Professioneel en zeer klantvriendelijk.

Ik ben al ruim 40 jaar klant bij garage Touw. Al die jaren ben ik zeer tevreden over de deskundigheid, flexibiliteit en klantvriendelijkheid van de medewerkers daar.

Wij zijn zeer tevreden over garage Touw

Garage Touw is goed toegankelijk, staat altijd klaar en levert prima service

Uitstekend!

Laat niets te wensen over,

Professioneel bedrijf met gelukkig nog een ouderwetse benadering en omgang met klanten. Denken in oplossingen, niet in problemen. Ga zo door!

Prima bedrijf

Geweldige service!

Ik was opzoek naar een nieuwe auto en ik had Tom Touw hierbij gevraagd om mij te helpen. Dat heeft heel goed uitgepakt! Want ik heb nu een supermooie auto die in hele goede staat verricht! Kort samengevat : T O P garage! :) Zeker een aanrader.

Transparante

Deskundige en vakmanschap Toegankelijk

mooi en vakkundig familiebedrijf met goede service

Zowel onze Fiat 500 als Audi A1 zijn er al jaren in onderhoud. De contacten zijn goed en we hebben alle vertrouwen in deze garage! Fijn dat er nog zo'n goeie niet merkgebonden garage bij ons in de buurt is.

Bij kleine reparaties meteen geholpen zonder afspraak en wachttijden, super.

Gewoon een erg goede garage waar wij uiterst tevreden over zijn en waar wij nog het echte klantgevoel hebben. Kwalitatief goed uitgevoerde reparaties, goede service en prettig personeel in de omgang. Ga zo verder.

Zeer kundig

Helpen altijd. Fijn bedrijf waar je graag klant bent. Ook leenauto beschikbaar. Topper!

Keurige betrouwbare service tegen een goede prijs

Breng altijd mijn wat oudere auto voor de APK en beurt bij Garage Touw, ook mijn Citroen 2cv komt daar als het nodig is. Goede afhandeling tegen een correcte prijs. Kennis van oudere auto's.

goed, snel, vakkundig, duidelijk!

Afspraken worden nagekomen, reparaties en keuringen goed uitgevoerd. Leuke sfeer.

Prettige klantervaring, ontzettend aardige mensen met, voor zo ver ik dat in kan schatten, kennis van zaken. Ik ben al vele jaren klant en mijn zoon tegenwoordig ook.

Zeer deskundige garage enten persoonlijke en prettige benadering

Een betere en vriendelijker garage die altijd voor de klant klaarstaat. Een verademing in vergelijk met de dealer van de LaRo. In een woord beter kan niet. Ben zeer gelukkig met Garage Touw al meer dan 20 jaar

Perfekt

Je zou eigenlijk zeggen normaal dat het altijd perfect is bij garage Touw in Koudekerke,maar het is nu ja altijd zo,voormij en mijn Jaguar xk,4.2,v8,dus ook bij mijn laatste bezoek,( febr-24) om mijn Jag.punt gaaf te houden, kunnen we vast stellen dat het nog steeds al een zonnetje voelt om er mee te rijden en dat vele er naar kijken en zeggen, draait goed, ook bij Jaguar liefhebbers

Fijne, kundige garage met zeer goede service

Al jaren onze garage voor onderhoud van onze klassieke mini, later mini clubman en nu mini countryman hybrid. Goede kundige service en vriendelijke mensen .

Betrouwbare autogarage voor onze bedrijfswagens

Al jaren fijn contact en goede service voor het onderhoud van ons wagenpark.

Al jaren betrouwbaar

Altijd goed...

Exeptioneel

Vriendelijk bekwaam personeel Makkelijk om een afspraak te maken. Goede follow-up en geen verrassingen Kortom ben buitengewoon tevreden

Ik kan er altijd binnen lopen als ik iets niet weet of kan

top garage

hele goede service, vriendelijke mensen en super mooie auto's

zeer behulpzaam, goede snelle service

Eerlijke garage met ouderwetse service

Echt professioneel bedrijf dat nog met je mee denkt. Met eerlijke reparaties en prijzen. Ga hier zeker niet meer weg

Komt altijd afspraken na

Vakmanschap

Over Garage Touw

Garage Touw is opgericht in 1944 aan de Brouwerijstraat te Koudekerke. Willem Touw is het bedrijf gestart en na korte tijd is Adrie Aarnoutse bij hem in dienst getreden. In 1962 is het bedrijf overgenomen door Adrie en Stien, en heeft Stien de administratieve taak op haar schouders genomen. Ook hun zoon Kees heeft olie in de aderen en is in 1978 toegetreden tot het bedrijf. Logisch gevolg is dat zijn vrouw Elly Aarnoutse in de loop der tijd de administratie heeft overgenomen van Stien. In 1995 zijn Adrie en Stien officieel uit het bedrijf getreden en hebben Kees en Elly het samen voortgezet. Doordat de werkplaats al gauw uit z'n jasje groeide is het bedrijf in maart 1997 verhuisd naar de Braamweg in Koudekerke waar een ruime werkplaats, kantoor en showroom een prima bedrijfspand vormen. Het zal je niet verbazen dat Tom, een van de drie zoons van Kees en Elly, net zo behept zijn met de liefde voor het vak als hun vader. in 2011 is Tom mede-eigenaar geworden en vanaf januari 2020 nam Tom het stokje dan ook volledig over van zijn ouders. Momenteel hebben wij een team van echte specialisten op verschillende gebieden. Wij hopen dat wij ons zowel persoonlijk en als team door kunnen ontwikkelen en blijven leren van elkaar en onszelf. Alleen zo kunnen wij de beste service blijven bieden. Daarnaast hopen wij natuurlijk dat ook de volgende generatie(s) het familiebedrijf zullen voortzetten. We zullen zien wat de toekomst ons brengt!