• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf na een aankoop van gebruikte auto\'s, snelle en perfecte afhandeling Het hele team levert uitstekend werk.\r\n\r\nBedankt

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Personeel is vriendelijk en denken met je mee!\r\nVoelt heel vertrouwd aan.\r\nHeb al veel dealers bezocht, maar voel hier mij erg fijn

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ontzettend goed, nog nooit zo een goede service mee gemaakt!

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima!\r\nIk heb een half jaar geleden een gebruikte C3 gekocht bij Groenewoud. Het is een auto naar mijn zin, en de goede reputatie van de garage gaf de doorslag, naast prijs, leeftijd en kilometerstand. Ook speelde de dealergarantie van 6 maanden een belangrijke rol. Ik werd vriendelijk ontvangen, correct behandeld, een zeer prettige klantervaring. De garantie kon in mijn eigen omgeving worden uitgevoerd. Het enige wat zich heeft voorgedaan is corrosie van een lampenunit die vervangen is binnen de garantie, in goed overleg tussen Groenewoud en Van Zwienen in Zaandam. Ik rijd erg fijn in deze auto. Complimenten aan Groenewoud van Kesteren. Ik denk nog regelmatig aan wat de verkoper tegen me zei: lekker rijden! En dat doe ik.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top ervaring! 2e hands auto gekocht. Problemen mee gekregen netjes gemaakt binnen de garantie. Daarna werd de koppeling minder. We maakte de afspraak dat ik 3 maanden extra garantie op de koppeling kreeg en als Ik het niet vertrouwde zouden ze er naar kijken. Toch nog een keer terug gegaan voor de koppeling en die is nu vervangen en zo rijd de auto weer als nieuw! Top service en komen de afspraken meer dan na!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Belangrijk voor mij is dat er een vertrouwensband bestaat en dat mijn wensen t.a.v. betrouwbaarheid in de conditie en dus veiligheid van mijn C3 . au serieus worden genomen . \r\n Beide aspecten ervaar ik bij Groenewoud van Kesteren

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en bekwaam vriendelijk personeel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snel en stipt op tijd. Tot nu toe is mijn vertrouwen niet beschaamd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf alleen maar goede ervaringen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al bijna 40 jaar tot grote tevredenheid geholpen door Groenewoud van Kesteren bij aankopen en onderhouden van 2CV, BX, ZX, Xantia,C5, C4.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Lekker ontspannen en ongedwongen sfeer.\r\nPrima behandeling en goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kan ik heel kort over zijn. TOP

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf technische reparatie van distributieriem en vervangen buitenspiegel naar tevredenheid, evenals de prijs. Wat wij niet hebben geweten is het feit dat er blijkbaar tevoren overlegd moet worden over een vervangende auto. Daarbij was het gebruik van de fiets aardig bedacht, maar zonder slot gaat niemand een boodschap doen ....

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ondanks het volle programma in de garage ,tussen door een reparatie(tje) ,weten te realiseren.Bedankt!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben enige jaren een trouwe klant bij Groenewoud/Van Kesteren, ze helpen daar waar het nodig is voor onderhoud en apk bij overleg even een telefoon belletje plegen voor een juiste beslissing

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kundig en begripvol managment en personeel,vriendelijk en behulpzaam.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en vriendelijke service denken mee en hebben goeden adviezen.\r\n

Over Autobedrijf Groenewoud van Kesteren B.V.