Een man een man een woord een woord!

Johan heeft ons een prachtige auto verkocht, kon concurrerend offreren en leverde bijzonder snel een prachtige Link&co. Het contact was bijzonder plezierig!

Postma en wij hebben met respect en in alle rust zaken gedaan.

Een paar steekwoorden: vertrouwen, respect, niet opdringerig, creatief (wrapping) en attent. We hebben auto gekocht en ingeruild. Wij hadden t niet gezien maar gekochte auto had twee putjes in de lak en krasje op bumper. Postma heeft t uit zich zelf verholpen. Gesprekken en zaken doen erg plezierig met als basis dat je elkaar wat gunt. Dank Wouter. Groet van Theunis en Gabrielle

Deze service zagen we niet aankomen

Wij zochten een hoge auto die elektrisch kon rijden Na veel zoeken en vergelijken kwamen we uit op een audi e-tron 50 Dus na kort zoeken op internet kwamen we uit bij synyco die had er één staan ivm. De afstand van ons huis naar Franeker eerst een afspraak gemaakt voor een proefrit, we kregen gelijk reactie dat we welkom waren maar dat er veel reacties binnen kwamen want de prijs was best scherp dus gelijk afgesproken voor de zelfde dag, we zijn gastvrij ontvangen door wouter wij zijn er vrij snel uit gekomen ondanks er nog meer mooie auto's stonden, en ook een leuke prijs voor onze auto gekregen, omdat het laat was geworden hebben we ook nog een diner aangeboden gekregen bij een leuk restaurant om de hoek, we hebben daar lekker gegeten en genoten van het uitzicht.

Prima service en klantvriendelijk!

Netjes geholpen door Donny. Kwam voor een auto gezien op Marktplaats. Na een proefrit nog wat "minpuntjes" besproken en daarop werd meteen aktie ondernomen! Helemaal tevreden en happy met mijn nieuwe autootje!

GEWELDIG

wij hebben gekozen om de auto op locatie te zien…. de meneer die kwam was ontzettend vriendelijk en geduldig….de garage heeft een top service !wij hebben onze droomauto en zijn heel blij hoe alles werd afgehandeld … wij kunnen deze garage iedereen aanbevelen en zullen dit ook zeker doen !

Vriendelijke autoverkopers en geen poespas

Hele vriendelijke "normale" verkopers en niet te beroerd om je te woord te staan, geen poespas met auto inruil en het gevoel hebben dat alles mogelijk is. Ga zo door Synyco

Gewoon goed!

Hier onze auto gekocht. Goede en eerlijke verkopers Afspraken worden netjes nagekomen Kortom een goed en mooi bedrijf Ga zo door

Kwaliteit en persoonlijke aandacht

N prachtig aanbod aan occassions in topstaat. Kosten nog moeite worden gespaard om de klant tevreden te stellen..kortom n dikke 10

Zoals altijd goed geholpen

Al jaren klant bij Johan Tuinstra en zijn team. Altijd vriendelijk ontvangen, kopje koffie en een babbeltje. Deskundig en eerlijk advies staat altijd voorop, deze keer ook weer! Geen trekhaak eronder, geen probleem regelen we, top! Naar huis met een prachtige Kia Sportage. Heel erg bedank voor de goede service en tot de volgende keer.

Alles tot in de puntjes geregeld. De communicatie was zeer goed dank voor alles. .

Hele goede ervaring met Synyco

Hele goede ervaring met Synyco

Heel tevreden

Prima geholpen, snel geregeld.

Goede en vriendelijke service

Prima en correcte verkoper.

Geweldig service en klantvriendelijk!

Fijne ervaring met auto Synyco!

zeer tevreden

prettig en hulpvaardig

Topbedrijf!

Wij hebben hier met veel plezier een auto gekocht. Een bedrijf met goede service en een fijne sfeer.

Wouter is top!

Het is heel spannend om als leek een autobedrijf binnen te stappen. Wat moet je allemaal verwachten? Wat moet je vragen? Wordt je écht niets aangesmeerd? Wat zijn wij fantastisch geholpen door Wouter: eerlijk, transparant en behulpzaam. Wouter is net een bezig bij’tje, hij zoemt overal - maar zodra hij naar ons toekwam, stond hij klaar om overal voor ons heen te vliegen. Wouter is precies alles zoals gezegd in de recensies - en nog meer. Hartelijk dank!

Over Auto Synyco B.V.

Wij zijn Auto Synyco, een Fries autobedrijf met een ruim en eersteklas occasionvoorraad. We zijn al sinds 1952 gevestigd in Franeker. Auto Synyco was voorheen een VW en Audi dealer, nu zijn wij allround occasion specialist. Door onze klantgerichte service en concurrerende prijzen behoren wij al een geruime tijd tot de online top 3 van auto verkopend Nederland. Ook zijn we eerder winnaar geworden van de Online dealer Awards. Wij zijn vooruitstrevend in onze branche door onze innovaties in online presentatie en service op maat. Je kunt op onze website jouw toekomstige auto beleven met professionele foto’s en duidelijke video’s. Offline lopen wij ook voorop, zo bieden we jou een vrijblijvende proefrit aan huis. Wij hebben een groot deel van onze auto’s rijklaar op voorraad staan. Hierdoor kun je in de meeste gevallen snel rijden. Bij de aankoop van een auto bij Auto Synyco krijg je standaard landelijke garantie. Elektrische en hybride auto’s worden steeds populairder in het veranderende auto landschap. Hier zijn wij ook in gespecialiseerd. Op onze website vindt u dan ook een ruim aanbod van elektrische en hybride occasions van de verschillende merken.