Goede service vriendelijk personeel Vaste klant bij jullie dus altijd goed

Prima geadviseerd

Prima geadviseerd

Blij met Ford Hoogterp!

Al jaren een tevreden klant. Van verkoop tot receptie tot werkplaats; iedereen werkt zeer klantgericht! Staan altijd voor je klaar!

Een zeer tevreden klant.

Prima vertrouwd adres, laagdrempelig bedrijf, wat altijd probeert om tot een oplossing te komen als zich problemen voordoen. Vriendelijk personeel wat altijd voor je klaar staat. Duidelijke prijsafspraken. Uitstekende verkooptechniek. Zorgt ervoor dat de klant tevreden de deur uit gaat.

Geweldige service. 100% eerlijkheid!

Een geweldig bedrijf, je weet waar je aan toe bent. Ervaren monteurs op al het gebied en vele merken! Aanbevolen? Zeer zeker!!

zeer goed

Ik beveel dit bedrijf ten zeerste aan

Uitstekende service. Ik wordt via een video op de hoogte gehouden van het onderhoud.

Supermooie auto afgeleverd met prima uitleg

Nieuwe leaseauto afgeleverd door Adriaan Zijlstra van Autobedrijf Jitze Hoogterp. De auto is nog completer dan verwacht wat duidelijk werd door de prima uitleg. Blij met mijn nieuwe Ford Focus ST-Line.

Gewoon goed!

Auto heeft een grote beurt gehad en alles is naar behoren uitgevoerd. De videocheck die van de auto wordt gemaakt vind ik een goed stuk communicatie. Omdat een werknemer van Hoogterp bij ons in de buurt woont,werd ons aangeboden om de auto s’ochtends op te halen en s’avonds weer terug te brengen. Wij zijn zeer tevreden over Hoogterp.

Prima garage

Word altijd vriendelijk trefwoord gestaan

Uitstekende service !

Van begin tot eind prima afgehandeld. Ik vond het wel mooi om te zien dat ik een filmpje kreeg waarin de monteur de auto beoordeelde en een reparatie-advies gaf. Na overleg is de reparatie naar volle tevredenheid uitgevoerd, net als de voorgaande keren.

Tevreden.

Persoonlijke benadering, klantvriendelijk. Goede service. Een goed bedrijf met deskundige medewerkers en een zaak waar ik met plezier naar toe gaat wanneer het nodig is !!!

Prima uitleg over uit te voeren werkzaamheden en de kosten hiervan. Meedenken en adviseren over keuzes.

kleine reparatie direct en gratis verricht

heel positief

Betrouwbaar, eerlijk en vriendelijk!

Meerdere keren gebeld voor informatie. Goed en vriendelijk te woord gestaan. Bij het kopen van de auto is alles vlot en goed geregeld!

Een goede garage om aan te bevelen

Wij zijn al meer dan dertig jaar klant bij Jitze Hoogterp Ook drie van onze dochters zijn ook al jaren klant Onze zwager uit Velserbroek bij IJmuiden is ook vaste klant bij jullie, Ook de zus (uit Hengelo) van onze schoonzoon heeft al eens een auto gekocht bij jullie naar volle tevredenheid

Zeer prettig contact

contact met zowel Jitze als Adriaan als zeer prettig ervaren. Vriendelijk, ongedwongen contact. Erg blij met onze Ford Kuga

Goed geholpen

Goede service en klantvriendelijk

Zeer tevreden.

Klantvriendelijk, attent, vakkundig.

Heel goed en heel duur

Altijd zeer goede service en zeer vriendelijke mensen. Maar erg duur.

heel goed

staan altijd voor je klaar als je komt en altijd met een lach op het gezicht wie het ook is op kantoor of in de werkplaats

Gewoon heel goed.

Zolang ik nu klant ben, is de service heel goed. Gewoon Friese degelijkheid.Geen twijfel mogelijk, We gaan dus vrolijk verder. Groetjes Annie.

prima services

auto werd gehaald en weer thuis bez0rgd ook een vidio kreeg ik op mijn leptop onderhouds overzicht

no nonsens.