Wij zijn zeer tevreden over de goede service

De service van Garage Touw is top ! Zodra er iets met onze auto is kunnen we een afspraak inplannen. Ze denken goed mee en zoeken naar de juiste oplossing !

Na een miscommunicatie prima opgelost

Goede service snel en accuraat.

Ook indien pech onderweg.

kundig en betrouwbaar

oplossingsgericht en een luisterend oor.

Super service

Garage Touw is een meedenkend, hardwerkend bedrijf, waarbij wij onze auto in goede handen achterlaten. Ze leveren goede service en er is altijd een leenauto beschikbaar. Ze zijn vriendelijk in omgang.

Fantastisch

Hoe de auto zich gaat gedragen is uiteraard nog maar de vraag. Service is in elk geval TOP.

Uitstekende en snelle service!

Bij garage touw denken ze erg met je mee en staan ze altijd voor je klaar! snelle en persoonlijke service, een echte aanrader als je weet of juist nog niet weet wat je wilt.

Goede communicatie, deskundige reparatie, redelijke prijs

Je krijgt een deskundig advies van vriendelijke mensen, gevolgd door een adequate uitvoering van de werkzaamheden. Goede communicatie bij ‘ verrassingen’ bij een reparatie. En tenslotte een rekening die alleszins redelijk is.

Positief

Fijne ervaring met aardige mensen en een goed bedrijf.

Wij hebben heel vlot zaken gedaan met garage Touw. Alles is super verlopen en we hebben een hele mooie bus gekocht.

Klantvriendelijk en snel geholpen.

Vakkundig met een goede uitleg van het gebeuren.

Goede prijs, kwaliteit en deskundigheid

Met behulp van garage Touw de koelingsproblemen van mijn oldtimer deskundig opgelost voor een redelijk prijs. Personeel is vriendelijk en houd je goed op de hoogte van de voortgang van reperaties.

Uitstekende service en vriendlijke behandeling.

Prima. Helemaal goed.

Tot op heden tevreden over de verleend service

Tot nu toe goed

Goed en snel geholpen

Snel en vakkundig geholpen

Perfecte ervaring

Snelle service, goede communicatie en transparantie betreft kosten. Fijne ervaring. Mooi initiatief voor vervangend vervoer met elektrische (deel) auto's.

Ik Ben de afgelopen 42 jaar erg tevreden over de kwaliteiten en de service van garage Touw.

Hulpvaardig, deskundig, vertrouwd zijn de kernbegrippen in mijn ervaring met dit bedrijf..

Zeer tevreden klant bij een vertrouwd, vriendelijk, professioneel adres.

Ben al tientallen jaren klant. Correcte eerlijke behandeling. Contacten zijn goed, komen hun afspraken na. Een aanrader!

Goede afspraken en snelle reparaties!

Gewoon een bedrijf wat vertrouwen geeft!

Onderhouds beurt goed uitgevoerd

Juist geinformeerd betreffende de (extra) werkzaamheden vergeten is om de weerstand van de cabine-ventilatie standen keuzes te vervangen.

Creatief meedenkend bij reparaties

Klant is een persoon en geen nummer

Goede service en vriendelijk

Goede service Gedegen kennis Vriendelijk geholpen

Mijn ervaring is wat kort, maar die ik heb is uitstekend

Vrienden en bekenden die wat meer met auto's hebben dan de doorsnee autobezitter zijn vol lof over Garage Touw. Bovendien ben ik door de WW naar de garage gebracht. De man had lovende woorden over Garage Touw. Aan zijn grijze haren te zien heeft hij een lange ervaring, hij kan het dus weten.

Zeer kundig

Garage Touw heeft mijn oldtimer na 5 jaar stilstaan na wat reparaties en een nieuwe APK weer de weg op gekregen. Ondanks dat onderdelen soms lastig te vinden waren, geven ze niet op tot ze een oplossing hebben.

Er was een probleem met m’n bandenspanning- snel en efficiënt opgelost. Vriendelijke monteur.