Een goeie garage!!

Zoals altijd ben ik weer zeer tevreden. Werkzaamheden worden keurig uitgevoerd en zonodig wordt er gebeld mocht er nog wat gebeuren wat toch nodig is. Een prettig team met een oor voor de klanten en zijn vragen. Wietse

Een tevreden Mens

Ik ben zeer tevreden over Autobedrijf Jitze Hoogterp

Goed.

Goede service.

super

Zolang ik deze garage heb is het top, jongens weer een dikke 10.

prima geholpen.

heeft aan mijn verwachtingen voldaan . tot de volgende keer .

Het ging allemaal super ook al zitten we in de corona crissis

Zorgvuldig

Goede maatregelen in verband met het Coronavirus. Procedures zijn aangepast. Prima

zeer goed

als ik niet tevreden zou zijn kwam ik al jaren niet naar Oosterwolde servjce prima , klantvriendelijk super, overleg met klant zeer goed , wat ons betreft blijven we nog jaren met plezier komen ondanks de afstand

Toppie

Ook de door jullie genomen Corona maatregelen vindt ik hartstikke goed. Overleg bij beurten is ook prima. De nota' zijn hoog maar goed werk overleg mag wat kosten vindt ik

Erg tevreden

De kwaliteit, behulpzaamheid en klantvriendelijkheid is uitstekend

Klantvriendelijkheid

Prettige betrouwbare garage

Supersnelle service en afhandeling van de storing

Ken je klant en weet wat hij wil! Het is beide van toepassing bij Autobedrijf Jitze Hoogterp. Geweldige organisatie waar men weet waar mee bezig te zijn, kortom no nonsense en to the point!

Is goed

Vlot geholpen

UIstekend.

Keurig en erg attent geholpen

Ivm met Coroavirus hield men gepaste afstand . Sleutels zaten bij terugkomst al in mijn auto en rekening wordt opgestuurd. Prima

Prima autobedrijf!1

Altijd goed en netjes! Vriendelijk en duidelijke informatie!

Goede voorlichting

Een volledige set autobanden is een forse investering. Door mee te denken over merken en type banden werd het mij uiteindelijk een stuk gemakkelijker gemaakt een goede weloverwogen en voordeliger keuze te maken.

Super, zoals je als klant geholpen wil worden.

Helemaal goed, geen gezeur, een luisterend oor, vriendelijk. Mensen die gewoon zijn gebleven en het niet hoog in hun bol hebben, daar hou ik van. Geen kak zooi :-) Ik had al gelijk een vertrouwd gevoel. een aanrader dat is zeker.

Zeer goede service

Betrouwbaar bedrijf en bij onderhoud mobiliteit garantie.

Goede communicatie.

Dit bedrijf komt de garantieafspraken na. Er wordt helder overlegd. De reparaties e.d. naar tevredenheid uitgevoerd.

Heel tevreden!!!

Eerlijk! Duidelijk! Vriendelijk! Goede en snelle communicatie!

Al jaren klant bij Hoogterp en tot volle tevredenheid

ik ben er altijd goed geholpen ook als er een probleem was werd het goed opgelost

Je word altijd vriendelijk ontvangen, en vlot geholpen.

Top service

Airbag storing verholpen

Kan niet beter!

Vriendelijke en kundige medewerkers!