Een afspraak maken kan even duren, maar de werknemers zijn vaktechnisch goed onderlegd. Vriendelijk personeel.

Betrouwbare en deskundige service.

Altijd goed. Experts ontmoet ik die plezier hebben in hun werk.

Geen klachten

Vriendelijke bejegening.

Goed en vriendelijk

Goede service en goede adviezen. Vriendelijk personeel en behulpzaam

Een zeer laagdrempelige ,integere,betrouwbare garage.

Altijd vriendelijk, tijd om iets uit te leggen en tot nu toe geen pech gehad met de auto(s)!! En dat is toch wel belangrijk. Ze houden de conditie van je auto goed in de gaten.

Vertrouwen

Direct na het eerste bezoek had ik vertrouwen dat de revisie van de Achterberg van mijn oldtimer in goede handen was

Vakkundig bedrijf

Staan ondanks drukke werkzaamheden klaar om kleinere noodzakelijke werkzaamheden uit te voeren

Persoonlijke en snelle dienstverlening

Onze zakelijke landrover is in onderhoud bij Garage Touw, zowel gepland onderhoud als acute reparaties. Denken goed mee, zeker als het om de acute reparaties gaat (tijdsplanning) en zorgen er elke keer weer voor dat de auto doet wat hij moet doen: veilig en betrouwbaar over het strand rijden. Henriëtte Swartjes, Strandsport Zeeland

Een garage die meedenkt met de klant

Een garage met vakmensen zonder poeha. Ik heb alleen maar goede ervaringen.

Uitstekende ervaring

Garagebedrijf met grote liefde voor het vak en dat merk je bij alles! Er wordt pro-actief meegedacht bij onderhoud bij zowel modern als klassiek! Zeer goede service en men is zeer transparant over uitgevoerde werkzaamheden.

Goeie service en waardeer de persoonlijke band

Goeie service en waardeer de persoonlijke band. Aangezien het onderhoud van auto's de laatste jaren flink is gestegen naar mijn gevoel (mede door de toename van de electronica in moderne auto's is mij verteld), stel ik het zeer op prijs dat er ook alternatieve oplossingen worden voorgedragen i.p.v dat er hele units vervangen dienen te worden.

Prima en betrouwbaar

Eerste keer heel goed bevallen.

Door dat ons Pensioen elke keer gekort wordt is het fijn om in twee keer te betalen

Daarbij zijn ze ook behulpzaam mocht er iets zijn zoals mijn koplampen die ze helemaal hebben gepolijst en nu kan ik in donker goed zien met mijn oude auto. Net als zijn baasje moeten we het er mee doen en dat is bij Garage Touw geen probleem met oude auto's want die staan er genoeg in de etalage .

De liefde voor (oude) auto's straalt er van af

Bij garage Touw onlangs een Mercedes occasion gekocht. het hele bedrijf straalt rust en vertrouwen uit en vakmanschap van vader op zoon op kleinzoon. Men neemt alle tijd en dringt je niets op. En heb je eenmaal beslist dan merk je dat klanttevredenheid voorop staat.

Ben zeer tevreden over de service en aandacht die er geboden wordt.

Een hele fijne garage.

Staan altijd voor je klaar

korte lijnjes en goed overlege

staan altijd klaar als er wat is.ga zo door het is een goed ploeg mensen

Garage Touw maakt waar wat gevraagd wordt

In goed overleg wordt datgene aan de auto gedaan wat afgesproken is. En dat is dan ook perfect in orde.

altijd goede service

Ik kom er al ruim 20 jaar en ben altijd tevreden geweest

Zoals het hoort

Een garage die meedenkt en eerlijk is. Geen geheimzinnig gedoe op de factuur.

Meedenkend!

Goede service, klantgericht en correct.

Behandeling persoonlijk op de klant afgestemd, zakelijk en meer dan eerlijk.

Kan geode

Kan duidelijke afspraken maken. Goede service / terugkoppeling

Ze doen wat ze zeggen

Ze doen wat ze beloven

Heel vriendelijk! altijd helpen ze mij.

Ik ben altijd helemaal tevreden. De rekening is niet altijd waar ik blij van wordt. Misschien af en toe een senioren korting.. zou leuk zijn!!!!!! Maar ik bedank jullie allemaal voor de vriendelijke behandeling.Groet MJ de Vries.