Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Autobedrijf Okken Gieten B.V.

Welkom bij Autobedrijf Okken "Ouderwetse service in moderne techniek" Wij bieden volledige service voor uw auto, ongeacht het merk, kilometerstand of leeftijd. In onze ruime en moderne werkplaats werken wij dagelijks hard aan uw mobiliteit. Of het nu gaat om onderhoud, APK of een een complete motorrevisie, met een nieuwe auto of een classic, bedrijfswagen, camper of elektrische auto, u kunt terecht bij Autobedrijf Okken. Wij verkopen zowel nieuwe als gebruikte personen- en bedrijfswagens van alle merken en in iedere prijsklasse. Deze auto's worden geleverd onder dezelfde condities en garanties als bij de merkdealer. 24 uur per dag tanken kan bij ons Shell tankstation en voor een heerlijk vers belegd broodje en/of een kopje koffie is er onze Stop34Bakery in onze tankshop. Een moderne roll-over wasstraat en 3 doe het zelf wasboxen ontdoen uw auto, camper, caravan en zelfs truck van al het vuil.