Prima geholpen.

Ik had een storing in de airco van m'n VW Up. Ik kon al snel langskomen voor een check en storing werd meteen verholpen. Medewerkers zijn altijd vriendelijk en bereidwillig om te helpen.

Mooie showroom met vriendelijke mensen

Na eerst via mail contact te hebben gehad een afspraak gemaakt om de auto te bekijken. Bij aankomst stond de auto klaar en na deze eerst bekeken te hebben konden we gelijk een uitgebreide proefrit maken welke goed beviel. Bij terugkomst bij een kop koffie op een gemoedelijke en open manier tot een goede deal gekomen. Ruim een week later de auto opgehaald en bij het afleveren werd ook weer alle tijd genomen om een en ander door te nemen en uit te leggen.

Ik kon makkelijk een afspraak maken online. Kreeg snel reactie en daarna ook een goede afhandeling van de APK en onderhoudsbeurt.

Nette garage

Wordt er keurig behandeld.

Super…

Goed contact met de werkplaats, komen afspraken na en zijn bereid om de extra stap te zetten.

Eerlijk en helder bedrijf

Het eerste, telefonische contact was prettig. Het gaf het vertrouwen om dit bedrijf als eerste te bezoeken. Tussen al het moois dat bij Henk Kuiper staat, stond ook de Meriva te glimmen. Op nieuwe banden en in de kleur naar mijn keuze. Tja, dan hoef je niet verder. De auto is netjes afgeleverd en ik hoop er nog lang plezier mee te beleven.

Niets dan lof

Fijn bedrijf. Betrouwbaar en erg vriendelijk. Mensen die werken vanuit passie.

Goede autozaak

Mijn eerste ervaring met Henk Kuiper Auto's is tot nu toe goed. Correct geholpen, snelle offerte in de mail, en zaken snel en keurig afgehandeld. Zou er zo weer een auto kopen. Vriendelijke verkopers, erg mooie showroom, alles ziet er keurig verzorgd uit.

Van Gevoel Keuze maken voor aankoop danwel beter. van aankoop is best wel

Een zeer gastvrijheid autobedrijf.

Volgens de service interval van mijn VW Cross Up moest er een groot onderhoud aan mijn auto worden uitgevoerd plus nog wat extra aanvullende werkzaamheden waaronder Powerflex bussen voor de voorwielophanging. Nu hopen dat het gekraak wegblijft! Tot op heden geen gekraak meer!

Top, snel en goed

Snel, betrouwbaar, deskundig en goed

Goede service en netjes afgeleverd volgens afspraak

Prettig zaken gedaan, leuk bedrijf

Correct snelle afhandeling zowel in planning als uitvoering van de reparatie

Prima, snelle planning en uitvoering van de reparatie

Goed bedrijf

Mooie autozaak met vriendelijke mensen

Top gewoon

Alles was in orde daar geweldig

Gewoon goed

Snelle wissel van winter- naar zomerbanden, net genoeg tijd om een bakkie koffie te drinken. Gewoon een goed autobedrijf.

Betrouwbaar

Een garage met personeel waarvan je op aan kunt.

Bellen EN meteen langskomen

Werkelijk zoals altijd direct geholpen Mijn (Tiquan) probleem ontdekt EN Vakkundig verholpen/ gerepareerd. 51 jaar lang heb ik een rijbewijs en rij Auto dus best vaak in garages geweest. Laatste jaren bij deze garage ALTIJD Perfect en vrolijk geholpen. Voorbeeld adres!

Super zaak

Goede nette verkopers. Zeer netjes behandelt en gekochte auto super afgeleverd een klein opleverpuntje werd direkt opgelost door eigenaar Henk Kuiper.

Mooie auto's

In de werkplaats deskundige vakmannen

Op aanraden van een relatie die leverancier is aan de werkplaats, vorig jaar bij Kuipers terechtgekomen. Zeer deskundig personeel, doen alleen wat ook nodig is, uitstekend advies en keurig werkplaatstarief. Ik rij vanuit Zwolle met plezier ff naar Staphorst op en neer! Er is maar 1 Minpunt: er is geen zitje/leeshoek voor klanten die ff willen wachten. Lopen door de showroom is erg gevaarlijk met wat er voor moois koop staat ;-)

Goede behandeling en conform afspraak

Tot op heden tevreden over deze garage en aanbevelingswaardig

Mooie showroom en Topverkoper Harm . Ze hebben mooie auto's staan

Top service, vertrouwd en mooi aanbod

Ik ben zeer tevreden over mijn ervaring bij Henk Kuipers. De service was uitstekend, het voelde vertrouwd en ze hadden een prachtig aanbod. Ik heb hier met plezier mijn nieuwe auto gekocht! Perfect geholpen door Harm Dunnink.

Keurige service

Ok