Eerlijk advies

Wij zijn goed geholpen! Eerlijk advies en prettige communicatie

Super en klantvriendelijk

Mijn man komt al 50 jaar over de vloer. Het is en blijft een goed auto bedrijf. De service, klantvriendelijk is uitstekend.

Makkelijkste beslissing ooit

Van waar ik naar op zoek was (C5 Tourer automaat zonder THP) blijkt er niet heel veel te koop te staan, en een paar kleuren (o.a. zwart, zilvergrijs) krijgen al meteen een veto van mijn vrouw. Maar er stond wel een mooie te koop aan de andere kant van het land. Theo Klaassen B.V. plaatst per auto een groot aantal duidelijke foto's zodat je als je goed oplet al een aardige indruk krijgt van de staat ervan. Na een bericht (Bovag-site) heel snel teruggebeld door dhr. Jacques Klaassen. Auto nog beschikbaar, maar er hadden zich al een paar geïnteresseerden gemeld. Dat geloof ik graag. Zo groot is Nederland nou ook weer niet, dus meteen naar het oosten. In Malden staan de mooiste auto's binnen in een grote lichte ruimte met een rustgevende en tijdloze sfeer, vanwege o.a. de mooie vloer. Het aanbod is heel divers, niet alleen luxe Duitse wagens, en alles ziet er erg goed uit, ook als ze duidelijk wat ouder zijn. De C5 van 12 jaar oud staat erbij als nieuw, als in de showroom bij de dealer. Alleen wat slijtage aan de bestuurdersstoel verraadt dat hij al even meegaat. We kunnen meteen een proefrit maken. Weinig verstand van auto's maar ook daarbij lijkt de auto nog als nieuw te rijden. Dit wordt een makkelijke beslissing. De Citroën was ook in onderhoud bij het bedrijf zelf. Gezien hoe de auto rijdt is het ook een goede garage. Na een kleine aanbetaling spreken we af de week erop de auto op te halen. Meenemen kon zelfs meteen maar daar werkte de bank even niet aan mee. Dhr. Klaassen geeft verstandige adviezen en vertelt de relevante details over de auto's. Hij geeft de koper zowel aandacht als de vrijheid om rustig rond te kijken. Volgens mij vindt hij zijn werk leuk. In de autohandel kun je allerlei avonturen beleven en je moet als klant kritisch blijven en onderzoek doen. Maar de indruk die (het aanbod van) dit bedrijf achterlaat is dat je er vrij zorgeloos elke auto kun kopen zonder onaangenaam verrast te worden. Vooral auto's die ze zelf onderhouden hebben.

super

Een auto gekocht bij klaassen via mijn zoon hij is zeer netjes behandeld ,de auto is zoals hij werd omschreven heb hem zelf opgehaald alles keurig en netjes afgehandeld

Super klantvriendelijk bedrijf.

Ben op zeer professionele wijze ontvangen en behandeld met een lekker kopje koffie erbij. Al mijn vragen en onderhandeling zijn op prettige wijze verlopen.

Hele nette onderhandeling

Pieter was een hele nette verkoper. Hij verwende ons eerst een een lekker gebakje en daarna met een bakje koffie. De auto die ik heb gekocht ziet er netjes uit en had net een klein beurtje gehad waardoor ik gelijk de weg op kon. In 1 woord is dit bedrijf te omschrijven: Goed.

zeer positief

voor de 2e keer een auto bij dit bedrijf gekocht en zeer tevreden

Betrouwbaar bedrijf!

Vanaf het moment dat wij dit familiebedrijf binnen stapten hadden wij er meteen een goed gevoel bij. De eigenaar heeft een goede kennis van zaken. Wij hebben een mooie auto gekocht en onze auto ingeruild. Wij zijn erg tevreden en kunnen dit bedrijf ten zeerste aanbevelen. Fam. Smeets.

Oprecht, klantvriendelijk bedrijf

Hadden een afspraak en werden goed geholpen! Kreeg antwoorden op al mijn vragen. Erg veel aandacht gekregen en nooit het gevoel gekregen dat hij ons alleen een auto wou verkopen. Uiteindelijk wel een auto gekocht en ben er erg blij mee!

Uiterst correct, kundig en enthousiast

Prima ontvangen, goede uitleg over de auto waarvan de hele historie meteen getoond werd. Eerlijk verhaal.

Degelijk, klantvriendelijk en deskundig

Uiterst vriendelijk en deskundig geholpen door eigenaar Jacques Klaassen, die vol trots vertelde over de historie van het bedrijf. Prachtige VOLVO V70 gekocht. Ik kan dit degelijke bedrijf van harte aanbevelen. Complimenten!

fantastische geholpen, en een uitstekende audi gekocht

ik heb een geweldige ervaring met dit bedrijf, mijn vragen werden met volledige inzet beantwoord, als je nou telefonische of in de zaak komt ze behandelen je echt met 100 procent echte vriendelijkheid / belangstelling. een goede inruil gehad en de auto was in de staat zoals die op internet stond, rijdt en voelt zelfs nog als nieuw. ( kreeg zelfs nadat ik de auto ophad gehaald een belletje of de auto me beviel. echt een top zaak zeer zeker aanteraden met vriendelijk personeel. vandaar een 10+

Een vriendelijk, correct en persoonlijk autobedrijf.

Een faire inruilprijs op een uitmuntende Audi! Een gave deal! Natuurlijk aanbevelen!

Heel blij met aankoop

Fijne service, betrouwbaar, zeer klantvriendelijk en deskundig!

