Vlot en duidelijk en in overleg geholpen bij APK, onderhoud en reparatie

Zie de ene zin

super klantvriendelijk eerlijk betrouwbaar een dikke 10

mooie volkswagen caddy gekocht deze heb ik later laten aanpassen voor mijn gehandicapte zoon, ze zijn erg behulpzaam vriendelijk eerlijk nette mensen. super mooi aankoop gedaan.

uitstekend

goede service

Service zoals het hoort

Service zoals het behoort te zijn!!

Zeer tevreden. Duidelijke informatie. Goede service.

Ik heb een trekhaak onder mijn auto laten plaatsen. Vooraf heb ik een offerte opgevraagd. Deze had ik heel snel binnen. De afspraak kon op korte termijn gemaakt worden. Het plaatsen ging sneller dan ik dacht en er werd een goede service verleend.

Uitstekend!

Prettige service.

goed, beetje ver lopen, maar je bent de dichtstbijzijnde garage :-)

Altijd prima contact

Erwin en andere collega's zijn prettige en attente mensen

Autodealer met verzorgde mooie auto's.

Tijdens de zoektocht op internet naar een nieuwe auto kwam ik uit bij Henk Kuiper in Staphorst. In de showroom stond onze nieuwe aanwinst te blikken, een prachtige auto. Net als de rest van zijn showroom. Zeer tevreden mee!

Altijd goed

Ik heb een goede ervaring.

Mooie eerste kennismaking

Ik kom voor het eerst bij Henk Kuipers omdat hij een auto verkocht waarna ik op zoek was. De dingen die wij graag opgelost wilden hebben, zijn opgelost zonder extra kosten inclusief apk en kleine beurt. We hebben tevens een nieuwe bumper inclusief sensoren laten plaatsen. Deze uiteraard wel op eigen kosten. Mooi pluspunt is dat er ook winterbanden bij zaten.

uitstekend!

Goede service Gemotiveerd personeel In 1 woord super!!!

Ik ben direct en goed geholpen, uurtje wachten in de showroom, kopje koffie gekregen, en klaar! Perfecte service.

Top bedrijf nemen echt de moeite voor de klant.

Het bedrijf neemt de moeite om de klant eerlijk en oprecht te helpen aan een andere auto. Kom er al 25 jaar en met volle tevredenheid.

Professioneel en rechtdoorzee

Henk Kuiper is professioneel en rechtdoorzee. Wij hebben pas onze 2de mooie auto hier gekocht en ook nu zijn wij weer dik tevreden. Gezien persoonlijke omstandigheden hadden wij de nieuwe auto helaas wat sneller nodig en dat was geen probleem gelukkig. Ook een persoonlijk gesprek stellen wij erg op prijs. Hartelijke groet, Bella en Niek

Prima. Helder en duidelijk.

Prima. Helder en duidelijk.

Een geweldige mooie showroom en vriendelijk geholpen.

Bij binnenkomst wist ik al voor welk type auto ik kwam. Daar kon ik een proefrit mee rijden en we waren het al snel eens dat dit hem zou worden. Ik hoefde niet lang te wachten om hem op te halen. Bedankt voor de service.

Erg mooi bedrijf en prettig geholpen!

Een fijn en goed autobedrijf en zeer vriendelijke verkoper!

Mooi bedrijf mooie auto’s

Net bedrijf hebben een andere auto gekocht en een andere ingeruild alles netjes geregeld we zijn tot nu toe zeer tevreden over de auto en en de afhandeling

Nette en vriendelijke garage en goede service

Bij afhalen van de auto werd er door ons een klein deukje ontdekt dit was ons bij de koop ontgaan, maar er werd zonder pardon aangeboden om het deukje als nog te verwijderen.

Goed geregeld weer.

Mooi georganiseerd en uitgevoerd.

Goede oplossing.

Attente en vriendelijk contacten.

Zie hierboven.