je word er altijd vriendelijk geholpen

altijd vriendelijk en altijd een lekker bakkie koffie en ze nemen alle tijd voor je en zijn zeer belangstellend

Zou de volgende Caravan weer bij Holiday sport b.v. kopen

Prima zaak! Maken alles waar wat zij beloven en denken mee.

Wij kwamen van ver voor het bekijken van een occasion en gingen uiteindelijk, na prima overleg en meedenken in oplossingen, weg met een mooie aanbieding voor een nieuwe Hobby. Zijn er heel tevreden over!

In een woord: geweldig!!!!

De service en de klantvriendelijkheid gaan boven de score van het cijfer 10 uit!!!!

Heel goed en vakkundig

Men denk met je mee, adviseerde heel goed zonder aan te dringen op verkoop.

Super service

Via internet had ik mijn oog laten vallen op het Wigo zonnedak dat een Duits fabrikaat is. Holiday-Sport stond als een van de verkooppunten in Nederland. Helaas niet in voorraad en door Wigo dit jaar niet meer te leveren. Toen kreeg ik een super/service: een doorlink naar een Duitse co-collega die het zonnedak in voorraad had én in Nederland kon leveren. Toon, superbedankt voor je hulp. Straks op reis met mijn kleine Eriba en hondje en luifel naar Portugal.

Wat een goeie service

Net voor vertrek zomervakantie olielamp gekocht. Bij aankomst in Frankrijk bleef de lamp aan de onderkant lekken. Na mailcontact het geld op onze rekening teruggestort zodat we in frankrijk nieuwe lamp konden kopen. Mooie oplossing Holiday Sport. Mijn petje af voor deze service. Gr. Sietske

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede afspraken en zeer klantvriedelijk
  • Reden van bezoek Aankoop caravan, camper of vouwwagen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer correcte behandeling, overtuigende kennis van zaken en goede prijs/kwaliteit verhouding. \r\n

• Reden van bezoek Aankoop caravan, camper of vouwwagen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gewoon prima service, zowel bij aankoop als de levering. Wij kunnen dit bedrijf van harte aanbevelen.
  • Reden van bezoek Aankoop caravan, camper of vouwwagen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldig hoe je ontvangen word, meteen een kop koffie aangeboden gekregen.\r\nUitleg enz. gewoon fantastisch \r\nGewoon zo doorgaan zal zeker mond op mond reclame maken.
  • Reden van bezoek Aankoop caravan, camper of vouwwagen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie 2e hands caravan aangeschaft. Volledig nagekeken en uit voorzorg meer vervangen dan verwacht. Uitgebreide uitleg mogen ontvangen. En je ziet dat de mensen plezier in hun werk hebben. Wij komen zeker terug.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nadat ik twee maanden geleden van holiday sport een bos bloemen heb ontvangen omdat er nogal wat mis was gegaan ( ik houdt het hier kort), kwam ik vandaag weer in de winkel en bezocht ook even de kledinghoek. In het sales rek hing een korte broek. De verkoopster gevraagd wat die kostte. Was €20,- leuke broek voor een mooie prijs, zei ze. Gepast, afrekenen. Nee hoor, dit hoort niet bij de sales. Volle mep betalen. Na overleg met de chef ging er €9,- af. Jonge jonge.\r\nGa ik een ander artikel afrekenen, blijk ik €743 te hebben betaald..... \r\nHoliday sport, wilt u mij uit uw klantenbestand halen?
  • Reden van bezoek Aankoop in wandel en reiswinkel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vakkennis goede inruil goede service Top!
  • Reden van bezoek Aankoop caravan, camper of vouwwagen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Personeel liet ons vrij om rond te kijken en gaf aan, dat als wij iets wilden weten, wij hen direct konden benaderen. Toen we dat deden was er ook direct iemand beschikbaar. Met een zeer ontspannen gevoel rondgekeken. Zeer bekwaam en vriendelijk en goed geinformeerd personeel.
  • Reden van bezoek Aankoop in wandel en reiswinkel|Aankoop caravan, camper of vouwwagen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Professioneel en klantgericht
  • Reden van bezoek Aankoop caravan, camper of vouwwagen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als je als klant binnenkomt dan word je fijn ontvangen en met respect behandeld. Er word naar je geluisterd en hebben/geven je een professioneel antwoord.\r\nEen goede service en afhandeling van problemen.
  • Reden van bezoek Aankoop caravan, camper of vouwwagen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super geholpen door Bert, voldoende personeel en kennis !!
  • Reden van bezoek Aankoop caravan, camper of vouwwagen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn zeer teveden over de begeleidng bij de aankoop van onze nieuwe caravan! \r\nWe zijn er super blij mee en hopen er lang plezier van te hebben.\r\n.Alles is naar tevredenheid afgehandeld.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitermate goed geholpen. \r\nKlantvriendelijk, deskundig. Niet het gevoel dat me iets wordt aangepraat.\r\nTIP: ik zou standaard een formulier meegeven met het werkelijk gewicht van de caravan bij aflevering.\r\nIk had daar om gevraagd, er werd een notitie gemaakt, maar bij de aflevering was ik zo enthousiast, dat ik er zelf op dat moment niet meer aandacht.
  • Reden van bezoek Aankoop caravan, camper of vouwwagen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom al heel wat jaren bij HS n ook nu weer bij de aanschaf van nieuwe voortent. Zeer kundig en prettig geadviseerd en geholpen door Toon. Prettige mensen daar in Lochem, mooi bedrijf, enorme keuze met goeie spullen. Aanrader.
  • Reden van bezoek Aankoop in kampeer winkel|Aankoop caravan, camper of vouwwagen|Onderhoud en/of APK

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel fijn bedrijf met zeer goede service\r\nHier onze eerste caravan gekocht (tweedehands)\r\nWat kleine mankementen werden prima en snel verholpen\r\nZeer vriendelijke mensen die nog de tijd voor je nemen\r\nVoor ons niet naast de deur maar is de reisafstand zeker waard\r\n
  • Reden van bezoek Aankoop in kampeer winkel|Aankoop caravan, camper of vouwwagen|Reparatie en/of Schadeherstel

Over Holiday Sport B.V.

Reizen inspireert, vrije tijd ontspant; in een sfeervolle en avontuurlijke omgeving vindt je naast onze caravanmerken Hobby, Fendt en Dethleffs een breed aanbod BOVAG occasions. In de goed geoutilleerde werkplaats kunt u terecht voor vakkundig onderhoud, reparatie, inbouw en schadeherstel. Daarnaast adviseren specialisten je in de outdoor winkel bij de keuze van kampeer en wandel accessoires. Hier kun je omringt met ruim 6000 reisboeken en kaarten je reis en vakantie goed voorbereiden. Laat je inspireren en verrassen in Lochem.