Reparatie Opel Corsa perfect uitgevoerd

Onlangs was de waterpomp stuk en is door de anwb gerepareerd. De motor was ook te heet geworden. Afgelopen week ingeving gekregen naar de garage te gaan om het toch maar even te laten controleren, want een auto is voor mij als mantelzorger heel belangrijk. Gelukkig heeft de garage geconstateerd dat de waterpomp vervangen moest worden. Ook een kleine beurt laten uitvoeren. Alles perfect gedaan en wij zijn weer opgelucht. Je wordt er altijd vriendelijk behandeld en krijgt goede voorstelling van de kosten, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

Auto ingekocht voor alleszins goede prijs

Mijn moeder van 92 mag niet langer autorijden. Dus moest ik haar auto verkopen. Via marktplaats leek ons heel lastig, want dan moet je kunnen handelen met allerlei mensen. Omdat ik al jaren klant ben bij Okken met goede ervaringen, ben ik op zaterdagmiddag met de auto van mijn moeder naar garage Okken gegaan en door een vriendelijke verkoper werd mij alleszins een goede prijs voor de auto geboden. Dat was een opluchting voor ons. Kortom, ik kan garage Okken in Gieten van harte aanbevelen.

Eerlijk en recht door zee

Voor mijn oude tante van 90 vond ik via de site van autobedrijf Okken een vervangende auto voor haar oude en niet meer zo veilige exemplaar. Als je die leeftijd hebt bereikt geeft een dergelijke aanschaf vaak een hoop onrust en onzekerheid. Maar er was sprake van een gewenst model met weinig kilometers met een eerlijke prijs. Aan de telefoon werd in een uitzonderlijk prettig gesprek met Thomas op hoofdlijn al een goede deal gesloten voor mogelijke inruil. En dus besloten we ondanks de grote afstand naar Gieten af te reizen. Wat een fijne en warme ontvangst, wat een geruststellende afhandeling van zaken voor deze oude vrouw, en wat een fijne auto met garantie mochten we na uitgebreid proeven meenemen naar het westen! Uitermate professioneel, zeer klantgericht en met heel veel geduld! Dank vooral aan Thomas maar ook aan zijn team!

Blij met mijn nieuwe auto

Vandaag mijn nieuwe (tweede handse) auto opgehaald. Alles werd uitgelegd, mijn telefoon werd ook gekoppeld aan de auto. Auto ziet er tip top uit. Ook nog blij verrast met een bos bloemen.

Super service!

Het is zeker een aanrader om bij deze bedrijf een auto te kopen. Donderdag mijn auto opgehaald, wat een top service.

Sterk servicegericht autobedrijf

Zowel bedrijfsauto als een privé auto gekocht. Denken mee met de klant. Ook wanneer er tussendoor even een lampje vervangen moet worden of kleinigheid tussendoor wordt er mee gedacht met de klant. In 1 woord TOP!!

Super service!

Vandaag onze auto opgehaald. Wij zijn er 2x geweest, beide keren super goed geholpen. Tot nu toe zeer tevreden. Ik zou er zeker nog een keer een auto kopen. Vriendelijk en bekwaam personeel.

Tevreden klant!

Een aanrader om dit bedrijf te bezoeken als je opzoek bent naar een auto. Thomas de verkoopadviseur heeft erg fijn geholpen. Je voelt je echt klant. Of je nou een auto van 15.000 koopt of één van 5.000 het verschil merk je niet. Heel behulpzaam bedrijf en ze weten waar ze het over hebben. Het voelt goed en eerlijk! Uiteindelijk een mooie auto aangeschaft, ik blijf klant!

Super goede service!

Super goede service, als je met de auto naar de werkplaats gaat dan word je keurig gebeld voordat ze iets aan je auto gaan doen en vertellen ze wat ze gaan doen en als je er akkoord mee gaat! Ook de verkoper Thomas is een eerlijke verkoper, vertelt waar het op staat. Al met al en top garage!

Klantvriendelijk! Zeker aan te bevelen

Bij het kopen van mijn auto bij autobedrijf Okken heb ik het klantcontact als plezierig ervaren. Ze zijn betrouwbaar en open over het onderhoud, de afgesproken prijs, zodat je achteraf geen onvoorziene kosten krijgt. Tijdens het klaarmaken van mijn auto kwamen er wat zaken naar voren die hersteld moesten worden, waardoor ik mijn auto later kon ophalen. Ze hebben dit van tevoren gecommuniceerd en ook een passende oplossing geboden. Kortom een bedrijf die met de klant meedenkt!

Kan ook in één woord... Fantastisch.

Net voor sluiting kwamen wij binnen rijden met maar één koplamp die het nog deed. De linker was helaas gestorven. Was totaal geen probleem voor de lampendokter. Na een kleine operatie konden wij weer verder rijden met volop licht in de duisternis. Koffie en chocomel waren inbegrepen. We hoefden alleen maar de lamp zelf te betalen. Vriendelijk ontvangst en vriendelijke lampendokter. Wij zijn verbaasd met zoveel service en vriendelijkheid. Frans en Anja.

Top Garage.

Allemaal heel klantgericht Goede Service. Er komt altijd een oplossing als er een probleem is ontstaan met de auto. Top bedrijf.

uitstekend

goede ervaring fijne garage , goede verkoper

Speciaal voor dit bedrijf uit Den Helder gekomen, wat een top-service en wat een prachtige auto! Harde werkers, lief en kundig personeel, en mijn droomauto.. aanrader voor heel nederland (en omstreken!)

Grote onderhoudsbeurt aan onze auto goed uitgevoerd, geen gekke verrassingen en een nette factuur erbij.

Een zeer klantvriendelijk en voorál laagdrempelig bedrijf. Vanuit Brabant mijn auto ingeruild op een prima occasion. Zou er de volgende keer weer naar toe rijden. Je merkt direkt het verschil met autobedrijven in het zuiden van het land. Gemoedelijke sfeer en alle tijd ondanks dat het een druk bedrijf is. Top !!

Zeer goed. Hier onze auto ingeruild. Zeer kundige verkoper die ons op ons gemak stelde en hierdoor binnen een uur de deal gesloten

De aankoop van mijn tweedehands auto is op een professionele en betrouwbare manier afgewikkeld. Dat geeft een goed gevoel.

Nette garage mooi assortiment auto\'s prima service.

Top service!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Slechte ervaring met APK, alles zelf kunnen repareren en dan geloven ze niet dat het goed gebeurt is. Komen hier nooit weer.

Wij stonden met een lege accu in Gieten op 12 mei 2018. Het liep al tegen 17:00 uur, de garage gebeld en er kwam een monteur om te kijken wat hij kon doen. Hulpstarter gebruikt en de auto liep weer. De monteur bood aan om in de garage nog te checken of de accu goed was. Gelukkig was alles verder goed. Op de vraag wat de kosten waren zij de monteur, het is goed zo. Fijn weer verder vakantie kunnen vieren.