Prima uitvoering en communicatie

Garage die je kan vetrouwen en snelle actie en meedenkend indien nodig

Garage om aan te bevelen

Laagdrempelig geholpen. Je kunt goed met je vragen terecht. Ook bij de monteur.

Zie hierboven.

Heel goed.

Goede en snelle service. Goed en vriendelijk personeel.

Uitstekend !!

Ik werd zeer correct en professioneel geholpen bij de aanschaf van een auto.

Uitmuntende service

Ik kies al jaren voor autobedrijf Okken. Ze bieden perfecte service en denken met je mee. Onlangs kreeg ik 2 dagen voor mijn vakantie pech (lekke remcilinder). Okken zorgde er voor dat ik toch op vakantie kon, ondanks een volle agenda. Dat noem ik uitmuntende service.

Persoonlijk en betrouwbaar

Autobedrijf Okken is een geweldig autobedrijf. Persoonlijk en betrouwbaar

Altijd goed

Goede service en duidelijke verwachtingen

Indien er iets is wordt ik altijd tijdig en duidelijk geïnformeerd over wat er evt aan de hand is, wat er moet gebeuren en of ik daar akkoord mee ga. De beurten en reparaties gebeuren altijd kundig en tijdig. Prijstechnisch zijn jullie volgens mij ook goed. Dus al met al een hele prettige garage, waar ik op vertrouw als klant.

Vertrouwen

Vriendelijk betrouwbaar

Uitstekende service

De eigenaar stond binnen 10 minuten met de starthulp bij mij op de dam om de auto weer aan de praat te krijgen. Kon hem gelijk bij de garage neerzetten en de volgende dag met een nieuwe accu weer ophalen. Het was mooi weer, dus ik heb dankbaar gebruik gemaakt van een van de fietsen die er voor de klanten staan. Een mooie cabriolet als leenauto was ook leuk geweest, maar dit was top geregeld!

Goed geholpen.

We zijn goed geholpen met een reparatie van onze auto. Ook de communicatie tussen Okken en ons was goed en duidelijk

Altijd goed en snel geholpen

Altijd goed en snel geholpen

Top kwaliteit service

Goede service van hoge kwaliteit. Vriendelijk personeel.

Correcte afhandeling en altijd vriendelijk

Al jarenlang kom ik bij garage Okken in Gieten, hoewel niet direct naast de deur. Deze mensen zijn vriendelijk en flexibel. Belangrijk ook is, dat ze kundig en oplossings gericht zijn en qua kosten met je meedenken. Wie wordt daar nou niet blij van?

Overleg, afspraak en vakmanschap.

Gemakkelijk via internet afspraak gemaakt, Bij brengen voertuig duidelijk overleg over werkzaamheden, na inspectie opnieuw overleg over wat te doen en over de daaraan verbonden kosten en niet onbelangrijk, na een jaar in een "lekke" auto te hebben gereden hebben zij de oorzaak wel gevonden en gerepareerd. Kortom: volgende keer weer naar Okken

Zo moet een bedrijf zijn.

Kennis van zaken. Klant vriendelijk. Mooie showroom. Alles keurig ook buiten.

Fantastisch autobedrijf

Een autobedrijf met goed personeel en een goede service. "Afspraak is afspraak"

Super tevreden

Prima service en kwaliteit.

deskundige en snelle hulp

deskundige en snelle hulp. storingen in de auto worden opgelost met een glimlach

Klantvriendelijk & goede service

Vriendelijk personeel, klantgericht en goede service. Factuur netjes in de mail, milieu bewust. Het zijn de kleine dingen die het verschil maken.

Nooit een slechte ervaring gehad.

Wij komen al jaren met 2 auto's bij garage Okken en zijn altijd erg tevreden over de reparaties. Ook over de hoogte van de rekeningen. Dus wij blijven wel bij garage Okken hoor.

Duidelijke afspraken en goed afleveren van werk.

Goed overleg met betrekking tot werkuitvoering (APK en onderhoud). Geven een duidelijk advies indien noodzakelijk.

goede garage

goede verzorging van de auto

Alles weer top uitgevoerd, zoals altijd.

Ben tevreden over de afhandeling

Over Autobedrijf Okken Gieten B.V.

Welkom bij Autobedrijf Okken "Ouderwetse service in moderne techniek" Wij bieden volledige service voor uw auto, ongeacht het merk, kilometerstand of leeftijd. In onze ruime en moderne werkplaats werken wij dagelijks hard aan uw mobiliteit. Of het nu gaat om onderhoud, APK of een een complete motorrevisie, met een nieuwe auto of een classic, bedrijfswagen, camper of elektrische auto, u kunt terecht bij Autobedrijf Okken. Wij verkopen zowel nieuwe als gebruikte personen- en bedrijfswagens van alle merken en in iedere prijsklasse. Deze auto's worden geleverd onder dezelfde condities en garanties als bij de merkdealer. 24 uur per dag tanken kan bij ons Shell tankstation en voor een heerlijk vers belegd broodje en/of een kopje koffie is er onze Stop34Bakery in onze tankshop. Een moderne roll-over wasstraat en 3 doe het zelf wasboxen ontdoen uw auto, camper, caravan en zelfs truck van al het vuil.