Alleeeerst zeer prettig telefonisch te woord gestaan. Toen een grote beurt laten doen. Alles vlot en goed . Geen overbodige dingen gedaan . Leenauto zeer voordelig . Dit bedrijf is een aanrader !

• Kwaliteit

Uitstekend,prettig,eerlijk klant vriendelijk enz enz

Ook voor een niet Mazda rijder is de service hoog tot zeer hoog! Erg betrouwbaar, vriendelijk en meedenkend gericht. Ben zeer tevreden over de Doornekamp´s en al generaties.

SuperService

Wat een mooi bedrijf met uitstekende service. Een verademing na alle garage die wij in het verleden gehad hebben, hadden we al jaren eerder gebruik van willen maken. Ga zo door Team Doornekamp Leusden dikke duim voor jullie.

Een transparant, prettig en betrouwbaar automobielbedrijf

Al decennialang ben ik klant bij het familie automobielbedrijf “Doornekamp”, erkend Mazda servicepunt/reparateur in Leusden. Ik doe nu zaken met de 2e en 3e generatie (Herman en Chris) maar heb de 1e generatie ook nog meegemaakt. Ik heb het bedrijf, onder hun leiding, echt zien uitgroeien tot een prachtig automobielbedrijf, waar de familie trots op mag zijn! Ik heb al heel wat Mazda’s gekocht bij dit bedrijf en ben altijd goed, vakkundig en eerlijk behandeld. De oudgediende receptiemedewerker (Antoinette) is altijd zeer klantvriendelijk en behulpzaam bij wat voor vragen dan ook. Niets is haar te veel. De after sales afdeling (Jelle) werkt ook prima. Wie ik absoluut niet wil vergeten in deze review is Frans, die net als Antoinette, al heel lang werkzaam is binnen dit bedrijf. Een geweldig vakman die de auto’s, die hij onder handen krijgt, perfect aflevert. Een onmisbare schakel binnen het bedrijf. Kortom een bedrijf waar synergie heerst! Ik beveel dit bedrijf zeer zeker aan voor het kopen/onderhoud van auto’s!

Echt een héééle goede service !!! Chapeau !

Chris is een alleskunner.

Vriendelijk én vakkundig, prettig autobedrijf

Op zoek naar een occasion kwamen we bij autobedrijf Doornekamp terecht. De ontvangst was vriendelijk en er werd uitgebreid de tijd genomen om uitleg te geven en proef te rijden. Ook kregen wij een prima bod voor onze huidige auto. Kortom prima ervaring!

deskundig vriendelijk en een prima service

Heel prettig zaken gedaan en een uitstekende aftersales.

Feit dat ik uit Utrecht kom en bij Doornekamp kom moet voldoende zeggen. Erg tevreden dus.

Prima bedrijf. Altijd eerlijk en reëel. Goede adviezen. Doen net dat beetje extra, zoals het bieden van een gratis leenfiets of leenauto. Communiceren goed over reparaties en verwachte kosten. Geen verrassingen. Wij zijn al 12 jaar klant met twee auto\'s.

Ik kom hier alweer vele jaren eerst alleen bij Herman maar later ook bij Chris. Pak hem beet 8 jaar verder en inmiddels 4 nieuwe mazda\'s kan ik niet anders zeggen wat een fijne garage. Ik ben heel wat auto merken gewend en kon me maar wat vaak niet vinden bij de garage omdat je maar een nummer bent. Dat is hier wel anders! dat ene stapje harder lopen maar ook het persoonlijke wat het compleet maakt.

Gewoon hele goede garage ! Eerlijke klantbehsndeling en deskundig personeel

Ik ben zeer tevreden over deze garage! Er wordt echt geluisterd naar je en de uitleg m.b.t. de werkzaamheden die gedaan moeten worden is duidelijk en eerlijk. Van mijn daar gekochte Mazda heb ik al jaren veel plezier!

Ik heb mijn auto in onderhoud bij Autobedrijf Doornekamp. Er wordt altijd met mij meegedacht om te zoeken naar een goede oplossing. Naast deskundig advies en klantvriendelijkheid zijn de werknemers altijd open en eerlijk tegen mij. Naar mijn ervaring zorgt Autobedrijf Doornekamp elke keer weer voor een persoonlijk en vertrouwd gevoel.

Goed en betrouwbaar bedrijf voor de vierde keer een Mazda gekocht en weer meer dan tevreden

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Erg prettige garage terwijl ik geen Mazda heb, gratis leenauto bij onderhoud ook erg fijn.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik ben behoorlijk verbaasd, dat Automobielbedrijf Doornekamp. Zo hoog scoort. Ik ben zoals vele niet schrijven, erg ontevreden over Meneer Doornekamp. Rekeningen zijn vaak veel te hoog en de klanktevredenheid vindt in grote mate erg slecht. De receptioniste is een aardige vrouw, maar haar man heeft moeite om sociaal te doen. Kortom, ik ben al jaren geen klant meer, juist om bovenstaande redenen. Ik heb lang geleden al een uitgebreide review vermeld, alleen is deze beoordeling helemaal nergens meer te bekenen. Erg vreemd! | Maar goed, voor mij geen Automobielbedrijf Doornekamp meer. Ik ben erg tevreden over Auto Versteeg Buurman Woudenberg B.V. Super goede service, na beurt of reparatie komt de monteur persoonlijk verslag doen.

Erg aangename service en al vele jaren een tevreden klant. Altijd goede en deskundige adviezen, betaalbare occasions die jaren probleemloos meegaan.

klantvriendelijk, geïnteresseerd en vakkundig.

Goede service en persoonlijke benadering. Vind je niet meer bij veel bedrijven. blijf hier zeker terugkomen voor onderhoud!

Super!

topbedrijf hier weten ze tenminste met klanten om te gaan hier ben je geen nummer maar echt klant al 5 mazda\'s hier gekocht en dat blijf ik doen

Over Carprof

Op basis van heldere offertes, goede service, montage van kwaliteitsonderdelen en de juiste technische informatie legt CarProf zich toe op het leveren van een eersteklas ervaring voor al haar klanten. • De garage voor alle merken • 24 maanden internationale garantie op reparaties en arbeidsloon • Onderhoud volgens de fabrieksrichtlijnen