Prima overdracht van de caravans

Zeer klantvriendelijk en een goede service. Met vragen kan je er altijd terecht. De nieuwe caravan is netjes afgeleverd bij onze stalling in Ruurlo. Al met al, net als de eerste keer, zijn wij zeer tevreden.

Dank zij jullie nu in het bezit van onze droom caravan.

Wat voor een prijs heb ik nu gewonnen?

Geweldige service

Rolhor stuk van mijn caravan. Gedemonteerd en naar de werkplaats gebracht, deze is kosteloos gerepareerd. Alle waardering voor de service.

Prima service, vriendelijke en deskundige medewerkers

Tijdens de aankoop van onze nieuwe caravan, Hobby Excellent 560 UL, werden wij van alle kanten door Berry en zijn medewerkers geholpen en op de juiste wijze geadviseerd. Voor de levering zijn wij nog een aantal malen teruggewenst voor kleine veranderingen in de overeenkomst, geen moeite was teveel. Niks dan lof (en de koffie is er ook heerlijk).

vriendelijk en duidelijk contact

zie boven

Prima advies gehad en hierdoor de caravan kunnen kopen

Goede service en goed advies !1

Absolute topper in caravanland.

Absolute topper in caravanland. Net onze 3de caravan opgehaald. Kwaliteit en Service resulteert in terugkomende klanten. Zeer blij met Holiday Sport in Lochem!

Goede sfeer,en eerlijk advies.

Uit het bezoek van verschillende dealers,sprong Holiday Sport er bovenuit. Vooral de uitgebreide tijd die voor ons werd vrijgemaakt, zonder enige verkoop drang, was uitermate prettig.

Meer dan goed

Klantvriendelijk en tijdens het rijklaar maken van de caravan heb ik het als heel prettig ervaren dat Marcel contact met me opnam voor overleg.

je voelt je er thuis en begepen zonder dat men je iets opdringt.

gewoon een prettige zaak zonder poespas. Ze doen wat ze zeggen ( beloven) prettig personeel.

Ijskastdeurtje sloot niet meer goed

In de werkplaats het probleem uitgelegd. Nieuwe veren en bevestigingsmateriaal gekocht. Op mijn vraag hoe dit te monteren was het antwoord. Ik kom wel even langs op de camping om dit op te lossen. Wat een geweldige service. Daarom beveel ik dit bedrijf van harte aan. Mooie winkel met veel voor de caravan en outdoor.

Fantastisch!

We zijn zo fantastisch geholpen, we kwamen toevallig langs, gingen even leuke caravans kijken. Heel erg vriendelijk te woord gestaan, we kregen alle tijd en aandacht. Uiteindelijk zijn we met een ‘nieuwe’ tweedehands Eriba weer verder gegaan. Na 3 dagen konden we hem ophalen en al onze spullen overhevelen in ons nieuwe huisje en de tweede week van onze vakantie met de nieuwe caravan op pad! Echt fantastisch! Zeer aan te bevelen.

Klantvriendelijk en goede sfeer

Ik heb dit bedrijf op vakantie leren kennen. Mijn waterpompje van de caravan was kapot en ik had 5 zekeringen nodig. Het werd prompt gepakt uit de voorraad. We hebben toen we daar toch waren even naar een Hobby caravan gekeken. 2 dagen later onze oude caravan ingeruild en een nieuwe gekocht. 3 weken later werd deze geleverd, heel positief.

Vriendelijke en vakkundige mensen

Vriendelijke mensen die de tijd nemen om je te adviseren en een super service. Absoluut top

Super service

Vandaag (zaterdag) bij holiday geweest, we wilden afreizen naar Frankrijk maar kwamen vlak voor vertrek erachter dat de remlichten het niet deden. Marcel heeft alles doorgemeten en schoongemaakt, maar het bleek aan de auto te liggen. Ze hebben snel een auto garage gebeld of die ons nog kon helpen. De caravan even laten staan en snel naar auto garage Nobel gereden. Die heeft super snel het euvel verholpen geheel gratis. Snel de caravan weer aangekoppeld en op weg naar frankrijk. Wat een klasse en wat een sevice!!!!!! Marcel vanuit Luxemburg bedankt!!

Aflevering van gekochte caravan als prima beleeft, het presentje als welkom. Vriendelijke verkoper meedenkend.

Prettige gesprekken en een positieve instelling. Hier ben je als client aan het goede adres!

Een fantastisch bedrijf, met uitstekende service

Wij komen hier al vele jaren met veel plezier. Het bedrijf is eerlijk, betrouwbaar en geeft goede service.

Uitmuntend

Goede service, denken met je mee...vriendelijke mensen,allemaal!!!

Persoonlijke aandacht. Goed advies

Persoonlijke behandeling. Goed advies. Vriendelijke verkoop.

Inruil en aflevering caravan was prima!

Duidelijk en zonder “ mooie praatjes” geholpen. Dat is wat wij graag willen!

Duidelijke uitleg, en klantgericht

Nieuwe caravan gekocht. Bij verkoop prima uitleg en suggesties. Er wordt tijd voor je genomen. Hetzelfde geldt voor de levering van de caravan. Ik kon bij thuiskomst alles bedienen, zoals uitgelegd.

service met hoofdletter S

Afgelopen najaar een caravan bij Holiday Sport gekocht. Met Pinksteren het eerste weekend met de caravan weg blijkt de boiler niet aangesloten te zijn. Erg vervelend met de huidige Corona richtlijnen. Wat bleek, de boiler was lek en dus daarom niet aangesloten. Één mailtje naar Holiday en een uur later werd een nieuwe boiler op onze camping afgeleverd. Het inbouwen is voor mij geen probleem dus dat heb ik zelf gedaan. Echt fantastische service noem ik dat.

Eerlijk en persoonlijk vriendelijk advies, TOP service, een dikke 10!

Wij hebben wederom, nu voor de tweede keer een nieuwe caravan hier gekocht. Diverse vergelijkingen gemaakt maar de eerlijke persoonlijke adviezen zonder opdringerigheid gaven ons een zeer goed gevoel. Uiteraard een zeer net voorstel gekregen waarbij uiteindelijk onze keuze toch weer op Holiday Sport viel. Het is hier echt goed met een geweldig team zeer kundige vakmensen die altijd voor je klaar staan met een vriendelijke glimlach! HET ZIJN HIER TOPPERS OP GEBIED VAN KAMPEREN. Wij kunnen iedereen Holiday Sport echt aanbevelen! Ook als je het zelf even niet goed weet. Vriendelijke groet uit Soest Jan & Annelies

Prettig bedrijf, no nonsens

Omdat ik al wist welke nieuwe caravan ik wilde was de koop snel rond. Zeer prettige kennismaking met dhr Bert Zevenbergen. Ook de inruil voor de oude caravan was reëel. Ook al bleek er een onverwachte schade aan het dak, dat is door de verzekeraar en Holiday sport professioneel opgelost. Al met al een zeer tevreden klant.

Over Holiday Sport B.V.

Reizen inspireert, vrije tijd ontspant; in een sfeervolle en avontuurlijke omgeving vindt je naast onze caravanmerken Hobby, Fendt en Dethleffs een breed aanbod BOVAG occasions. In de goed geoutilleerde werkplaats kunt u terecht voor vakkundig onderhoud, reparatie, inbouw en schadeherstel. Daarnaast adviseren specialisten je in de outdoor winkel bij de keuze van kampeer en wandel accessoires. Hier kun je omringt met ruim 6000 reisboeken en kaarten je reis en vakantie goed voorbereiden. Laat je inspireren en verrassen in Lochem.