Klant gerichte service.

Ze bieden goede service. En overleggen eerst met de klant als er bij komende reparatie zijn.

Ben tevreden klant

ben al jaren klant , dus dat zegt genoeg . TEVREDEN

Reparatie viel gelukkig volledig onder de garantie, kon snel terecht en correct geholpen

zeer deskundig en zeer klantvriendelijk

Meer dan 20 jaar klant. Het bovenstaande geldt voor al die jaren.

Vlot en correct geholpen.

Twee Banden die langzaam leeg liepen, Hoogterp gebeld en gelijk langs komen. Goede service al 35 jaar.

Zolang Hoogterp al bestaat lid van de club zeer tevreden houden zo.

geweldig geholpen.

Er hadden muizen in mijn luchtfilter een nestje gebouwt met als gevolg dat ik een constante motorstoring had. Bij Hoogterp hebben ze er alles aangedaan om dit te verhelpen met als resultaat dat de auto weer helemaal in orde is gemaakt. GEWELDIG!!!!!

Klant vriendelijk, goede communicatie, goede info omtrent mankementen van de auto.

(wederom) top!

Had geen afspraak, maar kon gelukkig desondanks toch direct langs komen en werd meteen geholpen

Super geregeld

Keurig bedrijf alles goed geregeld

Zie boven.

Al jaren vaste klant

Een goede APK-en grote beurt

Keurige ontvangst aan de balie. Was verbaasd over een telefoontje waarin werd geadviseerd de ruitenwissers te vervangen. Deze waren vorige keer al vervangen, dus overbodig en kwalijk. Overigens had ik dat ook al van anderen gehoord. De beurt is verder goed uitgevoerd. Net als de vorige keer was de radio aan, toen ik de auto startte. Ik vraag mij af of een controle van de autoradio bij een beurt is inbegrepen..

Je wordt altijd leuk te woord gestaan en prima geholpen..

Correct, aardig, meedenkend en deskundig. We zijn altijd heel tevreden.

Topbedrijf, duidelijke afspraken, hele goede service

Uitstekend garagebedrijf, altijd keurig te woord, komen alle afspraken na. Er is altijd een leenauto en ik kan altijd snel terecht. Vakkundig personeel. Vooral zaken als een persoonlijke video die je krijgt toegestuurd na een beurt maken deze garage professioneel en zorgt er ook voor dat je klant blijft.

Doen wat ze zeggen.

Gebeld ivm start problemen, kon binnen 48 uur terecht en was het euvel verholpen....top.

Prima sevice

Keurig van te voren bericht over extra werkzaamheden

Klantgericht!

Vriendelijk en professioneel in de omgang. Goede service.

Super service

Ontzettend goed geholpen bij het vinden van een auto, super vriendelijk personeel en erg tevreden met mijn nieuwe auto.

prima service en duidelijk in alles.

prima al jaren

Uitstekend service

Geweldige service goede uitleg over de staat van de auto. Geen verrassingen na afloop

eerlijke en goede informatie. In ieder geval niet het idee dat wij om een broodje kwamen. Tijd, aandacht en service zijn wij tevreden over.

Slechte start

Onze start was niet zo geweldig Maar na de proefrit was alles in kannen en kruiken en is de aankoop ook direct beklonken

Leuk net bedrijf waar de klant voorop staat

Wij zijn hier geslaagd voor een andere auto. Netjes en informeel ontvangst. Mooie occasions en normaal geprijsd en een bedrijf waar de klant centraal staat.