goed
goed overleg met wat er gedaan moet worden en die afspraken worden ook nagekomen
Na klacht over bijvullen ruitenw.vloeistof,(niet nodig, wel op rekening)wewrd ik door de chefmonteur opgebeld voor uitleg en excuses.
Keurig bedrijf, vriendelijke medewerkers. Reparatie uitgevoerd voor een net bedrag. Dit bedrijf is een voorbeeld voor elke (merk) dealer.
alle medewerkers zijn correct, vriendelijk, voorkomend, prettige ruimte om te wachten ook een beetje bizar tussen al die auto\'s, beter dan een \"gewone\" wachtkamer.
Goede communicatie. Duidelijke uitleg over reden kosten. Denken mee met de klant.
Service is prima voor elkaar evenals de vriendelijkheid. Qua deskundigheid vraag ik het me af, misschien omdat ik met een ander merk auto (Fiat Punto) en niet hun eigen merk (Citroen), zou kunnen. Ook de aangedragen oplossing voor mijn probleem was erg aan de dure kant (ik ben niet op hun aanbod ingegaan), het betrof een los kontakt (waar ikzelf opkwam) en heb dus de voorgestelde 250,00 uitgespaard!! De factuur die ik wel kreeg voor hun diagnose viel wel mee, echter achteraf had ik het ook wel zelf kunnen vaststellen.
Prima
Ik ben al jaren klant van garage Groenewoud. Ik heb in allerlei enquêtes (en ook in de garage zelf) laten weten dat ik garage Groenewoud een in alle opzichten een goede garage vind. Het gaat mij echter even te ver als ik elke keer na een onderhoudsbeurt of andere garagebezoek het verzoek krijg om een enquête in te vullen. Met Ben heb ik pas geleden een gesprek gehad over het regelen en bevestigen van een APK en onderhoudsbeurt en met Dylan Bruin over de ingesloten brief bij de factuur omtrent het factuurbedrag (€ 72,15) dat niet betaald hoeft te worden bij aanschaf van een nieuwe auto binnen 14 dagen. Naar mijn mening zou Autobedrijf Groenewoud van Kesteren wat meer selectief om kunnen gaan met het versturen van informatie/verzoeken etc. naar de klanten. Ik spreek voor mijzelf als ik stel dat hetgeen ik met de laatste APK/onderhoudsbeurt heb ervaren niet het resultaat oplevert wat uw bedrijf voor ogen staat. Het commentaar is uitsluitend positief bedoeld. Graag ben ik bereid toe te lichten waarom ik dit commentaar op schrift stel. Ik stel het op prijs als ik een reactie van Groenewoud van Kesteren zou mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Geert Pranger. ( al heel lang Citroēnrijder en tevreden klant van Groenewoud)
Goed, helder en eerlijk advies, deskundige en vriendelijke medewerkers. De C5 heeft dankzij de goede service inmiddels 340.000 km gereden.
Top
Altijd goed.
Goed contact, heldere afspraken, meedenken.
Witte paal 306
1742LD Schagen
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.