Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Autobedrijf van Empel

Autobedrijf van Empel is een familiebedrijf, opgericht in 1975 en in Berlicum en omgeving al sinds 1983 actief als Citroën Erkend Reparateur. Naast onderhoud en reparaties van Citroën personen- en bedrijfswagens zijn wij ook gespecialiseerd in onderhoud en reparaties aan auto´s van de merken DS en Peugeot. Wij zijn aangesloten bij Eurorepar Car Service en voeren met zorg een APK keuring, onderhoud en reparaties uit aan alle merken personen en bedrijfsauto's. In onze werkplaats, die is uitgerust met 9 hefbruggen met een capaciteit tot 5000 kg, voeren wij o.a. ook APK, onderhoud en reparaties uit aan verhoogde en verlengde bedrijfswagens en campers. Service, kwaliteit en aandacht voor de klant komt bij ons op de eerste plaats. Een vrijblijvend, eerlijk en persoonlijk advies bij de aanschaf van een nieuwe auto of occasion vinden wij vanzelfsprekend. Neem eens een kijkje op onze website of kom gerust eens bij ons aan voor informatie en een kopje koffie.