Ongelofelijke top service! En vriendelijke medewerkers!

Ze bestaan nog ouderwetse klantvriendelijkheid, iedereen wordt gelijk behandeld dat gevoel kreeg ik vanaf het 1ste contact. Via de app en telefoon was het vertrouwen van beide kanten 100%, ik zag een Volvo occasion op internet staan bij deze Ford dealer en daar kreeg ik het gevoel al deze is netjes en eerlijk. IVM herstellen na een operatie en defecte eigen auto, werd er direct meegedacht. Proefrit zolang als ik graag zou willen, de auto mocht op de brug bekeken worden. Dat werd ons allemaal aangeboden. Dan heb je vertrouwen in je eigen product! De auto kon ik zelf niet op halen op de afgesproken dag, en werd gewoon afgeleverd inclusief apk en olie beurt en op de camping waar wij toen verbleven gebracht door de vriendelijke monteurs. GEWOON EEN TOP Bedrijf!!!! Van verkoper directeur tot aan monteur allen super vriendelijk en behandelen iedereen gelijk!!

prima bedrijf

Fijn en prettig geholpen

Bij de aankoop van onze nieuwe auto hebben wij dit als prettig en fijn ervaren. Vriendelijk behandeld. Gewoon als mens en niet als nummer dat is het fijne aan deze garage. Ga zo door.

Vriendelijk, rustig en duidelijk.

Vriendelijke en duidelijke uitleg, kreeg rustig de tijd om na te denken.

Klantvriendelijk en goede aflevering

Klantvriendelijk, auto netjes afgeleverd(gebreken geconstateerd bij proefrit hersteld).

betrouwbaar

betrouwbaar

Ben zeer tevreden

Ik ben goed te woord gestaan.

Positief gevoel ervaren.

Goede voorlichting en tevens deskundig. Prettige manier van communiceren.

geweldige service die de standaard is

zoals gebruikelijk: prima

Klantvriendelijk en eerlijke prijs.

Positieve ervaring gehad met de aanschaf van onze Ford Focus. Ook achteraf bij vragen staan ze vriendelijk te woord en denken mee.

Tevreden klant.

Kunnen er altijd op rekenen dat alles volgens afspraak goed komt.

snelle en correcte afhandeling van zaken

Al 24 jaar bij deze ford dealer. Zegt genoeg. Het zegt nog meer wanneer ik aangeef dat ondanks verhuizingen naar Arnhem, Amsterdam en Almere ik altijd bij dit bedrijf ben gebleven

goede vlotte auto

veel handige dingen op de kuga we zijn ook 10 jaar vooruit gegaan,met name starten afsluiten automatische achterklep .

fijn bedrijf

staan altijd met raad en daad bij

Vriendelijke bejegening.

Super goed bedrijf

Heb hier alweer mijn 4de auto opgehaald. Je word door Jitze op vakkundige wijze behandeld. Elke vraag word netjes behandeld door Jitze. Ze nemen rustig de tijd voor je. Klasse

Goede benadering en omgang. Goede informatie voorziening en afhandeling.

Zeer betrouwbaar en klantvriendelijk

Toppers

Super geholpen

Ik ben super geholpen, en zeer blij met mijn auto

Direct vakkundig en vriendelijk geholpen.

Direct vakkundig en vriendelijk geholpen.

Goede service, mindere leen auto

De service was goed en snel maar dit keer was mijn vervangend vervoer van mindere kwaliteit. Kreeg een Fiesta mee waar ik de spiegels niet kon verstellen, de audio klonk alsof deze uit een telefoon kwam en op de snelweg hoorde ik haast alleen de wind tegen de auto aan slaan.

Geweldig geregeld

De onderhoudsbeurt is tot in de puntje verzorgd. De auto krijgt keurig de aandacht die nodig is. Ik heb zelf nog een filmpje ontvangen van de monteur! Erg zorgvuldig.

is goed

is goed ben tevreden

Wij zijn zoals altijd zeer tevreden. We worden altijd netjes op de hoogte gebracht van de verwachte kosten. Worden vriendelijk te woord gestaan. Groetjes Annerie Hoeksema Fijn

Super, rustig en kalm en niet opdringerig.

Dit is de eerste keer dat wij bij garage Hoogterp een auto hebben gekocht, als het aan ons licht zal het zeker niet de laatste zijn. We zijn uitstekend geholpen door Jitze Hoogterp, niet opdringerig en alles uitleggen. De auto is netjes afgeleverd en alles is naar volle tevredenheid opgelost, waarvoor dank.