Wat een geweldige service en aardige medewerker

Probleem met de afstandbediening van mijn KIA, het was vrijdagavond 17.45, eigen garage al gesloten. Echt super geholpen, samen naar oplossing gezocht, was ook geheel gratis. Kortom dikke pluim voor bedrijf en medewerker!!!!!

Keurige garage en afspraken worden nagekomen

Ik heb met tevredenheid een mooie BMW gekocht van Jacques Klaassen. Auto was voorzien van een speciale coating die op het dak niet goed aangebracht was. Zonder dat ik er om vroeg is dit voor overdracht alsnog door het externe poetsbedrijf goed aangebracht. Goede service en prettig klantcontact met Jacques zelf gehad.

Oprecht en betrokken

Bezoeken en aankoop ervaren als oprecht qua informatievoorziening en betrokken bij levensloop van hun verkopende wagen. Ik heb alle vertrouwen in jarenlang rijplezier.

Zeer prettig contact zonder opsmuk

We wilden na vele jaren trouwe dienst, ons autootje verkopen. Vanaf het eerste telefonische contact was er een oprechte en open communicatie. Er werd helder uitgelegd hoe een aankoop werkte voor hen en waar ik op moest letten als ik mijn auto wilde verkopen. Dit zorgde voor vertrouwen. Na veel vragen van ons, die allemaal heel eerlijk, duidelijk en geduldig werden beantwoord, besloten we tot verkoop. De afhandeling ging soepel en er was een prettig en gemoedelijk contact.

Degelijk en vertrouwd

Verschillende garages bezocht. Maar zij vielen op door de klantvriendelijkheid en de prettige aanpak van klanten benaderen.

Vriendelijk en meedenkend personeel. Denken mee aan oplossingen.

Fantastisch

Ik voel me serieus genomen als vrouw die een auto komt kopen goede adviezen,goede service,eerlijke antwoorden,alle tijd er voor uitgetrokken,goede uitleg,kan niet anders zeggen dan dat het goed voelt zou iedereen er heen sturen

Deskundig en klantvriendelijk

Luistert Naar de klant en denkt mee

Goede ervaring

Goede service, goed advies en klantvriendelijk.

Oprechte mensen met nette auto’s en uitstekende service

Beetje ouderwets maar super degelijk bedrijf waar kwaliteit, goede dienstverlening en transparantie hoog in het vaandel staan. Ook na de levering blijven ze betrokken en worden eventuele aanmerkingen serieus genomen en opgelost. Je koopt bij hen wellicht niet de goedkoopste auto maar wel een van de beste met daaraan gekoppeld uitstekende (after)service.

Een betrokken, betrouwbaar en meedenkend bedrijf

Ik heb het contact met Theo Klaassen als zeer prettig en betrouwbaar ervaren. Het is een bedrijf met veel kennis van zaken. Een bedrijf dat meedenkt en met oplossingen komt die niet voor de hand liggend zijn. Ik kan iedereen die op zoek is naar een auto aanraden dit bedrijf een bezoek te brengen.

uitstekend!

klantgericht, vakmanschap, eerlijk

Prima om een auto tekopen

Koop voor de tweede keer een auto netjes en eerlijk over de auto's en een geweldig service tot het gemaakt is belooft is belooft bedankt

Zeer behulpzaam en klantvriendelijk.

Wij zin netjes en gastvrij ontvangen. Er werd ruim de tijd genomen voor ons. men was vriendelijk en behulpzaam.

Ik voelde me gehoord, en het kwam allemaal betrouwbaar over

Na 20 jaar bij een andere garage te zijn geweest, werd ik op het laatst teleurgesteld door de afkeuring van mijn Corsa , bij Theo Klaassen kreeg ik een veel duidelijker beeld van de inname van mijn auto die niet door de keuring kwam. Een nieuwe 2de hands daar gekocht en heel tevreden.

Service

Door een technisch probleem kwam ik nog binnen Malden aan de kant te staan met onze auto 's morgens om half 9. De garage gebeld en een paar minuten later kwam de monteur en verhielp het probleem. Dankbaar kon ik verder rijden. Prima service!

Helemaal TOP !!

Een hartelijk welkom en ze denken echt met je mee. je krijgt een goed en eerlijk advies. De koffie staat altijd klaar! Zeker een aanrader. Een andere auto kopen doe je niet vaak en was voor mij een hele prettige ervaring.

Heel plezierig en betrouwbaar

Uitstekend geadviseerd en heel plezierig contact

Fijne, vriendelijke, persoonlijke hulp bij aankoop van een auto!

Uiterst tevreden over dit bedrijf en de mensen die mij aldaar gastvrij ontvingen en hielpen bij de aankoop van een andere auto. Aanrader voor een ieder die in een ontspannen en huiselijke ruim opgezette setting een andere auto zoekt!

klantgericht, die ook tijd nemen voor eerlijk advies.

Zelfs buiten de normale openingstijd een afspraak kunnen maken. De concurrerende prijs deed mij beslissen tot aankoop van een prachtige occasion. Ook de benodigde auto papieren werden netjes verzorgd.

Correcte afwikkeling van zaken

Vriendelijke vakmensen

Super geholpen bij het aankopen van een auto voor mijn dochter. Heb eerlijk advies gekregen over de auto die wij uiteindelijk gekocht hebben. Er werd ruim de tijd genomen om onze vragen te beantwoorden en uitleg te geven over de auto. Auto is meer dan keurig aan ons afgeleverd.

Door fam omstandigheden hadden wij een auto waar wij ook afscheid van moesten nemen. Contact gezocht met Jacques Klaassen ( waar mijn huidige auto ook vandaan komt ) hij was wel geïnteresseerd in deze auto. Hij heeft het keurig netjes correct afgehandeld voor ons. Nogmaals dank daarvoor Jacques .

super klantvriendelijk en meedenkend met de klant

Voor mijn praktijk rijd ik het liefs een auto van 15 jaar of ouder die binnen de fiscaal aantrekkelijke youngster-regeling valt. Ook nu ben ik weer prima geslaagd en heb door de altijd goede ervaringen met het bedrijf het vertrouwen dat ik een betrouwbare auto heb waar ik een heel aantal jaren met veel plezier in zal rijden.