Niet te overdreven, maar uitgebreide informatie ontvangen.

Bij de oplevering van mijn tweedehands auto een zeer kundige uitleg erbij ontvangen. Service staat bij Luykx hoog in het vaandel.

Tevreden

De gesprekken met verkoop adviseurs gingen prettig. Ze waren bereid te luisteren en zich in te leven.

Prima geholpen heel vriendelijk en recht door zee!!!

Super goed geholpen

Ik ben goed geholpen in jullie zaak. Vriendelijk en professioneel personeel aanwezig. Alles werd vriendelijk en geduldig uitgelegd.

Prima, snel en vriendelijk

Prima geholpen en extra snelle service was geen probleem.

professioneel, gezellig, humor, verbindend

Vincent heeft ons op een geweldige manier op weg geholpen naar een een fijne Suzuki Swift. Onze contactmomenten waren altijd vriendelijk, professioneel en omgeven met de juiste dosis humor. Zelfs even voorstellen aan de medewerkers achter de balie van de werkplaats vergat hij niet. Ik heb een uitstekend gevoel bij deze garage, voor nu en in de toekomst.

Vanaf het eerste contact met de telefonist(e) tot verkoopadviseur Rogier Petri en de aflevering aan huis: geweldig. Een Suzuki dealer die het juiste gevoel aan de Klant (met hoofdletter) weet te geven. Zelfs bij aankoop nieuwe BMW en Mercedes nooit een sleutelhanger of bos bloemen gezien...bij Auto Luyckx wel bij aankoop van een nieuwe Swift. Op naar weer hopelijk 7 probleemloze Suzuki jaren....

Top service

Super snelle service en heel vriendelijk geholpen.

Één Suzuki uitstralen en naleven!

Mijn ervaringen met Suzuki is over het algemeen erg goed. Er worden kwaliteit auto’s verkocht en de vriendelijkheid onder alle medewerkers is van hoge kwaliteit! Als je langs een Suzuki garage rijdt dan zou je denken die vallen allemaal onder het merk Suzuki, echter de service card is alleen bij de garage van aankoop/onderhoud te gebruiken. Bij een klein garantie probleem (uitlijnen stuur) moet je terug naar de garage van aankoop, dit zijn twee voorbeelden dat ik vind die moet je kunnen uitvoeren bij de dichtstbijzijnde garage je woonplaats. Je koopt een auto bij Suzuki dan ben je ook in de veronderstelling dat je bij alle garage geholpen kan worden ongeacht hoe klein het probleem dan ook mag zijn. Graag zie ik en waarschijnlijk vele met mij dit veranderen! Met vriendelijke groet, Lars

Zeer klantvriendelijk

Hoe dan ook we konden van begin tot eind op de verkoper Jordy Tammer rekenen. Top verkoper!

Top service.

Goede service. Amsterdam Luykx neemt alle tijd voor de klant. Klantvriendelijkheid goed.

Prettige omgeving en adequate medewerkers

Wij zijn op een prettige wijze ontvangen en van voldoende informatie voorzien om een goede keuze te kunnen maken.

Geweldige klant vriendelijkheid

Wij wilden onze auto in ruilen werden goed geholpen in het maken van een keuze en bij het ophalen werden wij verrast met de presentatie van onze nieuwe vitara

Meedenkend in het koopproces! En service dat de auto thuis bezorgd kon worden en als konijn uit de hoge hoed nog een prachtige bos bloemen erbij, bedankt.

Mijn ervaring is heel positief. Vriendelijk en deskundig geholpen.

Bij het kopen van mijn auto werd ik aller vriendelijkst geholpen Ik kreeg op mijn vragen een deskundig antwoord. Het werd daardoor makkelijk om vlug een beslissing te nemen. De aflevering verliep vlot en erg plezierig.

Prima .

Klantvriendelijk, verkoper heeft kennis van de auto’s. Geduldige behandeling. Fijne zaak om een auto te kopen.

Onderhoud

Ik kom al bij Luykx sinds 1990, toen nog in Badhoevedorp waar onze eerste Suzuki werd aangeschaft. Door de goede ervaring met dit bedrijf is het onderhoud en APK van onze Suzuki's bij Luykx ondergebracht. Met de aanschaf van de laatste auto, in 2009 is het onderhoud altijd in hun vertrouwde handen geweest. Ik krijg altijd een prijsopgave voor er met de werkzaamheden wordt begonnen en mochten ze tegen een onverwachts probleem aan lopen, dan word ik hierover geïnformeerd. Dit is slechts zelden gebeurt. En aangezien het onderhoud bij Luykx plaatsvindt kan ik ook gebruik maken van de mobiliteitspas. Ook daar heb ik goede ervaring mee. Zolang ik mijn trouwe vierwieler heb weet ik waar ik naar toe ga voor onderhoud en APK!

Een geweldige verkoper

Ik ben heel prettig geholpen en er was ook geen opdringerigheid bij de verkoper. Voelde mij helemaal op mijn gemak en ben heel erg goed te woord gestaan en geholpen. Ik vind de verkoper dhr. Tammer een geweldige verkoper

SUPER!

De service was geweldig. Precies zoals ik al jaren was gewend van Auto Luykx. It's all in the family. Dat maakt Auto Luykx in één woord SUPER!

klantvriendelijk

Oplevering verlipe proma. Goede uitleg. Enige bemerking: de ster in het voorruit had wel gemeld mogen worden en dat deze behandeld is met hars. We hebben 6 maanden garantie dus volgende de ontwikkeling van de ster de komende zes maanden.

Uitstekend in de verkoop proces en aflevering.

Verkoop informatie over de auto uitstekend. Aflevering uitstekend. Goede prijs/prestatie

Top service, betrouwbaar en meedenkend

Al 25 jaar mijn dealer en garage en voelt inmiddels als familie. Zeer goede service en nette prijzen Altijd vriendelijk, behulpzaam en denken met je mee. Na zoveel jaar weten ze precies wat je wel en niet wilt en spelen daar goed op in. Gewoon een top bedrijf!

Fantastisch geholpen door Jeffrey Hoffman

Veel geduld

Uitstekende begeleiding door De Hr. David Appel

De aanbieding tot inruil van onze huidige Suzuki Ignis, door Auto Lyukx, voor een nieuwe Suzuki Innis Hybrid etc. bij monde van de heer David Appel, goed uitgelegd, onderbouwd, berekend en door ons geaccepteerd. Aflevering tot in de puntjes verzorgd.

Top bedrijf met goede service en persoonlijke aandacht

Auto Luykx is zeer klantgericht en professioneel bedrijf. Betrokkenheid en persoonlijke aandacht hebben ze hoog in het vaandel. Je voelt je geen nummer en dat geldt voor zowel de verkoopafdeling als de service afdeling

Over Auto Luykx

Auto Luykx is dé Suzuki dealer voor groot Amsterdam en de regio's Haarlem, Haarlemmermeer, Heemstede en Kennemerland. Daarnaast zijn wij ook gespecialiseerd in de verkoop van betrouwbare occasions. Tevens hebben wij op iedere vestiging de beschikking over een werkplaats met goed opgeleide monteurs en de modernste apparatuur. Als familiebedrijf zit klanttevredenheid en persoonlijk contact in ons DNA en is het ons doel om een langdurige relatie met onze klanten op te bouwen. Wij zien het als onze missie om u op maat te adviseren en hechten veel waarde aan eerlijkheid en het nakomen van gemaakte afspraken. Veilige en betrouwbare mobiliteit, dat is waar wij voor staan!