Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Garage Touw

Garage Touw is opgericht in 1944 aan de Brouwerijstraat te Koudekerke. Willem Touw is het bedrijf gestart en na korte tijd is Adrie Aarnoutse bij hem in dienst getreden. In 1962 is het bedrijf overgenomen door Adrie en Stien, en heeft Stien de administratieve taak op haar schouders genomen. Ook hun zoon Kees heeft olie in de aderen en is in 1978 toegetreden tot het bedrijf. Logisch gevolg is dat zijn vrouw Elly Aarnoutse in de loop der tijd de administratie heeft overgenomen van Stien. In 1995 zijn Adrie en Stien officieel uit het bedrijf getreden en hebben Kees en Elly het samen voortgezet. Doordat de werkplaats al gauw uit z'n jasje groeide is het bedrijf in maart 1997 verhuisd naar de Braamweg in Koudekerke waar een ruime werkplaats, kantoor en showroom een prima bedrijfspand vormen. Het zal je niet verbazen dat Tom, een van de drie zoons van Kees en Elly, net zo behept zijn met de liefde voor het vak als hun vader. in 2011 is Tom mede-eigenaar geworden en vanaf januari 2020 nam Tom het stokje dan ook volledig over van zijn ouders. Momenteel hebben wij een team van echte specialisten op verschillende gebieden. Wij hopen dat wij ons zowel persoonlijk en als team door kunnen ontwikkelen en blijven leren van elkaar en onszelf. Alleen zo kunnen wij de beste service blijven bieden. Daarnaast hopen wij natuurlijk dat ook de volgende generatie(s) het familiebedrijf zullen voortzetten. We zullen zien wat de toekomst ons brengt!