Keurige garage met vakmensen

Gezellige en goede service

Ik ben nu bijna een jaar in onderhoud bij jullie en zeer tevreden hoe ik geholpen wordt.

Heb ik een probleem met de auto dan wordt er gekeken of er nog een gaatje is bij de monteur, en dat lukt meestal. Zeer Tevreden.

De C3 van mijn vrouw gebracht voor onderhoud, alles netjes nagelopen en ook keurig het onderhoudsboekje bijgewerkt.

Prima geholpen en prima prijs

Gewoon tevreden

Goed en betrouwbaar

Na een APK en onderhoudsbeurt reparatie advies gekregen voor vervanging stuurkogel. Offerte aangemaakt en nieuwe afspraak voor de reparatie. Alles naar wens verlopen en in de middag was onze camper weer klaar.

Gastvrij, netjes, goede service

Fijn gastvrij bedrijf met vriendelijke personeel en aardige begripvolle monteurs

Eventuele reparaties worden naar volle tevredenheid uitgevoerd. Altijd na overleg.

Vertrouwd

Al jaren een tevreden klant, deskundig en duidelijke afspraken.

geweldig

Had storing met accu, anwb auto laten starten en meteen naar Schagen gereden. Meteen verholpen met nieuwe accu, top. Vind maar eens een vergelijkbaar bedrijf met het zelfde enthousiasme, wij kennen ze met vele ervaringen niet.

Al jaren prima service

Wij zijn al jaren nare volle tevredenheid klant en hun service is prima, personeel is vriendelijk en duidelijkheid over de auto.

Snelle en prima reparatie na terugroepactie van Citroën

Snelle en prima reparatie na terugroepactie van Citroën

Prima garage cijfer 9

goede service vriendelijk Personeel, vakmensen.

Levering nieuwe occasion ging gied

Verder nog geen ervaring met onderhoud oid

Vriendelijk personeel

Het betrof hier het wisselen van versleten banden door nieuwe banden. Wat kan daar nog over vertellen? Goed uitgevoerd en ze zitten er nog aan.

altijd goed

al 55 jr klant,.dat zegt alles.,

Prima geholpen.

Afspraak, apk, feedback en onderhoud goed geregeld en uitgevoerd.

Distributie riem vervangen bij terugroepactie

Weer goede en flexible service, al twintig tevreden

alles volgens afspraak.

geen op en of aanmerkingen.

Top bedrijf!

Goede service met aandacht voor auto en bestuurder.

Klantvriendelijk en deskundig bedrijf

Vriendelijke receptie. Snelle afwikkeling. Prima leenauto zoals gevraagd. Aardig garage- en showroompersoneel.

Vriendelijk en servicegericht

goede sevices

staan altijd voor mij klaar

gewoon goed!!

xxxx

nooit gedoe,nietlullun maar poetsen!