Vriendelijke vakmensen

Super geholpen bij het aankopen van een auto voor mijn dochter. Heb eerlijk advies gekregen over de auto die wij uiteindelijk gekocht hebben. Er werd ruim de tijd genomen om onze vragen te beantwoorden en uitleg te geven over de auto. Auto is meer dan keurig aan ons afgeleverd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Door fam omstandigheden hadden wij een auto waar wij ook afscheid van moesten nemen. Contact gezocht met Jacques Klaassen ( waar mijn huidige auto ook vandaan komt ) hij was wel geïnteresseerd in deze auto. Hij heeft het keurig netjes correct afgehandeld voor ons. Nogmaals dank daarvoor Jacques .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf super klantvriendelijk en meedenkend met de klant

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor mijn praktijk rijd ik het liefs een auto van 15 jaar of ouder die binnen de fiscaal aantrekkelijke youngster-regeling valt. Ook nu ben ik weer prima geslaagd en heb door de altijd goede ervaringen met het bedrijf het vertrouwen dat ik een betrouwbare auto heb waar ik een heel aantal jaren met veel plezier in zal rijden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Door pech met mijn Opel , recht voor de deur van auto bedrijf Theo Klaassen stapte ik naar binnen om te vragen of ik gebruik mocht maken van de telefoon\r\nNatuurlijk zei Jacques ( eigenaar van auto bedrijf Theo Klaassen ) ook werdt direct koffie aan geboden daar ik toch op de sleepdienst moest wachten . \r\nTijdens t wachten en onder het genot van de koffie effe rond gelopen in de showroom en jawel daar stond voor ons de perfecte occasion na een uiterst vriendelijk ontvangst ging t gesprek verder over de desbetreffende auto en de eventuele aanschaf / inruil mogelijkheden \r\nWederzijds verliep dit gesprek eerlijk en vertrouwd , na enige uitleg nieuwe afspraak gepland zodat ik er samen met mijn wederhelft terug ging om samen te kijken , wederom uiterst vriendelijk geholpen door jacques \r\nNa enig overleg samen de knoop door gehakt en besloten we de Opel in te ruilen en de vw Jetta te kopen \r\nKortom we zijn oprecht blij met de “ nieuwe “ aanschaf van onze auto die we gekocht hebben bij Theo Klaassen in Malden \r\nVooral de vriendelijke en openlijkheid van dit bedrijf kunnen wij 100% aan iedereen aanraden . \r\nTeam Klaassen ga zo door 👍\r\nGroet, Johan & Marese Cuijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zelden zo’n goed gevoel gehad bij het aanschaffen van een andere gebruikte auto (BMW X1). Fijne verkoper/eigenaar. Neemt/heeft alle tijd voor je. Goede adviezen en uitleg onder het genot van een goede kop koffie. Geen dure of mooie verkooppraatjes. Goede inruilprijs. Wij zijn zeer tevreden over autobedrijf \r\nTheo (Jacques)Klaassen. Echt een aanrader. Bedankt namens Antoinette en Cliff.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hartelijk ontvangst. We zijn erg prettig geholpen. Al onze vragen zijn allemaal rustig beantwoord. Wij zijn erg tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nette ontvangst met koffie en duidelijke informatie over de auto.\r\nNa proefrit samen beoordeling over de auto en auto aangekocht en de dag erna opgehaald.\r\nAuto was netjes voorzien van alle vloeistoffen.\r\nNette en erg duidelijke verkoper ja ze bestaan nog.\r\nAutobedrijf heeft een nette en professionele uitstraling. Veel succes in de toekomst.\r\nFam Peters.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een gebruikte auto gekocht, geen opdringerigheid maar gewoon de klant benaderen wanneer het nodig is en de informatie geven waar de klant om vraagt, eerlijkheid en verstand van zaken.Top

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Theo Klaasen B.V. Denk met de klant mee. Samen op zoek gegaan naar een auto die wij op het oog hadden. De klant is koning. Er heerst een prettige sfeer. Klaassen denkt in oplossingen. We zijn een zeer tevreden klant en hopen dit nog jaren te zijn.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alweer de zoveelste auto van autobedrijf Theo Klaassen. De vertrouwde service en dezelfde glimlach toen we weer wegreden. Top bedrijf, prima verzorgd, heerlijke vers gezette koffie in een stenen kopje met schotel, ongedwongen rustige gezellige sfeer. Echt een aanrader

