Uitstekende begeleiding en een goede instructeur

We begonnen de dag met een lange goede uitleg voordat we gingen rijden .ik had al een keer gereden maar op een bromscooter was het wel wennen. Na een paar uur oefenen en wat uitleg tussendoor gingen we om de beurt afrijden. Ik was als laatst en geslaagd. Top!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geslaagd met vlag en wimpel

T was super leuk, veel dingen geleerd en natuurlijk gezellig gehad

prima.

goeie uitleg, relaxt, goeie sweer

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed uitleg en goed rij intructies

Brom fiets geslaagd door goed en duidelijk uitleg dat we in de ochtend kregen daarna wezen rijden waar we goed uitlegkregen wat belangrijk is

Goede ervaring

1e keer gezakt, 2e keer geslaagd. Goede instructeurs met ruime ervaring.

Super ervaring

Mijn ervaring bij deze rijschool is super goed ,ik heb dankzij deze rijschool een fijn en valeig gevoel opde weggekregen

Altijd hele duidelijke uitleg

top top

Like cursus

Jongeneel BBS. Zeer leerzaam. Toegevoegde waarde, uitleg docent was zeer goed en begrijpelijk

2e keer heb ikveel van geleerd en gelukkig ook geslaagd

Ik heb er veel van geleerd

Super fijne leeraar

Helaas niet in een x geslaagd. Maar met frans was het top hij leert je heel fijn en heb er ook veel van geleerd...

Super goed

Ik vond het een hele goede rijschool alleen de prijzen wel duur

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede begeleiding en advies bij 1e rijbeoordeling!

Hun reclame slogan 'in 1 dag rijbewijs BE' komt aardig uit! Mede door de goede beoordeling vooraf.

• Deskundigheid/Vakmanschap

onprofessionele planning, maar lessen van de instructeurs is goed

Meerdere malen heb ik te maken gehad met wijzigingen van planningen die ongevraagd zijn doorgevoerd. Waarbij ik bij het inplannen heel duidelijk ben geweest wat mijn wensen zijn en flexibiliteit. De reden van deze opmerking is dat ik als cursist heb aangegeven dat de manier van les geven en vorm voor mijn ervaring en leergang erg van belang is. Zeker in de begin periode ben ik hier vaak met de planning in discussie geweest. Te weten ook nog met de kwaliteitsmanager van de rijschool die zulke signalen serieus en had moet onderzoeken in plaats van ontkennen en discuseieren. Ik had één instructeur die praktijk les heeft gegeven waar ik aan merkte deze niet meer was gemotiveerd omdat hij zijn periode aan het uitzitten was voor zijn pensioen, instructeur Carl is goed in theorie lessen doseren, maar voor praktijk en omgang was dit zeer onprofessioneel, ik heb hier dan ook een opmerking naar de kwaliteitsmanager gestuurd, maar tot op heden verzuimt om hierop te reageren. Inmiddels is dit alweer even geleden. Tevens als opleider voor de beroepssector vervoer acht ik dat er met een professionele houding naar de vraag en opmerkingen worden beoordeeld, helaas heb ik dit niet kunnen ervaren en werd mij na een discussie die was opgespeeld doorverwezen om de opleiding elders bij een andere rijschool voor te zetten. De instructeurs als Mimoun, Abdel, Kees, Flip en Hany zijn zeer kundige instructeurs waar ik veel rij en praktische rijervaring hebt opgedaan. Al met al ben ik zeer content dat ik de rij opleiding bij Van Buuren heb kunnen afronden, categorie D + Code95.

Goede begeleiding

veel rompslomp van tevoren, maar een goede rijcursus gehad

trots en Top

Veel met Flip gereden. Hij legde alles duidelijk en goed uit. Gezellig lessen met veel lol maar serieus waar nodig. Ook de andere rijinstructeurs voor de Bus zijn goed onderlegd. Bas B

Leerzame dag veel geleerd

Jongeneel BBS training Jan.

Super goede rijschool

Ik heb een goede ervaring bij rijschool van Buren gehad. Werd suoer ontvangen en begeleid! Ik ziu hdt ook aan andere mensen aanraden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne dag met leuk resultaat!

Goed, met in het begin wat moeige maar uiteindelijk een super leuke ervaring en dag.

BBS training jongeneel Jan

Goed geregeld

Heb vrij snel mijn proefles kunnen inplannen met kort daarop mijn rijles met aanvullend examen.

Goed opleiding

Jongeneel BBS training Jan, Helder en duidelijke curcsus met verschilende aandachtspunten als reminder als Al Wat langer riijd me vaak op routine.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Relaxte sfeer en goede lessen

Zowel AVB als AVD in een keer behaald. Goede tips gekregen zowel voor, tijdens als na de les. Dat de leraren zelf op de motor meerijden (door regen en wind) zorgde voor een extra mogelijkheid om te leren van het goede voorbeeld.

Als zeer geslaagd ervaren

Zeker leuke en leerzamen lessen gehad. De instructeurs waren gezellig en de feedback was waardevol. Zeker een rijschool die ik aan vrienden en familie zou voorstellen. Hartelijke dank voor alle leuke lessen en tot op de weg!

Streng maar zeer goed

Streng maar een zeer goede opleiding op het examen

Goede ervaring, fijne rijschool

Ik heb veel dingen geleerd en weet nu goed hoe ik veilig door het verkeer zelf kan komen.