Goede, persoonlijke en flexibele service

We hebben goede ervaringen met garage Touw.

Prima garage!

Goed geholpen! Hadden zelfs de moeilijk verkrijgbare oldtimer olie op voorraad.

Ik ben tevreden

Prima service, goed geholpen

Prima service. Goed geholpen. Juiste offerte.

Dat zoiets nog bestaat.

Zie boven.

Professioneel en volgens planning

Auto Peugeot 2008 bj.2018 Aangeboden voor een onderhoudt beurt. Alle punten volgens het onderhoud boekje afgewerkt. Communicatie klant garage is goed ,er wordt duidelijk uitgelegd welke werkzaam heden gedaan zijn.

prima geholpen super

Tevreden over werkzaamheden.

Opnieuw tevreden zoals bijna altijd.

Prima revisie

Goed en vakkundig

Goede service en vriendelijk personeel !!

Onderhoudsbeurt is naar tevredenheid uitgevoerd.

Super aardig, goed geholpen , helemaal top

Terug van vakantie ging bij Goes de uitlaat kapot. Volgende dag naar garage touw ….. gelijk stuk uitlaat besteld en tijd gemaakt om hem de dag erna er gelijk voor ons op te zetten ondanks dat ze het super druk hadden. Dank je wel

Superservice! Vrijdag om 16.50 nog een snel een nieuw voorlampje

Hele aardige mensen, geweldig geholpen en ook nog een dode mus uit de motor gevist.

Deskundig en behulpzaam

Door drukte wachttijd voor onderhoudsbeirt en of apk. Wel direct tijd bij pech.

De service van Garage Touw is altijd uitstekend

Wij laten al jaren onze auto('s) onderhouden door Garage Touw. Ook bij APK en aan- of verkoop van auto's levert Garage Touw altijd uitstekende service.

In 1990 klant geworden en nooit meer weggegaan.

Bovenstaand zegt genoeg.

Dienstverlening is altijd naar tevredendheid.

fijne mensen

soms duurt het een beetje lang.

Goede service, zeer klantvriendelijk!

Alle werkzaamheden volgens afspraak prima uitgevoerd.

De 'nieuwe' Mini reed minder goed dan de eerdere. Advies was chiptuning. En dat was een heel goed advies.

Fijne eerlijke garage

Fijne eerlijke garage zoals je die op een dorp mag verwachten . Meedenkend zelfs toen de auto het begaf , een week voor de bevalling, werd er een leenauto geregeld die eigenlijk allemaal uitgeleend waren .

Prima geholpen,

Bij APK keuring kwam onverwacht probleem te voorschotnemer waardoor enig laswerk noodzakelijk was, netjes opgelost, aanvullende expertise ingeschakeld en alles netjes geregeld.

Ervaring is te merken

Goede snelle service. Afronden via betaal link was heel fijn.

Klantvriendelijk en professioneel!

Van te voren kreeg ik duidelijk te horen wat er gerepareerd moest worden en hoeveel dat ging kosten. De auto was op tijd klaar en weer perfect in orde!

Vakmannen en ook heel plezierig in de omgang

Twee keer geweest met mijn Youngtimer (Jaguar XK). Goed geholpen, servicegericht. Passie voor het vak. Ook leuk om even rond te kijken in showroom en werkplaats, er stonden diverse e-types….

top garage, heel vriendelijk,

iedere keer als ik een probleem met de auto had hebben zij mij snel en vriendelijk geholpen. Gewoon een top garage.