Meedenkend!

Goede service, klantgericht en correct.

Behandeling persoonlijk op de klant afgestemd, zakelijk en eerlijk.

Kan geode

Kan duidelijke afspraken maken. Goede service / terugkoppeling

Ze doen wat ze zeggen

Ze doen wat ze beloven

Heel vriendelijk! altijd helpen ze mij.

Ik ben altijd helemaal tevreden. De rekening is niet altijd waar ik blij van wordt. Misschien af en toe een senioren korting.. zou leuk zijn!!!!!! Maar ik bedank jullie allemaal voor de vriendelijke behandeling.Groet MJ de Vries.

Goede ervaring(en)

Goede ervaring(en). Onderhoud en of reparaties worden altijd naar behoren uitgevoerd. Dank daarvoor!

een plaats om terug te komen

zeer correct, komt afspraken na

Goed, duidelijk en snel.

Makkelijk afspreken via de app, gratis fiets, duidelijke afspraken.

Alleen maar lof!

Deskundig, behulpzaam, vriendelijk. Ik raad het bedrijf zeker aan.

Goede service voor een goede prijs

Vervangen van een aandrijfas hoes. Voor dat geld ga ik dat zelf niet doen.

Uitstekende garage!

Altijd goed geholpen en gezellige sfeer!

Topservice

Topservice

Uitstekende service

Aardige vakmensen

Kleine beurt was eind januari. Nu bijna half maart. Niet zo handig. Verder is me bijgebleven dat ik het een flink bedrag vond (ruim 130€ meer dan bij de merkgarage, die de auto ook nog wassen). Vond het een minpuntje dat ik weer terugmoest om melding op dashboard uit te laten zetten. Ik vond de sfeer prettig en de bereidheid om een stapje meer te zetten, ook.

Mijn ervaring bij jullie is goed.

De service is goed.

De echte garage waar oud en nieuw samengaan.

zeer goed

klant vriendelijk en zeer vakkundig.

goede service

Keuring en grote beurt netjes en volgens afspraak uitgevoerd

Garage Touw voert uit wat men vraagt.

Behulpzaam, betrouwbaar en service verlenend.

Zeer tevreden.

Top service

Erg goed geholpen, erg vriendelijk en goede service.

Fantastisch bedrijf

Dit bedrijf is bijzonder klantvriendelijk. Daarnaast hebben ze mij heel goed en snel geholpen. De distributieketting van mijn auto moest vervangen worden en daar maakte men een spoedklus van tussen Kerst en Oud en Nieuw ondanks de grote drukte. Heel bijzonder en nog nooit eerder meegemaakt! Voor mij een topbedrijf!!

Goede sevice en altijd vriendelijk personeel

Zie boven.

vriendelijk

zijn altijd bereid om te helpen als er problemen zijn. goed contact en prima service.

prima,uitstekend.

wij zijn zeer tevreden met de auto mobiel de jullie voor ons hebben gevonden,percies de auto die wij wilde, buitengewoon goed en dat niet alleen, ook de nazorg heerlijk, bij een vraag eerlijk antwoord of en een gevoel of je elkaar al heel lang kennen zo wordt je ook goed geholpen.