Goede garage

Vriendelijk en vakbekwaam.

Prima volgens afspraak gewerkt.! Dank je.

Zeer prettig

Pas geleden een MG TF gekocht bij Garage Touw. De aankoop was een prettige ervaring. Na een week konden wij de auto ophalen. Keurig afgeleverd volgens afspraak. Na een paar ritjes in de omgeving ontstonden er een paar kleine klachtjes. Gebeld en er werd gelijk een afspraak geregeld. Vandaag geweest en het werd keurig opgelost. Kregen een leenauto mee en hebben de buurt verkend. Auto opgehaald en alles was tiptop, volgens afspraak, verholpen. Mannen het beste van jullie is: dat jullie gewoon zijn, gewoon doen wat afgesproken is en alles met een glimlach en vriendelijkheid. Ga zo door zou ik zeggen.

Goed bekend staand bedrijf met name voor oldtimerregeling en klassieKe

Ben goed over deze garage te spreken, een keer was ik niet tevreden, en heb dit via mail ook laten weten. Het is toen naar tevredenheid opgelost.

Top garage met aandacht voor klant en auto

Je voelt dat men betrokken is met je auto en alles gaat in overleg.

Prima garage

Je wordt er goed geholpen en er wordt duidelijk verteld wat er gedaan is.

gewoon goed

ben netjes en correct behandeld voor er een reparatie gedaan is werd ik netjes gebeld of ik hier mee in stemde

Vriendelijk, behulpzaam, en deskundig.

Zeer goed vooral omdat het in mijn geval gaat om een auto van 50 jaar oud.

Super fijne garage

Garage Touw staat altijd klaar voor je. Hoe vaak Cees Aarnoutse niet is gekomen om me te helpen met accu of lekke band. Warme douche waard!!

Prima volgens afspraak geholpen.

Fijne garage

Al 20 jaar een tevreden klant

Al 20 jaar een tevreden klant

altijd erg tevreden

Ik heb al een wat oudere auto die soms kostbare reparaties nodig heeft. De adviezen over welk onderhoud nog wel zin heeft en welk beter niet meer tov het kosten plaatje is onmisbaar om de onkosten en het nut er van overzichtelijk te houden

Goede prijs kwaliteit verhouding

Betrouwbaar en bereikbaar

Als we een probleem hebben met onze Landrover, is Garage Touw altijd bereikbaar en bereidwillig om mee te denken in oplossingen, wanneer we de auto voor ons werk niet lang kunnen missen. Voor ons zijn ze betrouwbaar, omdat ze goede adviezen geven en de reparaties en controles altijd goed doen.

Auto wordt opgehaald en gebracht voor de onderhoudsbeurt. Gemakkelijk en goede service

Deskundigheid en nauwkeurigheid

Ik vertrouw op deze mensen dat ze doen wat ze kunnen en moeten doen en dat ze betrouwbaar zijn ook vwb de nota. Ze sjoemelen absoluut niet

Garage Touw : snel in het stellen van de diagnose. En vriendelijk- enbetrouwbaarbetrouwbaar

Zeer veel jaren vaste klant, mijn Volvo v 70 en camper in onderhoud. Daarnaast vele jaren mijn MG B en MG A in onderhoud gehad. Ook voor wat betreft de oldtimer auto's zeer specialistisch en vakkundig.

Zeer kundige en toegankelijke garage

Ben al vele jaren klant bij garage Touw met een oldtimer MG en Land Rover Defender. Met beide merken is Garage Touw een zeer deskundige garage. Kan alleen maar zeggen EEN SUPER GARAGE qua te woord staan en het uitvoeren van werkzaamheden.

uitmuntend

komen de gemaakte afspraken goed na

Onovertroffen!!

Uitstekende SERVICE!

Goede service duidelijke afspraken

Goede garage voor onze Volvo/ Skoda en Ford. Wordt goed geholpen en alles is mogelijk. Gewoon duidelijke afspraken of het gaat om winterbanden of nieuwe banden of om een nieuwe auto alles wordt goed geregeld

Een prachtig familie bedrijf.

Leuke gezellige sfeer en passie voor auto’s en de klanten.

Perfecte service

Het hele team is altijd bereid om service te verlenen. Al jaren komen wij graag met onze auto's bij Garage Touw.

Fantastisch staan altijd voor je klaar.

Geweldig goede service, Normale en fatsoenlijke prijzen Ik ben enorm blij met alle mannen op de werkvloer die je het gevoel geven alle tijd voor jou auto ellende te hebben.

Betrouwbare garage met uitstekende service!

Al jaren ben ik vaste klant bij Garage Touw. Ik ben zeer tevreden.