Geweldige service!

Vriendelijk en bekwaam personeel, zeer klantgericht.

Zie onderstaand.

Bij grote beurt incl. APK blijken ook 2 banden vervangen - kosten ongeveer 240 euro. Hierover hadden wij graag even geïnformeerd willen worden.

Geweldige service betoond aan ons toen onze rolstoelbus het begaf

Vrijdag 9 augustus waren wij met onze gehandicapte zoon, in onze rolstoelbus , aan het toeren. Het plezier sloeg om in angst toen onze rolstoelbus het plotseling begaf. Hele doemscenario’s kwamen bij ons voorbij. We kwamen nog net over de drempel bij autohuis Henk Kuiper in Staphorst. Het regende pijpenstelen. Geweldig , zo als zij ons hebben geholpen. Lekker warm , droog met het aanbod van koffie of thee mochten wij binnen in de showroom wachten. Ondertussen gingen Erwin en Sandriaan in de werkplaats aan de slag om de bus te repareren. Binnen een uur was het probleem opgelost en konden wij opgelucht huiswaarts keren. Zij verdienen een grote pluim, zulke mensen komen wij niet elke dag tegen.

Altijd goed

uitstekend

zeer goede ervaring met henk kuiper auto,s prima meegedacht met onze aanschaf van een VW bus, moest aangepast worden. goed meegedacht en tips gegeven

Vriendelijk, snel en adequaat!

Aangegeven probleem werd reeds de volgende dag opgelost door vakkundige monteurs. Alles werd gedaan om tot een structurele oplossing te komen. Zeer tevreden over de afhandeling.

Alles ging perfect!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en hulpvaardig personeel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Over deze garage ben ik erg tevreden! Snelle en goede service. Ik vertrouw hen mijn auto toe. Terwijl deze in de garage staat is er altijd een leenauto beschikbaar.\r\n\r\nPersoonlijke noot die niet in de review hoeft: heb me wel 1x erg verbaasd dat mijn opgeslagen banden weg waren, maar dit is goed opgelost.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onderweg naar vakantie adres,pech met de auto door fout eigen garage.Van de snelweg af garage gezocht,kwamen terecht bij Uw garage.Zeer vriendelijk geholpen door verkoper en monteur.\r\nCompliment\r\nVriendelijke groet H.Nap

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De onvangst was prima en de behandeling ook.Al met al hebben we een prima deal gesloten en de verkoper was zeer behulpzaam.Als we weer een auto kopen kijkken we zeker eerst op uw site. gr herman mengerink

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goed! Werden goed ontvangen en gewoon duidelijk!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De ervaringen met Henk Kuipers Auto\'s is ons wederom goed bevallenbevallen, We hebben er daarom weer een Volkswagen Tiguan gekocht.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanaf 2013 goede ervaring en plezierig geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ervaring!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn SUPER tevreden over Henk Kuiper en collega`s.\r\nOntzettend klantvriendelijk en behulpzaam.\r\nNogmaals ontzettend bedankt voor alles. Geweldig!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto gekocht van 1 jaar oud ,na lang zoeken gevonden bij henk kuiper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net bedrijf met een betrouwbare reputatie

Over Henk Kuiper Auto's