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bijzonder vriendelijke en terzakekundige service. Fijn om hier een auto te kopen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Toe zijnde aan een andere auto hier en daar gaan kijken maar niet écht kunnen vinden wat we zochten. Via bekenden op de website van Theo Klaassen terecht gekomen. Iets leuks gezien waar we wel wat vragen over hadden. We wonen in Zuid-Limburg dus alvorens we die kant op zijn gereden eerst telefonisch contact opgenomen. Jacques Klaassen gaf deskundig antwoord op al onze vragen en gaf duidelijk aan wat we konden verwachten als we ter plaatste zouden komen kijken. Kortom, het voelde goed!\r\n\r\nOp 6-12 zijn we naar Malden gereden en de auto stond binnen. Onze eerste indruk was: DAAR STAAT PRECIES WAT WE VERWACHT HADDEN\r\n\r\nNa een kop koffie en een onderhoudend gesprek zijn we kort gaan rijden met de auto en alles klopte. Na de proefrit hebben we niet erg lang hoeven nadenken. We kregen weer een lekker kopje koffie aangeboden en er werd ons meer dan voldoende tijd en gelegenheid gegeven om nog even samen te overleggen. Dit alles kwam dusdanig betrouwbaar op ons over dat we gelijk alle papieren in orde hebben laten maken, betaald hebben en MET de auto naar het zuiden zijn terug gereden.\r\n\r\nBetrouwbaarheid, eerlijkheid en service-gerichtheid bestaat dus schijnbaar toch nog in de wereld van de gebruikte auto\'s!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn zoveelste auto bij Theo Klaassen gekocht. Bij Jacques Klaassen vind je geen addertjes onder het gras of kleine lettertjes. Mijn vertrouwen in dit bedrijf is zo groot dat ik mijn laatste aangekochte auto een Audi A6 al heb betaald zonder dat ik al een vrijwaringsbewijs heb voor mijn ingeruilde auto. Top bedrijf!!!!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via internet de auto gevonden die ik zocht bij Autobedrijf Theo Klaassen. Bij het bezoek een uitgebreide uitleg gehad over de aantoonbare historie van de beoogde auto, en een proefrit gemaakt. In goed overleg de inruilprijs bepaald van mijn niet meer makkelijk verhandelbare A8, met hoge km stand. Dit alles met een professionele en correcte benadering.\r\nEen aantal dagen erna de beslissing genomen, en tot aankoop overgegaan. Dhr Jacques Klaasen heeft er voor gezorgd dat de auto afgeleverd werd zoals besproken, met alle tijd voor duidelijke uitleg en afhandeling.\r\nIk ben zeer tevreden over mijn aankoop en de manier waarop ik als klant behandelt ben bij Autobedrijf Theo Klaassen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk. Met veel deskundigheid over de gekochte auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben zeer te spreken over de uitgebreide en lange wijze waarop aandacht is geschonken aan alle tekst en uitleg geven over de door mij aangeschafte BMW. Bovendien is deze keurig afgeleverd, in zeer goede staat en alle nodige bijzaken zijn tiptop verzorgd! \r\n\r\nEen grote pluim voor de super klantvriendelijke benadering, de passie voor auto\'s is bij dit bedrijf te vinden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bijzonder prettig en klantgericht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede en prettige communicatie ,

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prettig

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige ontvangst, adequaat advies, nette afhandeling en goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na \'n total loss heeft autobedrijf Klaassen in no time een vergelijkbare auto voor me gevonden. Prima communicatie, goed meegedacht en zeer deskundig. Ik ben al jaren klant vanwege betrouwbaarheid en klantgerichtheid!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een geweldige klantervaring! van het begin tot het einde. Nog nooit eerder heb ik met zoveel plezier een auto aangeschaft. Met passie vertellen over een auto, kennis van de auto, oprecht geïnteresseerd in de klant en haar wens. Om het vervolgens af te ronden tot een deal welke een ieder past. Met als kers op de taart een perfecte aflevering! een aanrader voor een ieder.

Over Theo Klaassen B.V.

Filter op Taal