Tijd en aandacht voor de klant fantastisch

Ruim de tijd voor advies en vragen. Goed advies en service.

Prima ervaring!

Ben al jaren klant van garage Touw en ben altijd zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en de werkzaamheden. Heb nu veel vertrouwen in met name Tom die in samenwerking met Landrover Nederland prima werkzaamheden heeft verricht aan onze Discovery.

Nauwgezet, deskundig en goede verantwoording naar de klant

Goed om te zien dat de zoons en ( voor mij ) nieuwe monteurs de visie weer voortzetten

Heel goed , Luisterend oor en vakkundigheid

Jammer , Vanwege personeel tekort. Langere tijd voor afspraak in de garage. Begrijpelijk maar vroeger was prettiger .

vriendelijk en deskundig.

correct geholpen en duidelijk over reparaties.

Klantvriendelijk en betrouwbaar

Onze MG midget is weer in topconditie na een grondige reparatie van versnellingsbak koelsysteem monteur Kees is super betrokken bij elke klant, denkt mee met de klant en geeft deskundig advies om onze oldtimer rijdend te houden.

Bijzonder tevreden over deze garage.

Vriendelijk personeel en goede service.

Super geholpen met euvel aan oldtimer TA 1952

Goede service en persoonlijke behandeling, erg tevreden.

Zo als altijd goed.

Al 20 jaar one garage voor onze MG echte oldtimer specialist.

vertrouwde en deskundige behandeling

Goede ontvangst en behulpzaam ook bij kleine mankementen en eerlijk mbt het adviseren van een kleine beurt of een grote. Deskundig werk is mijn indruk Gevoel van vertrouwen in een klein dorp. Ik hou van kleinschalig en dat is het geval bij jullie

vakmanschap en klantvriendelijk

Zoals gewoonlijk denkt men goed mee en als iets nog nog niet nodig is bij de beurt wordt dat ook gewoon voorgelegd. Ik ervaar elke keer weer deskundigheid en dus vertrouwen in de medewerkers.

Een afspraak maken kan even duren, maar de werknemers zijn vaktechnisch goed onderlegd. Vriendelijk personeel.

Betrouwbare en deskundige service.

Altijd goed. Experts ontmoet ik die plezier hebben in hun werk.

Geen klachten

Vriendelijke bejegening.

Goed en vriendelijk

Goede service en goede adviezen. Vriendelijk personeel en behulpzaam

Een zeer laagdrempelige ,integere,betrouwbare garage.

Altijd vriendelijk, tijd om iets uit te leggen en tot nu toe geen pech gehad met de auto(s)!! En dat is toch wel belangrijk. Ze houden de conditie van je auto goed in de gaten.

Vertrouwen

Direct na het eerste bezoek had ik vertrouwen dat de revisie van de Achterberg van mijn oldtimer in goede handen was

Vakkundig bedrijf

Staan ondanks drukke werkzaamheden klaar om kleinere noodzakelijke werkzaamheden uit te voeren

Persoonlijke en snelle dienstverlening

Onze zakelijke landrover is in onderhoud bij Garage Touw, zowel gepland onderhoud als acute reparaties. Denken goed mee, zeker als het om de acute reparaties gaat (tijdsplanning) en zorgen er elke keer weer voor dat de auto doet wat hij moet doen: veilig en betrouwbaar over het strand rijden. Henriëtte Swartjes, Strandsport Zeeland

Een garage die meedenkt met de klant

Een garage met vakmensen zonder poeha. Ik heb alleen maar goede ervaringen.

Uitstekende ervaring

Garagebedrijf met grote liefde voor het vak en dat merk je bij alles! Er wordt pro-actief meegedacht bij onderhoud bij zowel modern als klassiek! Zeer goede service en men is zeer transparant over uitgevoerde werkzaamheden.

Goeie service en waardeer de persoonlijke band

Goeie service en waardeer de persoonlijke band. Aangezien het onderhoud van auto's de laatste jaren flink is gestegen naar mijn gevoel (mede door de toename van de electronica in moderne auto's is mij verteld), stel ik het zeer op prijs dat er ook alternatieve oplossingen worden voorgedragen i.p.v dat er hele units vervangen dienen te worden.

Prima en betrouwbaar

Eerste keer heel goed bevallen.

Door dat ons Pensioen elke keer gekort wordt is het fijn om in twee keer te betalen

Daarbij zijn ze ook behulpzaam mocht er iets zijn zoals mijn koplampen die ze helemaal hebben gepolijst en nu kan ik in donker goed zien met mijn oude auto. Net als zijn baasje moeten we het er mee doen en dat is bij Garage Touw geen probleem met oude auto's want die staan er genoeg in de etalage .