Ik kijk terug op een zeer goede ervaring met garagebedrijf Auto Luykx.

Ik kijk terug op een zeer goede ervaring met garagebedrijf Auto Luykx. Ik plan dan ook terug te komen ivm controles, checks aan de auto. Met vriendelijke groet, Linda Hogenkamp

Prima personeel en goed geholpen

Prima service en klant vriendelijk

Geweldige service !!

Wij hebben wederom een auto bij Luijkx , en zijn zeer tevreden , klantvriendelijkheid is TOP, en service is ook altijd prima. Zal deze dealer zeker aanbevelen bij andere !!

Puik

Zeer vriendelijke bejegening, hulpvaardig en duidelijke uutleg over al hetgeen werd besproken

Goed.

Nog geen ervaring.

super cool

altijd een vriendelijke ontvangst. er is altijd aandacht voor de klant . een prima bedrijf met geweldig personeel .

zeer te vreden , prettig geholpen, bedankt Top!!

Vertrouwd adres, goed, product Suzuki laat je echt nooit in de steek! Dit is onze zesde Suzuki in al die tijd hebben we een keer een lekke band gehad en dat was het dan ook. geen wonder dat we weer voor Suzuki kozen, dat is logies zou Cruijff gezegd hebben!

onnodig terug komen

Prima lease bedrijf maar omdat ik niet zo'n e-mailer ben lees ik mijn mails niet elke dag, waardoor het proces onnodig langer heeft geduurd Tip: belletje ter reminder

goed geholpen

goed behandeld en alles uitgelegd

Redelijk/goed

Ik miste na aflevering een gevarendriehoek , de mijnheer die h af heeft geleverd heeft de kofferbakmat nog opgetild maar het is waarschijnlijk allebei op dat moment niet opgevallen Ik heb er vervolgens een foto van gemaakt en aangegeven dat ik die gevarendriehoek mis Vervolgens krijg ik de vraag gesteld hoe we dit op moeten gaan lossen ? Waarop ik dan denk; volgens mij vind je het als autodealer vervelend voor de klant dat die gevarendriehoek weg is en pak je er 1 uit het magazijn of bestel je er 1 en stuur je die op naar de klant, hoe makkelijk kan zoiets opgelost worden ? Uiteindelijk had ik bij zo'n vraag van hoe we dat op moesten gaan lossen geen zin om dat voor te moeten kauwen en dus heb ik maar aangegeven dat ik er zelf 1 ga kopen Daar heb ik verder geen reactie meer op gehad En als ik dan bedenk wat ik allemaal in mijn auto heb achter gelaten ( reserve lampen set, verband/ EHBO tasje, brandblusser, veiligheidsvest etc) dan denk ik dat een autodealer blij is als die dat ziet maar misschien ben ik ouderwets in mijn denken maar ik vind het een gemiste kans om zo'n klein probleempje op deze manier ( niet) op te lossen

Perfecte service en gastvrijheid

Als ik naar de showroom kom is de ontvangst altijd zeer vriendelijk en als ik mijn auto voor onderhoud breng weet ik altijd waar ik aan toe ben

Goede service leuke mensen

Prima geholpen. Aardige mensen.

Prima geholpen. Aardige mensen.

Prettig ontvangst deskundig geholpen fijn om hier een auto te kopen

Een bedrijf waar we vertrouwen in hebben, prettige sfeer deskundige mensen die ook nog interesse hebben naast de verkoop van auto's. Wij hebben het als zeer prettig ervaren.

Fantastisch

Zeer goede en aardige behandeling. Zeker aan te raden aan andere.

Zeer fijn,Je word ongedwongen geholpen

nvt

Vertrouwd

Had een fijne klik met Rui de verkoper, de hele deal voelde vertrouwd en Rui dacht fijn mee met mijn wensen. Ben superblij met de gesloten deal!

Autobedrijf waar het aangenaam zakendoen is.

Familiebedrijf met korte lijnen. Snel, prettig en adequaat.

Ik ben zeer prettig en deskundig geholpen.

Zeer goede uitleg op alle terrein tijdens mijn aanwezigheid in de zaak.

Goede ervaring

Prima service. Ik zou de auto maandag halen maar dat was moeilijk dus geen probleem dat ik een dag later kwam

Prettige mensen erg behulpzaam

Vriendelijk personeel

Goed bedrijf, fijne service!

Goed en eerlijk een auto gekocht met een goed gevoel! Niks aan te merken, en als er iets mis is kan je altijd zo terug komen bij hun.

Ga eerst naar Auto Luyks voor dat je ergens anders kijkt !!!!

Goede service !! Geduldig nemen de tijd voor je !! Luisteren naar je vragen !!! Mag altijd op kleine reparaties wachten !!! Iedereen is vriendelijk en beleefd !! Kom maar eens kijken dan begrijp je meteen wat ik bedoel .

Snel en service gericht

Z

Over Auto Luykx

Auto Luykx is dé Suzuki dealer voor groot Amsterdam en de regio's Haarlem, Haarlemmermeer, Heemstede en Kennemerland. Daarnaast zijn wij ook gespecialiseerd in de verkoop van betrouwbare occasions. Tevens hebben wij op iedere vestiging de beschikking over een werkplaats met goed opgeleide monteurs en de modernste apparatuur. Als familiebedrijf zit klanttevredenheid en persoonlijk contact in ons DNA en is het ons doel om een langdurige relatie met onze klanten op te bouwen. Wij zien het als onze missie om u op maat te adviseren en hechten veel waarde aan eerlijkheid en het nakomen van gemaakte afspraken. Veilige en betrouwbare mobiliteit, dat is waar wij voor staan!