Prima service!

Auto gekocht en keurig volgens afspraak geleverd.

Verder alles goed voor mekaar Maar ik vind het wel duur worden voor olie verversen en een nieuw oliefilter 59.50 werkloon rekenen !!! vriendelijke Groet Jappie

zeer prettig contact met Adriaan Zijlstra. . Ik vind hem zeer deskundig.

Goede uitleg wat betreft de inruil of het eventueel repareren van mijn Ford Mondeo en de rijmogelijkheden van de Ford Focus. De door hem uit zichzelf aangeboden gratis garantie etc. gedurende 1 jaar na de aankoop stel ik zeer op prijs. Verder ben ik van mening dat sprake van is van een zeer redeljke prijs en kwaliteitverhouding. De hoogte van de inruilvergoeding voor de oude Ford Mondeo viel erg mee. Zelf ging ik uit van een bedrag tussen de 500 en 1000 euro.

Goede service.

Goede service. Vriendelijke behandeling.

Fantastische service

Super bedrijf! Mooie auto tegen acceptabele prijs. Toen de auto een dag later niet startte, was er binnen 5 minuten iemand. Vervolgens meteen een nieuwe accu erin gezet, dus super service.

Verkopen zonder dwang

Verkoper heeft een pasdie voor zijn vak. Netjes en vriendelijk geholpen.

Vakbekwaam en klantvriendelijk

Vakbekwaam en in overleg met ons de onderhoudsbeurt uitgevoerd. Zeer vriendelijke en meedenkend.

goede service en duidelijk

goede ervaring

Altijd een goeie service en klant vriendelijk.

Mijn ervaring is zeer tevreden over service en reparaties

Snel en geweldig geholpen .bedankt hiervoor .

31 december zijn wij geholpen met een leenauto terwijl zaak dicht was . Voor mij was dat echt geweldig dit was een belangrijke dag voor mij. En ook de auto is weer snel klaar gemaakt . Alles was top . Heel erg bedankt hiervoor . Anel

keurig en snel

tevreden

We zijn goed en vakkundig geholpen alles is netjes verlopen zoals afgesproken en zijn dik tevreden met de auto

service zoals service behoort te zijn

zoals hiervoven staat omschreven.

Hele goede service en afhandeling van het probleem.

Mijn auto werd vanaf huis opgehaald (gesleept) en daar was ik heel blij mee. Probleem ook heel goed opgelost. Dik tevreden.

Tevreden klanten.

Als je al jaren terugkomt en er al meerdere auto's hebt gekocht zegt dat meer dan woorden.

blij verrast!

Tegen mijn verwachting in had ik nog dezelfde dag mijn auto terug. Het defect, een fout gemonteerd brandstoffilter, was eenvoudig te verhelpen, maar de gevolgen van de lekkage hadden veel verontreiniging veroorzaakt. Dit werd snel en (voor zover mogelijk) zorgvuldig verholpen. Er is snel en doortastend gewerkt en de communicatie over t geheel was top. Correct en plezierig en de kosten vielen me zeker niet tegen.

top

Goede keuze zeer degelijke auto en je rijdt als een vorst over de weg.

Bandenspanning op orde brengen.

Jammer dat ik zelf moest komen naar de balie, om te vragen of het al klaar was. Ik zat lang te wachten in de koffiehoek en had verwacht dat de medewerker was komen melden dat het klaar was.

De meest klantvriendelijke medewerkers ooit

Men dacht met me mee nadat mijn vorige auto was afgekeurd. Met mijn lage budget kreeg ik toch een passend en kwalitatief perfect aanbod

Super vriendelijk ontvangen en correct geadviseerd

Goed voorgelicht en nette auto gekocht welke geheel volgens afspreken is afgeleverd

Topgarage!

Mijn raam wou niet meer dicht en moest naar mijn werk , ik werd heel vriendelijk geholpen en kreeg een leen auto mee ..ze zijn allemaal altijd heel vriendelijk en behulpzaam .

Fijn geholpen in goed overleg . .

Betrouwbaar autobedrijf

Fijne gebruikte Kuga gekocht met nadien prima service en correcte behandeling , kortom aan te bevelen voor koop en service

goed bedrijf

wordt altijd correct geholpen

Sociaal contact. Prima service en vakmanschap.