Eerlijke garage met ouderwetse service

Echt professioneel bedrijf dat nog met je mee denkt. Met eerlijke reparaties en prijzen. Ga hier zeker niet meer weg

Komt altijd afspraken na

Vakmanschap

Mijn auto en ik zijn in goede handen

Ouderwetse service, vriendelijke en deskundige mensen. Waren er maar meer van zulke bedrijven!

Veel kennis en top service.

Gebruikte Landrover gekocht. Top auto. Ga ook voor onderhoud naar Touw.

Eerste beurt, alles Oké

Eerste beurt van mijn Dacia, prima service en snel klaar.

Zeer goed!

Zeer goede service en vakmanschap

Goede en heldere service en afspraken!

Niet fijn

Lang wachten tot je een afspraak kan maken niet direct uitvoeren wat afgesproken is. Mail contact duurt lang of helemaal geen reactie.

Beste Lucy, Jammer dat u dit op deze manier communiceert. Het bijzondere in dit geval is dat wij eerst alles met de partij moesten communiceren waar van u de auto had gekocht. Dit hebben wij dus ook gedaan, er vanuit gaande dat die het weer met u zou kortsluiten. Ook bleek na ons gesprek dat u niet helemaal begreep wat er nou met uw lambadasonde aan de hand was. Na uitleg had ik het idee dat dit wel duidelijk was. Een afspraak maken duurt inderdaad helaas even omdat we net als de rest van de branche moeite hebben met het vinden van personeel. Ik hoop dat ik u hier mee heb kunnen uitleggen waarom het misschien zo op u is overgekomen.

Prima bedrijf

Altijd netjes behandeld .

goed omdat de garage kleinschalig is en de sfeer van een familiebedrijf uitstraalt

Ik heb de eerste keer kennis gemaakt met het bedrijf in de Brouwerijstraat bij Adrie en Stien in 1970 toen ik als leidinggevende bij gemeentewerken Valkenisse ging werken. Adrie ging op de straat staan om het verkeer te regelen bij het uitrijden van zijn klanten. Dit tekent al de service en vriendelijkheid in een klein dorp. Zowel prive als voor de gemeente ben ik regelmatig in de Brouwerijstraat geweest, Later in de Brouwerijstraat en in de Braamweg bij Kees en Elly en daarna bij Tom . Vriendelijkheid en gastvrijheid, gemoedelijkheid en vakmansschap werden gecombineerd. Voor prive en de truck voor de gemeente Valkenisse en later voor Veere na 1996 tijdens de gemeentelijke herindeling. Het feit dat jullie heel veel mensen persoonlijk kennen als vast klanten werkt positief op de werkkwaliteit en de relaties met de klanten. Een positieve dorpse sfeer speelt voor mij een grote rol Ik hoop dat een en ander wordt voortgezet

Levert prima werk

Klantvriendelijk; afspraken worden nagekomen; levert kwaliteit; is betrouwbaar. Ben al 45 jaar klant.

Fantastisch geholpen

Dimlicht kapot

Gewoon goed

Behulpzaam, vriendelijk en correct.

Goede service n

Staan altijd voor je klaar.

Goede service en staan altijd voor de klant klaar!

Als je een wat oudere auto hebt, ben je op zoek naar specialisten! Via een kennis van mijn vader die ook een garagebedrijf heeft kwamen wij in contact met garage Touw. Hij had contact met garage Touw en gaf aan dat zij een goed garagebedrijf waren. Hij had niet teveel gezegd! We zijn nog steeds erg tevreden!

Een garage met veel diverse klanten, dus druk bezet. Desondanks genoeg aandacht voor de auto, in overleg met de klant wanneer er onverwachte zaken zich voordoen

Altijd goede service.

Al jaren klant bij Garage Touw. Altijd goede service!

Altijd prima. Aanbevelen? Misschien niet slim want het is er altijd heel druk en nóg meer klanten langere wachttijden…

Super service en goed bedrijf

Gewoon goed ga zo door!!

Groot of klein probleem, zij vinden altijd wel een oplossing

Ik ben iets meer dan 40 jaar klant. Dat is niet voor niets zo.

Prima afspraken en voorlichting/service

Altijd prima afspraken en werkafhandelingen

Deskundig en servicegericht

Een servicegerichte garage met veel kennis van zaken, zeker op het gebied van Britse (toekomstige) klassiekers waaronder Jaguar, Land Rover, MG e.d. Eigenaar Tom komt betrokken en integer over en is prettig om zaken mee te doen.

Betrouwbaar en goed

Betrouwbaar vakmanschap met een persoonlijke touch.

betrouwbaar en behulpzaam

goede zorgen voor mijn inmiddels oude auto

Goed te woord gestaan en doen wat ze zeggeb

Over Garage Touw

Garage Touw is opgericht in 1944 aan de Brouwerijstraat te Koudekerke. Willem Touw is het bedrijf gestart en na korte tijd is Adrie Aarnoutse bij hem in dienst getreden. In 1962 is het bedrijf overgenomen door Adrie en Stien, en heeft Stien de administratieve taak op haar schouders genomen. Ook hun zoon Kees heeft olie in de aderen en is in 1978 toegetreden tot het bedrijf. Logisch gevolg is dat zijn vrouw Elly Aarnoutse in de loop der tijd de administratie heeft overgenomen van Stien. In 1995 zijn Adrie en Stien officieel uit het bedrijf getreden en hebben Kees en Elly het samen voortgezet. Doordat de werkplaats al gauw uit z'n jasje groeide is het bedrijf in maart 1997 verhuisd naar de Braamweg in Koudekerke waar een ruime werkplaats, kantoor en showroom een prima bedrijfspand vormen. Het zal je niet verbazen dat Tom, een van de drie zoons van Kees en Elly, net zo behept zijn met de liefde voor het vak als hun vader. in 2011 is Tom mede-eigenaar geworden en vanaf januari 2020 nam Tom het stokje dan ook volledig over van zijn ouders. Momenteel hebben wij een team van echte specialisten op verschillende gebieden. Wij hopen dat wij ons zowel persoonlijk en als team door kunnen ontwikkelen en blijven leren van elkaar en onszelf. Alleen zo kunnen wij de beste service blijven bieden. Daarnaast hopen wij natuurlijk dat ook de volgende generatie(s) het familiebedrijf zullen voortzetten. We zullen zien wat de toekomst ons brengt!