goede ontvangst in showroom en prima geholpen. Auto keurig volgens voorschriften afgeleverd op woonadres en tip top in orde gemaakt.

Wat een top garage en verkoper (Rogier)

Rogier heeft ons geholpen niks was hem teveel en wat vooral fijn was het meedenken Rogier hielp ons perfect Legde alles goed uit en zeer vriendelijk De aflevering was ook zeer goed en er werd alle tijd voor ons genomen voor de vragen die we hadden Mooie bos bloemen En een volle tank bij aflevering Top garage

Vriendelijk en snel geholpen

Recent een Suzuki Swift occasion aangeschaft bij Suzuki luykx in Amsterdam. De service was goed en we zijn snel geholpen door een vriendelijke medewerker. Het afleverpakket was bovendien gratis en daar zat een totale oppoetsbeurt bij inbegrepen, waardoor de auto op de kilometerstand na in nieuwstaat was. Jammer van de regenbui op weg naar huis alleen. De Swift zelf rijdt echt een klasse boven zijn prijsniveau. Ontzettend tevreden over de uitvoering en de prestaties. Geen snelheidsmonster, maar dat was ook niet te verwachten. Bij de aflevering kregen we een complete tutorial over de verschillende functies wat erg fijn was.

Een dikke pluim voor de service en vriendelijkheid van het personeel.

Wij zijn dik tevreden over de aankoop van onze nieuwe auto. Goede en snelle service en duidelijke uitleg! Zeer vriendelijk personeel. En aan te bevelen bij familie en vrienden.

Gewoon geweldig.

We werden ontvangen met een kopje koffie of thee moesten nog heel even wachten, en vroegen of we nog iets wilden gebruiken. Daarna even op kantoor de gebruikelijke dingen besproken en toen naar de nieuwe auto gezellig ingepakt. toen alle dingen waren afgehandeld kregen we ook nog een mooi boeket bloemen. We zijn zeer te vrede over de Firma Luykx.

Wij zijn ontzettend fijn geholpen door Vincent van Els wijk. En de service en uitleg was echt geweldig. Wij zijn ontzettend blij en tevreden, met onze Suzuki. Geweldige fijne garage top!!!!!

Wij hebben het eerste gesprek en later de afhandeling als helder en prettig ervaren.

Wij hebben de gesprekken en de latere afhandeling als duidelijk en prettig ervaren.

Vriendelijk geholpen goed mee gedacht . Alleen met proef rit iets meer uitleg auto

Al 35 jaar geweldig

Auto kopen kun je overal. Maar service leveren constant 35 jaar lang. Dat is de meeste niet gegeven. Hier wel. Dus ik koop altijd bij Luykx

Goede service, zo bij eerste kennismaking

Auto rijdt prettig makkelijk te bedienen.

Herkenbaar vertrouwd

Dit is onze 15e Suzuki waarvan 13 bij Luykx gekocht dus……is dat vertrouwd of niet ? Altijd zeer fijn, ontspannen, vakkundig te woord gestaan en zo ook nu weer bij de aanschaf van een Vitara.

Actieve en vriendelijke houding.

Vincent reageerde snel met een duidelijke offerte en in alle rust konden we de auto bekijken. Tussen tijds werd er snel op mijn vragen gereageerd. Bij aflevering van de auto werd alle tijd genomen om alles goed uit teleggen ondanks dat het druk was.

Weer als vanouds

Service optimaal. Luyks service, wat anders

Alles goed geregeld

Na het nodige mailverkeer en bezoek toch tot koop besloten ook al omdat ik een zeer redelijke inruilprijs kreeg en bij luykx kopen een goed en vertrouwd gevoel geeft! Had al eerder hier een auto gekocht dus wist dat t goed zat

goede ervaring bij de aanschaf van onze nieuwe auto.

prettige samenwerking met de verkoper ,alle beloften nagekomen. komen zeker terug voor onderhoud aan onze auto.

Alles prima geregeld

Ignis ingeruild voor een jongere Ignis. Alles prima geregeld. Ben zeer tevreden.

Vriendelijke verkopers en receptie en werkplaatspersoneel

Wanneer ik met Luykx contact heb ervaar ik altijd interesse, natuurlijk willen ze graag verkopen, dat is inerent aan het beroep. Maar het personeel is vriendelijk en gastvrij. Ik moest lang wachten op mijn nieuwe auto maar daar zijn we samen goed mee om gegaan !

Na 25 jaar klant en 8 nieuwe autos geen toelichting meer nodig !!

zie boven

Klantvriendelijk en professioneel

Ik ben heel fijn geholpen door Rogier. Super klantvriendelijk en professioneel. Ik raad jullie bij iedereen aan.

Hele fijne verkoper is Rogier , ook de werkplaats krijgt een pluim . Dit is voor ons de eerste keer dat wij Suzuki zijn gaan rijden en tot nu zeer tevreden met onze auto.

Een bos bloemen bij aflevering

Even moeten wachten bij aflevering,ik had ook de 40 punten graag ingezien. Nu maar afwachten hoe de zusuki vitara zich houdt in de toe komst (import auto) Verder te maken gehad met een vakkundige verkoper. Groetend T Boll

Prima geholpen aardige verkoper

Aardig personeel kan altijd langskomen als er wat is zoeken altijd naar een oplossing prima!!

Gastvrije ontvangst en een prima service

Gastvrij en vriendelijk ontvangen door Rogier. Prima service geleverd en alles netjes afgehandeld. Geen opdringerige verkooppraatjes, maar vriendelijk en spontaan. Daar kunnen andere bedrijven een voorbeeld aannemen. Rogier Petri, Bedankt voor alles!

Goede ervaring met Auto Luykx Heemstede

Op zoek naar een occasion terrecht gekomen bij Auto Luykx Heemstede. Netjes geholpen door verkoper Vincent en na een proefrit tot een mooie deal gekomen (mooie inruilprijs voor mijn oude auto) Aflevering van de Suzuki swift ging soepel, netjes afgehandeld. Geen reden tot klagen.

Over Auto Luykx

Auto Luykx (1989) is een echt familiebedrijf en al 32 jaar Suzuki dealer voor de regio’s Amsterdam, Haarlem, Heemstede en de Haarlemmermeer. Tevens zijn wij sinds kort partner van het elektrische automerk SERES. Mede dankzij onze transparante manier van zaken doen en persoonlijke aandacht zijn wij een begrip in de regio geworden. Op onze vernieuwde website zet je gemakkelijk de eerste stappen naar je volgende auto. Bekijk de laatste acties, plan een proefrit (aan huis), vraag een inruilvoorstel aan of start direct een gesprek via Whatsapp (doordeweeks tot 21:00uur). Tevens is het mogelijk om je auto volledig online te kopen met extra zekerheden. Heeft je auto onderhoud of reparatie nodig? We vinden het belangrijk dat je ten allen tijde mobiel blijft. Tijdens een bezoek aan één van onze werkplaatsen kun je dan ook gebruik maken van een leenauto of fiets. Geheel gratis en kilometervrij, je betaalt alleen de verreden brandstof. Regel je alles liever vanuit huis of werk? Plan online een werkplaatsafspraak en maak gebruik van onze haal- en breng service (€29,50).