Vakkundig vlot geholpen

Goed uitgelegd wat er aan de hand was

Gewoonweg een supergarage met een service die klink als een klok!

Gewoonweg een superbedrijf met een service waar anderen wat van kunnen opsteken!

Altijd goede service

Fijn bedrijf, altijd welkom, goede service

we zijn naar tevredenheid geholpen

x

Goed en snel

Goed en snel werk

heel vriendelijk geholpen

Na een ernstig ongeval waarbij mijn bedrijfsauto total loss raakte, heb ik eerst bij autobedrijf Schippers een Fiat Combo gehuurd, en daarna een nieuwe bus gekocht. Ik ondervond veel begrip en meedenken, wat ik als heel prettig heb ervaren

Het probleem weer netjes opgelost

Remklauw liep aan. Netjes vernieuwd.

goed met een vraagteken

Mijn vrouw komt de auto brengen voor vervanging koplamp. Zij parkeert even op de plek waaruit blijkt dat dat niet mag, maar ze kwam om te vragen of daar tijd voor was. De balie medewerker zei dat de monteurs daar een DONDERSE hekel aan hebben als je daar de auto neer zet. Goed hij mag daar niet staan maar dat taalgebruik getuigd niet van normen en waarden , dit wordt dan ook zeker niet gewaardeerd. Dit ZEG je niet tegen klanten die al 10 x een auto hebben gekocht daar en onderhoud doet. Verder zeer goede garage en service.ps de lamp is meteen vervangen.

Betrouwbaar bedrijf die doet wat het zegt en zegt wat het doet

Prettig contact. Geen vraag is teveel. Professionele en correcte afhandeling van zowel levering auto als follow up bezoek.

klantvriendelijke en aardige mensen

ze ontvangen je altijd vriendelijk en netjes, leggen altijd alles goed en duidelijk uit, en denken met je mee, ze nemen echt de tijd voor je

Ben reeds 60 jaar tot volle tevredenheid bij dit bedrijf

Tot nu toe goed

De problemen worden die ik met de auto heb worden allemaal opgelost En verholpen prima garage.

Ben heel tevreden over hoe ik ben geholpen

Ben heel tevreden over hoe ik ben geholpen

Heel goede service en klantvriendelijkheid

Heb al een jaar of twintig auto 's via schippers, heel goede service

Afspraken nakomen blijkt zeer moeilijk

Na op een dinsdag een auto bekeken te hebben kreeg ik te horen dat er tot zaterdag een optie was op deze auto. Ik zou in ieder geval op zaterdag terug gebeld worden. Niets gehoord dus die dinsdag erop zelf maar gebeld. Werd m.i. een verhaal aan gebreid maar ik zou diezelfde dag nog worden teruggebeld met een voorstel. Nu (vrijdag) nog steeds niets gehoord. Vreemd; ik zit zelf ook in de handel maar bij mij is afspraak ook afspraak! Wel vriendelijke mensen en een net bedrijf.

gewoon goed

Prima, wordt thuis gebracht na weg brengen auto. Hele goede service en fijn personeel

Al meer dan 25 jaar zeer positief. Erg klantvriendelijk, perfecte service. Je wordt heel vriendelijk te woord gestaan door zowel directie als personeel, al met al zeer tevreden.

Prettige ontvangst met kopje koffie; snelle en deskundige service; betrouwbaar; goede en duidelijke communicatie. Ondanks de afstand van 120 km vanaf mijn woonplaats geef ik de voorkeur aan deze garage boven een dichterbij gelegen garage. De extra benzine kosten verdien ik wel weer terug door het lagere werkplaatstarief. Bovendien is het vooral ook een kwestie van vertrouwen en een goed gevoel.

Zeer positief

klantvriendelijk