Goede service en duidelijke informatie vooraf

Zeer goed geholpen en duidelijke afspraken vooraf. Ook word meegedacht om hoge kosten te voorkomen.

Alles volgens opgave uitgevoerd

Geweldige service.

Al meer dan 40 jaren een trouwe klant van Piet van Empel en nu van zijn kinderen, Anita en Maarten van Empel

boven gemiddeld

wij hebben bij autobedrijf van Empel een auto gekocht met 6 maanden garantie. Na 3500 km oliestoring na controle moest er een gereviseerde motor in die motor was ook niet goed wordt nu een andere motor in geplaatst prima service en een andere auto te leen gekregen wij zijn prima op hoogte gehouden dit is een geval van pech voor Van Empel en voor ons

Geweldig en vriendelijk bedrijf.

Goede uitleg wat ze doen en gedaan hebben. Opkwam er de volgende keer moet gebeuren.

Beste Bart, hartelijk dank voor het insturen van uw beoordeling en het aanbevelen van ons bedrijf. Met vriendelijke groeten van het hele Autobedrijf van Empel Team.

brengen, ophalen, werk aan de auto alles is perfect geregeld

n v t.

Beste Max, fijn om te vernemen dat onze service hebt gewaardeerd met een 10. Namens ons hele team hartelijk bedankt voor de aanbeveling. Wij wensen u onbezorgd rijplezier en staan bij de volgende APK keuring weer graag voor u klaar.

Ze zijn geweldig goed!

Ze denken voor 100% vanuit de klant en doen nooit dinge die niet echt nodig zijn.en altijd in overleg met de klant.

Beste Mark, hartelijk dank voor het indienen van uw review en voor de aanbeveling. Namens het hele team van Autobedrijf van Empel wensen wij u veel onbezorgd rijplezier toe.

Prima en professionele service.

Ze geven duidelijke adviezen en overleggen voor een onderhoudsbeurt goed wat er mogelijk moet gebeuren en koppelen dit terug voor de reparatie uit te voeren. Ook nadien duidelijke uitleg wat er gedaan is en waarom. Goed te bereiken via alle middelen als app, mail, telefoon en mail. Iedere keer weer goede reparaties die erna in orde bleken.

Beste Mees, hartelijk dank voor het indienen van uw review en de aanbeveling van ons bedrijf. Namens het hele team wensen wij u veel onbezorgd rijplezier toe.

Uitstekende service, al jarenlang

Wij zijn al vele jaren klant bij Autobedrijf van Empel. Zowel nieuwe auto's gekocht als occasions en nog nooit teleurgesteld in welk onderdeel van het bedrijf dan ook. Zowel verkoop als werkplaats behandelen je altijd als klant. Ook als de auto een keer niet start komt Maarten binnen 15 minuten voorgereden en wordt dat netjes opgelost, ook als achteraf blijkt dat met een keer de koppeling indrukken het probleem nooit had bestaan. Zeker aan te bevelen om bij een volgend onderhoud naar van Empel te gaan. Ook voor nieuw of een occasion altijd het juiste adres.

Beste Pieter, namens het gehele team van Autobedrijf van Empel hartelijk dank voor het plaatsen van uw review en de aanbeveling van ons bedrijf.

Zo zou elk autobedrijf moeten zijn!

In september een occasion C1 gekocht. Prettig en kundig geholpen, faire deal gemaakt. Inmiddels al heel wat kilometers comfortabel en zonder problemen gereden. En wat een mooie frisse werkplaats bij Van Empel. Ik ben een tevreden klant.

Namens het gehele team van Autobedrijf van Empel hartelijk dank voor het insturen van uw review en de aanbeveling van ons bedrijf.

Geweldige service

Geweldig bedrijf, met een uitstekende service

Namens het gehele team van Autobedrijf van Empel hartelijk dank voor het insturen van de review en de aanbeveling.

Andere auto gekocht bijzonder goed behandeld en professioneel en vriendelijk personeel.

Nette behandeling

Very bad

I went to do APK and carbon cleaning. APK failled due to CO bad. Not clear on what was wrong and I was charged extra 29 euros for a test that didn't brought any result. Car passed APK in other place. I will never go back to this shop.

