vriendelijk

zijn altijd bereid om te helpen als er problemen zijn. goed contact en prima service.

prima,uitstekend.

wij zijn zeer tevreden met de auto mobiel de jullie voor ons hebben gevonden,percies de auto die wij wilde, buitengewoon goed en dat niet alleen, ook de nazorg heerlijk, bij een vraag eerlijk antwoord of en een gevoel of je elkaar al heel lang kennen zo wordt je ook goed geholpen.

Vriendelijk en behulpzaam voor advies

Omdat ik weinig kilometers maak met mijn Peugeot en toch alles na gezien moet worden, dan gaan we dat verzorgen. En heel belangrijk na het brengen van de auto kan ik met een leen fiets naar huis of anders lopen in Koudekerke

Een ECHT garagebedrijf!

Denk al meer dan 20 jaar klant! Dit is een bedrijf dat nog repareert indien mogelijk ipv vervangen

Snelle service en vriendelijke werknemers

"ouderwets" goede garage met persoonlijke service

Goede service. Klant wordt goed geïnformeerd.

Prima garage

Mijn accu is vernieuwd en de stuurbekrachtiging ingelezen. Nu doet mijn radio het niet meer. Mag ik hiervoor nog even afspreken ?

Ik ben prima geholpen tegen een redelijke prijs

No nonsens garage met vriendelijk personeel en een goede service

Zeer tevreden over garage Touw voor onderhoud en koop van auto. Dit al 36 jaar

Snel en goed geholpen

Grote beurt en apk , alles eerst netjes aangegeven wat nodig is en wat de kosten zijn bij onverwachte dingen en netjes aangegeven wat er aankomt.

Kan niet beter

Heb totaal geen verstand van auto's dus moet ik de garage vertrouwen. Dat doe ik en dat kan bij jullie ook.

Mijn ervaring met Garage Touw is uitstekend

Garage Touw is deskundig en klantvriendelijk. Een groot pluspunt is ook dat de garage op zaterdagochtenden geopend is.

Goede en betrouwbare dienst verlening

Ook goede begeleiding bij onderhoud over de jaren

Vriendelijk te woord gestaan en aan de afspraken houden

soepel geregeld, adequaat en snel

Mooie uitdaging om dit niveau vast te houden

Al jaren zeer tevreden

Altijd goed geholpen.

Prima en correcte behandeling

Vertrouwen in werkzaamheden van de zeer capabele medewerkers en leiding.

Gewoon goed

Wij zijn zeer tevreden over de goede service

De service van Garage Touw is top ! Zodra er iets met onze auto is kunnen we een afspraak inplannen. Ze denken goed mee en zoeken naar de juiste oplossing !

Na een miscommunicatie prima opgelost

Goede service snel en accuraat.

Ook indien pech onderweg.

kundig en betrouwbaar

oplossingsgericht en een luisterend oor.

Super service

Garage Touw is een meedenkend, hardwerkend bedrijf, waarbij wij onze auto in goede handen achterlaten. Ze leveren goede service en er is altijd een leenauto beschikbaar. Ze zijn vriendelijk in omgang.

Fantastisch

Hoe de auto zich gaat gedragen is uiteraard nog maar de vraag. Service is in elk geval TOP.