Zeer professionele ervaring

Dankzij de theorielessen van Humphrey en de praktijklessen van Naomi en Gerard snel geslaagd. Wat een berg kennis en geduld! Ik kom zeker terug, want ik wil mijn kaartje langzaam maar zeker vol. Veel dank mensen!

Ervaring rijker illusie armer

3 maanden werkzaam geweest bij verkeersschool van Buuren! Jeroen Wunderlich ( directeur) heeft me behoorlijk financieel benadeeld!!! Ik vroeg de heer Wunderlich of ik m’n overgebleven vakantie dagen kon opnemen ( december was mn uitwerk maand) dit was niet mogelijk: rede het was erg druk in de maand december geen enkel probleem om toch te gaan werken!!! Druk was het niet de maand december ongeveer 32 uur was niet ingepland met rijlessen in de maand december De heer Wunderlich pakt 32 uur van me af. Erg professioneel is Jeroen Wunderlich niet!!! Bij de eindafrekening 32 uur van m’n loon ingehouden. De les auto waar ik mee reed had achterstallig onderhoud 20.000 km over de beurt en de remmen waren erg slecht, rede om dit te verzuimen was we krijgen nieuwe auto’s De veiligheid van de leerlingen en de instructeur lopen een groot risico! Het draait bij de heer Wunderlich alleen maar om geld!!! Lesgeven kwam je eigenlijk niet aan toe, heb waren meer taxi ritten en over het algemeen hadden leerlingen soms 5 verschillende instructeurs gehad de een zegt dit en andere dat ( dit komt mede door een enorme slechte planning, plannen kunnen ze niet bij verkeersschool van Buuren) kort om zeker een aanrader om te gaan lessen!!!

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap

Totaal geen coulance door griep/corona

Onze zoon moest vandaag op voor zijn rijexamen maar had echt de griep en later bleek ook Corona. Hij heeft contact gehad met de klantenservice om te vragen of er iets geregeld kon worden wat betreft de financiën, €700 is namelijk een flink bedrag wat je dan kwijt bent. Helaas was er niets meer mogelijk Er werd ook niet echt een poging gedaan om tot een oplossing te komen. Er werd alleen naar de algemene voorwaarden verwezen dat van Buuren niet verplicht is tot enige compensatie. Ik hoop dat er vanuit van Buuren toch nog enige coulance komt en zij zich niet verschuilen achter de voorwaarden op het moment dat je er echt niks aan kan doen wanneer je een examen moet missen vanwege ziekte. Volgens mij is dit niet wat men mag verwachten van een gerenommeerd bedrijf dat de klant centraal heeft staan.

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Goede instructeur, mooi gebouw met ruim voldoende parkeergelegenheid

Vandaag 28-01-22023 een cursusdag gedaan voor code 95. Over de opleiding geen klagen dat was prima maar de faciliteiten zoals eten en drinken waren best slecht te noemen, rekening houdende dat het geen restaurant is waren de frisdranken uit de automaat lauw tot warm en de chocolade van de repen zo goed als gesmolten. Echt droevig was de lunch, ik had besteld 1 BRUINE pistolet met kerrie salade en een BRUINE pistolet met kaas , deze zagen er o de foto op de bestellijst goed uit. Wat ik kreeg was een WIITE pistolet met hooguit 1 eetlepeltje eiersalade en een best heel klein WITTE pistolet met een schraal plakje smaak loos kaas, boter zat er ook niet dus is zeker voor verbetering vatbaar.

Opleiding Com. Vaardigheden

Ging met vooroordeel ( wat is er moeilijk aan praten ? ) naar de opleiding communicatieve vaardigheden voor de laatste uren code 95. Deze dag was boven verwachting toch boeiend en zeer snel om. Dank daar voor Jan.

• Service N.v.t.

Prima verkeersschool voor nascholing ,code 95

Prettige omgeving, en goede klaslokalen om de lessen te volgen. Mooie grote digitale schermen waar alles goed op te zien is. De les communicatieve vaardigheden, van de instructeur, Jan van Klompenburg, heeft een duidelijke en prettige manier van lesgeven,

Rijbewijs C

Dankzij Fred Mahler in 1x geslaagd voor mijn c rijbewijs fijne instructeur geeft goede en duidelijke uitleg en feedback Daarnaast is van buuren een fijne rijschool Fijne wagens en fijne instructeurs en personeel!

Rijbewijs D

Dankzij de instructeurs Gert, Abdel en de 5 voor 12 opmerkingen van Derya geslaagd voor rijbewijs D. Abdel in het bijzonder bedankt voor het eindeloze geduld tijdens de oefeningen besloten terrein. Het was niet alleen leerzaam, maar werd ook prima geinstrueerd door geweldige instructeurs, echt een aanrader. Nu kan het grote avontuur op de bus beginnen en is Nederland weer een buschauffeur rijker. Mensen nogmaals bedankt, jullie waren top !

