Prima garage, zeker aan te bevelen

Vakmensen waar je op kunt vertrouwen.

Uitstekende service ,meedenkend

Adequaat handelen bij een storing ,direct oplossing gericht handelen tegen goede prijzen.

Al vele jaren ons vertrouwde adres

Goede voorlichting vooraf, Grote beurt goed uitgevoerd tegen normale prijzen.

Goede service en kwaliteit!!

Goed met afspraken. Fijne service.

Super tevreden

De auto moest voor een kleine beurt. Ik had wat puntjes die er aan de auto mankeerde. Deze zijn ook gelijk meegenomen. Kon de auto dezelfde dag weer ophalen. Zeer vriendelijke mensen en nette garage.

Heldere communicatie heeftgeleid tot snelle actie. Dit tot min. Grote tevredenheid.

Snelle service

Vlotte en correcte service

Mijn C Max gebracht voor een lente inspectie. Kon er gewoon op wachten. De slechte accu is meteen vervangen zodat ik weer tevreden onderweg kan.

Nette APK en beurt.

Vriendelijke medewerkers / meedenkend

Helaas kon ik vanuit Zwolle voor de derde keer voor een zelfde klacht van de auto naar Oosterwolde. Maar zijn ontzettend vriendelijk hebben andere klachten wel in één keer opgelost. En de laatste keer dachten ze direct aan de apk van de auto dus die hebben ze direct erbij gedaan. Zeer prettige garage en komen hun afspraken na.

perfecte service, wordt prima meegedacht bij eventuele problemen.

Bedrijf heeft zaakjes geweldig goed op orde. Planningen kloppen altijd en ook de werkplaats staat zijn mannetje!!

Goede service.

Deskundig, klantvriendelijk, eerlijk en zeer betrouwbaar

Auto ingeruild, prima advies, snelle en efficiente service en heer eerlijk fair en betrouwbaar.

Komt betrouwbaar over.

Niet opdringerig, eerlijke prijs. Vriendelijk en duidelijke afspraken, die tot nu toe nagekomen zijn.

Positief

Eerste ervaring is goed. Tevreden over vriendelijkheid en het geven van tekst en uitleg over door ons uitgezochte auto. Na een week ook tevreden over de auto.

Weer zoals ik gewend ben: prima.

Auto gehaald en terug gebracht. Afhandeling keurig verzorgd.

serieus en fijn gesprek over een Fiesta en niet moeilijk over een niet alledaagse inruilauto

Ik kwam rond Pasen 2021 voor het eerst bij Hoogterp. Ik werd vriendelijk ontvangen en goed geholpen. Snel een proefrit geregeld, behoorlijke inruil en goede informatie. In één uur een andere auto gekocht. Het gaf vertrouwen

Prima en snelle service

Heldere communicatie, vriendelijk personeel, snel geholpen en prima service. Oud buurvrouw van mijn ouders (Nieuwehorne) was ook goed te spreken en ook een verloskundige die hier eens over de vloer is geweest raadde mij aan voor onderhoud naar jullie toe te gaan.

Zorgvuldig, klantvriendelijk

Klantvriendelijken behandeling en zorgvuldig, vakkundig werk.

Met het ophalen van de nieuwe auto was alles geregeld, zelfs werd de autoverzekering doorgebeld zodat wij direct konden rijden. Zeer goed verkoop team.

Op recht goed geholpen

Afspraak gemaakt wat er moest gebeuren voor afleveren van de auto, afspraken na gekomen. Voorbeeld auto gekocht met extra rubber matten maar de stoffen auto matten waren verwijderd. Bij na vraag werd keurig de stoffen auto matten terug geleverd. Bumper beschermer zou geplaatst worden, door kou ging dit niet geheel goed. Probleem met de lijm, dit werd later als nog perfect geregeld.

altijd prima voor mekaar

Laatste reparatie onder garantie uitgevoerd klasse

Geweldig Zo als je daar geholpen word

Zoals Afgesproken word alles afgehandeld

Een jaar geleden mijn derde Ford Transit ook weer bij Hoogterp gekocht. Al weer zoveel gereden dat de eerste beurt al weer nodig was. Zoals altijd weer uitstekende service.