Vlot en goed geholpen

Vakmensen die om auto’s geven!

Prima garage en behulpzame mensen.

Al jarenlang is mijn MGF tot volle tevredenheid in onderhoud bij Garage Touw.

Behulpzaam & Juiste kennis

Zeer behulpzaam..duidelijke taal..vooraf contact voor de reparatie en meedenkend.

blij met garage Touw

Wordt altijd heel keurig geholpen, we zijn tevreden.

Een fijne garage waar je goed wordt geholpen

prima service, vakkennis, meedenken en oplossen.

Keurige dienstverlening en service!

Fijne mensen die goed en vriendelijk snel. Schakelen snel. Auto rijdt weer als een zalfje! Ben blij met de snelheid van de service en de persoonlijke benadering.

Alles oké.

Misschien wat sneller reageren op e-mail maar verder prima.

Keurige auto geleverd voor nette prijs.

slecht 1 minpuntje : airco was niet nagekeken en werkte niet. Moest toen 3 weken wachten voor er tijd was voor reparatie. Voor de rest alles ok.

Aandacht voor details en goede uitleg.

Mijn ervaring is, dat ik blij ben dat ik met mijn oud gehandicapte autootje terecht kan bij deze garage. De communicatie verloopt prima en men staat direct voor mij klaar.

Fantastisch

Fantastische service! Van harte aanbevolen!!

Vriendelijk, duidelijk en goed geholpen.

Duidelijke communicatie. Wat er moet gebeuren aan de auto wordt goed en netjes uitgevoerd.

uitstekende service

alles verloopt zoals afgesproken, goede communicatie en alles goed uitgevoerd.

Jullie zijn Super; Als er wat is met een van de auto's wordt er altijd even tijd gemaakt

Over de vele jaren weten we nu wel dat als er wat is met een van de auto's dat een telefoontje volstaat. Als het moet komen ze de auto ophalen en krijg je een leen auto. Als je die maar afgetankt weer terug brengt is alles goed. Dat garage Touw het altijd erg druk heeft en dat daardoor een beurt of keuring ruim van te voren ingepland dient te worden is een gevolg van het goede werk dat er geleverd wordt. Het is duidelijk dat Garage Touw een grote schare trouwe klanten heeft, waar wij ook al jaren toe behoren. Daarom is het fijn dat er ruim van te voren per email wordt vermeld dat er weer een beurt of APK aan zit te komen. We raden Garage Touw dan ook zeker aan.

goeie service e

alles naar wens gerepareerd met kundige uitleg men doet wat ze zeggen en beloven ik blijf gebruik maken om mijn old timer in conditie te houden

Na aanvankelijke communicatie goed opgepakt!

Fijne mensen, goed uitgeruste garage.

vakkundige klantvriendelijke garage

vakkundige klantvriendelijke garage

Echt prima

Niet alleen deskundig maar ook vriendelijk en klantgericht. Top team.

Prima garagebdrijf.

ik vind de service bij garage Touw erg goed,ook de vriendelijkheid is prima! ben zeer tevreden.

Geweldig stel gedreven vaklui

Kom al vele jaren bij deze garage, sinds 2007, voel mij in een warm bad als ik daar kom en altijd heel serieus behandeld. Ik hoop nog vele jaren klant te blijven van de gebroeders Arnoutse!

Redelijk

Het water in de kofferbak was snel opgelost. Zelf meegeholpen Jammer dat er een oude batterij in de sleutel werd gestopt.

Prima service en vakkundig mensen, een aanrader!

Al jaren klant bij Garage Touw, tot meer dan volle tevredenheid. Mensen denken altijd met je mee en zijn zeer flexibel in hun oplossingen. Een best volk!

Passie en vakmanschap voor oldtimers

klantvriendelijk

Opmerking...ik moest redelijk lang wachten voordat ik terecht kon voor een servicebeurt(ruim 4 weken)

Prima, geen opmerkingen.

Goed werk geleverd, prima communicatie.

Over Garage Touw

Garage Touw is opgericht in 1944 aan de Brouwerijstraat te Koudekerke. Willem Touw is het bedrijf gestart en na korte tijd is Adrie Aarnoutse bij hem in dienst getreden. In 1962 is het bedrijf overgenomen door Adrie en Stien, en heeft Stien de administratieve taak op haar schouders genomen. Ook hun zoon Kees heeft olie in de aderen en is in 1978 toegetreden tot het bedrijf. Logisch gevolg is dat zijn vrouw Elly Aarnoutse in de loop der tijd de administratie heeft overgenomen van Stien. In 1995 zijn Adrie en Stien officieel uit het bedrijf getreden en hebben Kees en Elly het samen voortgezet. Doordat de werkplaats al gauw uit z'n jasje groeide is het bedrijf in maart 1997 verhuisd naar de Braamweg in Koudekerke waar een ruime werkplaats, kantoor en showroom een prima bedrijfspand vormen. Het zal je niet verbazen dat Tom en Joop, twee van de drie zoons van Kees en Elly, net zo behept zijn met de liefde voor het vak als hun vader. In januari 2020 namen Tom en Joop het stokje dan ook over van hun ouders. Momenteel hebben wij een team van echte specialisten op verschillende gebieden. Wij hopen dat wij ons zowel persoonlijk en als team door kunnen ontwikkelen en blijven leren van elkaar en onszelf. Alleen zo kunnen wij de beste service blijven bieden. Daarnaast hopen wij natuurlijk dat ook de volgende generatie(s) het familiebedrijf zullen voortzetten. We zullen zien wat de toekomst ons brengt!