Bij van Tuyl weten ze waar een klant blij van wordt!

In december 2023 hebben wij een bijna nieuwe Ford Nugget Plus gekocht bij van Tuyl. Wij zijn enthousiast geworden door de wijze waarop wij daar werden ontvangen en ontdekten dat mogelijkheden van een Nugget aansloten op onze wensen. Helaas werd onze Nugget al na 2 weken op een parkeerplaats aangereden en ernstig beschadigd. De mensen bij van Tuyl hebben ons daarna op een fantastische manier ondersteund en lieten zien dat zij zich in onze situatie konden verplaatsen. In zo’n situatie maakt dat de wereld verschil. Aangezien de reparatie waarschijnlijk maanden zou gaan duren heeft van Tuyl ons een geweldig aanbod gedaan door ons de mogelijkheid te bieden de beschadigde Nugget nu in te ruilen en met een vergelijkbare Nugget opnieuw te beginnen, waardoor onze reisplannen met een beperkte vertraging en teleurstelling toch kunnen doorgaan. Dat is klantgerichtheid in zijn beste vorm. Wij zijn heel erg blij en tevreden met onze keus voor van Tuyl als onze Camperbus leverancier.

Grootste keuze in “compacte” buscampers

Voor aanschaf van een compacte camper het adres! Heel erg jammer dat het onderhoud bij van Tuyl is komen te vervallen. Mooier was een “one-stop” aanpak geweest!

Prima. Veel kennis en kunde van campers. Goede uitleg.

Omdat er veel tijd zit tussen het plaatsen van de order, bij een nieuwe camper, en het daadwerkelijke uitlevering van de camper is het plezierig dat je bv 2 maandelijks een update krijgt. Ook als er niets nieuws te melden valt. Verder tevreden over de aflevering van de camper en de prettige service. Top dat we een lift kregen vanuit Leerdam.

Goed geholpen bij de aankoop van onze camper

We hebben bij van Tuyl een mooie 10 jarige Ford Nugget gevonden. Ze hebben ons goed geholpen bij onze keuze. Een paar onvolkomenheden die we bij onze eerste reizen tegenkwamen zijn in de garantie periode prima opgelost.

Prettig en goed geholpen

Een jaar lang een nieuwe Nugget Plus in bestelling gehad, maar toch overgestapt naar een jong gebruikte Big Nugget. Hier nu ruim 5 maanden mee op stap geweest. Voldoet zeer goed, een paar kleine zaken moeten nog even worden opgelost, maar dat gaat vast goed komen bij dit betrouwbare bedrijf.

Veel keuze, goed advies en correcte afwikkeling.

Na het maken van een afspraak hadden we een prettig gesprek met Jacco van Tuyl. De keuze was groot genoeg en de prijzen waren oké. We hebben daarom niet verder gekeken en de koop was binnen anderhalf uur rond. We wisten ook ongeveer wel wat we zochten.

1 keer camper gekocht, prima gegaan.

Goed bedrijf.

Prima advies en service, integer zaken doen.

Wij zijn er heel netjes en respectvol geholpen

Het is een heel net bedrijf, vriendelijke mensen op kantoor en in de werkplaats. Goede indruk achter gelaten bij ons.

Fijn bedrijf!

Goede ervaring met Van Tuyl. Nog steeds heel erg blij met onze Nugget.

Klantvriendelijk en een prettige benadering.

Ondanks een erg lange levertijd van de buscamper. Was in die periode ook niet erg duidelijk dat het lang zou duren

Goede service en fijn klantcontact.

Goede service en fijn klantcontact. Wij missen dan toch bij aflevering van onze Nugget dat presentje o.i.d.

Kwaliteit

Van tuyl neemt de tijd en adviseert heel goed

Betrouwbaar bedrijf

Prima bedrijf , houdt zich aan duidelijk gemaakte afspraken!

Eerlijk verkoopverhaal en uitstekende service

Na aankoop een defect gehad en door van Tuyl tot volle tevredenheid opgelost.

Wat jullie doen is goed, Erg jammer dat een beurt niet meer kan.

Zie boven

eerlijke service

Zeer deskundig advies en goede service

Ik heb bij Tuyl zeer deskundig advies gekregen en een zeer goede service. Ik ben zeer tevreden over mijn camper die ik bij dit bedrijf gekocht heb en de service achteraf is buitengewoon goed

Goed, betrouwbaar, servicegericht bedrijf

Prachtig Ford Nugget bij Autobedrijf van Tuyl gekocht en maar meteen naar de Noordkaap gereden. Alle afspraken waar gemaakt. Kleine dingen die er toch altijd zijn na zo'n grote aankoop (w.o. een luifeltje wat stuk was) prima opgelost. Gewoon "goed, betrouwbaar en goede service" en dat is tegenwoordig in dit soort handel erg onderscheidend.

Gewoon top.

Top geholpen en mega tevreden met de service

Zeer goede ervaring

Snel antwoord oo vragen en eerlijke prijzen.Nog geen ervaring met eventuele garanties maar daar hebben we volste vertrouwen in

Super service, deskundig en behulpzaam.

Dit jaar een Ford Nugget plus gekocht. Uitstekend geholpen gedurende dit traject. Dit is een bedrijf waar klantwaarde nog hoog in hun vaandel staat.

Zeer tevreden over de service

Na de aankoop van de Ford Nugget waren er na een proefvakantie enkele gebreken. Deze zijn op vakkundige wijze verholpen.

Super ondersteuning

11 jaar geleden onze Ford Nugget gekocht, tussendoor steeds bij probleempjes een prima ondersteuning gekregen. Gisteren telefonisch, bij een vastzittende achterbank terwijl we in Frankrijk op vakantie zijn. Een schroefje in de rail bleek de oorzaak, dankzij de tips van Jacco hebben we het zelf kunnen oplossen en weer heerlijk kunnen slapen!

Top geregeld

Het probleem met een defecte dynamo in de garantie-periode kon geregeld worden door onze eigen garage na overleg met Van Tuyl. Zo kon op korte termijn onze camper gerepareerd worden. Goed geregeld!!