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik heb echt een top ervaring met mijn rij instructeur

Toen ik net begon met lessen had ik heel veel verschillende leraren, dit vond ik lastig omdat je degene naast je wel moet kunnen vertrouwen. toen ik dit aangaf werd er gelijk gezocht naar iemand die vast mijn leraar kon zijn in de praktijk. 1 leraar had ik een tijdje tot dat zij ziek werd. Toen kreeg ik weer een andere leraar en dit was echt de allerliefste, leukste en gezelligste leraar ooit, hij gaf mij vertrouwen en was heel respectvol. we konden lachen en natuurlijk ook gewoon serieus doen. Ik Leerde super snel alles en had ook echt het gevoel dat ik mijn praktijk zo kon halen, ook omdat hij gewoon eerlijk was over alles wat nog gedaan moest worden. Hij was open over zijn leven en dit gaf mij een goed gevoel omdat je toch aantal wat uurtjes naast elkaar zit. In 1 les had ik voor mijn gevoel al duizenden dingen geleerd. Hij gaf mij echt het gevoel dat ik mijn praktijk kon halen en hij gaf mij heel veel zelfvertrouwen. Ik wil hem nog heel erg bedanken voor alle dingen die hij mij heeft geleerd en ik hoop dat iedereen zulke lessen kans hebben. Dankjewel

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vakkundige instructeurs, al kon ik het met de één beter vinden dan met de ander.

Heb rijles voor CE gehad na heel goede ervaringen met C een paar jaar geleden. De eerste serie verliep voor mij niet goed: 11 lessen, 6 instructeurs die elkaars lessen niet positief beoordeelden. Daarna vooral met dezelfde instructeur gereden, Fred Claessen. Met effect, want geslaagd. Fred bleef altijd rustig en was nooit te beroerd e.e.a. nog eens uit te leggen en voor te doen. Helaas moest ik lessen afzeggen wegens gezondheidsproblemen, waarvan een les net binnen de limiet van 48 uur viel. Hoewel de verkeersschool de kosten van die les aanvankelijk niet wilde retourneren, heeft men dat na nog wat contact alsnog gedaan. Ook bij de eerste serie lessen heeft men voor compensatie gezorgd. Chapeau!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mijn echtgenoot en ik hebben beiden les gehad voor C1 van Rob E. Zeer tevreden over de manier van les geven, rustige instructies en gezelligheid in de wagen. Veel geleerd en beiden geslaagd de eerste keer. Ook de planning van de lessen is goed verlopen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

De autorijlessen waren effectief en ik ben blij dat ik heb gelestier heb

Leerzaam en verschillende methodes werden gebruikt om moeilijke dingen te leren

Leerzame uren met Ed

Duidelijke uitleg en goed tips hebben er voor gezorgd dat ik geslaagd ben.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne lessen waar ik heel veel van heb geleerd

Erg gezellig gehad met veel leermomenten, deze lessen hebben mij meer dan voldoende voorbereid op het rijden in het verkeer.

Ze helpen je heel goed

Instructeurs letten goed op je en geven duidelijke tips wat je beter kan doen top rijschool

• Deskundigheid/Vakmanschap

Veel geleerd in korte tijd

Dank je wel Rob en Ed voor de super fijne begeleiding, het geduld en de gezelligheid. Op naar vele veilige kilometers met mijn paard.

Top geregeld

Ed is een hele relaxte man weet waar die over praat en stelde mij heel de dag gerust

• Deskundigheid/Vakmanschap

Veel druk, maar het levert resultaat

De lessen konden heel flexibel ingeplanned worden. De lessen gingen prima.

Prima traject

Binnen het voorgestelde pakket het examen in 1 keer gehaald. Rustig de tijd voor genomen, flexibele planning, lieve mensen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Afwisselend maar over het algemeen goed

Veel verschillende instructeurs gehad maar met de meeste kon ik goed opschieten.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top begeleid met een positief einde.

Super geregeld allemaal!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super fijne lessen en goede uitleg

Super rijschool en rijinstructeur

• Deskundigheid/Vakmanschap

Leuke ervaring leuke les en super aardig

Leuke les gehad veel geleerd en super relaxe dag gehad Alles duidelijk en goed uitgelegd betere instructeur kan je niet krijgen

Uitstekend, kwaliteit

Gezellige dag met top uitleg. Instructeur heeft mij van te voren op alle belangrijke dingen gewezen en goeie uitleg gegeven op alles waar ik op moet letten. Aanrader

Heel fijn en duidelijk

Er worden duidelijke aanwijzingen gegeven en er is altijd ruimte om vragen te stellen.