Autobedrijf Schoolderman kan er wat van!

Als leek op het gebied van autotechniek en voor mijn werk afhankelijk van mijn VW Transporter weet ik hem al een paar jaar in zéér goede handen bij Autobedrijf Schoolderman. Ze zijn deskundig, transparant, te vertrouwen, zeer flexibel, toegankelijk en goed gestemd. Het komt altijd goed en zo niet, dan toch! Dat geldt ook voor het vervangende vervoer:-)

Fijne mensen goede service

Aardige mensen die je goed helpen. Ben zeer tevreden

Goed, snel en betrouwbaar.

Ik heb eigenlijk alleen maar positieve ervaringen bij Schoolderman.

Klantvriendelijke, betrouwbaar, meedenkend en komt gemaakte afspraken na

Vriendelijke mensen die verstand hebben van zaken en een goede service en werk leveren. komen met goed advies.

Klantgericht, klantvriendelijk, vakmanschap, betrouwbaarheid en goede service.

Onze auto heeft een grote onderhoudsbeurt gehad. De afspraak hiervoor was op vriendelijke toon geregeld. Vooraf aan de werkzaamheden, was er na inspectie van de auto eerst telefonisch overleg, wat op advies aan extra's moest worden uitgevoerd. Na afloop is de auto schoongemaakt van binnen en gewassen als service. Einde dag stond hij fris van binnen en glimmend van buiten ons weer op te wachten voor weer een heleboel onbezorgd en veilig rijplezier.

beetje laat , ik ben weer erg goed en snel geholpen door Peter

jullie helpen zeer attent en vooral vriendelijk alle lof en vooral zo door blijven gaan vriendelijke groet Hans Kamphuis

Prima goede service

Nette goede zaak. Goede service.

Gewoon zoals ik het graag wil

Snel, netjes, vakkundig geen gezeur APK en klein onderhoud en als bonus ook nog een schone en gewassen auto.

Goede wijn behoeft geen krans!

Ik blijf niet aan de gang met het geven van complimenten!

goede en snelle service

Hoewel vrijdagmiddag werd ik toch nog vóór het weekend geholpen.

het is een hele prettige en gewone garage.

Mijn ervaringen met deze garage dateren al van heel lang terug, het is gewoon een garage waar mensen werken die gewoon mee denken met jou, en dan met een goed advies komen. De prijzen zijn ook normaal. Gewoon een goeie en prettige garage waar je je tuis voelt met een kopje koffie enz.

Vriendelijk en ze leveren goed werk.

Ze geven goed advies werken netjes.

Fantastische service!

Van tevoren goed geïnformeerd wat voor werkzaamheden uitgevoerd moesten worden inclusief een kosten indicatie. Uiteindelijk een grote beurt laten uitvoeren en bij het ophalen was de auto ook nog gewassen en van binnen gezogen en schoongemaakt.

zeer vriendelijk en vakkundig geholpen

Prima garage

Prima en netjes geholpen

Top service!

Peter en zijn team staan voor klantvriendelijkheid en service! Top!

Kundig en vriendelijk personeel. Goede service!

Zie boven

Top service

Altijd even tijd om mee te denken en na te kijken. Prima service. Klant is koning. Heel blij met zo'n garage in de buurt.

Heb heel veel ervaring met onderhoud werkplaatsen en de werkplaats geeft als ik naar binnen kijk een efficiente en schone aanblik , alles ordelijk en dat is heel belangrijk voor het personeel om correct en efficient te werken zodat ze niet steeds op mijn kosten naar materiaal behoeven te zoeken. de uitgevoerde werkzaamheden zijn volgens mij correct. Daarnaast is de receptie ongedwongen en heeft men en neemt men tijd voor mij als klant.

Altijd fijn ontvangen en goed werk geleverd

Fijne garage met vriendelijke behulpzame werknemers

Goeie service

Auto poosje kwijt geweest door problemen met de motor. deze zijn vakkundig opgelost De auto rijd weer als een zonnetje

Top service.

Top service, auto rijd weer super.

Ter plekke diagnose en afspraak maken

De auto had al enige tijd een schrapend geluid bij de linker voorband. Bleek er teveel speling te zitten op de fusee kogel. Dit kon ter plekke gediagnosticeerd worden en de auto is voor reparatie achtergebleven. eind volgende dag was de auto weer beschikbaar. Super!