Zaterdag hyundai tucson opgehaald voor 3500 euro inclusief beurt. Er is zoveel aan de auto gedaan, heb ik zelf nog niet meegemaakt voor deze centen. Heb echt een fantastische auto gekocht voor deze centen! Ook de no-nonsense mentaliteit staat mij heel erg aan. Hans en medewerkers nogmaals bedankt voor de service! We komen zeker terug, Groetjes Fran en ben kuivenhoven (rotterdam)

Eerlijk en goed bedrijf

Al jaren trouwe klant, wordt al jaren goed en eerlijk geholpen voor een goede prijs! Hardwerkende mensen die weten wat klantvriendelijkheid en vakmanschap is!

Ontvangst was vriendelijk. Er werd heel erg meegedacht. En alles werd prima geregeld voor de overdracht. Vriendelijke mensen die hart hebben voor de zaak en de klanten.

Perfect bedrijf

Vriendelijk en goede service aanrader om bij dit bedrijf een occasion te kopen.

Ik vind hem goed

Weinig soortgelijke bedrijven in mijn hele leven tw 86 jaar meegemaakt die zo klantvriendelijk en meedenkend zijn.

Goede garage

Ik vindt Autobedrijf Overbeek klantvriendelijk en heeft goede service zoals: zomer- en wintercheck, bij de aankoop van onze auto bleek een sleutel niet goed te werken en er is een nieuwe sleutel bij gemaakt.

Goeie service

Eerlijk en zeer behulpzaam voor een goede auto. Wij zijn erg blij met onze Kia

ik ben al 10 jaar klant, en heb al 6 auto's gekocht voor mij en mijn vrouw

Super service!!!!

Pas een tweede hands Panda gekocht, wat mankementjes na enkele weken en alles weer gerepareerd zonder enige kosten. Kortom een garage met een hele goede service.

Vriendelijk en correct bedrijf.

Vakkundig geholpen op een zeer prettige manier, eerlijk en doortastend. Kennis van zaken, prettig bedrijf waar een ieder vriendelijk is en waar zelfs nog tijd is voor een praatje. Echt een bedrijf waar ik vanaf nu vaste klant zal zijn!

Geweldige garagebedrif

In februari 2019 kocht ik bij dit garagebedrijf een Renault Megane station. In dit jaar (2020) zou de distributieriem vervangen moeten worden. Dit op advies van de monteur. Echter heb ik dit advies genegeerd met alle gevolgen van dien. De riem knapte en de auto is in principe total loss. De auto bij Overbeek laten afzetten, maar wat nu? Door Hans ben ik uit de brand geholpen. Ik kreeg direct een leenauto mee en heb een bijzondere Mazda 626 bij dit garagebedrijf gekocht. De service is uitstekend en als je een kleinigheid aan de auto hebt wordt je bijna direct geholpen. Natuurlijk als het bij hen uitkomt. Zoek je een auto voor een redelijke prijs? Dan beveel ik dit garagebedrijf bij een ieder aan.

Betrouwbaar en goed

Mijn auto's heb ik bij garage Overbeek in onderhoud. Dit doen ze altijd perfect en tegen een goed prijs. Gemoedelijk en klantvriendelijke sfeer.

ouderwetse betrouwbare service

klantvriendelijk, deskundig, goede prijs, betrouwbaar

Top bedrijf

Een fijne auto gekocht bij garage overbeek. De service is echt helemaal top ! Ik zou dit bedrijf zeker aan bevelen.

PRETTIGE SERVIECE

VAKKUNDIG GEHOLPEN GOEDE PRIJS VERHOUDING

Reparatie koplamp

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Very poritive experience, we have bought an ocassion car from the overbeek car company, they are uncomplicated. if there is a problem with the car they will let you know, no tricks, no show, honest and positive people, will definitely buy a car there again

Positief

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Prima, vriendelijke mensen. Ik word altijd goed geholpen en kan vaak snel terecht.

Fijn bedrijf en zeer betrokken medewerkers. Heb alle vertrouwen in de deskundigheid en adviezen.

• Reden bezoek Andere reden

Deskundig en correct.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Bij dit bedrijf past maar een spreuk Wat de zon is voor het strand Is Overbeek voor de klant