prima geholpen

alles ging volgens afspraak auto heeft weer een grote beurt gehad netjes geholpen en ook interesse in de mens achter de auto goed bedrijf

Hier word ik altijd vakkundig en vriendelijk geholpen

Een fijne garage waar meegedacht wordt in oplossingen en waar al vele jaren mijn oude auto goed onderhouden wordt.

prima service

gemakkelijk afspraak maken, duidelijke rekening

betrouwbaar adres

Ik word altijd netjes geholpen, heb er vertrouwen in dat controles en reparaties goed zullen worden uitgevoerd.

Al jaren klant, dat zegt genoeg!

Vaklui, behulpzaam!

goede uitleg over de te nemen reparatie en kosten.

al jaren klant en geen negatieve ervaring gehad.

Vriendelijk en eerlijk

Voor het eerst met mijn audi TT hier langsgeweest. Goede service, eerlijk en oprecht. Kwam voor een grote beurt en er was alleen maar een kleine nodig. - minpuntje: Vond wel dat de leenauto van 25 euro per dag aan de dure kant was, maar goed. Alles goedgekomen.

vertrouwd adres, deskundige automonteurs en vooral: KLANTVRIENDELIJK

mijn ervaringen van ruim 50 jaar klant-zijn

Deskundig, hulpvaardig en vriendelijk.

Al vele jaren klant prima bedrijf.

Elkaar leren kennen voor het beste resultaat.

Al jaren ben ik tevreden klant bij garage Touw. Ik loop al twee generaties mee. Harde werkers die ook steeds beter communiceren. Ze houden het oog op de bal, jouw auto dus, en geven je eerlijk advies.

vakmensen

uitstekende kwaliteit , goede service

geen communicatie

Auto heeft bijna 4 maanden in Koudekerke buiten gestaan en er was geen contact, alleen op ons initiatief.

Beste heer Mes, Jammer dat u ons zo beoordeeld en er verder niets over heeft gezegd toen u de auto kwam ophalen. Zoals u toen ook opmerkte startte de auto veel beter dan eerst en heb ik ook aangegeven dat het jammer was dat het zo lang duurde. Er waren onderdelen besteld en dit is ook verteld. Het probleem waar de Land Rover voor kwam was veel meer omvattend dan u in eerste instantie dacht waar door het langer heeft geduurd. Wij waren in de veronderstelling dat u begreep dat het langer duurde nadat wij dit u hebben verteld. Jammer dat wij nu zo een beoordeling krijgen op een miscommunicatie/opvatting.

Aandacht en vakmanschap

Met rust en professionaliteit wordt ik bij Touw altijd goed geholpen, meestal omdat een oldtimer hulp nodig heeft. Het is een goed en slim familiebedrijf.

Reeds klant vanaf 1990, zegt genoeg!!!!

eer deskundig advies en services

Ondanks de drukte toch tijdgemaakt voor mijn Mini. Advies ter handen genomen om de Hif44 carburateur beter afgesteld te bij Tovami. Goed advies en ook hier goed geholpen!

Wordt altijd goed geholpen

Wordt altijd goed geholpen.

Geweldig en betrouwbaar.

Het bedrijf garage Touw, is al vele jaren een begrip voor mij. Goed personeel en eigenaar die NIET voor het grote geld gaan maar voor VERTROUWEN, SERVICE, MENSELIJKHEID EN KENNIS. De laatste keer dat ik van hun diensten gebruik maakte, werd ik goed geadviseerd VOOR het bedrijf begon aan mijn auto. Tussendoor werd ik op de hoogte gehouden als er iets veranderde. De sfeer in het bedrijf is een goed gevoel voor de klant, want je voelt je er thuis. Iedereen is zeer vriendelijk en hulpvaardig. Mijn complimenten voor de eigenaar, dat hij dit bedrijf in zulke goede banen blijft leiden. Ik kan nog wel even doorgaan, maar hou het hierbij. Met vriendelijke groet; Alfred de Rijk.

Al jaren vaste klant, altijd transparant en in overleg. Behulpzaam bij acute problemen.

garage zonder gelijken

deze garages zijn aan het verdwijnen, waar men nog verstand heeft van sleutelen, problemen oplossen, maakt niet uit welke auto, welk jaar, waarvandaan.

niet meer voor te stellen dat we ooit bij een andere garage klant waren

altijd een oplossing en steeds de best denkbare hulp, dat is mijn ervaring; het mogelijke wordt direct gedaan en het onmogelijke duurt wat langer.

Vriendelijk, deskundig en eerlijk

We moesten er even voor rijden, maar dan heb je ook wat. We werden vriendelijk te woord gestaan door Tom en zijn heel blij met onze fantastisch afgeleverde auto. Dank daarvoor. Een eerlijke en deskundige garage. Aanrader!

Altijd worden tot nu toe gemaakte afspraken nagekomen

Goede service en vakkundig!

Ja ook nog betrouwbaar!

Heel goed geholpen en voorgelicht. Zeer tevreden.

Braamweg 10 a

4371EN Koudekerke

Over Garage Touw

Garage Touw is opgericht in 1944 aan de Brouwerijstraat te Koudekerke. Willem Touw is het bedrijf gestart en na korte tijd is Adrie Aarnoutse bij hem in dienst getreden. In 1962 is het bedrijf overgenomen door Adrie en Stien, en heeft Stien de administratieve taak op haar schouders genomen. Ook hun zoon Kees heeft olie in de aderen en is in 1978 toegetreden tot het bedrijf. Logisch gevolg is dat zijn vrouw Elly Aarnoutse in de loop der tijd de administratie heeft overgenomen van Stien. In 1995 zijn Adrie en Stien officieel uit het bedrijf getreden en hebben Kees en Elly het samen voortgezet. Doordat de werkplaats al gauw uit z'n jasje groeide is het bedrijf in maart 1997 verhuisd naar de Braamweg in Koudekerke waar een ruime werkplaats, kantoor en showroom een prima bedrijfspand vormen. Het zal je niet verbazen dat Tom, een van de drie zoons van Kees en Elly, net zo behept zijn met de liefde voor het vak als hun vader. in 2011 is Tom mede-eigenaar geworden en vanaf januari 2020 nam Tom het stokje dan ook volledig over van zijn ouders. Momenteel hebben wij een team van echte specialisten op verschillende gebieden. Wij hopen dat wij ons zowel persoonlijk en als team door kunnen ontwikkelen en blijven leren van elkaar en onszelf. Alleen zo kunnen wij de beste service blijven bieden. Daarnaast hopen wij natuurlijk dat ook de volgende generatie(s) het familiebedrijf zullen voortzetten. We zullen zien wat de toekomst ons brengt!