Ik heb steeds contact gehad met david. Duidelijke en goede communicatie....

Goede service, nemen de tijd en denken met je mee

We hebben een prettig gesprek gehad met het personeelslid die ons hielp. Hij was vriendelijk, dacht met ons mee. Gaf ons de tijd

geweldig

je wordt goed geholpen

Heel goed geholpen.

Wij waren op zoek naar een andere auto. Kwamen terecht Bij Luykx met name David Appel. Het ging om een Vitara en eventueel een Swift. Met beide autoos gereden to volle tevredenheid. Koop voor beide gesloten een zeer prettig door David geholpen. Ook voor vragen werden we goed en netjes te woord gestaan. Vandaag 3 oktober 2024 de Vitara op gehaald. Daarmee al 200 km gereden. Een zeer fijne gebeurtenis. Helaas is de Swift nog ergens op zee. Dat terzijde. David hartstikke bedankt voor alle service.

Goede ervaring, goed geholpen.

Rijd soepel

Eerlijk bedrijf met goede service

Auto gekocht bij dit bedrijf, fijn geholpen, houden je netjes op de hoogte en afspraak waar nu niet meteen aan voldaan kon worden (nieuwe apk) wordt netjes ten tijde van het verlopen nog kosteloos verricht.

goede begeleiding

goede begeleiding

Zeer goede service

Door Rogier Petri volledig geholpen met de aanvraag voor een nieuwe lease auto. Zeer vriendelijk en geduldig. Nam rustig de tijd om alles uit te leggen. Hij dringt niets op. Luistert naar wat jezelf wil. Ook bij het ophalen van de nieuwe auto legde hij dingen goed uit. Al diverse auto's gekocht of geleased via Luykx. Ben daarom ook naar Heemstede mee verhuisd. Goede service van iedereen en monteurs. Indien nodig altijd een leenauto voorradig. Heb mijn buurman die interesse had in mijn auto doorverwezen naar Luykx.

Top verkoper

Alles goed geregeld bij auto luyx door david

Vriendelijk geholpen.

Na online al wat te hebben gekeken, naar de showroom gegaan en daar vriendelijk geholpen, zonder teveel opdringen maar goed geholpen met de laatste vragen en keuze te maken door goed mee te denken. . Bij het ophalen van de auto ruim de tijd genomen om alles uit te leggen. En nog een mooie bos bloemen mee.

Zeer klantvriendelijk en klantgericht!

Goede en eerlijke informatie! Zeer klantvriendelijk en klantgerichte service. Zowel bij advies/ verkoop als aflevering. Er wordt meegedacht door de medewerkers. Echt nog een familiebedrijf waar de klant als koning(in) behandeld wordt. Er wordt hier nog de tijd genomen om een goede uitleg te geven over betreffende wagen. Kortom: super tevreden klant!

Ik heb goede ervaring bij Suzuki dealer Luyckx in heemstede

Goede informatie en betrouwbaar.

Erg goed begeleid en geïnformeerd.

De service en begeleiding waren erg goed en duidelijk door beide heren. Brian in het helpen uitzoeken wat de juiste Leasevorm zou zijn die bij mij past en de auto keuze. Rogier Petri heeft zelfs de accounts helpen opzetten bij Suzuki via DigiD aangezien ik een Digibeed ben en het Leasecontract nader aangepast waar nodig...en niet te vergeten ook heel klantvriendelijk, ik voelde mij erg op mijn gemak. Kortom Top service in Heemstede...vriendelijke groeten van Chiquita Zebeda

Good service, prettige personeel, kwalitiets ocassions

Heel fijn.

Ik wilde een ignis leasen. Daar heeft Rogier Petri me heel goed bij geholpen. Vriendelijk, met humor en alle aandacht. Ook bij de aflevering was hij geduldig en nam alle tijd. Kortom, ik ben als een hele blije klant weggereden. !! Inclusief een mooie bos bloemen.

Behulpzaam en heel klantvriendelijk

Behulpzaam en heel klantvriendelijk

Aflevering nieuwe auto liep als een zonnetje, net als de auto zelf.

Vakkundig wegwijs gemaakt in de nieuwe auto en het infotainmentsysteem.

Een prettig no nonsens bedrijf, éénvoudig, deskundig en de juiste deal.

Prettige aankoop ervaring, vriendelijk deskundig, meedenkende verkoper. Zorgvuldige afhandeling. Juiste levertijd was wel uitgelopen, communicatie daarover liet even op zich wachten.

Helemaal blij met Suzuki Luykx in Heemstede.

Tevreden kijk ik terug op de aanschaf van de nieuwe swift. Rogier hielp me uitstekend en regelde alle aanmeldingen en vrijwaring en verzekeringen. Er was even een vertraging in de betaling maar dat was zo weer opgelost. Altijd wordt je hier goed en vriendelijk geholpen. Een aanbeveling.

Super fijn geholpen.

Mijn Ignis ingeruild voor een nieuwe, maar dan een automaat. Vriendelijk en professioneel geholpen door Rogier Petri. Hij neemt echt de tijd en komt zijn afspraken na. Levering snel en alles correct afgehandeld. Bedankt voor de goede service en de mooie boeket bloemen.

Service en klantvriendelijkheid staan daar hoog in het vaandel!

Altijd bij binnenkomst gegroet worden en de vraag waarmee ze je van dienst kunnen zijn. Deskundigheid in adviezen, belangstelling waar je naar op zoek bent, empatisch vermogen en de ervaring van de "win-win" situatie. Wij hebben onze (koop) ervaring met Jeffrey en David. Al met al een prettige autodealer met werkplaats waar je met plezier je auto in onderhoud geeft. En....altijd een gratis leen auto.

Deal snel gesloten en goede service

Heb occasion gekocht. Ging makkelijk en vlot. Auto binnen week geleverd en was prima in orde. Er moet nog iets kleins gerepareerd worden en dat heeft de verkoper goed geregeld. En het leuke is dat ze net een stapje extra doen....tot nu toe prima ervaring.

prachtige Vitara gekocht, netjes geholpen

De verkoop/aankoop geen minpunten, David Appel was aardig, correct en meegaand. De aflevering ging ook prima, zéér meegaand, David weet wel waarom we dit noemen :-) Toch zijn wij een beetje verdrietig. De achterwisser is stuk, dus was niet vervangen bij de afleveringsbeurt en het interieur filter was zwart als roet en blaadjes erin. Inmiddels heeft Edwin het zelf vervangen. MvG Edwin en Henriette van Oostveen

Vakkundig en erg klantvriendelijk

Ik kom al sinds 2006 bij Auto Luykx. Heb daar al diverse auto's gekocht en/of in onderhoud gehad. Personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam en weten waar ze het over hebben.

Cruquiusweg 29 A

2102 LS Heemstede

Over Auto Luykx

Auto Luykx is een echt familiebedrijf en al 35 jaar Suzuki-dealer voor de regio’s Heemstede, Haarlem en de Haarlemmermeer. Mede dankzij onze transparante manier van zaken doen en persoonlijke aandacht zijn wij een begrip in de regio geworden. Daarnaast zijn wij gespecialiseerd in het verkopen van betrouwbare occasions. Heeft je auto onderhoud of reparatie nodig? We vinden het belangrijk dat je ten allen tijde mobiel blijft. Tijdens een bezoek aan onze werkplaats kun je dan ook gebruik maken van een leenauto of (elektrische) fiets. Geheel gratis en kilometervrij, je betaalt alleen de verreden brandstof.