Vakkundig en erg klantvriendelijk

Ik kom al sinds 2006 bij Auto Luykx. Heb daar al diverse auto's gekocht en/of in onderhoud gehad. Personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam en weten waar ze het over hebben.

Betrouwbaar en deskundig

Luykx Heemstede is al jaren mijn autodealer en nu hebben wij een nieuwe auto gekocht. Zeer deskundig voorgelicht door David.

Goede eerlijke service

Eerste keer dat ik een auto in dit bedrijf heb gekocht. De medewerkers zijn vriendelijk en eerlijk. Ik kreeg zelfs over de auto veel uitleg en hij nam ook echt de tijd voor mij toen ik de auto ging ophalen.

Klant vriendelijk en goede service

Onze tweede auto hier gekocht netjes afgeleverd Rogier bedankt voor de goede service

Geweldige ontvangst en uitleg, begeleiding.

Al jaren ben ik een tevreden klant bij Luyks. Prima garage. Altijd een vriendelijk woord en men komt professioneel over. Net weer een nieuwe auto gekocht en alles wordt keurig geregeld en met een bouquet bloemen. Geweldig.

Geweldige service, super vriendelijk en behulpzaam personeel

Net een auto aangeschaft en fantastisch geholpen door Brian en Bart. Echt een aanrader om hier een suzuki te kopen.

Prima !!

Hele fijne sfeer,en vooral de hartelijke samenwerking met Rogier Petri.

duidelijk in de communicatie, prettig geholpen

Fantastische, uitgebreide, transparante informatie over de aankoop van onze Suzuki Vitara

Het was onze 1e kennismaking met de fa. Luykx en wat voor één!! De enthousiaste verkoper Rogier Petri heeft zo'n goede, heldere uitleg gegeven over de Vitara zodat wij al vrij snel tot de conclusie kwamen om te stoppen met zoeken naar een goede occasion omdat die gewoon in Heestede stond bij Auto Luykx. Sinds gisteren zijn wij super trotse eigenaren van een Suzuki Vitara en zijn er heel erg blij mee en hopen dan ook nog heel veel veilig kilometers met deze mooie auto te mogen maken.

Ik ben blij met de goede afhandeling.

2 weken geleden heb ik helaas een auto-ongeluk gehad, waardoor mijn auto Total loss werd verklaard. Rogier van suzuki Luykx Heemstede nam contact met mij op om op korte termijn af te spreken voor een nieuwe auto. Rogier had al veel voor mij uitgezocht en geregeld. Ik heb nu binnen 2 weken een nieuwe auto (was gelukkig nog op voorraad). Ik was hier zo blij mee want, Ik was zelf erggeschrokken en wist even iets meer wat tedoen. Erg fijn dat hij deze zorg mij uit handen nam. Dus al mijn complimenten voor Rogier en zijn collega' voor deze fijne opvang en service.

heel erg fijn

goede uitleg over alles wat nw auto betreft heel erg tevreden ook bloemetje bij aflevering super

Heel prettig, klantvriendelijk en persoonlijke aandacht.

We waren toe aan een andere auto en wilden kijken naar een Suzuki Ignis, een iets kleinere auto dan we op dat moment hadden. Na wat zoeken op internet zijn we uitgekomen bij Auto Luykx in Heemstede. Toen we daar binnenkwamen werden we hartelijk ontvangen door Rogier, hij nam alle tijd voor ons en de vragen die wij hadden werden duidelijk beantwoord. Na een proefrit waren er al snel uit, deze auto staat ons erg aan, er zou nog wel een trekhaak op gemaakt moeten worden. Fijn ook dat we onze oude auto konden inruilen. Na een week konden we onze auto ophalen. Na de administratieve rompslomp onder het genot van een kop koffie en een prachtige bos bloemen vertrokken wij met onze nieuwe aanwinst. Bovendien met de mededeling dat als wij nog vragen hadden wij even langs moeten komen.

Vriendelijk en vakkundig.

Prettig geholpen en geadviseerd.

Fijne ervaring. Leuke nuchtere verkoper.

Bij ontvangst werden wij vriendelijk aangesproken. Goede tips gekregen. Waarna wij na bezoeken van diverse garages zijn terug gekomen omdat we bij Luykx een goed gevoel hadden.

Aflevering niet geheel correct

Interieur niet schoon. Kruimels en stof in bakje en pook. Ook in de kofferbak zaten nog takjes.

Eerlijk advies en goede service

Mijn ruim 23 jaar oude Suzuki heb ik vandaag ingeruild voor een nieuwere. Weer een Suzuki, weer bij Luijkx Heemstede. Ik ben nl. zeer tevreden over het merk, de service, het goede onderhoud (van de oude uiteraard, maar dat gaat ongetwijfeld ook gelden voor de nieuwe) en het eerlijke advies. Loop binnen en ervaar het zelf zou ik zeggen!

Zeer klantvriendelijk

Goed geholpen, duidelijke uitleg en gemaakte afspraken na gekomen.

Persoonlijk en klantvriendelijk staat bij Luykx voorop!

Als vaste klant bij Luykx mijn Celerio vandaag ingeruild voor een gloednieuwe Swift 2024 model, een automaat. Vanaf het begin, een paar maanden terug, heel professioneel maar vooral ook heel persoonlijk ( en met humor)in het aankoopproces door Rogier bijgestaan. Vandaag de Swift ontvangen, enkele maanden eerder dan was verwacht. Ook nu nam Rogier alle tijd voor uitleg en informatie. De eerste kilometers gereden en nu de trotse eigenaar. Mijn jarenlange ervaring met Luykx heeft ook nu weer heel positief uitgepakt. Echt een heel persoonlijk, klantgericht bedrijf wat ik iedereen zou aanbevelen.

Netjes opgelost

Na mijn eerdere negatieve review moet ik zeggen dat alles netjes opgelost is.

De verkoper heeft alle tijd voor je.

Bij ontvangst door de verkoper is het eerste wat hij vraagt > wil je iets drinken. De verkoper wordt niet gestoord door bv telefoontjes en heeft alle tijd voor je. Hij is heel duidelijk en als je iets niet snapt, legt hij het nogmaals uit. > ook in de auto. Verrassend is de bos bloemen als je de auto komt ophalen en je bijna wegrijdt.

Top bedrijf

Vriendelijke mensen, meedenkend. Ze nemen de tijd om alles netjes uit te leggen over de auto's. Zou eerst 3 weken moeten wachten voor oplevering van de auto. Gelukkig voor mij was er een klant niet opkomen dagen. Nu had ik hem binnen enkele dagen. Goede service . Ik blijf ook zeker klant bij dit bedrijf. Top

Top dealer

Top verkoper gaf ons goede uitleg

Jarmuiden 29

1046AC Amsterdam

Over Auto Luykx

Auto Luykx is een echt familiebedrijf en al 35 jaar Suzuki dealer voor de regio’s Heemstede, Amsterdam, Haarlem en de Haarlemmermeer. Mede dankzij onze transparante manier van zaken doen en persoonlijke aandacht zijn wij een begrip in de regio geworden. Start je aankoop online Op onze website zet je gemakkelijk de eerste stappen naar je volgende auto. Bekijk de laatste acties, plan een proefrit, vraag direct een inruilvoorstel aan of koop je auto volledig online met extra zekerheden. Gratis leenauto of fiets Heeft je auto onderhoud of reparatie nodig? We vinden het belangrijk dat je ten allen tijde mobiel blijft. Tijdens een bezoek aan onze werkplaats kun je dan ook gebruik maken van een leenauto of fiets. Geheel gratis en kilometervrij, je betaalt alleen de verreden brandstof.