Goede monteurs klant vriendelijk goede receptie

Blijf vaste klant kom hier al zolang hoogterp bestaat

Zeer tevreden en altijd een oplossing En denken met je mee.👍

Uitstekend!

Vanaf eerste dag al in Appelscha klant bij Jitze. Altijd goed, betrouwbaar en meedenkend. Dus ik verander niet van garage, want wat goed is, moet je bij een ander maar afwachten.

Super autodealer, klant is koning

Zeer tevreden zowel bij aanschaf als ook onderhoud en service. Je weet waar je aan toen bent, je auto is bij Jitze en zijn team in goede handen. Hier ben je geen nummer, maar hier kent men de klant. Goeie sfeer. Kom graag terug.

Zeer deskundig

Al jaren klant bij autobedrijf Jitze Hoogterp, zeer tevreden en het personeel is zeer deskundig. Ze denken met je mee en je mag ook zelf dingen inbrengen. Altijd vriendelijk en oprecht.

Vriendelijke omgang met personeel

Al jaren een zeer tevreden klant.

Beurten worden zeer correct afgehandeld. Personeel zeer vriendelijk. Je bent hier geen nummer maar mens. Ze kennen je naam.

al 15 jaar goed

altijd vriendelijk, behulpzaam en duidelijk. top!

Tevreden, alle keren:Goede service, klantvriendelijk.

Tevreden met de service, wat belangrijk is. Dat het indien nodig is, ze altijd tijd & aandacht geven/ hebben !!!

goed contacten, duidelijk in uitleg van storing

Alles weer keurig afgehandeld zoals altijd.

Plegen altijd eerst overleg en denken mee.

Alles weer keurig gedaan zoals altijd

Mijn ervaring is goed en alles wordt altijd netjes en keurig geregeld

Tot nu toe TOP!

Tot nu toe wordt ik zeer goed en vriendelijk te woord gestaan, de service en de uitvoering van de werkzaamheden is momenteel TOP! niets op aan te merken. Er wordt goed advies gegeven en ook denkt men mee met mijn portemonnee, kan ik ergens op bezuinigen dan geeft men dat aan. Kortom ik ben zeer tevreden !

Erg plezierige garage.

De app, gekoppeld aan een kleine beurt, is perfect uitgevoerd. Ook werd samen met mij naar de toekomstige onkosten gekeken, zodat ik mij erop kan voorbereiden

Snelle levering onderdeel

Goede service, vakkundig en duidelijke uitleg

Zeer goed advies, vakbekwaam, en vriendelijk.

APK

Vakmensen..top bedrijf

Goeie service

Vlotte en nette behandeling

Komen afspraken na

Zeer tevreden.

Snelle hulp en vriendelijk personeel.

Perfect geholpen met het goede resultaat.

Zeer goed,ga zo door.

Sinds ik een aantal jaren bij de firma op de stoep sta,kan ik niet anders zeggen dan geweldig ,altijd vriendelijk,vlotte service,geen gedoe,alles wordt keurig afgeleverd, dank je wel mannen, een tevreden klant

dik voor elkaar

afspraak, voorlichting over de te verrichten reparaties en de praktische uitvoering allemaal prima in orde