• Showroom
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer keurig en netjes geholpen door een rustige verkoper en no nonsens verhaal.

• Showroom
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede ervaring, alle afspraken nagekomen en een zeer nette auto afgeleverd.

• Showroom
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Online op zoek naar een volkswagen Tiguan viel ons oog op deze auto bij auto synyco. Ondanks dat er vele van deze auto\'s ook bij ons in de buurt te koop staan was er toch een stemmetje wat zei dat we hier eens naar moesten gaan kijken. Auto synyco bood aan om gratis naar Zuid-Limburg te komen voor een proefrit. Maar we wilden graag het bedrijf leren kennen waar deze auto te koop stond. Want alles moet kloppen, niet alleen de auto, maar ook het gevoel wat je krijgt als je de showroom binnen stapt, hoe je te woord wordt gestaan enz. En het klopte allemaal........Dank je wel!!!

• Showroom
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na 27 jaar VW te hebben gereden, werd het m.i. tijd voor een ander merk. Helaas voldeed dit merk niet aan mijn verwachtingen. Om (ook financieel) succesvol terug te keren naar een VW-product heb ik mij tot Synyco Franeker gewend.\r\nVerkoopleider Michel Prins nam alle tijd voor mij om te komen tot de aanschaf van de juiste auto. Luisterde goed, nam alle tijd, drong niet aan doch adviseerde: hield sterk rekening met mijn artrose in nek en schouders. Het werd een schitterende VW Touran 1.6 TDI Comfortline DSG uit 2017 welke 100% aan mijn verwachtingen voldoet. Een woord van waardering voor Michel en Synyco is hier bijzonder op zijn plaats.

• Showroom
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima geholpen, zonder flauwekul. Prettige medewerkers.

• Showroom
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al langere tijd was ik opzoek naar geschikte vervanger van de Renault Twingo die ik in 2011 bij Synyco kocht. Eindeloze onderhandelingen met vergelijkbare bedrijven in het midden van het land verder, was ik nog steeds geen familieauto rijker. Tot dat Synyco een Peugeot 308 SW uit 2014 online zette. Het viel mij op woensdagavond op en was niet eerder dan in het weekend in de gelegenheid om langs te komen. Geen probleem bij Synyco, je stuurt gewoon een appje naar 1 van de verkopers en zelf in de avonduren staan zij je vriendelijk te woord. de auto werd voor mij gereserveerd en op vrijdagmiddag werd het wachten op een nieuwe auto beloont. \r\n\r\nNaast Peugeot, Skoda\'s of ander middenklasse\'s staan er bij Synyco ook exclusieve auto\'s in de showroom. Maakt dit de drempel hoger om binnen te stappen?! Zeker niet! De eigenaar verteld zelf met al zijn enthousiasme en overtuiging alles wat je wilt weten over de auto\'s die wellicht niet binnen je bereik liggen. \r\n\r\nZonder twijfel een prachtig bedrijf met een uitstekende service en een oplossingsgerichte denkwijze.

• Showroom
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positief. Ontzettend vriendelijk en klantgericht.

• Showroom
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ervaring.\r\nHelder en duidelijke afspraken.\r\nNo nonsens.\r\nScherpe prijzen.\r\nGoede service.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na dat ik de auto gekocht had is mij toch iets op gevallen aan de auto hij bleek toch op een paar plekken over gespoten te zijn, blijkbaar toch autoschade gehad!\r\nJullie met zoveel ervaring moeten dat toch zien en zeker de klant inlichten.

• Showroom
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk bedrijf, goede service

• Showroom
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke, professionele mensen met kennis van zaken. Ook reeel in wat kan en wat niet. Net auto daar gekocht. Prima afgewikkeld

• Showroom
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf via internet en proefrit aan huis aangevraagd. dezelfde dag kwam er en opgewekte collega voorrijden. zonder enige druk of iets konden we rustig rondrijden. de collega vertrok weer en na een nachtje erover geslapen te hebben... is de deal gesloten. super service!

• Showroom
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aan onze verwachtingen voldaan.

• Showroom
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben een gebruikte auto bij Auto Synyco BV aangeschaft. De services waren prima!

• Showroom
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Contact is gemoedelijk en klantvriendelijk

• Showroom
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service Opel Corsa 2007 gekocht prima wagen goed geregeld door Roy\r\nPlus verzekering ­čĹŹ

• Showroom
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik wist vooraf voor welke auto ik bij hun kwam kijken, kreeg alle ruimte om deze ongestoord , dus zonder opdringerige verkoper en met de sleutels in handen te bekijken. De verkoper op afstand om mijn eventuele vragen te beantwoorden. Daarna kort, zakelijk en prettig verkoopgesprek gehad zonder bla bla maar wel met gevolg dat ik de auto heb gekocht. Tussen koop en aflevering nog een aantal momenten van communicatie gehad, waarop snel en accuraat werd gereageerd. Aflevering netjes en alle gemaakte afspraken zijn nagekomen. Keurig bedrijf

• Showroom
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige foto\'s op de site. Professionele bediening en uiterst correct. Geweldig aanbod van mooie auto\'s tegen zeer redelijke prijzen. Goede inruil. Zeer correcte afhandeling van aankoop