Prettige verkoper die alles goed uitlegt. Bedankt Michel Prins!!

• Showroom

10 * plus moet er staan voor dit Top Bedrijf!! Wij waren op zoek naar een mooie mini. We komen zelf uit gelderland maar na wat email contact zijn we tot een afspraak gekomen en naar Synyco gereden voor een mini jcw. Eenmaal daar een proefrit gemaakt , hoorde we wat kleine geluidjes. Dit hebben we aangegeven en ze gingen dit alles verhelpen en hebben de deal gesloten. Kleine geluidjes bleken grote reparaties te zijn en deze zijn allemaal door dit Top bedrijf gerepareerd. Ik kan niet anders zeggen dat Autobedrijf Synyco Service Hoog heeft staan en ze zijn zeer vriendelijk en communicatie gaat perfect. Volgende auto zou ik er zo weer kopen en ik durf iedereen dit bedrijf aan te raden. Steek ik me handen voor in het vuur. Bedankt voor dit alles.

• Showroom

Afgelopen vrijdag is mijn auto (Golf 7 2.0 tdi 2014) aan huis afgeleverd. Ik had deze auto via internet gekocht, en nog nooit gezien. Maar alles is zeker naar wens, ben zeer tevreden over de staat van de auto! Alles is volgens afspraak verlipen zoals ik had gehoopt. Het contact met Michel Prins ging snel en was zeer duidelijk. Zelfs de twee restyle deukjes en nieuwe apk was geen probleem. De extra garantie geeft ook weer een stukje zekerheid. Eerlijk gezegd heb ik nog nooit zo\'n fijne golf 7 diesel gereden. Kan niet oordelen over de showroom of werkplaats, deze heb ik nog nooit gezien vanuit Enschede. Als ik u mag aanraden, zal ik hier zeker een auto kopen. Met vriendelijke groet, een zeer te vreden klant vanuit Enschede (Overijssel).

Betrouwbaar bedrijf, fijn personeel. Mooie auto’s met scherpe prijzen. Komen afspraken na. Is al de derde auto die ik daar aanschaf. Heb nooit gedoe gehad met deze auto’s en zijn van goede kwaliteit.

• Showroom

Op een prettige manier zaken gedaan. Nog geen ervaring met de service.

• Showroom

Wij hebben bij Auto Synyco een auto gekocht van wege de goede recensies. Auto Synyco maakt dit helemaal waar. Na de koop bleek er wat mankementjes te zijn en zij hebben dit prima opgelost. Auto opgehaald, een leen auto achtergelaten en alles op garantie gerepareerd. Ik kan iedereen aanraden om hier een auto te kopen. Paul Smit

• Showroom

Bij de aankoop had de auto nog een technisch mankement ,maar dit is correct opgelost.De correspondentie liep vlekkeloos , Michel bedankt .

• Showroom

vooral goede service, en deskundigheid, valt ook over prijs te praten!! mocht er achteraf iets wezen met je aangekochte auto, helpen ze je perfect, en nemen daar de tijd voor.!!

• Showroom

Keurige afhandeling van de verkoop aan huis zeer tevreden goede uitleg en correcte deal dank

• Showroom

Vanaf het eerste contact tot en met de overdracht van de aangekochte auto verliep alles perfect. Met wie ik ook sprak van het bedrijf werden elke keer correcte antwoorden gegeven en ook nog eens per e-mail bevestigd. Van de mogelijkheid van proefrit aan huis heb ik dankbaar gebruik gemaakt en ben tot koop overgegaan. H.Meijer Zevenhuizen Z.H.

• Showroom

Zeer keurig en netjes geholpen door een rustige verkoper en no nonsens verhaal.

• Showroom

goede ervaring, alle afspraken nagekomen en een zeer nette auto afgeleverd.

• Showroom

Online op zoek naar een volkswagen Tiguan viel ons oog op deze auto bij auto synyco. Ondanks dat er vele van deze auto\'s ook bij ons in de buurt te koop staan was er toch een stemmetje wat zei dat we hier eens naar moesten gaan kijken. Auto synyco bood aan om gratis naar Zuid-Limburg te komen voor een proefrit. Maar we wilden graag het bedrijf leren kennen waar deze auto te koop stond. Want alles moet kloppen, niet alleen de auto, maar ook het gevoel wat je krijgt als je de showroom binnen stapt, hoe je te woord wordt gestaan enz. En het klopte allemaal........Dank je wel!!!

• Showroom

Na 27 jaar VW te hebben gereden, werd het m.i. tijd voor een ander merk. Helaas voldeed dit merk niet aan mijn verwachtingen. Om (ook financieel) succesvol terug te keren naar een VW-product heb ik mij tot Synyco Franeker gewend. Verkoopleider Michel Prins nam alle tijd voor mij om te komen tot de aanschaf van de juiste auto. Luisterde goed, nam alle tijd, drong niet aan doch adviseerde: hield sterk rekening met mijn artrose in nek en schouders. Het werd een schitterende VW Touran 1.6 TDI Comfortline DSG uit 2017 welke 100% aan mijn verwachtingen voldoet. Een woord van waardering voor Michel en Synyco is hier bijzonder op zijn plaats.

• Showroom

Prima geholpen, zonder flauwekul. Prettige medewerkers.

• Showroom

Al langere tijd was ik opzoek naar geschikte vervanger van de Renault Twingo die ik in 2011 bij Synyco kocht. Eindeloze onderhandelingen met vergelijkbare bedrijven in het midden van het land verder, was ik nog steeds geen familieauto rijker. Tot dat Synyco een Peugeot 308 SW uit 2014 online zette. Het viel mij op woensdagavond op en was niet eerder dan in het weekend in de gelegenheid om langs te komen. Geen probleem bij Synyco, je stuurt gewoon een appje naar 1 van de verkopers en zelf in de avonduren staan zij je vriendelijk te woord. de auto werd voor mij gereserveerd en op vrijdagmiddag werd het wachten op een nieuwe auto beloont. Naast Peugeot, Skoda\'s of ander middenklasse\'s staan er bij Synyco ook exclusieve auto\'s in de showroom. Maakt dit de drempel hoger om binnen te stappen?! Zeker niet! De eigenaar verteld zelf met al zijn enthousiasme en overtuiging alles wat je wilt weten over de auto\'s die wellicht niet binnen je bereik liggen. Zonder twijfel een prachtig bedrijf met een uitstekende service en een oplossingsgerichte denkwijze.

• Showroom

Zeer positief. Ontzettend vriendelijk en klantgericht.

• Showroom

Prima ervaring. Helder en duidelijke afspraken. No nonsens. Scherpe prijzen. Goede service.