Erg fijne garage met vriendelijk en meedenkend personeel.

Zijn al jaren klant bij Hoogterp en hebben alleen maar goede ervaringen. Dit zowel voor wat betreft de werkplaats, als ook voor de verkoopafdeling. Contacten zijn zeer persoonlijk en alle wensen worden serieus en deskundig behandeld. Hier wil men je geen auto aansmeren om maar zoveel mogelijk te verdienen, maar wil men een blije tevreden klant de deur uit zien gaan. Kortom, een geweldige garage waar je met plezier naartoe gaat.

geweldig

de vervangende auto stond klaar, omdat ik in Assen woon was ook dit uitstekend geregeld.

Super service Al meerdere auto's er gekocht en ingeruild En altijd top service Haal en breng service in overleg

Behulpzaam en persoonlijk

Ik had gevraagd een geschikte auto voor mij te vinden en verkoopmedewerker Adriaan is direct voor mij aan de slag gegaan. Al snel was een auto gevonden die voldeed aan al mijn wensen. Door het bedrijf is de auto goed nagekeken, zodat ik zonder zorgen de weg op kan. Wat een service! Bedankt Autobedrijf Jitze Hoogterp!

Super bedrijf

Goede service en communicatie,

Zeer tevreden.

Wij hebben de handelswijze als zeer prettig ervaren, de verkoper was vriendelijk en bekwaam. De auto stond op de afgesproken tijd klaar, de aflevering gebeurde correct ook kregen we nog uitleg over de werking van de auto. Wij hebben helemaal geen kritiek maar nog wel een kleine opmerking, bij aflevering van de auto zou het prettig zijn wanneer er een kleine attentie wordt gegeven b.v. een bloemetje of iets dergelijks.

Redelijk komt

Duurde wat lang. In mijn beleving lang wachten

Erg goed, direct geholpen en ook nog iets opgelost wat mijzelf nog niet was opgevallen.

Zeer tevreden.

Auto voor kleine beurt, eerst gebeld voor extra onderhoud.

Uitstekend!

Super service ! Alles goed opgelost en er word goed overleg gepleegd!

Ik ben zeer tevreden met de service van Hoogterp

Zeer vlot met alles en goede uitleg met film van de auto Ik ben zeer tevreden met de service

De service was zoals altijd weer goed

Prima bedrijf

Uitstekende service en kundig en vriendelijk personeel.

Ben al heel lang een tevreden klant bij Autobedrijf Hoogterp.

geweldige service

Snelle en de juiste service en fijn personeel!!!

Goede services

Vriendelijk personeel ze zijn schappelijk alles in goed overleg

Super geholpen

Ben correct geholpen niet anders dan dat ik al van het bedrijf was gewend.

Super service tijdens APK en onderhoud.

Qua meedenken met de klant is dit een uitstekend autobedrijf. In mijn geval reageerden ze direct op veranderende persoonlijke omstandigheden. Super en ik ben zeer tevreden!

De afwikkeling rondom de APK-keuring verliep boven verwachting. Toen ik een online afspraak inplande en daarin aangaf dat mijn ruitenwissersproeier gemaakt moest worden tijdens de APK, werd ik meteen gebeld en dat er diezelfde dag nog een plekje was. Verdere afhandeling ook keuring. Toen de monteur ontdekte dat een mistachterlicht defect was, werd ik daar ook over op te hoogte gesteld, voordat het gemaakt werd.

Goede en snelle service

Vriendelijk, meedenkend

Vriendelijke en meedenkende verkoper en goede keuze van Ford occasions Ook de garage heeft dezelfde Attitude.

Top service

Vriendelijk, ter zake en deskundigge hulp. Goede uitleg achteraf. Ga zo door.

gewoon goed

betrouwbaar, komt afspraken na, goede service

Antwoord

Erg tevreden

Uitstekende service

Zeer klantvriendelijk. Afspraken worden nagekomen. De informatie is altijd duidelijk en volledig.

Zoals altijd: prima voor elkaar en prettige ontvangst!

Altijd een prettige/ persoonlijke ontvangst aan de balie en deskundige monteurs