Unieke service en aflevering.!!

Tijdens ons bezoek aan de showroom werden wij op een nette manier ontvangen door Peter. Onze indruk was gelijk goed en er werd een leuk praatje gemaakt waarna wij naar de BMW 7 serie werden gebracht die wij kwamen bezichtigen. Na de bezichtiging werd ons een heerlijke kop koffie aangeboden en volgden de verdere onderhandelingen. Peter gaf aan dat hij nog een afspraak had staan en dat de afhandeling overgenomen kon worden door de eigenaar Jacques Klaassen. Al snel maakten wij kennis met deze eigenaar en hadden bij alles wat hij zij een vertrouwd gevoel! Jacques kon onze alle ins en outs over de auto tot in de kleine details vertellen. Jacques gaf aan de auto zelf ook gereden te hebben en had nergens geheimen over. Waar maak je dit nog mee dat iemand zo eerlijk, klantvriendelijk en zeer nauw betrokken is met zijn klanten! Na een vervolg afspraak met proefrit, hebben wij besloten om de BMW 7 serie te kopen en is de auto een week later keurig volgens afspraak afgeleverd en namen wij afscheid van onze geweldige BMW 5 serie! Petje af voor dit keurige autobedrijf!! Autobedrijf Theo Klaassen bedankt voor de goede zorgen en ga zo door! Groetjes, Ron en Linda Meijel

Eerlijk, oprecht en correct

Fijne manier van zaken doen, zo als het hoort.

Goede autodealer, net mijn 4e auto daar gekocht

Al weer mijn 4e auto bij Klaassen gekocht. Telkens weer goede service en redelijke coulanceregeling zelfs bij aanschaf zonder garantie. Zeker aan te bevelen!

Met plezier hier een auto gekocht!

Zeer prettig geholpen. Mooie Audio A1 gekocht. Rijdt uitstekend!

Prettige Peugeot Partner ruil

Onlangs mijn Peugeot Partner omgeruild voor een grotere. Bij een aantal bedrijven langs geweest maar hier in Malden werd ik eindelijk hartelijk ontvangen. En ja, daar stond een prachtige occasion die haast te mooi was om waar te zijn voor zijn leeftijd, aantal gereden kilometers en de verkoopsprijs. Een paar dagen later mijn wagen ingeruild en prettig onderhandeld over het bij te leggen bedrag. De vriendelijkheid is niet gemaakt maar oprecht en na toch nog een proefrit (was er niet dan toch iets dat niet zou kloppen? Nee, dus) reed ik aan de begin van de middag met, en genieten van, mijn nieuwe occasion terug naar huis. Jacques en Peter bedankt!

Super goed!

Per telefoon heb ik een gesprek gehad over een auto waar ik belangstelling voor had. Dat was een prettig en informatief gesprek. We hebben een afspraak gemaakt en het ontvangst was hartelijk . Het bedrijf is tip top! Informatie helder en duidelijk. We hebben de auto gekocht en zijn er erg blij mee. Ik zal dit bedrijf ook zeker aanraden .

Eerlijk , open en vertrouwd

In Malden is het prima zaken doen bij Theo Klaassen. Alles verloopt op een open en eerlijke manier en als je met de nieuwe auto naar huis rijdt heb je een vertrouwd gevoel. Complimenten voor de beide verkopers . Niet opdringerig en echte autoliefhebbers.

Ook als je geen auto koopt een top service!

Op doorreis kreeg ik op zaterdagmiddag in Malden de melding dat mijn bandenspanning te laag was. Ondanks een gesloten werkplaats werd er door Peter van der Valk direct tijd gemaakt om de banden weer op spanning te krijgen. Zelfs de koffie is niet vergeten! Top service van een bedrijf dat ik aan iedereen zou durven aanbevelen.

Super bedrijf waar service voorop staat

Een aantal weken geleden hebben wij een BMW 528i gekocht. We zijn lyrisch over de fantastische service. Een zaak dat eruit ziet alsof je de jaren 70 weer in loopt, met de bijbehorende service van vroeger. Een zaak waar de klant écht centraal staat. Peter en Jac straalde een en al betrouwbaarheid uit, dit werd nog duidelijker toen de auto op de terugweg een storing gaf en zij, ondanks dat er geen garantie was, de kosten op zich namen. Mochten we weer gaan kijken voor een nieuwe auto, dan komen we zeker weten hier terug. Dit is een bedrijf dat zeker een 10+ verdiend.

Fijne persoonlijke benadering ... Voordeel van een kleine(re) garage.

Zaterdag op het eind van de dag pas kunnen gaan kijken naar de auto. Auto gekocht en 's-avonds 3 uur na sluitingstijd ( in de vrije uren van de verkoper ) al op kunnen halen. Top !!! Overschrijving ,paperassen klaar ( faktuur en aanmelding) , dus samenvattend : vakwerk !

op een hele adequate en vriendelijke manier geholpen

Goed advies gekregen omtrent de keuze van een zuinige en comfortabele wagen ten opzichte van vergelijkbare andere modellen ,en bij de afhandeling van de aankoop perikelen die er ineens onverwacht aan alle kanten opdoken ,door rustig de tijd er voor te nemen en met ruimte voor een ontspannend stukje droge humor de zaken op een uiterst bevredigende wijze naar de beste oplossing te loodsen .,daarvoor heb ik mijn complimenten gemaakt ten overstaan van de verkoper in kwestie ,en dat doe ik nu nog eens over, dus hierbij nogmaals mijn complimenten hiervoor.