Goed bedrijf met aardige en vriendelijke mensen.

Tot de ondertekening van het koopcontract: buitengewoon behulpzaam. Daarna; nog steeds behulpzaam, maar duidelijk minder "gretig".

Fantastisch !!!!

Ik ben uiterst tevreden over de service en kennis van verkoper David Appel. Ook als zeer prettig ervaren de tijd die hij besteedde aan de uitleg van alle knoppen van het dashboard. Ik zou mij ook niet bezwaard voelen om indien nodig opnieuw uitleg te vragen. Kortom: chapeau!,,,

Proffecioneel en fijn bedrijf!

Ik heb hier een zakelijke auto gekocht en we zijn hiermee top geholpen, geduld, kennis en klantvriendelijkheid waren absoluut perfect!

We werden zeer prettig ontvangen. Ook bleek Vincent veel kennis te hebben van het product.

We komen ook graag terug bij Vincent bij de koop van een volgende Suzuki!

Fijne ontvangst en goede voorlichting

Fantastisch geholpen door Rogier! Hartelijk welkom, no-nonsense voorlichting van de diverse occasions die beschikbaar waren en wat zowel de voor- als nadelen waren van elk. Aanschaf onder het genot ven een koffie snel afgerond en vervolgens een paar dagen netjes en compleet volgens afspraak af kunnen halen. Hierbij nam Rogier uitvoerig de tijd om de bijzondere zaken van de auto duidelijk uit te leggen. Absoluut een aanrader!

Zeer tevreden, betrouwbare service

Wij hebben vorige week een Suzuki Vitara gekocht (ingeruild voor een ander) bij Auto Luykx en zijn hier zeer tevreden over. We werden door Rogier geholpen. Van begin tot eind hielp hij ons en dacht met ons mee over de keuze. Ik vond hem klantgericht, accuraat en zeer betrouwbaar. Verder was het makkelijk om contact met de dealer te hebben. Erg fijn!

Uitstekend!

Bij bestelling en levering van nieuwe auto uitstekend geholpen met alle egards!

Vriendelijke service!

Altijd vriendelijk te woord gestaan auto had wat vertraging maar heel goed begeleid door jeffrey

Prettige service

Goed geholpen bij de aankoop van onze Suzuki Vitara, we komen nog een keer terug voor de koffie

Heb hier nu mijn 2de auto gekocht en weer zo blij dat ik het heb gedaan. Ze zijn altijd zo vriendelijk en bieden je het beste

Personeel erg behulpzaam en doen nog iets voor de klant.

Mijn ervaring was zeer goed Top behandeling ,vooral omdat ik onzeker was over de breedte van de auto ,Daarvoor werd alles uit de kast gehaald tot ik overtuigd was .TOP

Prima en vertrouwd

Zeer zorgvuldig , Vriendelijk, goed adviserend, meedenkend.

uitstekend

no nonsens, gewoon erg goed, perfect geholpen, koop er beslist mijn volgende auto, ga zo door, Charly.

professioneel, klantvriendelijk zoals gebruikelijk is (was) bij Suzuki-Heemstede

als boven

Primaservice, wat ontzorgt

Intweede instantie uitstekende uileg voor de bediening van de Ignis, snelle beantwoordingvan de vraagover het type banden ondr de auto, snelle bestelling en montagevan de vierseizoenenbanden, op halen en terugbrengen van de autodaarvoor, omdat wij een probleemhebben om naar Amsterdamte gaan.

Onze ervaring is geweldig, we zijn goed voorgelicht en alles perfect uitgeleg door de mobiliteit adviseur Rogier Petrie. Tot sloot voor we weggingen kregen we nog een prachtige bos bloemen. Alle lof.

Prettig

Goed geholpen Vertrouwd gevoel

Super service!

Een auto kopen doe je niet even, echter door de prettige ongedwongen hulp daarbij van Rogier en de extra én snelle service dat de auto echt weer zo goed als nieuw geleverd wordt, had ik de Suzuki Vitara in een uur gekocht. Met ook nog alle garanties daarbij heb ik een veilig en vertrouwd gevoel aan deze dealer overgehouden (zullen altijd voor je klaar staan) waardoor ik mijn auto ook voor onderhoud hier zal blijven brengen. Het is wat verder van huis maar geen probleem want dan krijg ik een andere leenauto mee!

Prima afgerond

Koop voorspoedig verlopen, service is prima.

Rustig en relaxed

Tijdens het orienteren voor een (gebruikte) Suzuki bij Luykx Amsterdam uitgekomen. Hier vond ik in de showroom verreweg de meeste keuze in gebruikte auto's van het model van mijn keuze. Verkoper gaf veel informatie over de door mij uitgekozen specifieke auto, maar ook algemene info over het model, en over Suzuki in het algemeen. Dit heb ik als prettig ervaren. Geen opdringerig verkoopgedrag, maar een gewoon een aanbieding mee naar huis gekregen, en na een paar dagen bedenktijd de koop alsnog gesloten. De aflevering van de auto liep precies volgens gemaakte afspraken en wat je mag verwachten van een professionele merkendealer. Heb deze auto nu pas 1 dag, dus kan nog geen beoordeling geven over eventuele nazorg, service bij toekomstig geconstateerde 'probleempjes', en afhandelen van garantiegevalletjes, maar heb niet de indruk gekregen dat dit in de toekomst veel problemen zal gaan opleveren. Heb daar wel vertrouwen in.

Prima uitleg gekregen

De Heer Van Elswijk was een prettig persoon om zaken mee te doen. Duidelijke uitleg gekregen.

Betrouwbaar, eerlijk, behulpzaam en deskundig.

5 sterren, omdat ik de service uitstekend vind! Klant is hier koning en geen nummertje. Zelf heb ik geen verstand van auto’s, maar ik heb met een goed gevoel de zaak (met een auto) verlaten. Rogier heeft mij van eerlijk advies voorzien, was totaal niet opdringerig en heeft rekening gehouden met mijn budget. De andere medewerkers waren ook zeer behulpzaam. Ik voelde mij echt op mijn gemak en kon met al mijn vragen terecht. Ook na de aankoop.

Goed geholpen. Wel jammer dat er bij aankoop van een nieuwe auto geen volle tank benzine zit.

Goede service en vriendelijk personeel.

Over Auto Luykx

Auto Luykx (1989) is een echt familiebedrijf en al 32 jaar Suzuki dealer voor de regio’s Amsterdam, Haarlem, Heemstede en de Haarlemmermeer. Tevens zijn wij sinds kort partner van het elektrische automerk SERES. Mede dankzij onze transparante manier van zaken doen en persoonlijke aandacht zijn wij een begrip in de regio geworden. Start je aankoop online Op onze vernieuwde website zet je gemakkelijk de eerste stappen naar je volgende auto. Bekijk de laatste acties, plan een proefrit (aan huis), vraag een inruilvoorstel aan of start direct een gesprek via Whatsapp (doordeweeks tot 21:00uur). Tevens is het mogelijk om je auto volledig online te kopen met extra zekerheden. Gratis leenauto of haal- en breng service Heeft je auto onderhoud of reparatie nodig? We vinden het belangrijk dat je ten allen tijde mobiel blijft. Tijdens een bezoek aan één van onze werkplaatsen kun je dan ook gebruik maken van een leenauto of fiets. Geheel gratis en kilometervrij, je betaalt alleen de verreden brandstof. Regel je alles liever vanuit huis of werk? Plan online een werkplaatsafspraak en maak gebruik van onze gratis haal- en breng service.