Klantvriendelijk, betrouwbaar en efficiënt

goed geholpen

wat onderdelen besteld en ook nog gekregen

Garage Touw staat altijd voor mij klaar met raad en daad

Vooral voor hulp bij de klassiek auto's zijn Kees en Tom uiterst behulpzaam, vriendelijk en betrokken

Goed en prettig

Duidelijk in de afspraken.

Klantvriendelijk, meedenkend en vakkundig!

Klantvriendelijke persoonlijke benadering door alle medewerkers. Inspelen op de moderne techniek zonder achterhaalde , ouderwetse, over boord te gooien.

uitstekend

zo als altijd een goede service

Ik ben al ongeveer 20 jaar vaste klant en altijd tevreden over de service.

Naar tevredenheid geholpen

Erop vertrouwende dat de reparaties goed zijn uitgevoerd. Snel geholpen

Uitstekende service

Garage Touw probeert waar nodig is een oplossing te bieden en heeft ons fantastisch geholpen na problemen met een auto en daarna een nieuwe auto te kopen. Garage Touw komt met een eerlijk, realistisch bod en is transparant in verschillende opties. Kleine dingen zoals een extra aux kabeltje/volle tank bij het opleveren van de auto, het hoeft niet spectaculair maar daar wordt een mens al blij van!

Prima garage!

Persoonlijke aandacht

Service met de hoofdletter S

Al vele jaren klant bij garage Touw. Staan altijd klaar als er wat is

Met heel veel vertrouwen ging ik weer de weg op!

Vriendelijk en zeer laagdrempelig. De voorliefde voor die oude autootjes is toch wel zeer lovend.

Altijd goed werk en service is top.

Sinds 1990 klant dus dat zegt voldoende.

Goede service van vakmensen en een nette prijs!

Volgende keer weer!

Sympathiek familie garagebedrijf

Persoonlijke en correcte service

Geweldig!

Ze zijn heel gemakkelijk bereikbaar en doen alles voor je! Ze hebben mij ontzettend goed geholpen en ik raad ze zeker bij iedereen aan!!

Prima service!! Dik tevreden

Prima service! Dik tevreden

Klant is er nog KONING!!

Staan altijd voor mij klaar, ook voor onverwachte problemen!!

Garage met kennis van vele merken

Fijne garage ,vakkundig en een prettige omgang met mensen .

Uitstekend !

Persoonlijke benadering en deskundig onderhoud aan onze auto uitgevoerd.

Goed en betrouwbaar

Aangename mensen,makkelijk te benaderen en kennis van zaken

Uitstekend geholpen

Super geholpen bij het kopen van me auto. Daarna ook perfecte service geleverd

Deskundig familiebedrijf

Garage Touw wordt geleid door de familie Aarnoutse, mensen met passie voor en verstand van auto's. Ook met mijn oldtimers kom ik graag langs. Omdat het een leerbedrijf is, zie ik regelmatig jonge enthousiastelingen het vak leren

Gaat

Er werd mij een leenauto aangeboden, maar er werd niet bij verteld dat dit geld koste. Op de factuur bleek dat dit grapje mij €10,00 er wat benzinegeld had gekost. Duur ritje van Koudekerke naar Lammerenburg en de volgende dag weer terug, want meer had ik er niet mee gereden. Hoewel ik er niet bij gestaan heb vond ik wel dat er aardig wat uurtjes genoteerd waren voor een klein klusje. Blijft dus twijfelachtig. Aangezien mijn schoonmoeder ook voor een zeer groot aantal uren werd gefactureerd viel het me op omdat ik er nu op lette. Ben niet van plan nog terug te gaan naar deze garage.

Beste Jacky, Onze huur auto brengt deze kosten met zich mee. we houden deze kosten echter wel laagdrempelig. De brandstofkosten moeten altijd voldaan worden, en als dit niet gebeurd belasten we deze door. Dat is ook bij jou gebeurd. Je had ook een leenfiets mee kunnen nemen, deze was gratis. We zijn langer bezig geweest aan je auto omdat er geen slotbout meegeleverd was. Hierdoor hebben we delen van de bumper moeten verwijderen om bij de reparatieplaats te komen. Hier ben je van op de hoogte gebracht. We vinden het jammer dat er een negatieve review geschreven is, terwijl wij er niets aan kunnen doen dat de slotbout van je auto niet meegeleverd is door de verkopende partij.

Prima service.