Uitstekende en prettige service.

De aankoop van onze nieuwe caravan is heel prettig verlopen. Met veel geduld en goede uitleg en service zijn we zeer tevreden over Holiday Sport.

Vakkundig, behulpzaam en correct.

Goed geslaagd bij koop en inruil caravan

De klant is koning !

Goede ontvangst, prima advies. Geen nummer maar echte klant !!

Fantastisch

Wat een service, lieve mensen , er wordt mee gedacht. Duidelijke uitleg. Alle tijd. Klant is Koning

Altijd correcte en vriendelijke behandeling

Prettig, daarom komen we steeds bij jullie terug

poerbest

Prima caravan occasion gekocht, aankoop prima verlopen

Service van top-kwaliteit

De afgelopen maand ben ik een tweetal keren met mijn tv-ontvanger bij Holiday Sport geweest, aangezien ik ontvangst problemen. Deze ontvanger heb ik niet zelf gekocht, maar overgenomen van een mede camping genoot. Beide keren werd ik door een deskundige monteur, Marcel genaamd op uitstekende wijze geholpen en geheel gratis en voor niks. In mijn bedrijf noemde ze dat "een dikke tien" en dat is het ook.

Prima inzet van personeel.

Geen vraag te gek, kleine gestes die je een goed gevoel van vertrouwen geven

Heel klant vriendelijk

Heel fijn en goed geholpen, klant is echt koning.

De mensen bij Holiday Sort zijn vriendelijk, gastvrij en denken mee

Mijn ervaring met Holiday Sport begon via internet. De site wekt een betrouwbare indruk. We gingen voor een 3-tal caravans kijken en uiteindelijk, ook na uitleg, uitgekomen bij onze huidige caravan. De afwikkeling kende een technisch probleem, maar dat is in goed overleg opgelost. Ook het ophalen van de caravan kon in overleg ivm agenda's verplaatst worden. De caravan zag er heel netjes uit en de uitleg was goed, al had die iets langzamer gekund. We zijn al een weekend met de caravan weg geweest en dat beviel goed. We misten nog wel een klein onderdeel en dat werd later prima geregeld en meegegeven We zijn zeer tevreden met de caravan en met het contact met Holiday Sport.

Altijd een goede ontvangst , lekkere koffie , klant vriendelijk

Schade door fietsdrager

Bij het nemen van bochten raakt de fietsdrager de auto. Auto en fietsdrager ernstig beschadigd. Verneem graag hoe we dit oplossen. Groet Henk Hamer

Prettige en persoonlijke benadering door personeel en management

Bedrijf met goed gemotiveerde medewerkers en teamspirit

prettig geholpen door nathasja

zeer klantvriendelijk en fijn geholpen door nathasja met de juiste keuze van stoelen, tafel en kleed. We zijn er erg blij mee en komen zeker terug voor nieuwe aankopen.

Vriendelijk en oplossingsgericht meedenken

Super geholpen bij aanschaf caravan. Toen de voortent kapot bleek te zijn werd dit snel opgelost d.m.v. een nieuwe tent. Topservice!

Goed geholpen. Aandacht voor de klant en zijn wensen.

je word er altijd vriendelijk geholpen

altijd vriendelijk en altijd een lekker bakkie koffie en ze nemen alle tijd voor je en zijn zeer belangstellend

Zou de volgende Caravan weer bij Holiday sport b.v. kopen

Prima zaak! Maken alles waar wat zij beloven en denken mee.

Wij kwamen van ver voor het bekijken van een occasion en gingen uiteindelijk, na prima overleg en meedenken in oplossingen, weg met een mooie aanbieding voor een nieuwe Hobby. Zijn er heel tevreden over!

In een woord: geweldig!!!!

De service en de klantvriendelijkheid gaan boven de score van het cijfer 10 uit!!!!

Heel goed en vakkundig

Men denk met je mee, adviseerde heel goed zonder aan te dringen op verkoop.

Super service

Via internet had ik mijn oog laten vallen op het Wigo zonnedak dat een Duits fabrikaat is. Holiday-Sport stond als een van de verkooppunten in Nederland. Helaas niet in voorraad en door Wigo dit jaar niet meer te leveren. Toen kreeg ik een super/service: een doorlink naar een Duitse co-collega die het zonnedak in voorraad had én in Nederland kon leveren. Toon, superbedankt voor je hulp. Straks op reis met mijn kleine Eriba en hondje en luifel naar Portugal.

Wat een goeie service

Net voor vertrek zomervakantie olielamp gekocht. Bij aankomst in Frankrijk bleef de lamp aan de onderkant lekken. Na mailcontact het geld op onze rekening teruggestort zodat we in frankrijk nieuwe lamp konden kopen. Mooie oplossing Holiday Sport. Mijn petje af voor deze service. Gr. Sietske

• Reden van bezoek Aankoop in kampeer winkel|Aankoop caravan, camper of vouwwagen

Goede afspraken en zeer klantvriedelijk

• Reden van bezoek Aankoop caravan, camper of vouwwagen

Over Holiday Sport B.V.

Reizen inspireert, vrije tijd ontspant; in een sfeervolle en avontuurlijke omgeving vindt je naast onze caravanmerken Hobby, Fendt en Dethleffs een breed aanbod BOVAG occasions. In de goed geoutilleerde werkplaats kunt u terecht voor vakkundig onderhoud, reparatie, inbouw en schadeherstel. Daarnaast adviseren specialisten je in de outdoor winkel bij de keuze van kampeer en wandel accessoires. Hier kun je omringt met ruim 6000 reisboeken en kaarten je reis en vakantie goed voorbereiden. Laat je inspireren en verrassen in Lochem.