Altijd klaar staan voor de klant

Prima garage.Al zeker 30 jaar klant en altijd naar tevredenheid.

Duidelijk en goed geholpen, zeer tevreden.

Goed en duidelijk geholpen. Eerlijk verhaal met oog voor oplossingen. Zeer tevreden, word altijd goed geholpen.

sublieme service

een bedrijf wat altijd voor je klaar staat, passende oplossingen geeft,samen met een zeer vriendelijke benadering!

Betrokken,deskundig.

Kende het bedrijf niet. O.a. door het positieve contact een Ford B-max. gekocht. Nog geen service gehad,hoe dat verloopt kan ik nog niet beoordelen. Ik denk/hoop ook gunstig verloopt. gr. vdg (rené)

Een geweldig goed autobedrijf

Tijdens het afspreken om de auto te bezichtigen een plezierig advies mee gekregen. Niets opdringerig om proberen te verkopen. Na de aankoop van de auto in Friesland een lange rit naar Delft met de nieuwe auto. Een plezier om in te rijden.

klantvriendelijk deskundig. betrouwbaar. goede service

Een fantastisch en zeer betrouwbaar bedrijf met vriendelijke en zeer hulpvaardige medewerkers!

Als ik een afspraak wil maken, bel ik de garage en kan vaak op korte termijn al terecht. De medewerkers zijn uiterst vriendelijk en weten vaak al direct wie je bent en over welke auto het gaat. De monteurs zijn zeer kundig en geven ook graag uitleg als je dat wenst. Er is een mooie wachtruimte met WiFi en koffie en als je auto klaar is, haalt een van de medewerkers je persoonlijk op. Kortom: uiterst tevreden over deze garage!

Zeer Goed

Alles gedaan wat afgesproken is

Snel

Goede correcte en volledige service zoals ik het gewent ben

Geweldige service

Geweldige Volvo gekocht met een jaar garantie erbij. Goede service en een goede prijs.

goede service en vriendelijk personeel

deskundig personeel. instuctievideo bij apk/beurt is leuk extra voor de klant om alles duidelijk te maken

zeer prettig

zeer prettig

Heel zorgvuldig en plezierig

Er is goed geluisterd naar de wensen die we hadden. We worden altijd heel klantvriendelijk geholpen!

Algemeen gezegd : redelijk Negatief punt is een overgeorganiseerde receptie, die te veel controle wil houden en beheersmatig is.

Goed geholpen

Erg goed geholpen

Handel baar bedrijf

Een goede service

Correct geholpen en goede uitleg gehad bij aanschaf auto

Goede service hulp bij storing .

Goede auto en service .

Zeer klantvriendelijk

Klantvriendelijk, perfect service

Mijn ervaringen zijn ronduit geweldig/

Fantastisch. Goed gepland, vriendelijk, stipt.

Positief

Zeer goed. Altijd correct

Goede service, vriendelijk personeel.

Klantvriendelijk deskundig goede service

Gezellige garage, vakmensen en eerlijke prijzen.

Airco service + vullen, op korte termijn kunnen in plannen, klaar terwijl ik wacht en de prijs was lager dan de opgave vooraf. Hoewel er ook een (ongetwijfeld prima)Ford dealer in Assen zit rij ik graag even naar Hoogterp voor de service en persoonlijke benadering.

Klant vriendelijk

Klant vriendelijk, komt afspraken na, goede service

Betrouwbaar en goede service

Snelle vakkundige reparatie