• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een afspraak gemaakt te hebben voor een bezichtiging en testrit was de auto bij aankomst net die ochtend verkocht. Jammer, aangezien mijn telefoonnummer wel in de agenda stond zodat er altijd contact zou worden opgenomen mocht een er andere koper komen. De reactie was \'mijn collega heeft niets doorgegeven\'. Daarna ook geen enkele moeite om überhaupt te helpen of om op te staan vanachter de servicebalie door de verkoopmedewerker.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend geholpen door Richard Veltstra. Een hele mooie auto gekocht voor een scherpe prijs. De communicatie verliep helder en vlot. Vriendelijk personeel, zelfs op het einde van de dag. Binnen 3 dagen kon ik de auto al meenemen, zonder enige problemen. Kleine mankementen die tijdens het testen naar voren kwamen werden zonder problemen direct opgelost. Ik raad het aan om bij deze zaak een auto te kopen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer slecht! Ik heb eind 2017 een Audi A3 gekocht met 120.000 km op de teller. Gevraagd aan verkope of de ketting vervangen is van de auto, aangezien dit type auto daar problemen mee kan hebben, was het antwoord van Marc, Ja. Tijdens de garantie periode is de waterpomp vervangen en is de auto nog 2 keer terug geweest omdat de motor, vooral s\'morgens, tikte en veel lawaai maakte. Er is toen een oil-flush gedaan en de monteur vertelde dat dit soort motoren altijd wat lawaai maken. November 2018 is de ketting kapot gegaan waardoor de motor helemaal kapot geslagen is. Ik heb mij laten vertellen dat het harde tikken van de motor al een voorbode van ketting problemen is. Ik heb nog contact gehad met Auto A-Z en ik moest dan de auto naar hun brengen om te kijken wat er aan de hand is. Ik heb dit niet gedaan omdat het niet meer onder de garantie valt en ik alles zelf moet betalen. Onder tussen heb ik een nieuwe motor in de auto laten zetten en deze loop als een zonnetje zonder tikken en lawaai. Dus deze motoren maken niet standaard een tikkend geluid zoals de monteur vertelde. Ik zal nooit meer een auto bij dit bedrijf kopen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In een woord: Geweldig ! Kwam in contact met Marc Custers, voelde meteen een positieve klik. Marc was waanzinnig flexibel in zijn opstelling naar mij en heeft zonder problemen mijn 4 Golfjes Cabrio ingeruild op een bijzonder zakelijke en nette manier. Hoewel ik van plan was een Audi A5 cabrio te kopen, waarop Marc zijn inruilvoorstel had gebaseerd, kocht ik uiteindelijk een (goedkopere) Mini Cabrio. Marc schakelde snel en soepel, zodat de deal vlot rondkwam. Ik kan iedereen aanraden eens bij Auto AZ langs te gaan. De auto\'s die er staan, zijn netjes, perfect onderhouden (geschiedenis bekend) en strak geprijsd. Een vriendin van mij had overigens bij het ophalen van mijn Mini dezelfde fijne indruk, en bijna ter plekke een auto gekocht. Marc, enorm bedankt, ik hou je in de toekomst in de gaten. \r\nBonno Mijnlieff, Amstelveen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer beleefd en accuraat. Iedere vraag was netjes beantwoord. Beschrijving auto was exact zoals hij eruit ziet en rijdt. Prachtige BMW 320!Marc, dank is groot!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ja, prima verloop via Marc Custers.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijk en meedenkend.\r\nOok zeer prettig ontvangen.\r\nWe zijn samen tot een mooie overeenkomst gekomen.\r\nHeel erg bedankt Marc custers dikke pluim naar jou persoonlijk en naar auto az voor alles service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een lange rit netjes ontvangen door Marc Custers met een heerlijke limburgse vlaai. Duidelijk verhaal, auto stond klaar en direct proefrit. After sales goed en correct. Geen typische autozaak waar de verkopers geen aandacht voor de klant heeft. Dank Marc

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen zomer contact gezocht met Marc Custers via de mail omtrent een mooie zwarte Opel Corsa. Waarna ik een snelle reactie kreeg, en ook meteen de inruilwaarde van mijn eigen auto wist. Paar dagen later kon ik gaan proefrijden, en de auto beviel meteen. Later die week kon ik mijn auto gaan ophalen, en ben tot heden nog zeer tevreden! Ik hoop nog lang plezier te hebben van mijn auto, maar in de toekomst zal ik zeker nog eens denken aan A-Z Heerlen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op zoek naar een gebruikte auto zijn wij uitstekend geholpen door Marc Custers. Prima offerte en deskundige uitleg. Echter bij het ophalen van de auto was Marc er niet en hebben we eigenlijk alleen een handtekening gezet en dat was het dan. Geen verdere uitleg en in de auto zijn nog een paar garage-onderdelen achtergelaten.

