Goede service!

Goede service en heel klantvriendelijk!

komen gemaakte afspraken na

constateren ze een onverwachte reparatie dan word je gebeld wat te doen en wat het kost zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

Geweldige service met een goede uitleg

Het was een geplande vervolg afspraak. Snelle service en een uitstekende uitleg. Klacht goed verhlpen

Snelle service

S,morgens vroeg auto accu kapot ,kwamen snel en snel gerepareerd top

goede service .klantvriendelijk kiundig

Goede service en betrouwbaar

Al sinds 1983 klant bij Jitze Hoogterp toen hij begonnen is in Appelscha en nu in Oosterwolde.Altijd klantvriendelijk en goede Service. Je word altijd direct geholpen en als het moet krijg je een vervangende auto mee.

goede service

een uitstekende service, klantvriendelijk en denken met je mee.

Garage bedrijf Jitze Hoogterp, betrouwbaar, vakbekwaam en goed.

Sinds januari 1990 vaste klant bij Jitze Hoogterp. In al die jaren zijn we eigenlijk nooit teleurgesteld, 1 x maar dat kwam door een communicatie foutje wederzijds. Vakbekwame monteurs, meedenkende administratie en een algeheel zeer prettige sfeer. Jitze denkt met je mee in je wensen maar laat ook niet na om je op het juiste spoor te zetten om die auto te vinden die echt bij je past. Kortom, ik beveel garage bedrijf Jitze Hoogterp ten zeerste aan!!

Zoals altijd weer prima geholpen!

prima geregeld

ik ben zeer vlot geholpen en alles was prima geregeld

Kundig, bekwaam en zeer klantvriendelijk

Auto opgehaald van huis, binnen een dag gerepareerd, schoongemaakt en terug gebracht. Het contact telefonisch en aan huis was zeer plezierig.

Uitmuntende servive

Oplossingsgerichtmet kennis van zaken.

Fijne mensen en goede service

Altijd heel goed ontvangen en geholpen, zelfs in het weekend alles goed geregeld. Je wordt altijd tijdig ingelicht over de kosten en ze denken ook met je mee.

Geweldige service

Lampje stuk. Binnen half uurtje gereed en gratis.

Ben zeer tevreden over deze garage.

Ik word altijd netjes geholpen en er worden goede adviezen gegeven. Al meer als twintig jaar bij deze garage. Heel klantvriendelijk.

zoals het hoort

De garage heeft gepresteerd zoals het hoort. Snel en goed.

tot volle tevredenheid geholpen

netjes en vlot geholpen.

prima dienstverlening

prima dienstverlening

prima service

Duidelijk en goed. Prima service en met een leenauto (of een fiets) :) Fijne garage.

Super!

Netjes, snel, erg vriendelijk, sms/mail herinnering. Prima service! Mogelijkheid tot chatfunctie om een afspraak te maken, wordt keurig beantwoord met een telefoontje.

Eerlijke betrouwbare garage.

Al een aantal jaren vaste klant. Eerlijk advies over auto's. Geen blabla verhaal maar Jitze verkoopt je een betrouwbare auto.

professioneel en betrouwbaar

Recent bij mijn auto een zogenoemde winterinspectiebeurt laten uitvoeren. Conform afspraak meteen aan de slag; kon wachten in de koffie/leesruimte. Na inspectie door de automonteur persoonlijk uitleg gekregen wat hij heeft gedaan met een eerlijk vervolg onderhoudsadvies (remmen). Tevens heeft hij desgevraagd goed uitgelegd hoe ik na het bijvullen van de banden het systeem (bandenspanning) kan resetten.

Alles netjes en duidelijk

Afleveren ging lekker snel, bij onderhoudsbeurt netjes gebeld wat er wel en niet aan mankeert en ook duidelijk advies wat aanbevolen wordt om te doen, inclusief kosten. Bijna alles dezelfde dag nog kunnen afhandelen, alleen 2 onderdelen die besteld moesten worden. Dit was helaas, zodat ik de auto nog een dag in de garage moest afleveren.

uitmuntende service

mooie focus gekocht en werd zelfs nog speciaal gereinigd

Betrouwbaar.

Binnen 15 minuten bij mijn huis aanwezig en accu opstarten. Ook snel in werkplaats nieuwe accu plaatsen. Keurig en snel gedaan.