Een dikke duim

Al 10 jaar klant er komen nog wel 10 jaar bij

Voor kleine en grote storingen en alle merken.

Al meer dan 15 jaar is mijn auto in onderhoud bij Roy en zijn mannen tot volle tevredenheid. Persoonlijke aandacht en snelle service. Afspraken worden nagekomen.

top mensen

behulpzaam, denken met je mee en nemen je niet uit.

Prima service.

Snelle en prima service.

Goed overleg tussen garage en klant

Goede en snelle service!

Hele aardige werknemers. Snelle, goede en vriendelijke service! Bedankt voor het in minder dan 1 dag installeren van mijn nieuwe remblokken en -schijven!

zoals altijd prima.

Na vele jaren mijn auto bij hen in onderhoud te hebben, is het niet meer nodig om te laten weten hoe ik over de service denk. Altijd staan ze voor je klaar. Het onderhoud van de auto is bij hen in goede handen.

Prima tevreden

Jammer alleen dat u.de sruurkogel zo laat ontving. Verder prima tevreden.

Service is uitstekend en klantvriendelijk

Vriendelijk en flexibel

APK en beurt konden op korte termijn worden ingepland door flexibele opstelling van twee kanten. Auto keurig op tijd klaar en van te voren geïnformeerd dat banden moesten worden vervangen.

Prima service! Snel en eerlijj

Snelle service en heldere uiteenzetting van de kosten.

Zoals gewoonlijk top.

Altijd goed.

Heb altijd een goede ervaring met Valstar. Er wordt duidelijk aangegeven wat nodig is. En er worden geen onnodige reparaties gesuggereerd. De medewerkers bellen van te voren over wat ze moeten doen en hoeveel het gaat kosten. Dit maakt het zeer duidelijk en kom je niet voor verrassingen te staan.

Goede communicatie en komt afspraken na

zie boven

Uistekend

Goede service en vriendelijk personeel.

Zoals gewoonlijk ben ik weer prima en prettig geholpen. Fijn dat ik even tussendoor geholpen kon worden voor het vervangen van de raamlijsten! Hartelijk dank! Vriendelijke groet Mieke van Gijssel.

Heldere communicatie, service is goed

Ze hebben een prima service en advies.

Toppers

Goed advies , meedenken, kortom top

Heel goed

Vriendelijke correcte behandeling

Goede afspraken

Is n fijne garage

goede service en informatie

Persoonlijk contact, prima service!

Kom hier al jaren.

top bedrijf

gelijk geholpen!!

Uitstekende autoservice maakt afspraken waar

Roy en z'n team Vakmensen komen afspraken na en maken volgens betaalbare oplossingen je auto weer perfect.

Prima bedrijf , goed geholpen!!

Altijd klaar voor de klant!! Service hoeft niet beter!!