Zeer professioneel, behulpzaam en vriendelijk!

Peter en zijn team zijn altijd uiterst professioneel en vriendelijk. Ik was bij ze om een kapot achterlicht te laten repareren. Fijn dat ze me de versleten remschijven lieten zien en dat die ook snel vervangen konden worden. Ik reed weg met een veilige en blinkende auto. DANK!

Vriendelijk, behulpzaam en kwaliteit

Een erg goed en vriendelijk bedrijf. Men wil klanten goed helpen en altijd voor een eerlijke prijs.

Vriendelijk geholpen

Top!!

Eerlijke garage met erg fijne mensen.

Super garagebedrijf

Met super personeel

• Prijs/Kwaliteit

Ben prima geholpen. Mijn dank hiervoor.

ben prima geholpen , goede service.

Perfect as always.

Thank you for your wonderful service all these years.

• Prijs/Kwaliteit

Fijne garage, duidelijke communicatie!

Monteur had euvel bekeken, kregen een offerte en de auto is perfect gerepareerd zonder verrassingen achteraf. Echt goede service!

• Prijs/Kwaliteit

Uitermate prettige garage met fijne medewerkers en goede sfeer.

Al jaren lang goede ervaringen. Kennis aanwezig en jong team. Hier word je blij van als klant. Staan je altijd correct te woord, ook als het druk is. Je bent hier geen nummer. Aanrader.

• Prijs/Kwaliteit

Goede service, vlotte hulp, aardige medewerkers

Nadat we pech hadden met onze auto nam de wegenwacht contact op met Schoolderman. We konden dezelfde middag met de auto terecht. We kregen een reserveauto mee en de reparatie was na een dag afgerond, ondanks dat er nog een onderdeel besteld moest worden. We waren erg blij dat het zo goed en vlot geregeld was en we onze vakantie gewoon door kon gaan.

Topservice en supervriendelijk

Uiterst vriendelijk en behulpzaam

Vriendelijk, vakwerk, betaalbaar.

Vriendelijk, vakwerk, betaalbaar.

• Prijs/Kwaliteit

Zeer klant gericht en flexibel

Schoolderman is een zeer betrouwbare en professionele garage. beoordeling/analyse van het probleem worden strak uitgevoerd en diagnose op papier gedeeld. Ook de reparaties worden adequaat uitgevoerd waarbij de auto tevens schoon geretourneerd wordt. Wanneer er achteraf eventueel toch iets is dat aandacht vraagt wordt dit snel en in goed overleg opgelost.

Netjes en goed

Mijn auto gebracht voor apk. Dat zal allemaal niet mee, er moest een hoop gebeuren. Ondertussen een nette prijsindicatie gekregen. Wat onderdelen waren zo snel niet leverbaar en er kwam ook nog een steekproef. Keurig op de hoogte gehouden over de voortgang en de auto weer keurig terug gekregen!

Super service

Top service, mijn auto hebben ze op gehaald waar ik gestrand was en de volgende dag was die weer klaar. .

• Prijs/Kwaliteit

Super service gericht bedrijf.

Onze auto had problemen met de automaat met een grote reparatie tot gevolg, na een hoop zoekwerk is het prima opgelost en rijdt de auto weer als een zonnetje! Garage Schoolderman heeft er alles aan gedaan om ons tijdens de reparatie mobiel te houden, dank daarvoor!

goede service

goede kwaliteit en uiterst vriendelijk

• Prijs/Kwaliteit

Goede service en duidelijke communicatie

Goede en snelle service. Duidelijke communicatie over gang van zaken. vriendelijk en behulpzame medewerkers.

prima service

Was voor het eerst bij fa. Schoolderman. Alles is naar wens uitgevoerd. Twee nieuwe banden gemonteerd voor. Dus ik kan zeker weer zorgeloos rijden.

• Prijs/Kwaliteit

Superfijne service, zeer aan te raden!

Fijn contact over de werkzaamheden, en goed en netjes voor mekaar! Helemaal blij mee.

• Prijs/Kwaliteit

Topservice waarvan ik het bestaan bijna niet meer kende...

AutoFirst Schoolderman heeft ons geweldig bijgestaan toen onze auto er ineens (onderweg) mee ophield. Alleen nog achteruit kunnen rijden is niet handig en vraagt dus om diagnose en reparatie. Schoolderman regelde transport naar eigen werkplaats en daarna naar revisiebedrijf voor de transmissie. En zette intussen direct een prima vervangwagen in. We zijn dan ook geen moment zonder auto geweest. Geweldige service die ècht verder ging dan ik had durven verwachten, Dikke complimenten aan Team Schoolderman!

Hele fijne garage

hele fijne garage met oog voor de auto en aandacht voor de persoon!

Uitstekend.

Prima service, duidelijke offerte, vooraf overleg bij onvoorziene problemen, keurig gewassen afgeleverd.

Fantastisch!!

Super service! Vriendelijke ontvangst, snel, behulpzaam, duidelijk! Geweldig garagebedrijf!!

Goede en snelle service

Een hele fijne autobedrijf. Een goede en snelle service , klantvriendelijk, professioneel