Vertrouwd! Een zeldzaam fenomeen in deze maatschappij!

De mensen bij Valstar denken met je mee en zijn kundig en flexibel en daarbij zijn ze ook nog eens vriendelijk. Al jaren een vertrouwd adres voor ons!

Snel en deskundigheid ten top

kon de auto brengen op het tijd stip dat het beste uit kwam voor mijn werd naar het plaatsen van de trekhaak ook gezegt dat twee klemmen waren af gebroken en dat die al waren besteld en gewoon netjes werd gemaakt .

Ik ben goed geholpen

Goed geholpen en er wordt met je meegedacht

beunhazen en oplichters

had mijn bmw 5 serie weggebracht voor inhouden van de motor gingen ze alle bobines en bougies vervangen wat me een vermogen kostte erna sloeg de motor zelfs af zo erg hield hij in en bleef het motorstoringslampje branden,heb van narigheid de auto maar voor een habbekrats weggedaan en toen ik de rekening niet wilde betalen stuurde die vuile klootzakken de deurwaarder op me af , zou er nooit heen gaan tenzij je graag opgelicht wil worden!

Top garage die zijn afspraken nakomt

Snel en vakkundig word onderhoud en reparatie's uitgevoerd, vriendelijk personeel geeft deskundig advies over onderhoud, reparatie en voorkomen van problemen.

service is zeer hoog,en goed.

Het enige, wat ik te zeggen heb,je bent geen nummer.

Uitstekende en betrouwbare service

Communicatie is heel goed, ik word altijd op tijd en goed geïnformeerd over wat er moet gebeuren tijdens het onderhoud. Kosten zijn ook meteen duidelijk, je komt niet voor verrassingen te staan. Bij een storing op zaterdagochtend kon ik meteen langskomen en is de motor gereset. Ze kunnen onderhoud geven aan alle merken.

De service is goed het personeel is vriendelijk en behulp saam

goed geholpen tijdige afspraak. helderheid over de kosten

Vakmanschap is meesterschap

Prima en beleefde mensen bij Autoservice Valstar. Zijn ter zake kundig .

Prima service en een eerlijke rekening

Als is volgens afspraak gegaan. Goede terugkoppeling naar de klant en een eerlijk advies. Tip: Een afspraak maken via de website zou ook handig zijn.

Prima service en lekker dichtbij.

Prettig contact ,mijn auto rijdt weer als nieuw !

Zeer netjes makelijk en snel

Super geholpen

Zeer goed en ontvangen door een enthousiaste medewerker. Terwijl mijn banden werden vervangen wachtte ik onder het genot van een aangeboden kopje koffie in een zithoek. Tevreden met de kwaliteit en de prijs. Al en al super!

Snelle service!!!

De nokkenas van onze Opel Combo was helaas gebroken. Dit is binnen no time op vakkundige wijze opgelost door Autoservice Valstar! Nogmaals super bedankt voor de snelle service!!!

Ik ben goed geholpen, de auto was na de Apk keuring op tijd klaar.

Klant vriendelijk

in een lastige situatie heeft autoservice Valstar voor een goed eindresultaat gezorg. Mijn dank hiervoor.

Naar alle tevredenheid geholpen.

Naar alle tevredenheid geholpen.

Prima en correct geholpen

Volgens afspraak alles goed geregeld; prima geregeld.

vuile oplichters

had auto weggebracht voor lekstroom accu meten ze konden niks vinden wat ze wel konden is een dikke rekening maken van dik 200euro en vervolgens starte auto helemaal niet meer ook ging mn schuifdak niet meer dicht waar ik nooit last mee had gehad en de tank was leeggereden terwijl die vol was lekker boodschappen mee gedaan ook waren olie en onderdelen vervangen waar ik geen opdracht voor had gegeven toen ik de rekening van niet wou betalen lieten ze eerst een half jaar niets horen en stuurden toen de deurwaarder op me af met nog 125 euro extra kosten ga er nooit heen is echt een vuile rotzaak!!!

Helemaal klote

Auto tijd geleden gebracht bijna 1000 euro kwijt en starte niet meer en liep op 5 ipv 6 cilinders toen ik niet wou betalen stuurde ze deurwaarder op me af en dreigden met de rechter nou jongens geniet van je onterecht verdiende geld...

zeer tevreden

Alles verliep volgens afspraak, als altijd goede en vriendelijke service.

Uitstekende service, prettig personeel!

Wederom tevreden op álle fronten en plezierige omgang!