Sinds 1984 klant dat zegt genoeg

Prettig en klantvriendelijk bedrijf. Een aanrader jazeker

Vriendelijke manier van verkoop van auto's zonder opgejaagd te worden.

Vertrouwd adres

Ik ben zeer tevreden.

Het gaat mij om twee zaken: houding naar de klant. ( steeds correct) uitvoering van werkzaamheden. (afspreken wat gedaan zal worden)

Lekke uitlaat werd gelijk vervangen

Snel geholpen

Aankoop Kia Venga

Zeer correct behandeld.

normale mensen, die normaal doen

Geen typische verkopers

heel goed

Duidelijke afspraken. Zij bellen direkt als het det is. Neemt verantwoording als het wat miss gaan. Vriendelijk

Altijd goed

Altijd even vriendelijk

Top bedrijf, hier kom ik graag terug!

Een autobedrijf, zoals het hoort te zijn: laagdrempelig, betrokken en eerlijk. Hier wordt er naar je wensen geluisterd, naar je mogelijkheden gekeken en met je meegedacht. Jitze en zijn team zijn gewoon echte toppers! Een positieve uitzondering in de grote wereld van autodealers. Mooi bedrijf!

Een spijkertje in een band werd direct verholpen. Vanwege de klantenkaart geen kosten. Diik voor elkaar

Prima ervaring!

Wij hebben net een nieuwe tweede hands auto gekocht, wederom eentje uit Duitsland. We zijn daar fijn bij geholpen. Ook de afhandeling was helemaal naar tevredenheid.

Ook deze keer werden we weer zeer correct geholpen. Wonen niet in de buurt maar rijden hiervoor graag een 'stukje' om.

Goede service, klant gericht

Zie biven

Goed maar zeker ruimte voor verbetering.

Ik heb een tijdje geleden een paar reparaties laten doen, die super zijn opgelost. toen ik de afspraak maakte heb ik ook aangegeven dat ik een ster in me raam had. Ik heb de man verteld dat ik dat bij carglass liet maken. Nou kwamen we 3 week later om de auto op te halen en kreeg ik te horen dat als ik me raam bij de ford garage had laten maken dat het me geen eigen risico had gekost 😪, heel jammer voor die 100 euro, maar zo lopen ding in het leven kregen we te horen. Helaas had de collega van deze man ons 3 week geleden er gewoon op kunnen attenderen.

Open en correcte behandeling .

Auto is keurig afgeleverd zoals afgesproken. Communicatie prima, Bedankt voor de mogelijkheid om te kunnen kiezen tussen all season(redelijke meerprijs) banden of zomerbanden.

Sociale omgang perfect en komt beloftes na. Prima garage

Uitstekende sociale vaardigheden van de verkoper. Probeert het een ieder op een eerlijke en prettige manier naar de zin te maken. Heeft praktisch voor elk probleem een reële oplossing. Zijn stelling: het gaat er niet om dat ik alleen tevreden ben, maar vooral de klant. Laat je de tijd nemen over een koop of reparatie na te denken.

tja wat zal ik zeggen, ze doen echt al het mogelijke om ons te vrede te stellen

veel is mogelijk, wensen worden in overleg vervult . er word meegedacht en adviezen gegeven, er is ruim de tijd voor nadenken. Word zelfs gestimuleerd.niets is perfect, dus dit bedrijf ook niet, maar ze zijn zeer bereid om de klant tevreden naar huis te sturen.

Supersnel, efficiënt en met oog voor de klant!

Zoekvraag naar andere auto kenbaar gemaakt en binnen paar dagen plaatje compleet gemaakt. Kan niet sneller en efficiënter.

Vriendelijk ontvangst en alle tijd voor ons

Wij gingen op de bonnefooi eens even kijken of Hoogterp voor ons nog een mooie automaat had. Wij kregen een vriendelijke ontvangst en men nam alle tijd voor ons. Was geen enkel probleem om voor ons twee auto's uit de showroom te halen voor een proefrit. Ook het gesprek na de proefritten was vriendelijk, rustig en in geen enkel opzicht opdringerig. Uiteindelijk gingen we met een heerlijk gevoel de deur omdat wij een hele mooie Cmax hebben gekocht. Helemaal top!

kwalitatief en klantvriendelijk geschoolde medewerkers

de receptie is het uithangbord van de toko,daar starten de vervolgacties of dat nu verkoop is,de werkplaats,magazijn of anders daar moet je Vlot Vriendelijk en Vertrouwd""worden geholpen. Dat is bij Jitze uitstekend voor elkaar !!!!!!!!!!!

Kan niet beter

Je wordt heel vriendelijk ontvangen en geholpen. Dat kan natuurlijk ontstaan door ook de baas Jitse het zelfde uitstraalt.

Klantvriendelijk, behulpzaam autobedrijf

Ik word altijd vriendelijk te woord gestaan. Bij pech zijnde direct bereid hulp te bieden. Doen alle moeite om ons op tijd op vakantie te kunnen laten gaan

duidelijkheid. eerlijk. en vak mensen. klant vriendelijk.

Super aardig ontvangen, alle tijd, auto goed afgeleverd

We werden goed en netjes ontvangen, er werd alle tijd genomen, inruilprijs van de in te ruilen auto was een nette prijs, en de andere gekochte auto werd netjes afgeleverd. Er was nog setje remschijven,remblokken en 2 banden vernieuwd