Erg goed

Zoals als gebruikelijk was de service weer fantastisch

Kom hier zeker terug bij mijn volgende aankoop. Heel tevreden

Snel overeen gekomen over de prijs. Voelt aan als een eerlijk bedrijf. Geen gladde verkooppraatjes of onzin. Heel erg tevreden over de auto!

Een goede en vriendelijke ontvangst.de koffie staat klaar .niks mis mee.

Zie boven

Hele fijne autogarage

Mijn peugeuot 108 gekocht bij deze meneer. Eerlijke man en maakte zelfs ‘s avonds tijd voor ons ivm werk. Nog steeds tevreden over mijn nieuwe auto. Dankjewel

Her hele proces van bezichtiging, proefrit en aankoop gesprek als prettig ervaren. Goede service en een goede prijs kwaliteit verhouding!

Niet de goedkoopste, wel de fijnste!

Vriendelijk, persoonlijk, warm, professioneel!

Een prettige ervaring met eigenaar.

We zijn bij Ketelaars uit gekomen voor een Renault Clio bj 2006. Auto is zo in orde netjes geleverd met nieuwe apk . Dus geen gezeur met een paar maanden of half jaar apk. Zo ziet Auto er voor leeftijd en km stand er goed uit. Eigenaar zelf gewoon netjes en vriendelijke man. Na testrit besloten de auto te kopen. Nu inmiddels al weer bijna 700km verder in een krappe week werkt alles goed . Enige Tip/ kritiek puntjes is er hebben overduidelijk kleine kinderen in de auto gezeten. En dat was onder de achterbank en zij panelen wel terug te zien . Tekeningen met vetkrijt en snoep en andere rommel vond ik nog terug onder de bank. Dus tip vooral aan eigenaar van Ketelaars auto,s besteed daar nog even extra aandacht aan voordat je een auto aanbied komt netter en professional over ipv ik eerst zelf nog een auto uit moet poetsen en zuigen. Voor een autohandel een half uurtje tot uurtje werk geweest en dan had ik vollebak sterren uit gedeeld. Nu ben ik zelf 2 uur bezig geweest met schoonmaken aan een auto die niet particulier gekocht is.

Goede ervaring bij aankoop occasion bij Ketelaars Auto's

normale prijs eerlijk over wat er was met de auto

Hartelijk ontvangen en snel geregeld thx Joop

Snel en goed geregeld

Zeer prettig

Mijn eerste auto hier gekocht. Hele rustige en eerlijke man. Goede uitleg gegeven over alles en een hele fijne auto gekocht

Een goed vertrouwd gevoel

Recent een auto gekocht en tevens de oude auto ingewisseld. Geeft transparantie en vertrouwen over aanschaf van de auto. Prettig ervaren.

Zeer nette service

Net bedrijf. Eigenaar denkt mee in oplossingen. Eerlijk en een nette prijs voor inruil gekregen.

Auto bedrijf dat de tijd voor je neemt

Auto gevonden op het internet bij Ketelaars auto. Afspraak gemaakt met Joop en auto bezichtigd. Niet opdringerig maar je krijgt gewoon de tijd om te kijken en een proefrit te maken. Het voelde meteen goed. Prijs overeengekomen en afspraak gemaakt om op te halen. Alles netjes volgens afspraak. Een auto kopen doe ik niet elke dag maar ik zou zo terug komen bij Joop Ketelaars.

perfect

2 de auto

Goede ervaring

Zeer tevreden, de auto was netjes en correct afgeleverd. Vriendelijke en ervaren eigenaar.

Een fijne vriendelijke man die de tijd voor je neemt!

Meneer nam de tijd voor ons. Proef rondje mogen maken. Daarna konden alle gegevens aangetoond worden. Eerlijke man.

Vriendelijk en eerlijke man. En super mooie fijne auto.

ben netjes en goed geholpen

behulpzaam en efficiënt

Ik had vlot een auto nodig en dit is me ook snel gelukt. Gelijk op mijn naam geschreven, kon zo met de auto de deur uit. Aandacht voor de klant. Meedenkend

Wert perfect gehulp

Wordt al 40 jaar prima geholpen

Prima garage en een goede ervaring

De gekochte auto had een probleem, dat heeft de heer Ketelaars heel goed opgelost

Tot nu toe zijn we heel tevreden over onze gekochte pand. Netjes volgens afspraak geleverd en er ging nog extra koelvloeistof in ook. Goede communicatie. Nette prijzen

Goede service!

Goede service en een goede prijs kwaliteit verhouding!