• Would you recommend us? No

Beste Fabio, Wij vinden het spijtig om vernemen dat je het bezoek aan onze werkplaats niet positief hebt ervaren. Helaas konden wij de door jou aangeboden VW Golf niet goedkeuren vanwege een aantal APK afkeurpunten, waaronder de banden en ook de CO waarde. Helaas konden wij met onze testapparatuur de oorzaak van te hoge CO waarde niet direct opsporen. Wellicht is er door de taalbarrière enige miscommunicatie ontstaan waardoor wij de Carbon Cleaning, waar je aanvankelijk om had gevraagd, niet meer hebben uitgevoerd. Daarom willen wij je een gratis Carbon Cleaning motorreiniging aanbieden. Hiervoor zullen wij je een voucher toesturen per mail. We hopen dat je hiervan gebruik gaat maken. Met vriendelijk groet, Team van Autobedrijf van Empel

Goede service.

Prima.

Prima bedrijf

Vriendelijk, behulpzaam, professioneel, prima service

Zeer goed klaar terwijl je wacht

Twee weken geleden geweest voor de carbon clean met mijn Ford c max 2.0 tdci uit 2006 met 273.000 km op de teler had last van hoog brandstof verbruik en een motor die inhield na het reinigen merkte ik meteen het verschil Het door trekken ging weer zoals het hoorde en het brandstofverbruik is ook stukken verbeterd Ook draaide de motor een stuk rustiger starten ging ook zo als het hoort dus echt de moeite waard om te laten doen en ook een zeer goede prijs einde van dit jaar zien ze mij weer terug

Carbon cleaning zeer de moeite waard

Mijn Hyundai Tucson uit 2008 liep volgens mij niet lekker. Normaal onderhoud altijd keurig uitgevoerd en auto goed verzorgd. Maar had de indruk dat hij wat moeilijk oppakte en af en toe schokkerig was bij versnellen in 3e en hogere versnelling. Ook iets van rammeltje/rateltje/tikje bij stationair draaien. Ook het geluidsniveau van de motor bij normaal bedrijf was wat aan de hoge kant. Heb toen info op internet gezocht en zag allerlei toevoegingen waarmee een deel van de problemen mee opgelost zouden worden maar ik hou er niet zo van allerlei chemische zooi in mijn brandstof te mixen. Maar ik kwam ook uit bij het CarbonCleaning systeem. Puur natuur; enkel water! Uit diverse bronnen toch wel overtuigende informatie gekregen dat deze schoonmaak effectief KON zijn... dus gezocht naar bedrijf in de buurt die deze service aanbood. Ben bij van Empel in Berlicum uitgekomen en afspraak gemaakt. Volgende dag al mogelijk(zaterdag!!) dus... Alle klachten zijn verdwenen!!! Heb expres nog wat extra kilometers gereden om echt zeker te zijn dat ik het me niet enkel ingebeeld had maar echt... Super!! Voor €85 een auto die loopt als nieuw! Ga dit gewoon elk jaar preventief doen.

Alles naar wens uitgevoerd.

Deskundig en vriendelijk behandeld.

prima garage

Een garage waar persoonlijke benadering goed is.

Alles goed besproken en volgens afspraak.

Had wat vragen en een probleem met onze auto. Heel netjes en vakkundig geholpen, ook met een paar vragen over de auto na de reparatie. Zeer klantvriendelijk bedrijf.

Meer dan top!!! Zelfs privé oplossingen zoeken en aanbieden voor garage-thuis verkeer om te voorkomen dat ik met OV heel veel tijd kwijt ben.

Over Autobedrijf van Empel

Autobedrijf van Empel is een familiebedrijf, opgericht in 1975 en in Berlicum en omgeving al sinds 1983 actief als Citroën Erkend Reparateur. Naast onderhoud en reparaties van Citroën personen- en bedrijfswagens zijn wij ook gespecialiseerd in onderhoud en reparaties aan auto´s van de merken DS en Peugeot. Wij zijn aangesloten bij Eurorepar Car Service en voeren met zorg een APK keuring, onderhoud en reparaties uit aan alle merken personen en bedrijfsauto's. In onze werkplaats, die is uitgerust met 9 hefbruggen met een capaciteit tot 5000 kg, voeren wij o.a. ook APK, onderhoud en reparaties uit aan verhoogde en verlengde bedrijfswagens en campers. Service, kwaliteit en aandacht voor de klant komt bij ons op de eerste plaats. Een vrijblijvend, eerlijk en persoonlijk advies bij de aanschaf van een nieuwe auto of occasion vinden wij vanzelfsprekend. Neem eens een kijkje op onze website of kom gerust eens bij ons aan voor informatie en een kopje koffie.