Een super garage!!

We zijn wel eens bij een andere garage geweest voor onderhoud, ondanks dat we al jaren bij Hoogterp klant waren. Dat zullen we nooit meer doen, garage Hoogterp puilt uit van de vakmensen en je wordt er zeer goed geholpen. Jitze, Adriaan en alle anderen, jullie zijn een superteam! Ik geef jullie als cijfer een 12. Oeps, mijn vrouw zegt dat dit niet kan, dan toch maar een dikke 10!

no nonsense, zakelijk en toch vriendelijk

Communiceren goed. Kennis van zaken, middelgroot bedrijf.

Goede garage

De beste service

top service van vriendelijke deskundige mensen

Deskundige mensen die alles prima regelen. Na een aankoop of onderhoudsbeurt kun je weer vertrouwd de weg op.

Goede en snelle service

Een auto blijft een brok techniek dat storingen kan vertonen. Helaas bleef dit ook mijn Cmax niet bespaard. Op zo'n moment is het belangrijk dat de service van een garagebedrijf goed en snel is. Ongeveer een uur na mijn melding hebben ze de auto opgehaald. Er werd uitgebreide diagnostiek verricht en het euvel werd gevonden. Onderdelen werden besteld en het mankement werd snel verholpen. Mijn Cmax rijdt weer als een zonnetje. Gelukkig had ik het garantiepakket afgesloten zodat mijn portemonnaie gesloten kon blijven. Al met al zeer tevreden!

Zeer positief

Snel en vakkundig geholpen na een motorstoring

Geweldig bedrijf

Word goed en snel geholpen. Prettig personeel.

Heel goed bedrijf

Goed en snel geholpen, vriendelijk personeel, prima service

KAN NIET BETER!

Zeer goede monteurs. Prettige omgang met directie. Je wordt altijd heel vriendelijk geholpen. Niks dan lof voor Autobrdrijf Jitze Hoogterp.

Klantvriendelijk en een duidelijk verhaal.

Afspraken worden nagekomen. Je wordt even netjes gebeld als er iets gerepareerd moet worden buiten de beurt om,inclusief de kosten daarvan.

Een goede ervaring.

Klant vriendelijke, en behulpzaam.

prettige samen werking

Adriaan is een fijne verkoper, helpt mee denken ,geeft je de ruimte geen op dringer ,wij hadden vertrouwen in hem,dat gaf de doorslag.en dat is niet beschaamd.nette garage voor een goede auto. een aanrader.

Altijd duidelijke afspraken! Al vind ik het raar dat bijv. bij 2 nieuwe banden extra tijd voor wordt gerekend terwijl de auto er is voor een beurt! Daardoor worden deze duurder dan bij een bandenboer als kwik fit. Ik vind dat die tijd gewoon bij de beurt in zou moeten zitten.

Alles correct aangegeven en uitgevoerd.

Bij de jaarlijkse APK. beurt maak je een afspraak en gaat de auto naar de garage. Toch is het merkwaardig n.a.v. een telefoontje dat er veel meer extra kosten overheen komen. Twee banden is bekend, maar ze vinden nog zoveel andere zaken, zodat het te duur wordt. Omdat wij er heel weinig verstand van hebben en altijd veel vertrouwen in "Hoogterp" hebben, zijn we akkoord gegaan. Maar toch............................. !!!

Opmerkingen overbodig

Zoals altijd 100 %* tevreden

Zeer correcte en klantgerichte behandeling

In alle opzichten zeer goed

Zeer correct.

Professioneel

Vakkundig en netheid

vertrouwd en klantvriendelijk

Vooraf duidelijke uitleg met prijsopgaaf. Al jaren naar volle tevredenheid klant bij Hoogterp.

Vriendelijke mensen die heel duidelijk zijn in wat er moet gebeuren. Prijsopgaaf vooraf. Kost altijd geld maar ik kom er met veel plezier !!!

Goed overleg over de dingen die gerepareerd moesten worden. Deskundige adviezen en heldere afspraken.

Een super bedrijf.

Vriendelijke mensen met een goede en snelle service.

Goede service.

Duidelijke uitleg van wat er moet gebeuren aan de auto bij APK en grote beurt.

J. Hoogterp staat voor zijn klanten en heeft een goede klantervaring hoog in het vaandel

In mijn eerdere beoordeling heb ik vooral beschreven wat fout ging bij de aankoop van onze auto. Daarmee deed ik geen recht aan het feit dat met name de eigenaar de heer J. Hoogterp steeds alles heeft gedaan wat in zijn vermogen lag om de zaken, die voor beide partijen niet naar wens verliepen, te herstellen. Uiteindelijk is hij daarin ook geslaagd en hebben wij een heel fijne auto voor de deur staan. Hoogterp heeft daarmee zijn goede naam waargemaakt en hij heeft ons laten zien dat de klant en de klantervaring hem aan het hart gaan. Hij heeft oog voor de zaken die niet altijd goed gingen in de garage. Wij moeten ons ook realiseren dat als je een auto verder weg koopt en er gaat iets niet goed, dat herstel meer aandacht, geduld en (reis)tijd vraagt. Het belangrijkste voor ons nu is dat we zeker weten dat we met een goed gevoel weer bij hem terecht kunnen. En dat is veel waard.

Sinds 1984 klant dat zegt genoeg

Prettig en klantvriendelijk bedrijf. Een aanrader jazeker