Mooi bedrijf

Bij bezichting van de auto,opel meriva,goed en netjes ontvangen. Goede uitleg en ze nemen de tijd voor je,inruil ook goed afgehandeld. Afspraken allemaal nagekomen,ondanks de afstand van mij thuis zou ik hier wel weer eens kijken bij de volgende vervanging. Ga zo door,succes. Bert Roermond

alle punten netjes opgelost.

Zoals gebruikelijk prima. Ook in deze corona-tijd

Kleine beurt , netjes , correct en snel geholpen

Zie boven

Uitstekende service

Uitermate snelle service, nadat we zelfs zo laks waren om onze APK keuring te vergeten. Haal/ brengservice van de auto! Top! Bedankt!

snel en behulpzaam

correct en afgestemd

Kom er al jaren, altijd goede service, fijne garage!

Heb er twee auto’s gekocht, 2x een golf gti, altijd fijn geholpen door Henk en Harm, ook in de werkplaats werken fijne mensen!

Top service

Alles naar wens verholpen

Goede ervaring en service.

Geen “verkoop praat”, erg prettig!

Ik kwam langs voor een auto; die stond klaar, echter proefgereden in mijn andere optie nr. twee. Die werd probleemloos klaargemaakt voor een proefrit. Vragen? Gewoon stellen. En alle ruimte om zelfstandig de auto goed te bekijken! Prettig, zakelijk contact over het afhandelen van de inruil auto en de koop van optie twee. Jammer dat dit bedrijf te ver weg is voor onderhoud van mijn “nieuwe” auto!

Reële inruilprijs en dito aanschafsprijs en geen no nonsense praatjes

Fijne zaak waar de klant nog klant is. Goede aflevering van de aangeschafte auto.

vriendelijk en soepel

Vriendelijke mensen die niet pushen richting een bepaalde auto. Vlotte aflevering.

zeer klantvriendelijk en kundig personeel!

Ik werd als nieuwe klant, zeer vriendelijk ontvangenen zeer kundig geholpen door de mannen van de werkplaats.

goede ervaring

goede communicatie , vakkundig personeel , weet waar men over praat

Super service en super personeel!

Privé en zakelijke auto altijd in onderhoud gehad bij Kuiper. Altijd goede service en prettig contact.

Er is goed naar ons geluisterd

Prachtige showroom en vriendelijk personeel.

Hier een Volkswagen gekocht. Bij binnenkomst in de prachtige showroom krijg je al een goed gevoel. Het straalt allemaal kwaliteit uit. Prettige verkoper. We wonen niet in de buurt, maar anders zou ik hier de auto ook in onderhoud doen.

Keurig net bedrijf,

Goede service, waar men de daad bij het woord voegt. Afspraak is afspraak, geen gezeur. Super!

Helemaal goed...

Uiterst tevreden met de aankoop van mijn Range rover Evoque, die precies zoals ik wilde werd afgeleverd... Het bedrijf levert de kwaliteit die het tot in de kleinste details ook uitstraalt...

Goede en snelle afhandeling van de gekochte auto en geen financiële verassingen.

Super mooi en netjes bedrijf

Mooi bedrijf met een mooie showroom. Gelijk welkom geheten. Ben blij met mijn nwe auto.

Fijn bedrijf goede service mooie autos

Ik vond het fijn om bij jullie een auto te kopen

Vriendelijke en eerlijke service

Auto ingeruild voor een mooie occasion met een eerlijke prijs en een goede inruilprijs voor onze auto. Alles verliep vlot en zeer vriendelijk.

Gedegen advies , zeer goe1de monte1urs en een heel goed verkoop team Kortom top!!!

Super service

Snel geholpen op vriendelijk en kundige manier.