Goed geholpen en fantastisch personeel

Goed geholpen en fantastisch personeel!!

Okken verkoopt,en repareert,en geluisterd

Bij Okken wordt vooral ook geluisterd naar de klanten

Vriendelijk en Correct

Prettige en Goede Service

Zeer goede garage

Altijd vriendelijke mensen altijd in voor een praatje en een kop koffie,top garage.

Altijd direct en goed geholpen

Fijn

Q

Alles goed geregeld

Altijd fijn dat je kan wachten als je auto een beurt krijgt, maar beetje stom van me dat ik dat ook heb gedaan bij de grote beurt. 3,5 uur daar gezeten dat gaat je wel je strot uithangen hoor, helemaal vergeten te vragen of ik een leenauto kon krijgen. Ik weet het is stom van mij, maar zou toch leuk zijn als hun ook even zouden vragen wil je geen leenauto, ik hoef er alleen maar mee naar het centrum te rijden. Maar wie er ook langs kwam ze vroegen steeds heb je al koffie gehad, dus dat was wel weer netjes. Volgende keer meteen bij afspraak een leenauto regelen.

Goede Zorg voor voor mobiliteit

Klantvriendelijk klanten kennen en service soms direct

Alles prima voor elkaar

Goede service enz.

Altijd goede service

Vriendelijk personeel en altijd goede service.

Prima Autobedrijf

Prima service...niets aan toe te voegen.

Top garage

Altijd heel prettig en aardig geholpen en een uitstekende service

Nette service.

Prima garage met goede service

Prima garage met goede service

goede service. kkmen afspraken na.

Uitvoering beurten volgens afspraak. Al 10 jaar lang.

Vriendelijk en kundig.

Vriendelijk en meedenkend. Ik kreeg leenauto mee..

Nette vriendelijke vakundige mensen.

Met wat ik ook aankom bij de garage, ik wordt vriendelijk te woord gestaan en probleem wordt snel verholpen.

Vlotte afhandeling en correcte service

Maken afspraak ging vlot, afhandeling volgens afspraak en correct. Goede service.

Fijne goede communicatie

Wordt goed op de hoogte gehouden als er iets met de auto of aanhanger gemaakt moet worden . Vriendelijke en altijd bereid om even kijken naar de auto ook al heb je geen afspraak ! Toppie

Altijd behulpzaam

Bij garage Okken zijn ze altijd bereid om je tussendoor te helpen, bv om naar een storing te kijken of een lamp te vervangen. Bij reparaties krijg je vooraf te horen hoe hoog de kosten ongeveer uit zullen komen.

Zeer goede en snelle service!

Met een lekke band stil komen te staat is altijd vervelend, wat helpt het dan als je goed geholpen wordt en je weg weer kan vervolgen. Dikke pluim voor Autobedrijf Okken!

goede kontakt en afhandeling

uitstekend ze proberen je altijd zo snel mogelijk te helpen en eerst melden wat het gaat kosten. altijd klantvriendelijk

Fijne service

Duidelijke communicatie over de te herstellen werkzaamheden. Vriendelijke medewerkers

Meedenkend en openheid ten aanzien van het te uitvoeren werk

Mijn ervaring met het autobedrijf zijn o.a., het maken van duidelijke afspraken in relatie tot de uit te voeren werk (onderhoud, schade en eventuele overige aspecten).

Erg klantvriendelijk

Goede en snelle service, vriendelijk personeel, behulpzaam, je wordt gelijk geholpen.

Over Autobedrijf Okken Gieten B.V.

Welkom bij Autobedrijf Okken "Ouderwetse service in moderne techniek" Wij bieden volledige service voor uw auto, ongeacht het merk, kilometerstand of leeftijd. In onze ruime en moderne werkplaats werken wij dagelijks hard aan uw mobiliteit. Of het nu gaat om onderhoud, APK of een een complete motorrevisie, met een nieuwe auto of een classic, bedrijfswagen, camper of elektrische auto, u kunt terecht bij Autobedrijf Okken. Wij verkopen zowel nieuwe als gebruikte personen- en bedrijfswagens van alle merken en in iedere prijsklasse. Deze auto's worden geleverd onder dezelfde condities en garanties als bij de merkdealer. 24 uur per dag tanken kan bij ons Shell tankstation en voor een heerlijk vers belegd broodje en/of een kopje koffie is er onze Stop34Bakery in onze tankshop. Een moderne roll-over wasstraat en 3 doe het zelf wasboxen ontdoen uw auto, camper, caravan en zelfs truck van al het vuil.