goed geholpen en reeële inruilwaarde

We werden prettig ontvangen, gemoedelijke sfeer. Tijd genomen voor een proefrit ondanks einde van de middag.

Voldoende

Tevreden met de prijs voor een Hyundai Ionic. Minder tevreden over de het verhelpen van een aantal kleine schadepuntjes. Afgesproken was om een zichtbare lakschade bij te werken,zodat deze niet meer was te zien. Bij oplevering was de schade bijgewerkt met enkel wat blanke lak, waardoor er optisch niks was veranderd aan de schade. Vervolgens was er een discussie over de term ''bijwerken''. Dat elke tweedehands auto wat schadepuntjes heeft en dat ik voor de koopprijs niet kon verwachten dat de lakschade compleet verholpen kon worden. Een andere leerschade waar naar zou worden gekeken, kon naar zeggen niet worden verholpen. Uiteindelijk voorgesteld om de kosten van herstel van de lakschade maar te delen omdat ik geen zin had in verder gezeur. Daarnaast moet ik ook opmerken dat de wieldoppen wel netjes worden vervangen daar hier schade op zat. Verder: Een van de banden had bij oplevering minder Bar, wat met de weken minder wordt. Ik had meer verwacht van een officiële dealer. Ik krijg nu het gevoel dat ik een auto van 23.000 euro heb gekocht welke door de wasstraat is gehaald en direct is doorgeschoven.

Goed bedrijf, goede service, vriendelijke mensen

Mooie gebruikte i10 gekocht. Keurg afgeleverd en een paar kleinigheden na enkele weken prima opgelost. Erg blij met onze aankoop

Gewoon kwaliteit; net als de Tucson!

Zoals ik al zei: Gewoon goed: betrouwbaar, degelijk en (klant-)vriendelijk J.K.

Goede service prettig geholpen.

uitstekend

uitstekend,en vriendelijk personeel

Je wordt altijd goed geholpem

Weinig wachttijden na afspraak

Prima!

Auto werd gehaald en gebracht!

een klantvriendelijk bedrijf

goed geen bijzonderheden

geheel volgens afspraak uitgevoerd

Snel en vakkundig geholpen zoals altijd

Geweldig goede service

100% raad en advies voor auto en verzekering

zoals eerder aangegeven

Heel netjes geholpen

Lekkere koffie gekregen terwijl ik op apk kon wachten. Auto had klein mankement en dat werd me duidelijk uitgelegd en advies gegeven. Meteen gerepareerd tijdens tweede bakkie koffie.

Eerlijk en geen gezeur

Was prettige verkoper die niet van plan was alleen te scoren, maar gewoon lekker nuchter en eerlijk! het verkoopspel speelde

Heel fijn en correct familiebedrijf

Perfecte behandeling van zowel mij als mijn auto

zeer goed

ben zeer goed geholpen met alles

Goede kwaliteit prijsverhouding door vakkundig en vriendelijk personeel

Goede ervaring met service, onderhoud en advies

Betrouwbaar

Altijd een correcte behandeling, erg tevreden.

Mijn voorbanden werden direct vervangen na constatering van een erg slechte voorband.

Bij de vraag of men even naar mijn voorbanden wilde kijken, kreeg ik te horen dat de rechter voorband kapot was. Deze en de linker voorband werden direct vervangen. Ik kon er op wachten en kon de krant lezen met een kopje koffie erbij. Super! De auto rijdt nu echt veel beter!! Had ik dus eerder mee naar de garage gemoeten!

Ongelooflijk

Door de corona crisis staat mijn auto permanent in de garage. Het is dus onmogelijk om een goed oordeel te kunnen geven over de kwaliteit na redelijk gebruik. Als de crisis voorbij is en we weer wat kunnen auto rijden en dat daardoor blijkt dat de auto perfect doet wat van hem wordt gevraagd, ook na langere tijden dan mogen jullie nog eens deze vraag gaan stellen. Wel is het plaatsen van de bougies lekker snel verlopen en kon ik er met mijn eigen neus lekker dicht bij blijven. Nieuwsgierigheid blijft belangrijk. Ik wens jullie veel succes met jullie bedrijf in deze barre tijden waarbij je 2 meter afstand moet houden. De corona virus blijkt een levensduur van 3 dagen te hebben op metaal en kunststoffen.

Ik zou geen andere garage willen aansturen dan Schippers heeft nog de tijd voor de klanten Bespreekt de eventuele reparaties En vaak kun je op de repetities wachten mits het niet te druk is Goede service Klant vriendelijk Mooie zaak

Goede ervaringen

Zeer goede service. Goede feedback

Vriendelijke goed afspraak

Aardig opvang heel vriendelijk ik heb gevraagd voor een grote leen auto als dat kan en was ook Mooie gelijk waardig auto als mijn ik ben zeer tevreden met hun service en aanbevelen deel ook mijn auto was binnen no time hersteld ik ben heel positief