Vriendelijk en professionele handelaar

Snel, eerlijk en professioneel gehandeld. Dit is onze 2e auto van Jitze en tot nu toe bevalt het goed.

Een net bedrijf en vriendelijk personeel. Goed tekst en uitleg over de vragen die ik had . Deze garage is aan te raden.

Er wordt altijd gebeld om te vertellen wat het gaat kosten.

Nooit problemen gehad met dit bedrijf.

Vriendelijk ontvangen en snel geholpen.

Gemakkelijk een afspraak maken de service zijn goed,de auto word dadelijk nagekeken zodat je hem maar kort hoeft te missen

Komen al paar jaar bij deze garage. We worden altijd keurig behandeld.

Zeker aan te bevelen

Ruim twee weken geleden waren wij op zoek naar een vervangende auto en kwamen per toeval een zeer nette auto tegen bij Jitze Hoogterp. Na kort telefonisch contact snel een proefrit kunnen plannen en deze beviel uiteraard zeer goed. Sfeer en contact voor en na de proefrit was zeer ontspannen en vriendelijk, mede daarom ook de bewuste auto gekocht. Ook de verdere zakelijke interactie was lekker kort, bondig en duidelijk.

Hier word je vlot en correct geholpen en het is een bedrijf met een zeer goede service.

Mijn auto is met liefde behandeld en dat wordt zeer gewaardeerd.

Het halen en brengen is heel plezierig als je minder valide bent.

Goed en vriendelijk geholpen

Dit bedrijf komt zeer professioneel over. Dit wekt vertrouwen…

Weer prima en fijn geholpen

Zoals altijd weer fijn geholpen en duidelijke uitleg over uitgevoerde werkzaamheden. Auto weer prima in orde en met een fijn gevoel op pad! Bedankt allemaal!

Zeer tevreden met mijn aankoop.

Bij toeval kwam ik in contact met Jitze Hoogterp en na een leuk gesprek bleek de auto waar ik heel lang naar opzoek was bij dit garagebedrijf aanwezig te zijn. Mijn aankoop is uitstekend verlopen, goed gesprek met de verkoop en prima afhandeling van de aflevering.

Tevreden.

Als je als klant jaren bij dezelfde garage komt zegt dat genoeg.

Prima gegaan

Super fijne auto, lekker zuinig ook!

Fijne onderhandeling gehad, auto voldoet aan verwachting(zelfs meer dan dat)

Weer geweldig

Wij zijn al vele jaren klant bij autobedrijf Jitze Hoogterp en ook nu weer een prachtige en fijne auto kunnen kopen iets eerder dan gepland maar dankzij een prima aanbod op onze oude auto door Adriaan hebben we wederom een prachtige Ford Kuga hybride mogen aanschaffen nogmaals dank Adriaan voor de fijne samenwerking en super service.

Heel positief

We werden goed voorgelicht en toen we de auto hadden gekocht werd ons alles heel goed uitgelegd. Er werd veel tijd voor uitgetrokken.

Betrouwbaar

Je weet dat je een goede betrouwbare auto koopt als je bij Jitze Hoogterp koopt. Goede service en prettig contact

Persoonlijke service

Er werd snel gereageerd op de mails waardoor de auto klaar stond. De aandachtspunten zijn netjes verholpen.

Rustige verkoper, en goede uitleg.

Ben al jaren bij deze garage en weten precies wat ik zoek,altijd geduldig en goed handelbaar .

Fijne manier hoe ze je helpen

Zeer tevreden over de aankoop, aflevering en verleende service.

Zoals verwacht, TOP Service

Hoogterp geeft, zoals ik gewend ben geraakt, uitstekende service.

Heel tevreden over de dienstverlening

Garage Jitze Hoogterp communiceert tijdig en duidelijk en komt ook haar afspraken na

top autobedrijf

zeer deskundig team

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.