uit Amsterdam gekozen voor het vertrouwen in resultaten behaald in het verleden als garantie voor de toekomst. Het ritje naar Heemstede meer dan waard. Bedankt Rogier voor het soepele proces.

een fijn bedrijf dat op alle manieren probeert je van dienst te zijn

ik ben reeds 21 jaar klant dus dat zegt in principe genoeg. ga zo door.

Iets meer aandacht voor de vraag van de klant zou mooi zijn.

Ik ben heel blij met de auto die ik gekocht heb, maar omdat het kopen van een auto een dure en niet dagelijkse bezigheid is zou er iets meer aandacht besteed mogen worden aan mijn vragen. Luister echt naar mijn vraag en wat ik zeg en vul dat niet in met wat je denkt dat ik bedoel.

Top en snelle service. Klantvriendelijk.

Een feestje om hier een nieuwe auto te kopen

Enthousiaste verkoper, Gedegen advies, ontspannen sfeer. Ik kwam om een auto met een automaat te kopen, nog nooit in gereden vond ik best spannend. Maar na een rondje rijden naast Rogier en nog wat instructies genoeg zelfvertrouwen om zelf twee proefritjes te doen. S-cross en Vitara gereden. Eén dag later teruggekomen met mijn zoontje om de s-cross te kopen, voelde als een feestje voor ons, met een bloemetje als kers op de taart!

Super dealer

In een woord geweldig. Ze behandelen je niet als een nummer maar als individu. Wij komen er al zo lang. En willen ook niet meer een andere dealer.

Beter kan t niet

Goede service,vriendelijk,persoonlijk.Neemt de tijd voor je

Uitstekend geholpen met de keuze!

Al jaren bij de 'Club' met een kleine onderbreking... Goede keuze gemaakt met het ook op de toekomst. Zeer betrouwbaar merk.

Slechte service

Online een taxatie aangevraagd voor inruil. Dit was al ver beneden ANWB en Bovag koers. Uiteindelijk meer kunnen krijgen voor inruil en er stond meteen een koopovereenkomst klaar. Ik zei dat ik de auto eerst wil zien voor ik teken. Afspraak gemaakt en bij aankomst was de persoon die de auto zou verkopen niet aanwezig. Zijn collega nam het over en zei daar staat de auto als er vragen zijn hoor ik het wel. Geen uitleg of niks over de auto! De auto toch gekocht. Drie weken later kon ik hem ophalen. Er moest nog wat aan gedaan worden. Er is afgesproken dat er aan de voorkant en achterkant lak bijgewerkt zou worden. Niet gedaan aan de achterkant. Verlichting kofferbak werkt niet, afdeling afleverbeurt. En de bekleding van de bodem zit rechts achter los. Gisteren zou er teruggebeld worden om een afspraak te maken om de lak achter bij te werken. Er is niet gebeld en vandaag ook niet. Lijkt mij wanprestatie. Niet nakomen van de contractuele verplichtingen jegens de ander. Naar mijn idee is er ook misleiding. Er worden foto's van het stuur gemaakt waarop te zien is dat er cruisecontrol op zit. Ook bij de aflevering is er stellig gezegd dat er cruisecontrol op zit. Het zit er niet op. Ik vind de service waardeloos en ik kan het bedrijf niet aanraden. Gezien de reviews over het bedrijf had ik wel wat meer verwacht. Maar helaas.

Nooit klachten, geholpen als God in frankrijk

Geweldige garage, eerlijk lief behulpzaam, nooit is iets teveel, aandacht.. TOPPIE DE TOP..

Al jaren top

Zeer prettig

Zeer vriendelijk en vakkundig

Zeer vriendelijk personeel nemen de tijd voor je. Hebben ook verstand van zaken en zeer behulpzaam.

Fijne ervaring

Goede uitleg over de autos, dacht mee en kwam met een betere optie. Heel tevreden, nette inruilprijs en goede uitleg. Blij met mijn nieuwe Ignis.

Mijn ervaring is prima

Super prettig geholpen, er wordt alle tijd genomen om alles uit te leggen en / of om een keuze te maken. Niks is raar of te veel!

Helemaal tevreden hier !!

Zeer net en klantvriendelijke dealer, heb leuke deal kunnen sluiten met Rogier onder het genot van heerlijke koffie en ik kreeg alles duidelijk uitgelegd, waar ruim de tijd voor genomen wordt. Toppie !!

Over Auto Luykx

Auto Luykx is een echt familiebedrijf en al 35 jaar Suzuki dealer voor de regio’s Heemstede, Amsterdam, Haarlem en de Haarlemmermeer. Mede dankzij onze transparante manier van zaken doen en persoonlijke aandacht zijn wij een begrip in de regio geworden. Start je aankoop online Op onze website zet je gemakkelijk de eerste stappen naar je volgende auto. Bekijk de laatste acties, plan een proefrit, vraag direct een inruilvoorstel aan of koop je auto volledig online met extra zekerheden. Gratis leenauto of fiets Heeft je auto onderhoud of reparatie nodig? We vinden het belangrijk dat je ten allen tijde mobiel blijft. Tijdens een bezoek aan onze werkplaats kun je dan ook gebruik maken van een leenauto of fiets. Geheel gratis en kilometervrij, je betaalt alleen de verreden brandstof.