2 sterren: slechter dan verwacht

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf I warn you when I pay for a month, we did not get a car when we said we would get a car until the end of the month we give up on the road the car was ready. We did not have a complete car, no navigation after a phone call, we were ordered to buy and they will return the costs after sending the invoice contact I am not answering emails and phones. I do not recommend

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nalatigheid\r\nEn een autoverkoper vind dat hij altijd maar in zijn recht staat, maar wat als iets nog steeds niet gemaakt is dan geven ze niet thuis.\r\n\r\nheel slechte nazorg en onbehoorlijke boze mensen aan de telefoon\r\n\r\nen o ja ze zeiden: moet je maar geen auto kopen in Limburg.\r\n\r\nniet echt proffesioneel zou ik zo zeggen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf we hebben in augustus een BMW 318 m sport gekocht bij AZ Heerlen, onze verkoper was Mark Custers.\r\nwij zijn heel tevreden hoe we te woord werden gestaan en geïnformeerd werden over deze auto.na overleg kochten we de auto. toen we thuis kwamen werkte de centrale deur vergrendeling van de bestuurder niet, dit aan onze verkoper Mark Custers gemeld, die heeft meteen een afspraak voor ons gemaakt en het defectje laten repareren, vandaag ben ik bij marc langs geweest voor een klein deukje dat al in de auto zat. zoals afgesproken zou die er uitgedeukt worden, dit is vandaag gedaan. dus de service en de na service ,zijn we heel tevreden over. een tevreden klant. dank je Mark.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk , goed. Geholpen door Marc Custers.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een mooie Alfa gekocht, goeie service en mooie showroom.\r\nVerkoper: Marc Custers

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij werden zeer goed geholpen door Marc Custers van Auto A-Z. Alles is prima naar wens verlopen: de proefrit, de offerte, aankoop en feitelijke overdracht werden door Marc in goede banen geleid en we zijn heel tevreden met de auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb vandaag 7-9-2018 een bmw 335i coupe x-drive gekocht en mijn eigen auto een bmw 325i coupe daar ingeruild.\r\nIk kreeg daarvoor een hele goede inruilprijs voor terug.\r\nToen ik naar huis reed met mijn nieuwe bmw kreeg ik onderweg problemen met de temperatuur van de motor.\r\nIk belde de garage en er werd direct actie ondernomen door de hr Richard Veltstra.\r\nEr kwam een wagen om mij en de bmw op te halen en terug te brengen naar de garage.\r\nIk kreeg een splinternieuwe mini cooper mee als leen auto.\r\nZodra de auto in orde is komen ze zelf de bmw bij mij thuis afleveren.\r\nOndanks de pech die ik vandaag had ben ik heel goed geholpen door de hr Richard Veltstra.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben onze Mercedes C 180 nu ruim 2 maanden en kunnen niets anders zeggen dat we daar meer dan te vreden over zijn zijn.\r\nAuto gekocht en vorige auto ingeruild bij Dhr. Richard Veltsra. Correcte en vriendelijke verkoper. Bij afleveren stond auto er \"spic & span\" bij. Nog enkele accessoires ontbraken, maar ook dit is keurig opgelost.

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb hier 1 keertje auto gekocht.\r\n\r\nWat ik eigenlijk wilde vertellen is.Voordat ik die auto kom ophalen van Amsterdam naar heerlen,Hebben wij een afpraak gemaakt, En ook een goeie deal gesloten.Alle. de afspraken zijn niet nagekomen zoals geen remblokken vervangen en geen nieuwe apk terwijl dit wel de bedoeling was.Maar ik heb hem wel gekocht.Omdar ik echt een auto nodig had.Voor de rest een prima auto rijd er nog steeds in.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geholpen door Marc Custers tijdens de aankoop van een BMW 3 serie. Marc heeft duidelijk kennis van zaken en weet op juiste wijze in te spelen op de specifieke behoefte van de klant. Nazorg eveneens prima verlopen, zo is een lakstift naderhand nog per post toegestuurd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben er onze 1.16 gekocht in juni. We zijn erg tevreden met de levering en service van de auto. Marc Kusters heeft ons goed geholpen en geadviseerd. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Naar tevredenheid geholpen door Marc Custers. Duidelijke communicatie. Prima after sales en tevreden over de nieuwe auto.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf AZ had even een \"foutje\" in de offerte gemaakt; foutje van 3100euro; in de offerte was een te lage prijs opgenomen. daarna de simpele vraag of ik toch nog steeds interesse had. zo\'n garage is geen betrouwbare partner.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We rijden nu enkele weken in de bij auto A-Z gekochte BMW en zijn er super gelukkig mee.\r\nRichard bedankt voor het aanbevelen en super afleveren van deze top auto.\r\n\r\nWij zullen jullie zeker verder aan bevelen.\r\n\r\nGroet,\r\nMarcel

Over Auto A-Z Heerlen B.V.

Filter op Taal