Geweldig en perfecte dealer.

Heel goed geholpen en antwoorden op al mijn vragen geen verkoop praatjes uitstekende verkoper.

Wij voelden ons gezien en prettig te woord gestaan.

Goed.

Hele fijne autodealer.

Al 20 jaar mijn vaste autodealer, en altijd naar tevredenheid geholpen, vriendelijk personeel zowel bij de verkoop als de werkplaats.

Heel goed geholpen!

Wij zijn goed geholpen en heel tevreden met onze auto! Wij hebben alle vertrouwen in Auto Luuks!

Onvergetelijk

Gisteren 31 januari, mijn nieuwe Suzuki Vitara mogen ophalen. Super blij.! Uitstekend geholpen door David Appel, dank voor het meedenken en je engelen geduld. Ik was niet een van de makkelijkste klanten. Nogmaals dank. En nu veel kilometers maken. Tot een volhende keer.

Vriendelijke en goede service

Hier deze week een tweedehands auto gekocht en de oude ingeruild. Tot nu toe zeer tevreden over de service en de klantvriendelijkheid.

Plezierig en professioneel

Auto gekocht en auto ingeruild. Plezierig en direct contact. Professioneel verlopen zonder poespas, heel prettig om zo zaken te doen. Een mooi bedrijf!

Geweldig ,en goed geholpen rustige perfecte begeleiding/uitleg

Fijne en attente verkoper , (de koffie was lekker ) en de felicitatie met de mooie bos bloemen was geweldig ,dank je wel voor de rustige goede uitleg

Uitstekende en plezierige medewerkers met kennis van zaken.

De showroom ademt een frisse betrouwbare sfeer uit. Mijn ervaring met de medewerkers is heel goed. Men heeft veel kennis van zaken met een leuke persoonlijke touch.

goede prijs voor mijn occassion

goede prijs voor mijn occassion

Vriendelijk en relaxed geholpen door David! Zeer tevreden!

Hele goede en vertrouwde ervaring, zeer vriendelijk en vakkundig geholpen door Jeffrey.

Mooie showroom en auto's, duidelijke info en aardig personeel niet opdringerig en zeer mee denkend. Ook veel kennis van zaken en niet te vergeten veel gelachen met elkaar. Thanks Jeffrey. Wij zijn heel blij met onze aankoop en genieten er elke dag van. Groet Hans en Lies .

Prettige ervaring

Het afleveren van de auto ging gepaard met een duidelijk uitleg en op een prettige en ontspannen manier.

Klantgericht,zorgvuldig en vriendelijk.

Ik heb te maken gehad met Vincent en Rogier. Hoewel beide heren verschillend waren hadden zij 1 ding gemeen. Ik ervaarde begrip voor mijn situatie en deskundigheid. Bovendien waren zij geduldig en vriendelijk. Ik heb het contact als positief ervaren. Ik zou hen zeker bij familie en vrienden aanbevelen.

Prettig geholpen, goede uitleg van de mogelijkheden die er zijn en een luisterend oor voor de wensen van de klant.

geweldig

David heeft me ontzettend goed een beleefd geadviseerd met het kopen van een nieuwe auto

Vakkundig prettig contact

David heeft veel kennis, geeft goede adviezen en heeft ons fijn begeleid tijdens onze ‘overstap’ van Peugeot naar Suzuki. We hebben er zin in, dank!

Nemen de tijd voor je

Goed geholpen, oprecht en professioneel

Rogier heeft meteen vanaf het begin meegedacht en rekening gehouden met onze wensen en ook agenda. We zijn goed geholpen en hebben nu een prachtige auto. De gesprekken waren goed en Rogier is oprecht. Bedankt hiervoor!

prima service,

prima service,

Een prima bedrijf!

In december een Suzuki S-Cross boosterjet 1.4 bij firma Luykx gekocht en door de heer David Appel uitstekend geholpen. Deskundigheid en betrokkenheid staan bij deze firma hoog in het vaandel en dat was in alles te ervaren. Van aankoop tot aflevering was alles tot in de puntjes geregeld en verzorgd. In een woord geweldig! Een prima bedrijf!

Prettig bedrijf

Bij de aanschaf van onze nieuwe Suzuki zijn we uitstekend geholpen. Auto Luykx noemt zichzelf transparant en dat is ze ook. Verademend is het dat het een bedrijf zonder enige humbug is.

De mensen waren zeer vriendelijk, bekwaam en voorkomend.

Het kopen van onze nieuwe auto was een heel plezierige kennismaking met de dealer. We werden steeds zeer vriendelijk ontvangen. De mensen waren voorkomend en hebben ons prima geïnformeerd en geholpen.

Prettige en deskundige verkoper

Wij kwamen voor een nieuwe Suzuki. Het bleek dat de prijzen de laatste tijd erg gestegen waren. Toen adviseerde de verkoper ons een twee jaar oude Vitara. Wij waren direct enthousiast. Wij zijn blij met de aankoop.

Bij het zoeken naar een nieuwe auto om mijn 8 jaar oude Citroen C4 Cactus diesel in te ruilen, ben ik zeer goed geinformeerd door de dealer zowel in Leiderdorp als in Heemstede over de Suzuki Vitara Style hybrid. Uiteindelijk stond de auto waar ik naar op zoek was in Heemstede bij Suzuki dealer Luykx. Na uitgebreid en geduldig verder van wijsheid voorzien en een proefrit gemaakt te hebben, heb ik bij hun een deal gesloten. Daarnaast ook over hun verzekeringsofferte ingelicht, die ik alsnog ook bij Suzuki heb afgesloten. Ik verwacht nog jaren met deze Suzuki over de wegen te toeren en de toekomst safe tegemoet te kunnen zien, wat dat betreft. Veel dank aan de heer David Appel.

Over Auto Luykx

Auto Luykx (1989) is een echt familiebedrijf en al 34 jaar Suzuki dealer voor de regio’s Amsterdam, Haarlem, Heemstede en de Haarlemmermeer. Mede dankzij onze transparante manier van zaken doen en persoonlijke aandacht zijn wij een begrip in de regio geworden. Op onze vernieuwde website zet je gemakkelijk de eerste stappen naar je volgende auto. Bekijk de laatste acties, plan een proefrit (aan huis), vraag een inruilvoorstel aan of start direct een gesprek via Whatsapp (doordeweeks tot 21:00uur). Tevens is het mogelijk om je auto volledig online te kopen met extra zekerheden. Heeft je auto onderhoud of reparatie nodig? We vinden het belangrijk dat je ten allen tijde mobiel blijft. Tijdens een bezoek aan één van onze werkplaatsen kun je dan ook gebruik maken van een leenauto of fiets. Geheel gratis en kilometervrij, je betaalt alleen de verreden brandstof. Regel je alles liever vanuit huis of werk? Plan online een werkplaatsafspraak en maak gebruik van onze haal- en breng service (€29,50).

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.