Geen op of aanmerkingen

Zeer klantvriendelijk

Mijn bus wilde niet starten anwb gesleept naar ze en gingen er direct mee aan de slag

Uitstekend geholpen

Vooraf ben ik duidelijk geïnformeerd wat de monteur ging doen en over de kosten.

Heldere afspraken, goede auto

Eerste ervaring met Hoogterp maar heel fijn. Goede samenwerking en prima oplevering van denauto

Fantastisch

Eerlijk, duidelijk en vriendelijk .

Vriendelijke en goede informatie bij de verkoop

Mijn ervaring is nog maar kort we hebben alleen de verkoop mee gemaakt die was duidelijk, vriendelijk en zijn alle besproken afspraken na gekomen dat schept vertrouwen. Wij gaan er van uit dat verdere contacten met deze firma ook goed zal verlopen

Vertrouwd bedrijf

Wordt goed geholpen Prijs iets te hoog

Nieuwe auto voldoet ruimschoots aan verwachtingen

Vanaf het moment van het samenstellen van de auto, het bestellen t/m het afleveren wederom uitermate tevreden. Goed advies/ meedenken, goede communicatie over levertijd e.d.

Super service.

Mijn FORD KA had net in juni 2022 zijn jaarlijkse onderhoudsbeurt gehad, maar begin september 2022 liet de auto mij in de steek op vrijdagavond na 17:00 uur terwijl wij in Dalfsen (OV) waren. Via het service nummer contact opgenomen en na ongeveer 45 minuten kwam er pechhulp en bleek de ACCU te zijn overleden. Vrijdagavond omstreeks 21:00 uur was er speciaal een monteur naar de garage in Oosterwolde Fr gekomen en deze heeft de auto voorzien van een nieuwe accu, zodat ik zaterdagmorgen om 07:00 uur de boot naar Terschelling ook weer kon halen en de auto op het grote parkeerterrein Tjerk Hiddes in Harlingen kon stallen.

Werd eerst goed gekeken en mij gemeld en uitgelegd welke zaken/onderdelen in orde zijn en welke nu of later zouden moeten worden gerpareerd/vervangen.

alles volgens afspraak. in goede sfeer en deskundig

Als altijd onderhoudsbeurt prima verzorgd

Geen minpuntjes bij onderhoudsbeurt. Wagen gehaald en gebracht.

Auto was de zelfde dag weer klaar.

Zeer tevreden over de auto en correct geholpen

Altijd al tevreden over de hoe je geholpen word ,ook het personeel is zeer vriendelijk.

goed alleen ontbreek mijn mapje met alle info van de auto nu.

zou het kunnen dat dat mapje nog bij jullie ligt? ik hoop het want het kenteken pasje van zowel de Kuga RV185D als onze caravan zitten er in.

Correcte afhandeling

Afgehandeld volgens afspraak

Tevreden

Tevreden over de snelheid waarmee een probleem word opgelost. Klantvriendelijk.

Klantenservice is top

Vriendelijke mensen, luisterend oor naar wat je wensen zijn. Eerlijkheid.

Betrouwbare service

Je wordt zeer vriendelijk geholpen. Je kunt heel eenvoudig een afspraak maken en je wordt goed op de hoogte gehouden van het verloop van het onderhoud van je auto.

Eigenaar geeft vertrouwen en goed advies

Wij kwamen voor een Ford Focus uit 2017 omdat we een grotere auto wilden dan de Fiesta die hadden. De eigenaar gaf aan dat hij ook een 2018 had staan die weliswaar duurder was, maar behoorlijk meer binnenruimte bevat. Na een proefrit in beide was de voorkeur snel duidelijk en hebben we een voorstel mee gekregen om over na te denken. De volgende dag hebben we telefonisch akkoord gegeven en konden we onze Fiesta een weekje later omruilen voor de Focus om er een week later gelijk mee op vakantie te gaan naar Kroatië!

Altijd top geholpen

Altijd tophulp

te vreden

ik ben zeer te vreden over afhandeling van de reperatie aan mijn auto

vertrouwengevende en correcte behandeling

Opvallend was ook het vertrouwen dat Hoogterp in de koper stelde: "veel succes met de auto en u mag het factuurbedrag ook thuis overmaken".

Zoals altijd zeer tevreden

We komen al jaren bij garage Jitze Hoogterp, en we worden altijd vriendelijk en op een eerlijke manier geholpen

Consistent en zeer goed

Afspraken worden nagekomen Er wordt altijd meegedacht met als doel klantvriendelijkheid en klantgerichtheid. Een voorbeeld? Het voorkomen van extra kosten voor de klant. Kortom, Top