onveranderd goed

Autobedrijf Hoogterp voor mij al beste garage gedurende vele jaren.

Goede ervaring, wordt gebeld bij bijzonderheden.

Nette uitstraling, vriendelijk personeel

Afspraak gemaakt voor een zomercheck. Afspraak later van mijn kant nog verzet naar een andere datum, was geen probleem bij Jitze. Duurde ongeveer 45 minuten dus vrij vlot en de koffie stond klaar.

Goed en vakkundig geholpen

goede service vriendelijk

top

Fijn bedrijf!

Bij Hoogterp wordt je gewoon aangesproken met je naam,en hoef je niet eerst je kenteken te noemen.Fijn bedrijf met monteurs met kennis van zaken!Mijn vierde Kuga gekocht,dat zegt al genoeg!!

Vertrouwd goed

Vertrouwd goed

Vriendelijke medewerkers en prima service

Remlicht vervangen ging vlot

Vlot geholpen en geen kosten

Fijne service, goed geholpen.

Onze Ford Kuga gezien op internet. Vanwege de afstand vooraf contact gehad met Adriaan via WhatsApp. Meteen een eerlijke en goede inruilprijs aangeboden gekregen voor onze eigen auto. Op zaterdag naar Oosterwolde gereden voor een proefrit. Het eerste wat Jitze zei was; neem hem maar mee en laat hem thuis maar zien. Dat we in Hoogeveen wonen was geen enkel probleem. Vanwege onze vakantie was het belangrijk dat de deal snel rond zou zijn en we hem snel op konden halen. Geen probleem, zorgen we voor was het antwoord. Waren nog een aantal kleine dingetjes die aan de auto moesten gebeuren. Plekje aanstippen, dak schoon en poetsen. Bij het ophalen was dit allemaal super gedaan! Bij thuiskomst bleek dat 1 sleutel het niet deed. Adriaan geappt en meteen een afspraak gemaakt. Ook het advies over de garantie was prettig. Maak na 11 maanden even een afspraak was wat Adriaan aangaf, dan kijken we of er eventueel reparaties moeten gebeuren en lossen we het op. Nu 1 week later de auto wat beter leren kennen en het rijdt geweldig. Bedankt voor de service.

zoals altjd alles super geregeld

alles op tijd, en goed geregeld.

5 sterren

Super top zoals altijd.

Tevreden

Klantvriendelijk en ze doen wat ze beloven en meer

Twee aparte afspraken voor herstel werden onverwacht gecombineerd en keurig uitgevoerd. Scheelt mij veel tijd. Blij mee!

Alles prima

Alles prima

Dit is een Super bedrijf.TOP !

Een correcte service en alle afspraken zijn nagekomen.

Goede monteurs en klantvriendelijk

Heel erg tevreden over de verkoop, het contact met Adriaan en uiteraard heel erg blij met de auto

Goed geholpen met de aankoop van de auto

Naar aanleiding van een advertentie op Marktplaats gereageerd en konden super snel langskomen! Heel erg vriendelijk personeel! En de auto rijd ook super!

Persoonlijke service

Fijn contact en persoonlijke service.

Prima geholpen

Goede sfeer, fijne mensen, deskundig.

De auto is precies wat we voor ogen hadden

Goede service zoals altijd.

Al jaren vertrouwd adres voor auto en onderhoud

Al 40 jaar ons vertrouwde adres voor auto en onderhoud.

Altijd correct en enthousiast team

Vriendelijke mensen en vakkundig

Waardeel 4