Overzichtelijk en snel

Goede werkplaats met kundige mensen. Zeer overzichtelijk zonder overbodige kosten.

Alijd goed e service

Lekke band direct gerepareerd Spiegel eraf en ook meteen gerepareerd

K&B is synoniem voor topkwaliteit

Al jaren onze vast aanspreekpunt vwb aankopen en onderhoud! Voor ons geen ander!!!!

Vakmensen, prima hulpverlening

Goed in alle opzichten

apk en onderhoudsbeurt

Netjes uitgevoerd allemaal alleen jammer dat de ruitenwissers werden vervangen terwijl deze er net op zaten.

Goede garage en lekker dichtbij, niks mis mee

Mijn ervaringen zijn verschillend, soms erg positief, soms iets minder. Ik ben geen monteur, maar na 3x klagen over een motor die duidelijk niet goed loopt en mij dan elke keer wegsturen met de uitleg: er brandt geen lampje dus kan ik niets voor je doen. De 3x werd er dan toch een afspraak gemaakt voor over ruim een week. Dat haalde de auto niet, een paar dagen later gaf hij de moed op en heb ik hem bij de garage neer moeten zetten. Na twee dagen was hij weer klaar en kan ik weer veilig de weg op. Dit verhaal is dan ook een beetje dubbel, mij 3x wegsturen, maar dan later de auto weer perfect repareren. We komen nu negen jaar bij deze garage en zullen dat ook blijven doen, zeker weten.

Snel en goed

Ik had geen ingewikkelde vraag en werd ter plekke geholpen

Behulpzaam met een luisterend oor.

Zaken/vragen over de auto worden serieus op gepakt en uitgevoerd. Het gevoel wat ik daarbij heb is, dat ik daarvoor een reëel/redelijke prijs voor betaal. Ik verlaat de garage dan ook met een tevreden gevoel.

Zeer goed. Ook mogelijk zelf olie leveren En scherpe prijs

Eerlijk, vakkundig en netjes, goede prijs kwaliteit verhouding, ik zou iedereen aanraden om voor onderhoud of aankoop naar dit bedrijf te gaan.

Snel gehandeld en gemaakt.

Gebeld. Na 5 minuten kwam er iemand. Smiddags al gemaakt

Je word netjes op een no nonsens manier te woord gestaan. Het bedrijf is heel aangenaam "service minded". Je voelt je er echt klant. Er word prima overlegd wat de eventuele mogelijkheden zijn, met daaraan gekoppeld een passend advies.

Klasse

Snelle service

Fantastische service iedere keer weer!

Geweldige service!

Betrouwbaar en kundig!

Probleem gelijk opgelost

bandenwissel was weer goed geregeld

de klant centraal

goede garage met vriendelijk personeel

snel geholpen. goede afspraken. vakkundige service

uitstekend

Uitleg over nota. Komt afspraken na. Duidelijk

Goed en vakkundig

Goed en prettig

Beter wordt t niet

Zeer behulpzaam Altijd een oplossing

Top bedrijf

Top bedrijf en zeer vriendelijk

Goed.

Goede afspraken en onderhoud aan mijn auto.

Snelle en goede service!

Paar keer pech met de auto maar meteen geholpen.

Snel en goed tegen een redelijke prijs

Oké